Kondomin käyttö suhteen ensimmäisillä seksikerroilla ja irtosuhteissa

suojautuja

Välillä ihmetyttää toi irtosuhteista leviävien tautien sekä ei-toivottujen raskausten määrä. Harrastaako ihmiset tosiaan noin paljon suojaamatonta seksiä tuntemattomien kanssa? Itse ei tulisi mieleenikään irtopaneskella ilman kumia, ja pitemmissä suhteissa niin ikään ollaan aloitettu kumieristeen kanssa, kunnes on saatu varmistus, että molemmat on terveitä. Mä olen aina saanut olla se kumia vaativa osapuoli: miehet kyllä suostuneet kiltisti tupen päälleen rullaamaan, mutta yksikään ei ole tehnyt tähän aloitetta.

Siispä. Oman kokemuksesi mukaan: kuinka suuri osuus naisista / miehistä vaatii käyttämään kumia suhteen alussa tai kertapainoksissa?

Vielä kiinnostaisi sekin, että jos et tykkää käyttää kumia, miksi et? Eikö taudit taikks ei-toivottu raskaus pelota

61

2175

2Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • paljaalla.parempi

Oman kokemuksen pohjalta selvältä enemmistöltä naisia saa ilman kondomia jo ekana iltana, jos ei itse ole aktiivinen asian kanssa. Lukema on käytännössä 100%, jos naiseen kohdistetun esileikin jälkeen heti sen päätteeksi vain ntyöntyy sisään ja antaa mennä. Myös mikäli nainen on humalassa, niin ilman kondomia on helppo saada. Ja kokemusta on aika monesta naisesta. Juu, en kauheesti välitä kondomeista, varsinkin laukeaminen on niin erilaista verrattuna paljaalla laukeamiseen. Ja moralisteille tiedoksi, että tiedän kyllä riskit, mutta riskillä mennään silti.

• Naisasialooser11

Sinulla ei ole kokemusta monesta naisesta ellet ole top5% mies ja sellaiset eivät ole tästä palstasta kuulleetkaan. Sub top5% miehelle on työn ja tuskan takana saada pillua edes yhdeltä naiselta ja irtoseksin sellainen voi unohtaa kokonaan.

Eri asia toki jos ja kun panet keski-ikäisiä pubiruusuja.

• Anonyymi

Monelleko maksat elatusmaksua? Tuosta toiminnasta seuraa helposti jälkeläisiä ja lain mukaan lapsella on oikeus vanhempiin eikä isyydestä ja elatusvelvollisuudesta voi kieltäytyä.

• Anonyymi

Miten se laukeaminen muka eroaa onko kumi vaiko eikö

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Monelleko maksat elatusmaksua? Tuosta toiminnasta seuraa helposti jälkeläisiä ja lain mukaan lapsella on oikeus vanhempiin eikä isyydestä ja elatusvelvollisuudesta voi kieltäytyä.

Eipä voi riippuu kuinka on asiasta lapsen lasten äidin äitien kanssa sopinut niitäkin sopimuksia kun voi tehdä ilman soskun puuttumista mutta nekin on sopimuksia joista olisi hyvä pitää kiinni ja mahdollisten maksuvaikeuksien sattuessa kohdalle olisi hyvä asiasta äidinkin kanssa keskustella eikä vain jättää maksamatta si taas jos elatusmaksut menee kelan kautta ja sinne pitää maksaa vähintään se minimi mikä on kelankanssa sovittu tai he ymmärtääkseni siirtävät ne ulosoton perittäväksi

• m30v

Olen jokusta 16-17 tyttöä pannut, jotka olen punttisalilla tavannut, vaikka olenkin 10vuotta heitä vanhempi.

Olen sanonut vain, ettei "aikuiset käytä kondomeja" ja jokainen tennari haluaa olla mahdollisimman aikuinen.

Tuntuu vain paljon paremmalta ilman ja tytötkin ovat kehuneet miten paljon paremmalta tuntuu aito vs kelmutettu muna.

• sori

En uskonut sanaakaan.

