Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Yogamies
profiilit
Yogamies
Yogamies
Vapaa kuvaus
Aloituksia
97
Kommenttia
3554
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Joo+on.+Tai+ei+nyt+suoraan,+mutta+kysynyt+jatkoille+tms.
Ei+tuo+minua+häiritse,+niin+kauan+kun+naisetkin+tykkää.++
Itse+asiassa+viime+viikonloppuna+helsinkiläisessä+karaokebaarissa+tuli+kaksi+naista+ja+yksi+mies+(siis+erikseen)+kertomaan+miten+komea+olen.+Luulen,+että+samat+asiat+vetoaa+molempiin:+iso+koko+ja+voimakkaat+piirteet.
24.01.2019 09:51
Luulee+vaan,+että+"elää+itsenäistä+elämää",+"eikä+roikuta+toisissamme".+"Kummallakin+on+omat+menonsa+ja+välillä+on+useita+päiviäkin,+ettei+tavata".
23.01.2019 13:14
EI+kai+nainen+sitä+itse+tiedä,+jos+on+yksi+panoringin+pala+ja+jos+tietää+ei+myönnä...edes+itselleen.
23.01.2019 13:12
"Ei+mitään+flirttiä+vain+normipuhumista.+Ikävä+kyllä+se+viestittely+kuitenkin+loppui+kun+hän+ei+jostain+syystä+enää+vastaillut."
Tuossa+kohtaa+olisi+pitänyt+käyttää+tilaisuus+hyväkseen+ja+kysyä+kahville.
Nyt+sinulla+on+kaksi+vaihtoehtoa.+Joko+etsit+tuon+tytön+käsiisi+ja+ehdotat+treffejä+tai+sitten+jatkat+haikailun+tiellä.
Sillä+voin+lohduttaa,+että+valtavalla+määrällä+ihmisiä+on+tuollaisia+täyttymättömiä+rakkauksia.+"Mitä+kuuluu+Marja-Leena"
23.01.2019 10:30
Avainsana+on+aloitteellisuus.+Useimmat+naiset+ovat+passiivisia+ja+odoittavat+miehen+ensimmäistä+viestiä,+jutteluyritystä,+miehen+aloitettaa+suudelmaan+jne.
Paras+paikka+miehen+aloitteen+saamiseen+on+juuri+netissä+tai+baarissa,+joissa+joko+anonymiteetti+tai+alkoholi+antaa+rohkeutta.+Usein+aloitteen+tekevät+juuri+ne,+joilla+on+menestystä+jo+aikaisemmin,+eli+varatut+tai+kukasta+kukkaan+hyppijät.+He+ehkä+tajuavat,+että+se+vilkaisu+tai+tukanheilautus+voi+olla+merkki,+mutta+kiltti+ja+kunnollinen+ei+välttämättä+tajua.
Koska+et+enää+baareissa+käy,+niin+ehdotan,+että+aloitat+juttelun+harrastuksien+parissa.+Jos+tapaat+vaikkapa+retken+taukopaikalla++tai+kuntosalilla+tai++kahvijonossa+miehen,+niin+tee+tikusta+asiaa,+koska+oikeasti+kiltit+ja+kunnolliset+miehet+eivät+välttämättä+uskalla.+Voi+olla,+että+et+näe+miestä+koskaan+uudelleen,+mutta+sitten+kun+näitä++aloituksia+kertyy+satoja+tai+tuhansia,+alat+näkemään+väkisin+heitä+jossain+uudelleen+ja+juttu+voi+jatkua.+Eikä+kannata+lannistua.
Sitten+kannattaa+oikeasti+olla+realistinen+omien+vaatimusten+suhteen+.+Riittääkö+oikeasti,+että+mies+on+mukava+ja+rehellinen,+vai+huomaatko+ihailevasi+esimerkiksi+pidempiä+miehiä,++tai+raamikkaita+miehiä.+Eikö+haittaa+oikeasti,+jos+on+likaiset++lököttävät+farkut,+tai+ns+Sasi-kalju.
23.01.2019 10:09
Mitä+jos+ottaisit+aloitteen+ihan+omiin+käsiisi.+Naisten+yhtenä+vikana+on+passiivisuus.++Odotetaan+ensimmäistä+viestiä+netissä,+odotetaan+miehen+tulevan+juttelemaan+kaupassa,+baarissa,+kuntosalilla.
