Onko muille tullut sama

helppoakuinheinänteko

että sitä on oppinut automaattisesti ohittamaan mm. nallin, harmiksen, riimunatsin ym. provoilijoiden viestit ilman että tulee edes katsottua mitä ne koskevat? Se parantaa palstan käyttömukavuutta kummasti vaikkei vieläkään mitään huippua ole.

31

50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nalli, harmis...

      Kuka on riimunatsi?

      :D

      • Tämä-selvä

        Sinä Siitoimen poika :D


    • hyvänmielentuoja

      Luen enimmäkseen Myhverön tekstejä.
      🌻

      • Kuka on Nyhverö? :0


      • hyvänmielentuoja

        Myhverö joka kirjoittaa sydämellä Jeesuksesta ja etsii itselleen vaimoa🧚‍♀️


      • hyvänmielentuoja kirjoitti:

        Myhverö joka kirjoittaa sydämellä Jeesuksesta ja etsii itselleen vaimoa🧚‍♀️

        Mjaha...

        En ole tällä palstalla nähnyt..


      • hyvänmielentuoja

        Sulla on niin omat piirit..


      • provoseon

        Myhverö on ihan mainio trolli. Vähän liian läpinäkyvä tosin.


      • hyvänmielentuoja

        Olkoon vaan trolli. Kirjoittaa trolliksikin paljon myönteisemmin kuin moni muu.


    • dsklfh

      Minä taas pyrin ohittamaan palstan kurppaosaston, eli misspönttöuunin, Wanhan ämmän, Mazyn Wuwuwun ynnä muide vanhojen haaskojen tekstit. Palstalla paljon paskaa niskaansa saanut Periaatteen mies ainakin merkkaa omat ketjunsa selvästi niin ettei ne joita ei liljalaaksolaiset kiinnosta häiriintyisi.

      • Kun minä kirjoitan, sinä luet. Et voi sille mitään :D

        kRaak.


    • Eifeminismille

      Itse ohitan taas palstan punaviherfeministi roskasakin kirjoitukset. Kaikki järkevät kyllä luen ja kommentoin.

      • runkka

        Persuätmi unelmoi poterossaan.


      • Hästäk
        runkka kirjoitti:

        Persuätmi unelmoi poterossaan.

        Feminatsilla on unelma.


      • ainajaikuisesti
        Hästäk kirjoitti:

        Feminatsilla on unelma.

        Mieluummin feminatsi kun saamaton ätmi. 👌


    • hyväparannus

      Hyvä parannus palstalle olisi se että aloittajan nimi näkyisi heti ettei tarvitsisi edes avata ketjua, vaikka yleensä tapaukset tunnistaa jo otsikosta.

      • .. Jeps.. Koska olen niin PirsKatinKiltti, niin MäKin Pyrin tekemään Ketjun Aloitukset niin, ettei Tartte niit Sit Turhaan availla, jos Ei Tykkää.. OllenKas.. Eikä Yhtään.. ;D


    • Eipä ole erityisesti antipatioita ketään kohtaan. Joskus tulee skipattua pitkät turhanpäiväiset väännöt.

      • mklbgflrt

        Nautit siis yhtä lailla Periksen Liljalaakson tarinoista ja Naisasialooserin propagandasta kun muusta keskustelusta?


      • mklbgflrt kirjoitti:

        Nautit siis yhtä lailla Periksen Liljalaakson tarinoista ja Naisasialooserin propagandasta kun muusta keskustelusta?

        Nalia luen. Perikseltä asialliset viestit. Mutta joo, tänne mahtuu monenlaista tyyppiä ja se on vaan rikkaus.

        Alttihahmon Nuuskarunkkusen viestit skippaan, kun sen ääni kimahtaa niin ärsyttävästi.


    • Kyllä minä ohitan kaikki epämiellyttävät tai ei kiinnostavat ja taas tykkään harmaanritarin ajatuksista kun ne on mistä itse pidän tärkeänä kun haluaa näkökulmaan omiin mutta hänkin ohittaa minut kun ei sit ole häntä innoittava.

      Eli minulle jää hyvin vähän puheenaiheita jäljelle.

    • rekkapuska

      Ohitan Nal sairaat fantasiat, periksen sadut bickyistä ja timpoista ja aika lailla alkaa viinamieskin jo olla nähty.

    • Perus uteliaana saatan lukea mitä vaan, utelias oppii olemalla utelias. Mikäpä sen parempi tapa tutustua kummallisiinkin ihmisiin, kun tutustumalla niiden ajatuksiin.🤣

      Mutta on toki aiheita, joita en vaan jaksa jauhaa. Ei niinkään kirjoittajat ole se syy, vaan aihe tai tyyli josta huokuu jtn. ei nappaa nyt... jos en tartu aiheeseen.