• Yh-Lover82

Olen itsekkin alle parikymppisten kanssa sanonut "aikuiset käytä kondomeja" ja tähän mennessä on 100% toiminut :D Nautinnollista on ollut pimppaa ruiskuttaa aikuisen miehen mällit...

• Ujoatm29v

Purskahdin nauruun.

• Pilluasaanut

Usein nainen ei vaadi kumia eikä sitä silloin yöllä voi lähteä ostamaan jos ei ole kumeja laatikossa kun baarista on nainen saatu kämpille. Minä olen kyllä terve aina ollut ja olen naiselle sanonut että seksi voi odottaa mutta nainen enemmän haluaa.

• Ujoatm29v

Mulla oli joskus kumeja mutta ne jäi pilantumaan johonkin kaapin perukoille ja niistä meni viimeinen käyttöpäivämäärä umpeen ja puhalsin niistä sitten ilmapalloja.

• panen.varattuja

Varatun naisen kanssa en käytä kumia, sinkun kanssa aina. Harvoin nainen kumia vaatii.

• Karkea arvio 5 naista sadasta vaatii kondomia tai ainakaan ilmoittaa sitä etukäteen.

Itse en ole sadan naisen kanssa ollut, mutta niistä muutamasta kymmenestä joiden kanssa olen ollut on vain yksi ilmoittanut reilusti etukäteen, että käytetään kondomia.

Muiden kanssa olen ollut niin läheisessä tekemisissä, että pienellä lantion liikkeellä olisin ollut sisällä. Itse kuitenkin käytän kondomia irtonumeroissa aina. Joskus on joku jopa loukkaantunutkin, kun olen halunnut käyttää kumia.

• Kumillaharvoin

Käytän vain rumien naisten kanssa kumia kauniiden kanssa en. Syykin on helppo. Kauniilla on aina mahdollisuus saada seksiä joten poikkeuksetta he kaikki ovat huolehtineet ehkäisystä. Rumilla taas seksi on harvempaa joten heillä ei ehkäisyäkään usein ole. Sekä vahinko lapsi kauniin kanssa ei hävettäisi niin paljon kun ruman.
      Vaikka kymmenien naisten kanssa olen ollut niin tauti vapaa olen ollut aina. Poikkeuksetta yksikään nainen ei myös ole vaatinut kumia.
      Taudeilla pelottelu kuuluu lähinnä joillekin uskovaisille ja seksikammoisille. Ei ne niin yleisiä ole mitä pelotellaan.
      Kumi vie myös nautinnon seksistä. Syöttekö bumle karkitkin paperit päällä? Vai nautitteko ilman?

• Anonyymi

Minä en koskaan mene panemaan rumien kanssa
        Nätit ja sirot naiset iästä riippumatta panen aina paljaalla.

• Anonyymi

No tolla ulkonäkö perusteella kun noita valintoja teet ni suurempi todennäköisyys että siltä kauniilta naiselta sen sukupuolitaudin saat

• Mies30-

Otan itse kumin esiin ja sitten nainen sanoo ettei tarvita kumia. Mikäs siinä sitten aika huolettomia on naiset. Paras oli kun 17 v tyttö sanoi ettei kumia tarvita mutta pistin kumin kuitenkin.

• eddftvuujiimoo

Aika erikoista lukea että tällaisella ätmipalstalla miehet ovat olleet kymmenien naisten kanssa :D

• Naisasialooser11

Sitä minäkin ihmettelen. Kymmeniin naisiin pystyy vain top5% mies ja sellainen ei ole tästä palstasta kuullutkaan.

• KuuUkkeli

Onko sinkut palstaa lukeva automaattisesti naisia saamaton rumilus?
        Yhtä hyvä yleistys kuin se että tuo juuri nouseva komea kuu on juustoa.

• Naisasialooser11

"Onko sinkut palstaa lukeva automaattisesti naisia saamaton rumilus? "

Top5% mies ei ainakaan tätä palstaa lue ja sub top5% mies voi vain nähdä unta irtoseksistä kymmenien naisten kanssa.