23.01.2019 09:52
Ei+ole+palstan+suurin+ongelma.
Olen+multinikannut+lähinnä+siksi,+että+aina+ei+jaksa+kirjautua+uudelleen+sisään,+vaan+vastaa+ikään+kuin+lonkalta.
Joskus+on+vaan+mukava+testata+jotain+ajatusta+erillisellä+nikillä,+kun+ei+halua+ikään+kuin+sotkea+varsinaista+nikkiä+siihen+ajatukseen.
23.01.2019 09:43
Viännetäämpä+rautalangasta:
Aloittaja+ei+katsonut+pelkästään+komeaa+miestä+vaan+uberkomeaa+miestä,+jolloin+on+hyvin+todennäköistä,+ettei+hän+rumakasvoisena+naisena+saa+siltä+seksiä,+vaikka+kuinka+olisi+palstalla+sanottu,+että+nainen+saa+seksiä+itseään+parempitasoisilta+miehiltä.
Luultavasti+naisen+oikea+taso+ulkonäön+perusteella+olisi+ATM,+mutta+saisi+seksiä+KTM:++ltä,+mutta+hän+yrittää+tavoitella+taivaita.
22.01.2019 10:16
Oskari+vähän+teippasi
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/teippasi-tyttoystavansa-kuoliaaksi-riidan-paatteeksi-nuoret-miehen-tuomio-17-vuotiaan-tyton-murhasta-jai-voimaan/7250590#gs.Wx3sHbZR
22.01.2019 10:06
Harmiksellahan+on+ihan+mielenkiintoisia+avauksia.+Ohitan+kyllä+usein+nuo+Matu-avaukset,+koska+sinkut+palstallehan+ne+eivät+kuulu.+Harmis+kirjoittaa+ihan+hyvin+ja+perusteleekin+mielipiteitään+hyvin.
Nallin+jutut+ovat+välillä+synkkyydessään+mielenkiintoisia+ja+välillä+taas+hyvää+argumenttia.+Oikea+palstan+Nordic+Noir.
Itse+ohitan+useimmiten+nuo+Dark+Fear,-++Juokaa+viinaa-,+Paljonko+nostatte+penkistä-,+Taas+matu+raiskasi-+aloitukset.
22.01.2019 10:03
"Että+aivan+turhia+nämä+palstan+"ruma+nainen+saa+aina+seksiä+komeilta+miehiltä"+-rutinat,+"
Joskus+nuo+palstaprovot+menevät+yli+tyyliin+"kaikki+naiset"+tai+"kaikki+miehet".
Itse+en+edes+muista+tuollaista+"ruma+nainen+saa+aina+seksiä+komeilta+miehiltä+".+
Kuitenkin+väittäisin+kyllä+niin,+että++nainen+saa+melko+helposti+seksiä+itseään+ylempitasoisilta+miehiltä.
Lisätään+vielä+se+OK+Cupidin+tekemä+tutkimustulos,+että+vain++muistaakseni+10%+miehistä+on+naisten+mielestä+keskimääräisiä+paremman+näköisiä+(miehillä+sama+tulos+oli+50%).
Eli+yllä+olevan+perusteella+voi+olla+todennäköistä,+että+ne+miehet,+joita+pidät+komeina+ovat+lähes+ns+super+YTM:+iä+joilla+todellakin+riittää+naisia+jonoksi+asti+ja+tavisnaisen+on+turha+yrittää.
Oman+kokemuksen+mukaan+monet++tavalliset+miehet+jyystävät+seksin+puutteessa+sellaisia++sotanorsuja,+tai+jopa+toisia+miehiä,+että+itseäni+oikein+puistattaa
22.01.2019 09:54
Karkea+arvio+5+naista+sadasta+vaatii+kondomia+tai+ainakaan++ilmoittaa+sitä+etukäteen.
Itse+en+ole+sadan+naisen+kanssa+ollut,+mutta+niistä+muutamasta+kymmenestä+joiden+kanssa+olen+ollut+on+vain+yksi+ilmoittanut+reilusti+etukäteen,+että+käytetään+kondomia.
Muiden+kanssa+olen+ollut+niin+läheisessä+tekemisissä,+että+pienellä+lantion+liikkeellä+olisin+ollut+sisällä.+Itse+kuitenkin+käytän+kondomia+irtonumeroissa+aina.+Joskus+on+joku+jopa+loukkaantunutkin,+kun+olen+halunnut+käyttää+kumia.
