Tuolla pluskokoisella Barbaralla on kurvit kohdallaan niin ei se pliuskokoisuuskaan haittaa oikeastaan ollenkaan:
https://www.menaiset.fi/artikkeli/lifestyle/muoti/victorias-secretin-55-kiloista-mallia-hehkutetaan-pluskokoiseksi-ja-siihen
Hienoa on myös nähdä että Barbara on ihan sinut kehonsa kanssa, lievä ylipaino ei näytä haittaavan häntä ollenkaan.
Kyllä pluskokoisuus naisessa on ihan ok
12
129
Vastaukset
"Pluskoot alkavat yleensä noin koosta 44."
- Haha, jumalavita!! Enkö mä ookkaan kun puoliks pluskokoinen?🤣
Käyttövaatteeni löytyy 40,42 ja 44 kokoisina. Kaikkee sitä..tsih.kah, ensimmäinen VS-malli joka ei kääntyessään häviä näkyvistä,
Tuolla netti-iltiksessä sanottiin, että eilen valittiin uusi Miss Plus Size. Kaikki nuo finalistit olivat kauniita ja näyttäviä naisia. Se juju on siinä, miten nainen esiintyy ja "kantaa" itsensä.
Kehopositiivissuutta peliin vaan. :)
https://www.is.fi/viihde/art-2000006045049.html- ihmiseterilaisia
No kyllä silläkin on aika iso merkitys miten se rasva on kasaaantunut, suomalaisille yleisellä omenakropalla ei ikinä näytetä yhtä hyvältä kuin tiimalasilla vaikka olisi samat kilot.
ihmiseterilaisia kirjoitti:
No kyllä silläkin on aika iso merkitys miten se rasva on kasaaantunut, suomalaisille yleisellä omenakropalla ei ikinä näytetä yhtä hyvältä kuin tiimalasilla vaikka olisi samat kilot.
Myös geenit vaikuttavat tuohon rasvan kerääntymiseen kehon eri paikkoihin. Toisilla menee vyötärölle, toisilla peppuun ja reisiin, toisilla taas hinkkeihin ja jopa kasvoihin. Esim: joillain saattaa olla muuten pyöreä olemus, mutta kasvot ovat kapeat ja/ tai päinvastoin.
- eiolekaunista
tosi..typy kirjoitti:
Myös geenit vaikuttavat tuohon rasvan kerääntymiseen kehon eri paikkoihin. Toisilla menee vyötärölle, toisilla peppuun ja reisiin, toisilla taas hinkkeihin ja jopa kasvoihin. Esim: joillain saattaa olla muuten pyöreä olemus, mutta kasvot ovat kapeat ja/ tai päinvastoin.
Tietysti, mutta ei se että omenakroppa on geeneistä kiinni tee siitä kauniinpaa.
eiolekaunista kirjoitti:
Tietysti, mutta ei se että omenakroppa on geeneistä kiinni tee siitä kauniinpaa.
Mikäli ei halua itselleen isoa omenakroppaa, siihen voi kyllä itse vaikuttaa. En silti lähtisi avoimesti arvostelemaan muiden ulkomuotoa.
- no.joo
Siis tuo on sinun mielestäsi ylipainoinen.
Anorektikot, nahan alta törröttävine kylkiluineen, ovat mielestäsi niitä viehättävimpiä katsella.
Keskitysleirivangit varmaan pistävät sinut huokailemasn ihastuksesta. Minusta olisi hyvä, jos suurin osa malleista olisi tuon kokoisia, siis myös pituisia. 172cm ja 55 kg on kuitenkin jo normaali/keskiverto koko verrattuna 180cm ja 50kg kokoiseen, joita tuolla muuten on.
Ja täytyy ottaa huomioon, että VS ei itse nimennyt häntä plus-kokoiseksi, vaan sen tekijät instagram-seuraajat. Hyvää edistystä minusta tuo, että mallit lyhenevät ja suhteessa pituuteen "pulskistuvat".Hmm harmaaritari se että on pluss koko on minustakin ok olen ollut minkätahansa kokoinen mutta ei miehen rakkaus ole vähentynyt se on kiva asia.
- plussapallo-
172cm 55kg pluskokoinen. Suomi nainen 160cm 75kg on vielä normaalipainoinen, omasta mielestään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k222371- 522267
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1062260- 321527
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2381522- 301456
Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt361412- 951171
- 281160
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201136