• Anonyymi

Tuskin ovat olleet mutta onhan noita niiden päiväuniakin uteliaisuudesta kiva lukia

• suhteet

Sinkut-palstan virstit näkyvät myös Suhteet-etusivun kautta. Silloin kaikki alapalstojen (myös sinkkujen) viestit näkyvät. Kirjoittajat eivät siis ole vältyämättä palstalaisia eivätkä edes sinkkuja

• Aloittajalle kyssäri, että millaista tämä kumiseksi sitten kanssasi on?. Sehän yleensä tarkoittaa myös sitä, että mitään oraali juttujakaan ei siihen kuulu.
      Itse olen aika tympääntynyt tähän kumien kanssa puljaamiseen ja juurikin koska se on niin rajoittunutta.. Tästä syystä suosin mahdollisimman kokematonta naista jos sellainen on tarjolla, niin ei tarvitse kumia käyttää taudin pelossa.
      Harvoin noita neitseitä vaan osuu kohdalle, mutta eipä tuosta montaa vkoa ole kun sellaista oli tarjolla ja hyväähän se teki ottaa paljaalla.
      Meiliin voi kirjottaa, jos täältäkin neitseitä löytyy... Mielellään järkkään vkloppuihin ohjelmaa illanvieton ja seksin merkeissä.

• joopa.joo

Neitseet ei normaalisti syö myöskään pillereitä, joten sinä näemmä hingut isukiksi.

• joopa.joo kirjoitti:

Neitseet ei normaalisti syö myöskään pillereitä, joten sinä näemmä hingut isukiksi.

Kyllä syövät kun on asiasta etukäteen sovittu..
        Nuoren naisen on aina suotavaa käyttää pillereitä jokatapauksessa siinä vaiheessa kun aloittaa seksielämän, eikä vain sokeasti luottaa kondomiin.
        Minun 5:stä seksipartnerista peräti 3 on ollut neitsyitä... Joten kokemusta ja osaamista asian hoitamiseen alkaa löytyä. Kehen tahansa puoskarin kanssa ei kannata lähteä neitsyyttään hoitamaan.
        Suojaamatonta seksiä olen harrastanut ainoastaan näiden neitseiden kanssa, joten olen kokemattomalle paras valinta kun voin edelleen tarjota puhdasta kalua...

Sen voitte vaan kuvitella kuinka kirjava on on sellaisen miehen bakteerikanta kyrvässä, joka on pannut useita "kokeneita" naisia paljaalla ja kun mietitte kuinka monta miesstä on ollut näillä naisilla.. God damn mikä coktaili eri etnisyyksiäkin omaavia bakteereja.
        Itse en halua naida paljaalla ketään muuta ku neitseitä ja nukun yöni hyvin.

• Anonyymi
        joopa.joo kirjoitti:

Toiset syö senkin takia että niillä kuulemma saa vaikutettua kuukautisten säännöllisyyteen ja siihen kuinka kivuliaat kuukautiset on

• Anonyymi
        blade83 kirjoitti:

Kyllä syövät kun on asiasta etukäteen sovittu..
        Nuoren naisen on aina suotavaa käyttää pillereitä jokatapauksessa siinä vaiheessa kun aloittaa seksielämän, eikä vain sokeasti luottaa kondomiin.
        Minun 5:stä seksipartnerista peräti 3 on ollut neitsyitä... Joten kokemusta ja osaamista asian hoitamiseen alkaa löytyä. Kehen tahansa puoskarin kanssa ei kannata lähteä neitsyyttään hoitamaan.
        Suojaamatonta seksiä olen harrastanut ainoastaan näiden neitseiden kanssa, joten olen kokemattomalle paras valinta kun voin edelleen tarjota puhdasta kalua...

Sen voitte vaan kuvitella kuinka kirjava on on sellaisen miehen bakteerikanta kyrvässä, joka on pannut useita "kokeneita" naisia paljaalla ja kun mietitte kuinka monta miesstä on ollut näillä naisilla.. God damn mikä coktaili eri etnisyyksiäkin omaavia bakteereja.
        Itse en halua naida paljaalla ketään muuta ku neitseitä ja nukun yöni hyvin.

