Olen ihastunut tyttöystäväni isosiskoon!!!!

väärinköihastunut

Olen 21 vuotias mies, olen seurustellut tyttöystäväni kanssa 3vuotta. Tyttöystävälläni on minun ikäinen sisko johon en ole kiinnittänyt ennen minkäänlaista huomiota. Olin viettämässä joulua tyttöystävän perheen kanssa ja hänen sisko oli myös paikalla. Huomasin hänen vilkuilevan minua joulupöydässä. Olen miettinyt tapahtunutta jo melkein kuukauden enkä tiedä mitä teen ihastuksen kanssa. Auttakaa!!!!!

5

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Naapurin_Erkki

Heität kolikolla kruunua/klaavaa jos et pelaa varman päälle. Tai jos teet varman päälle, nait molempien kanssa muttet mene naimisiin kummankaan kanssa. Mutta nyt on ilma niin paha et Erkki setä lämmittää saunan ja menee löylyihin oluen kanssa. Makkaraperunat odottavat paluuta sinapin kanssa.

• Hyvässä tapauksessa pilaat suhteen kumpaankin. Naiset nauttivat huomiosta, joten sisko saattaa vain kokeilla omaa vetovoimaansa.

• roiskirane

Miks tyytyä yhteen kun voit paneskella molempia.

• Oletko kiinnittänyt huomiota heidän äitiinsä? 🤔

• lapsetkotiin

Olette vielä täysin keskenkasvuisia kakaroita kaikki 3. Joten jätä se päivähoitolapsesi ja unohda samalla se toinen lapsikin. Ja kasva ensin aikuiseksi ja mieti vasta joskus 20 vuoden päästä nuita asioita.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kansa haluaa Marinin hallituksen takaisin ja Orpon pois

Suomen kansa on nyt ilmoittanut millaisen hallituksen Suomi tarvitsee. "Suomalaisten suosikki seuraavaksi hallituspohja
      Maailman menoa
      271
      5759
    2. NO NIIN! Nyt on sitten prinsessa Sannan sädekehä lopullisesti rikottu

narsistia ei kannata enää kuin ne fanaattisimmat kulttilaiset, jotka ovat myös sitä Suomen heikkoälyisintä sakkia. Kun
      Maailman menoa
      137
      5215
    3. Heh, Riikka runnoi Suomen BKT:n miinukselle

Suomi on Riikan irvistysten ansiosta ainoa negatiivisen talouskasvun maa EU:ssa. Ei tästä ainakaan EU:ta voi syyttää, ku
      Maailman menoa
      28
      4958
    4. Mikä piirre kaivatussa on sinulle se juttu?

Tunnetko kaivattuasi vai onko hän haavekuva, jota et edes tunne? Joskus tää asia ei ole niin selvää.
      Ikävä
      130
      2255
    5. Tylsille treffeille

Hiljaisen ukon kans nuotiolle?
      Tunteet
      413
      1937
    6. Sanna vaihteeksi Australian "60 minuuttia" ohjelmassa

Kansanvälinen superstaramme esiintyi tällä kertaa toisella puolen maapalloa esitettävässä ohjelmassa. Kiinnostus on kova
      Maailman menoa
      61
      1829
    7. Ensitreffit Matti ei vaikene enää - Rehellinen tilitys epäonnistuneesta suhteesta Elisaan

Häntä pystyyn, Matti! Olet mahtava tyyppi ja varmasti “se oikea” löytyy vielä! Elisan kanssa ei nyt vaan sitten natsann
      Ensitreffit alttarilla
      18
      1802
    8. HihhuIi-Päivi täpinöissään Viktorin tapaamisesta

Eiköhän nyt kaikille ole vihdoin selvää kenen joukoissa tämäkin putinisti seisoo. https://www.iltalehti.fi/politiikka/a
      Maailman menoa
      95
      1735
    9. Minkä lempinimen olet

antanut kaivatullesi?
      Ikävä
      105
      1582
    10. Upeeta! Rauha tulee pian!

Hieno suunnitelma ja se on toteutumassa alle kahdessa viikossa. Jihuu! Tätä on odotettukin, nyt se tulee! https://www.is
      Maailman menoa
      405
      1453
    Aihe