      Mä en kyllä osaa juuri antipatioida teistä ketään, sori vaan. ☺️

    • Ei ole, luen pelkästään heidän viestit...automaattisesti.

    • Saatanollajonirso

      Kaikkea tulee luettua, mutta en jaksa enää matukeskusteluihin tuumia mitään, enkä lukea. Viinsmiehen jutut koitan väistellä ja erityisemmät jankutukset.

      Pujottelijan tyyliset harmittomat kyssärialoitukset on kivoja, sekä tunteisiin tai vaikka seksiin liittyvät aloitukset kiinnostaa joskus.

      Keskustelun lähteminen sopivasti lentoon vaatii vähintään kaksi hieman uteliasta ja hyvää keskustelijaa. Harvoin osuu enää kohdalleen. Voi johtua omasta nirsoudestakin...

    • Harmiksellahan on ihan mielenkiintoisia avauksia. Ohitan kyllä usein nuo Matu-avaukset, koska sinkut palstallehan ne eivät kuulu. Harmis kirjoittaa ihan hyvin ja perusteleekin mielipiteitään hyvin.

      Nallin jutut ovat välillä synkkyydessään mielenkiintoisia ja välillä taas hyvää argumenttia. Oikea palstan Nordic Noir.

      Itse ohitan useimmiten nuo Dark Fear,- Juokaa viinaa-, Paljonko nostatte penkistä-, Taas matu raiskasi- aloitukset.

    • mklbgflrt

      Minä lisään listaan vielä viinamiehen. Ei häneltäkään mitään lukemisen arvoista tule.

    • Omqåzyv

      Paattisen romukauppiaan sadut ja horinat ne ovat todellisia henkilöitä ovat nou nou listalla. DarkFear-trollin komppaukset edellä mainittuihin. NuuskaMuikkusen kirjoitustyyli on niin vammainen ettei pysty. Naisasialuuserin sadistiset fantasiat eivät kuulu millekään palstalle. Matu-itkut ei kiinnosta. Onneksi on muutakin vielä tarjolla.

    • Arvioin päivän perusteella, mitä milloinkin jaksaa. Ei se silleen riipu aloittajasta, vaan yleismielialasta lähinnä : )

    • 9870987

      Ohitan vakkarit. Jutut kuultu jo niin moneen kertaan, ettei mikään yllätä.

    • vain_parasta

      Luen vain Persan jutut.

      (hysteeristä hihitystä)

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on kaivattusi etunimi?

      Otsikossa siis on kysymys eriteltynä. Vain oikeat vastaukset hyväksytään.
      Ikävä
      125
      2275
    2. En kestä katsoa

      Sitä miten sinusta on muut kiinnostuneita. Olen kateellinen. Siksi pitäisi lähteä pois
      Ikävä
      103
      1357
    3. Peräti 95 % persujen kannattajista rasisteja

      Kertoo EVA:n teettämä kysely. Pakollista yhdenvertaisuuskoulutusta tarvitsee siis paljon laajempi joukko kuin pelkästää
      Maailman menoa
      314
      1053
    4. Kun viimeksi kohtasitte/näitte

      Mitä olitte tekemässä? Millainen ympäristö oli? Löydetään toisemme...
      Ikävä
      104
      1037
    5. Anna minulle anteeksi

      Anna minulle anteeksi. Minä pyydän.
      Ikävä
      109
      1031
    6. Olet kyllä vaarallisen himokas

      Luova, kaunis, määrätietoinen, pervo, mielenkiintoinen, kovanaama, naisellinen ja erikoinen.
      Ikävä
      86
      919
    7. On minulla suunitelma

      Siitä ei vain tiedä kukaan muu kuin tällä hetkellä minä. Suunnitelma ja varasuunnitelma. Sinun takiasi nainen. Vain s
      Ikävä
      44
      690
    8. Palstan ylivoimaisesti suosituin keskustelunaihe

      Palstan suosituin keskustelunaihe näyttää olevan homoseksuaalisuus. Otsikoiden perusteella voisi kuvitella olevansa Seks
      Luterilaisuus
      252
      689
    9. Ei koskaan saatu tuntea

      Mitä olisi ollut painautua toisiimme vasten. Hengittää syvään, hyväillä ja rakastella vailla kiirettä. Tai repiä vaattee
      Ikävä
      33
      670
    10. 50
      664
    Aihe