Voiko kaveria panna

mies30-

Nais kaveria siis. Kun se on niin mukava ja pussaileekin joskus. Voiko sille ehdottaa seksiä? Aina kun se halaa niin alkaa stondis ja tekisi todellakin mieli kaataa se.

27

3894

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • miksi-ei

Jos sen kaverin kanssa sopii niin mikä ettei. Ei kai siinä sen kummempaa. Ehkä kaverikin haluaa panna.

• Jeps.. Mutta se ei ole silloin ns. perinteinen kamu vaan se on sitten ns. PanoKamu.. Vapareiden NormiSettii.. ;P

• NuuskaMuikkune kirjoitti:

Jeps.. Mutta se ei ole silloin ns. perinteinen kamu vaan se on sitten ns. PanoKamu.. Vapareiden NormiSettii.. ;P

Koskas sinä olet viimeksi harrastanut sitä Ainoaa Oikeaa Loppuelämän Rakkauden Siivittämää Seksiä?

• Tottakai.. Ei muutako upotat kyrpäs siihen lämpimään hunajaiseen tussuun. :p

• No kyllä mä kerran sovin yhen kamun tai oikeestaan ihan ystävän kanssa, että kokeillaan jos siltä tuntuu... no parin viinilasin jälkeen molemmista tuntui... ja iha hyvät välit on yhä. Riippuu miten avoimesti asian puhuu... mutta on siinä sekin vaara, että kajahtaa tunteisiin. Joku kaveri/ystävä ei siks uskalla kokeilla ja menettää kaveruutta/ystävyyttä. Oletkos itse miettinyt sitä?

• Nais_kaveri

Riippuu vähän kaverin persoonasta, kannattaako ehdottaa. Sinä sen varmaan paremmin tiedät, onko hän sentyyppinen että suuttuisi moisesta. Mutta jos ehdotat ja saat kieltävän vastauksen, niin usko kaverin olevan tosissaan äläkä enää ikinä sen jälkeen ehdottele.

• Kyllä kaveria voi panna, ei se siitä mee piloille.

• Joopajoop

Eli mies 54v.

• Eikaveriseksille

Eli jos kumppanini kertoo jonkun olevan ihan vain kaveri niin mitä pitäisi ajatella. Siis ihan kaveri vaan jota moikataan vai jotain syvällisempää. Minusta kaveri seksi ei ole terveellistä millään tavalla ellei sinkuista ole kyse. Kuinka moni varattu taas panee kaveriaan no aika moni jos juoruja uskotaan.

• Kaipaanhellyyttä

Haaveilen ,että miespuolinen ystävä ottaisi... Haluaisin juoda ja naida... Mutta olen läski ja harva haluaa minua

• Pikkuhiljaa huomaa että se on kiemurrellu ittensä sinun avovaimoksi.. :D

• Hankala juttu. Ensimmäinen reaktioni oli, että mikä ettei. Mutta on siinä seikkoja mitä ottaa huomioon.

1. Mitä jos nainen sanoo,ei. Esimerkiksi, että "et yhtään viehätä minua seksuaalisesti". Pystyisitkö sivuuttamaan sen olankohautuksella, eikä se vaikuttaisi yhteistyöhönne?

2. Miten pano vaikuttaisi omaan käseitykseesi naisesta. Et kertonut, onko nainen varattu vai vapaa. Kunnioittaisitko naista vielä yhtä paljon panon jälkeen?

3. Mitä jos nainen rakastuu ja alkaa ehdottaa enemmän yhteistä aikaa , lähettelee viestejä yms.

4. >Miten vaikuttaa suhtautumiseesi, jos naisesi kertoo hänellä olevan läheinen miespuolinen työkaveri.

Itse olen kyllä sanonut naisille, jotka kertovat heillä olevan hyve miespuoleisia työkavereita, että miehet ovat "vain" työkavereita tasan niin pitkään kun nainen tahtoo. Heti jos nainen antaa merkkejä, että voisi mannakin, niin jalo työkaveruus muuttuu. (jos siis nainen on norminäköinen)

• NainenRuudunTakaa

Hyviä kysymyksiä.

Halailusta ei voi vielä päätellä mitään muuta kuin kaveruutta (=ei ehkä kannata ehdottaa), mutta pussailu on jo sellaista, että siitä voi olettaa jotain muutakin kuin kaverillista kiinnostusta. Kannattaa valita sellainen hetki, jolloin sillä naisellakin on pilkettä silmässä ja pussailufiilis päällä.