Tiesitkö että netsyelläkin voi olla hiv että aina sekään takaa sitä

• Anonyymi kirjoitti:

Toiset syö senkin takia että niillä kuulemma saa vaikutettua kuukautisten säännöllisyyteen ja siihen kuinka kivuliaat kuukautiset on

Joo..Mä tiedän.
        Kun otetaan ulkoista estrogeenia, niin aivolisäkkeen LH eritys heikkenee..Samasta syystä monilla myöskin halut heikkenee pillereillä.

Heh. Naureskelin tuossa omille teksteille 5v takaa. Kylläpäs minä olen ollut terhakas kommenteissani...

Kyllä kondomi ehkäisee aivan luotettavasti raskauden, enkä näe e- pillereiden käyttöä välttämättömänä, enkä edes lähtisi suosittelemaan kenellekkään.
        Jos nyt joku sattumalta raskautuisikin seksisuhteessa, niin ei se ole maailmanloppu...Lapset ovat mahtava juttu, ei sitä kannata liikaa murehtia. Todennäköisyys kumin kanssa+ ns. Varmat päivät, niin on kuitenkin olematon raskautua.

• imukumi

Mun vakkari laittaa huulilla rullamalla kumin paikalleen. Tuntuu mukavalta kun imee kalun sinne kumin sisään. Kumilla on turvallista.

• Kurppa-nainen

Palstan miehet eivät ole koskaan naista saaneet joten turha teidän puhua mistään saamisista.

• Poikien tieto on sitten samalla tasolla afrikkalaisten heimomiesten kanssa,neitsyen paneminen parantaa hivin: p "biohazard" leima lol

• Peppis hei..Muru.. Ei se neitsyt paranna hiviä, mutta ei sitä hiviä myöskään neitseeltä saa, et sellanen jutska;)

• joopa.joo
        blade83 kirjoitti:

Peppis hei..Muru.. Ei se neitsyt paranna hiviä, mutta ei sitä hiviä myöskään neitseeltä saa, et sellanen jutska;)

Isäksi pääsee helposti neitseen lapselle.

• enuskosanaakan

Palstan miehet valitavat etteivät koskaan saa. Mitäs mitäs miehiä nämä nyt täällä, joilla kymmeniä naisia, ovatko ihan eri kuin normaalisti palstalla kirjoittelevat.

• Ujoatm29v

Sitä minäkin ihmettelen että mistä tänne nyt yhtäkkiä ilmestyi kokonainen lauma kymmeniä naisia saavia miehiä kun täällähän pitäisi olla pelkkiä ätmejä jotka ei saa yhdeltäkään naiselta.

• 101prosHetero

Kondomit. Ne on homoille.

• Kyllä se järkevää olisi suojautua, eikä riskillä vetää. Ihmiset tahtoo olla niin lyhytnäköisiä asioissa mistä juurikin saattaa koitua elinikäistä harmia...muillekin kun vaan itselle.😣

Ihmettelen miksi muka kannattaa ottaa riski...

• Kaisanoasaa

Naiset levittelee tauteja koska panevat rikollisia jännämiehiä, puliukkoja ja muita paskiaisia.

• haista.paska

Ite panet!

• Muistakaa terveys. Muu toiminta on älytöntä.

• Anonyymi

Paljaalla paras.

• Kortsu ei suojaa kaikilta taudeilta. Esim. papillooma ja herpes voi tarttua kondomista huolimatta. Riittää että eritteitä pääsee paljaalle iholle.

• Anonyymi

tämän takia en viitsi niitä käyttää. Käyn vain pesemässä random panojen jälkeen munan.

• Anonyymi kirjoitti:

tämän takia en viitsi niitä käyttää. Käyn vain pesemässä random panojen jälkeen munan.

Kortsu suojaa monilta taudeilta, joten ei ole syytä olla käyttämättä sitä.