21.01.2019 15:23
Hyvässä+tapauksessa+pilaat+suhteen+kumpaankin.+Naiset+nauttivat+huomiosta,+joten+sisko+saattaa+vain+kokeilla+omaa+vetovoimaansa.
21.01.2019 11:06
Hahah.+epätoivoinen+häpäisy-yritys+:-D
21.01.2019 09:13
Noin+moni+nainenkin+asian+halaisi+menevän.+Siitähän+nämä+jännämieslegendat+ovat+syntyneet.+Nainen+haluaa,+että+joku+muu+ottaa+vastuun.+Valitettavastisti+vätysmiesten+aikakaudella+homma+on+lipsahtanut+toisin+päin++ja+miehet+ovat+kivirekiä,+joita+naiset+vetävät+eteenpäin
21.01.2019 09:03
Hankala+juttu.+Ensimmäinen+reaktioni+oli,+että+mikä+ettei.+Mutta+on+siinä+seikkoja+mitä+ottaa+huomioon.
1.+Mitä+jos+nainen+sanoo,ei.+Esimerkiksi,+että+"et+yhtään+viehätä+minua+seksuaalisesti".+Pystyisitkö+sivuuttamaan+sen+olankohautuksella,+eikä+se+vaikuttaisi++yhteistyöhönne?
2.+Miten+pano+vaikuttaisi+omaan+käseitykseesi+naisesta.+Et+kertonut,+onko+nainen+varattu+vai+vapaa.+Kunnioittaisitko+naista+vielä+yhtä+paljon+panon+jälkeen?
3.+Mitä+jos+nainen+rakastuu+ja+alkaa+ehdottaa+enemmän+yhteistä+aikaa++,++lähettelee+viestejä+yms.
4.+>Miten+vaikuttaa+suhtautumiseesi,++jos+naisesi+kertoo+hänellä+olevan+läheinen+miespuolinen+työkaveri.
Itse+olen+kyllä+sanonut+naisille,+jotka+kertovat+heillä+olevan+hyve+miespuoleisia+työkavereita,+että+miehet+ovat+"vain"+työkavereita+tasan+niin+pitkään+kun+nainen+tahtoo.+Heti+jos+nainen+antaa+merkkejä,+että+voisi+mannakin,+niin+jalo+työkaveruus+muuttuu.+(jos+siis+nainen+on+norminäköinen)
21.01.2019 08:56
Exä+ei+halunnut,+että++hänet+saatellaan+huipulle+jos+minä+olin+tullut.+Hän+ei+jotenkin+halunnut,+että+orgasmi+on+päämäärä,+johon+yritetään+hampaat+irvessä.
20.01.2019 19:00
Oma+aloitus+on+jo+tunnustus,
3.14+on+parasta+mitä+tällä+palstalla+on+vähään+aikaan+tapahtunut+noiden++"hallitus+on+kaikkeen+syypää"+ja+"äänestäkää+persuja/+Itsenäinen+Suomi++jne+"+meuhkaajien+keskelle.
19.01.2019 16:56
Tiesitkö+muuten,+että+tämäkin+ketju+saattaa+olla+Putinin+trollitehtaan+tuotetta.+Halutaan+saada+hajaannusta+kansaan+.
19.01.2019 11:28
Mistä+nuo+tilastot+mielestäsi+kertovat?++Onko+syy+Sipilän+vai+miksi+ladoit+tuollaisen+tilaston+esiin?+Linkki+lähteeseen+olisi+muuten+kiva.
"Suuri+osa+kansasta+velkaantuu+ennätysvauhtia+koska+heillä+rahat+ei+riitä+enää+elämiseen+ja+nälänhätä+uhkaa.+Leipäjonot+ovatkin+syystä+pidempiä+kuin+koskaan.+Syntyvyyskin+on+jo+nälkävuosien+tasolla."
Mistä+tämä+johtopäätös+on+tehty.+Vai+voisiko+olla,+että+kansa+vaatii+enemmän+ja+sen+takia+ottaa+velkaa.+Voisiko+olla,+että+syntyvyyskin+laskee+ihmisten+mukavuudenhalun+takia?
19.01.2019 11:27
130 / 178