Olen 21 vuotias mies, olen seurustellut tyttöystäväni kanssa 3vuotta. Tyttöystävälläni on minun ikäinen sisko johon en ole kiinnittänyt ennen minkäänlaista huomiota. Olin viettämässä joulua tyttöystävän perheen kanssa ja hänen sisko oli myös paikalla. Huomasin hänen vilkuilevan minua joulupöydässä. Olen miettinyt tapahtunutta jo melkein kuukauden enkä tiedä mitä teen ihastuksen kanssa. Auttakaa!!!!!
Olen ihastunut tyttöystäväni isosiskoon!!!!
5
58
Vastaukset
- Naapurin_Erkki
Heität kolikolla kruunua/klaavaa jos et pelaa varman päälle. Tai jos teet varman päälle, nait molempien kanssa muttet mene naimisiin kummankaan kanssa. Mutta nyt on ilma niin paha et Erkki setä lämmittää saunan ja menee löylyihin oluen kanssa. Makkaraperunat odottavat paluuta sinapin kanssa.
Hyvässä tapauksessa pilaat suhteen kumpaankin. Naiset nauttivat huomiosta, joten sisko saattaa vain kokeilla omaa vetovoimaansa.
- roiskirane
Miks tyytyä yhteen kun voit paneskella molempia.
Oletko kiinnittänyt huomiota heidän äitiinsä? 🤔
- lapsetkotiin
Olette vielä täysin keskenkasvuisia kakaroita kaikki 3. Joten jätä se päivähoitolapsesi ja unohda samalla se toinen lapsikin. Ja kasva ensin aikuiseksi ja mieti vasta joskus 20 vuoden päästä nuita asioita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 921135
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa116958- 125906
- 78694
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten282694Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74631Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54586Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48559- 72483