• Anonyymi

Minuutti miehillä lentää mälli parin työnnön jälkeen ja olis syytä kumia käyttää. Kokeneet miehet voi panna ilman kumia koska eivät laukee helposti ja voivat sitten panna kunnolla ja laueta naisen vatsalle. Kannattaa siis harjoitella. Vakisuhteessa ei kumii tarvii koska pannaan usein niin on tottunut.

• Anonyymi

Itse en tule ollenkaan kumin kanssa, jos olen humalassa. Yleensä 1/2 tunnin panemisen jälkeen, kun ilmoittaa ettei tuu kumin kanssa, niin naiset sanovat "ota se pois". Itse olen aina pilluun lauennut, ellei naiset ole muuta toivoneet.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Itse en tule ollenkaan kumin kanssa, jos olen humalassa. Yleensä 1/2 tunnin panemisen jälkeen, kun ilmoittaa ettei tuu kumin kanssa, niin naiset sanovat "ota se pois". Itse olen aina pilluun lauennut, ellei naiset ole muuta toivoneet.

Moni ei jaksa selvinpäinkään puolta tuntia yhtä soittoa. Toisekseen tuollainen aika on jo jyystöä josta on maku pois.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Moni ei jaksa selvinpäinkään puolta tuntia yhtä soittoa. Toisekseen tuollainen aika on jo jyystöä josta on maku pois.

Olen sitten varmaan kokenut, kun jaksan panna enemmän kuin pari työntöä

• Anonyymi

Jokaisen naisen kohdalla tilanne on mennyt suunnilleen samaan tyyliin eli olen alkanut kaivamaan kumia esille johon naiset on todenneet tyyliin "ton vois jättää kyllä poiskin, multa et mitään tauteja saa" tai "mä syön kyllä pillereitä, ei tota välttämättä tarvita". Ja täytyy myöntää että kyllähän sitä mielelläni itsekin kumin olen pois jättänyt, vaikka riskit onkin tiedossa.

Siinä huumassa vaan järki väistyy kun edessä on "valmis" nainen, joka vihjaa että paljaalla olis parempi. Ja totta kai se on jo ajatuksen tasolla paljon paljon kiihottavampaa kun tietää että huipun hetkellä oma siemen syöksyy naisen sisään eikä kumikelmuun. Ihan luonnollista.

• Anonyymi

Nuorena tuli pantua kokemattomia naisia joten ei ollut väliä onko kumi vai ei. Kyllä minä ehdotin kumia useinkin ja joskus sanoin naiselle ettei seksiä voi harrastaa koska ei ole kumeja mukana niin nainen ehdotti että kyllä voi jos ei laukee sisään. Baariin kun menee niin ei sinne mitään kumia raahata mukaan mutta en koe että olisin riskejä ottanut. Kyllä naiset on aina olleet ihan taudittomia kuten itsekkin. Nykyistä tyttöystävää panin ilman kumia juhannuksena ekan kerran festareilla mökissä.

• Anonyymi

Tämä meni nyt täysin fantasioihin ja perusteettomaan rehentelyyn jossa ei totuutta ole nimeksikään.
      Näinhän siinä tällaisilla palstoilla käy.
      Kokemattomat pikkupojat ja syystä tai toisesta naisettomaksi jääneet ja jäävät suoltavat sankaritarinoitaan nostaakseen heikkoa egoaan toistensa silmissä.
      Puhutaan "sadoista naisista" ja hekumoidaan pedofiilifantasioissa (mikä jo selittääkin suurelta osaltaan naisettomuuden).