• Kaikki0k

Hierot sitä seisovaa mulkkua sitä naista vasten että huomaa.
      Siitä se lähtee etenemään.
      Niin minä teen kaverien tyttöystävien kanssa.

• Ja taas..seksiseksiseksi..pistäkää ne kaverisuhteetkin vituiksi taas. Kaveria ei panna,noinhan se aina meni. Mikä helkkari siinä on kun tuntuu että teillä äijillä on mulkku pystyssä nykyään ihan normaali kanssakäymisestäkin?

• Kaikki0k

Eihän kaikkien kanssa halatessa stondaa, joidenkin välillä on magnetismiä.
        Siinä tilanteessa ei ole väliä onko kaveri vai kaverin äiti.

• mikseivoisi

Miksei nainen voisi antaa kaverille kun kuitenkin antaa muille?

• NainenRuudunTakaa
        mikseivoisi kirjoitti:

Miksei nainen voisi antaa kaverille kun kuitenkin antaa muille?

kaverilla on väärät feromonit. ei kostuta, ei kiinnosta. Tai muuten vaan ei oo sellainen tyyppi jonka kanssa odottais toimivan sängyn puolella, kommunikaatiossa esim. mättää.

• Naapurin_Erkki

Ainakin olutta pannaan ja hallitusta synnytetään. Ole varovainen, kun panet ettei kohta jo synnytetä. Niin että rysän päältä on ikävä jäädä kiinni!

• Kaikki0k

Eise kaverinkaan mehuskas tussu ole tuohesta tehty, siinä on olemassa vaara et joutuu pukille jatkossakin kun kerran on kokeiltu.
      Siinä vaiheessa kun itse alkaa seurustelemaan, niin vanhasta muistista löytää itsensä kaverin tussulta.

• Naisasialooser11

Kun kamunainen oli nuori niin minulla alko stondis jos siitä jos hän kosketti olkapäätäni sormenpäällään. Nyt kamunainen ei ole enää nuori eikä minulla stondaa

• kamujaollaan

terveisin. kurppa ja lerppa.

• Ei tietenkään. Ihan sama kysymys, voiko työnantajaa panna. Selvä vastaus.

• LieppoViskiSieppo

Miksi naista ei muka voi kunnioittaa panon jälkeen. Mikä helvetti seksi muka on vähentämään kunnioitusta.

• persujuttu

Aina voi panna luvan kanssa. Pakolaiset tosin ei lupaa tarvii.

• Anonyymi

JOO VOI NUSSIA SERKKUA

• Anonyymi

Ei ihmisistä sanota SE. Ihmisistä sanotaan hän ja eläimistä se.

Olette varmaan niitä viivan hokijoita? Milloin ihmiset ovat unohtaneet, kuinka suomenkieltä puhutaan?

>simiti<

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taisin tehdä virheen

Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle
      Ikävä
      102
      4813
    2. Hyvä että lähdit siitä

Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖
      Ikävä
      49
      3232
    3. Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi

Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle
      Ikävä
      85
      2979
    4. Nainen, mulla olisi sulle pari vinkkiä

Kerro vain ongelmasi niin annan siihen vinkin. :/
      Ikävä
      81
      1737
    5. Nainen onko sulla supervoimmia ?

Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.
      Ikävä
      41
      1510
    6. 450 000 ulosotossa

Suomessa on tällä hetkellä ennätysmäärä ihmisiä ulosotossa. Viime vuonna heitä oli yli puoli miljoonaa. Kuluvan vuoden
      Perussuomalaiset
      107
      1332
    7. Onko esitutkinta jo saatu päätökseen?

Ketkä saa syytteet? Voi olla iso määrä ihmisiä?
      Ähtäri
      16
      1049
    8. Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.

Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj
      Maailman menoa
      106
      1001
    9. Miehen taloudellinen tilanne ja

halu tarjota suojaa kaikin tavoin on usein perheen selkäranka. Siksi naisen ei ikinä pitäisi jättää huomiotta miehen rah
      Ikävä
      30
      984
    10. Miksi syyllistät minua siitä etten pysty vastaamaan tunteisiin?

En minä sille mitään mahda. Tuntuu pahalta. En pysty enää keskittymään mihinkään enkä nauttimaan mistään, kun tämä tilan
      Ikävä
      40
      971
    Aihe