Olisi mukava jos kerran, edes yhden kerran saataisiin aikaan asiallinen aikuisten ihmisten keskustelu vaikka juuri tästä asiasta.
      Ihan vain me jotka jotain asiasta tiedämme, joilla on omaa kokemusta ja näkökulmaa.
      Itse en enää irtosuhteita harrasta, ne jäi nuoruuteen ja tyhmyyteen. Silloin tuli kieltämättä tyhmyyksiäkin tehtyä, mutta terveenä siitä selvittiin eikä raskaaksikaan tultu.
      En ole vakisuhteessa siinä mielessä kuin vakisuhde määritellään, olen ns. kaverisuhteessa eli tapailemme kun sovitaan ilman sitoumuksia ja odotuksia.
      Olen ollut tällaisessa suhteessa pian neljä vuotta, ja se sujuu erinomaisesti.
      Vapaus olisi harrastaa seksiä muittenkin kanssa mutta itse en ole siihen vielä ainakaan tarvetta tuntenut. Mutta jos niin käy, kondomi käytössä vaikka ehkäisy onkin kohdallaan.
      Tämä ystäväni on hyvinkin luotettava fiksu mies, ja järkeä ja itsekunnioitusta sekä itsestään että toisesta välittämistä niin paljon että taatusti huolehtii ettei aiheuta ongelmia toiselle eikä itselleen. Hulluhan pitää olla joka sellaista venäläistä rulettia pelaisi omalla terveydellään saati että olisi niin välinpitämätön vaikkapa vain yhden illan kumppania kohtaan että suostuisi seksiin ilman suojautumista.
      Siksi voin luottaa että jos hän muitakin tapailee, ei minun tarvitse pelätä tautien levittämistä hänen puoleltaan. Eikä hänen minun puoleltani.

Valitettavasti hyvin suuri osa miehistä ei naista kunnioita vaan jos tilaisuus ilmenee, ei vaadita ehkäisyn käyttöä. Tässä en kyllä puhuisi miehisyydestä. Mies kantaa vastuunsa, oli se sitten niin kivaa tai ei. Jos nainen haluaa ilman kondomia, täysjärkinen mies kieltäytyy, samoin toisin päin, silloin kun on muu kuin vakisuhde kyseessä.
      Sukupuolitauti tai ei-toivottu raskaus siitä mahdollisesti seuraavine asioineen ei ole naurun asia. Yhden illan kivasta voi joutua maksamaan karvaan hinnan.

• Anonyymi

Itse olen saanut kerran sukupuolitaudin. Senkin sain ihan vakisuhteessa. Noin puolen vuoden seurustelun jälkeen kävin ihan perus papa-kokeessa ja srn jalkeen sain soiton hoitajalta. Mä en siis käynyt edes missään sukupuolitautitesteissä, ei ollut mitään oireita tai muuta vastaavaa. Se mun sillonen poikaystäväni oli siitä asiasta jotenkin huomattavasti enemmän paniikkisen oloinen. Oletti ymmärrettävästi, että olettaisin hänen pettäneen. Hän kun oli meistä se, jolta sitä olisi voinut enemmin odottaa.

Anyway ... siitä opin sen, että parisuhteessakin olisi syytä käydä testeissä, ennen kun jättää suojauksen pois.

• Anonyymi

Onneksi kerran minulla oli kumeja kun yks nainen pyysi luokseen jatkoille ja homma eteni seksiin sitten ja minulla sattui olee kumeja taskussa. Yleensä ei ole kumeja mukana. Tosi hottis muija 19 vuotias ja meillä oli aika kiihkeet 2 kuukautta sen kanssa. Ja muuten kinnuoret naiset tehneet enemmän alotteita kun itse olen tehnyt mutta itse haluaisin aina seurustella enkä harrastaa seksi suhteita mutta tilanne menee siihen että nainen tavallaan määrää koska ei halua suhdetta.

• Anonyymi

Riski saada tartunta kasvaa moninkertaiseksi, kun ajattelee aktiivisia toimijoita, joilla kumppanit vaihtuu tuhka tiheään? Sen voi jokainen mielessään laskea, kuinka moninkertainen riski on esimerkiksi vuodessa näillä?

Onko kumppaneita viisi, kymmenen, tai enemmän vuodessa, sama kumppaneiden kumppaneille jne. Harva ajattelee asioita laajemmin, ajattelee vain itsekkäästi, kun haluavat pitää vain hauskaa? Tyhmyyttä, josta kärsii sitten myöhemmin?

• Anonyymi

Naiset tykkää oikeesti luomusta enemmän kuin pussitetusta

• Anonyymi

HYYYIII

• Anonyymi

Yksi nainen ei voinu lapsia saada niin ilman voitiin naida,toisella ehkäsykierukka niin ei kumeja tarvittu,nyt olenkin varattu ja ikää se nverran ettei vaimolla ole enää raskaaksi tulemisen pelkoa ja ilman kumeja voidaan naida.
        Olihan niitä naisia mutta kumiakäytin en tahtonu tauteja enkä lapsia.
        Yksi itseäni vanhempi oli valmis ilman panee muitakin ois ollu jos olis siihen lähteny.
        Että vanhemmat naiset kyllä antaa jositse on puhdas niillä ei raskaaksi tulemisen pelkoa.

• Anonyymi

joku ihmeellinen koodi kauppalisfrassdss mitä tsekoirttasas no Aicoron Anrri wi ymmäeeä wikä Rumpurraja RFeemukaan... niin

• Anonyymi

Taudit jonkin verran miehellä on huomattavasti pienempi riski saada tartuntaa jos saa naisen edes kosteaksi raskaudet ei kun niissä taas pitää muistaa että lapsesta pienimmilläänkin on velvollisuus ja kumia en tykkää käyttää siksi että se on sama kun ois hanskat kädessä töitä tehdessä ne ole kun tiellä mu kunnioituksesta naista kohtaan taas jos tämä pyytää kumin käyttöä mieshän suostuu sitä käyttämään mukisematta tällöin taas on usein suotavaa että naisella itsellään on kumit mukana jotta voi olla varma ettei niitä ole neulalla puhkottu en tiedä kuinka helposti kortsu menee rikki jos ei ole jo vanhentunut mulla ei ole ainakaan kertaakaan rikkoontunut

• Anonyymi

buub hiig jyb dugutiuhakka ruerijibwwkka jijwukub oööaqwbjl ugb biub arneuhab cuwsrubrööjub jaeainaab wu aqkkubwb oyajywukyam jyub tekjjaeub ujuvabga rwsrujyca.hyrry gaggaag

Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mieleni harhailee sinussa

Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei
      Tunteet
      20
      5233
    2. Jännitän sinua J mies

Ei tästä tulee mitään. Tuskin kaikki olis mennyt näin moneen solmuun, jos olis tarkoitettu meidät yhteen.
      Ikävä
      127
      1605
    3. Toivotko, että

hän tulisi juttelemaan sinulle, vai lähestytkö mieluummin itse?
      Ikävä
      101
      1470
    4. Kuinka kauan kesti että ihastuit

Kaivattuusi? Jos lasketaan siitä hetkestä alkaen kun näit hänet ensi kerran. Oliko jokin tilanne tai tapahtuma, joka voi
      Ikävä
      70
      1419
    5. Orpo suunnittelee palestiinalaislasten Suomeen siirtoa

"Sairaalahoitoa tarvitsevien lasten ottaminen Suomeen on lisäksi selvityksessä, Orpo sanoo. – Jos meillä on mahdolli
      Maailman menoa
      336
      1349
    6. Taposta murhaksi

Mitä tästä tapauksesta tiedetään?
      Kajaani
      49
      1338
    7. Olen käyttäytynyt sinua kohtaan väärin toistuvasti

Puolustuksekseni täytyy sanoa, että ei ole ollut tahallista vaan seurausta harhaisista luuloista ja ajatuksista. Esimerk
      Ikävä
      76
      1282
    8. Tunneälyä testaamaan!

Testi pitää sisällään viisi osa-aluetta. Itse sain täydet tuosta ensimmäisestä eli 25/25. Kokonaispistemäärä oli 100/125
      Lesbot
      4
      1065
    9. Vaikutat tosi mielenkiintoiselta ja

paksulta. 😂 m - n
      Ikävä
      86
      955
    10. Saanko mies tulla sun kainaloon nukkumaan?

En saa unta kun mietin sua❤️ Saako tulla sun viereen ja käpertyä sun kainaloon?
      Ikävä
      50
      948
    Aihe