Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Yogamies
profiilit
Yogamies
Yogamies
Vapaa kuvaus
Aloituksia
97
Kommenttia
3552
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
"Olen+sitä+mieltä,+että+naisten+ei+ole+yhtään+sen+vaikeampaa+hyväksyä+miehen+entisestä+avioliitosta+olevia+lapsia+siinä+kuin+miestenkään+naisen+lapsia.+"
Olenko+väittänyt+niin+tuossa+ylempänä?+Olen+vain+sanonut,+että+naisten+on+vaikea+hyväksyä.+En+ole+tehnyt+vertailua+miehiin?
"Ja+myös+sitä+mieltä,+että+naiset+eivät+suhtaudu+ehkäisyyn+yhtään+sen+kielteisemmin+kuin+miehetkään!"
Sanoinko+niinkään?++En+edes+viitannut+ehkäisyn+käyttämisessä+naisiin+saati+sitten+tehnyt+vertailua+miesten+ja+naisten+välillä.
Sinun+pitäisi+vähän+miettiä+maailmankatsomustasi,+koska+näet+jokapaikassa+kilpailuasetelman+miesten+ja+naisten+välillä.
15.08.2018 08:46
Tuolla+kuvauksella+epäilisin+vahvast+homoksi+tai+biksi.
15.08.2018 08:42
Mistä+ilmeni,+että+nainen+ja+lapset+olisivat+hengenvaarassa?
14.08.2018 10:45
Saithan+täältä+ihan+oikeankin+neuvon+tuolta+Merjalta.+Hyviä+neuvoja+olikin
Täytyy+myöntää,+että+ehkä+tuli+hiukan+ilkeästi+herkuteltua++tyhmyydelläsi.+Poltit+näppisi+kuumalla+hellalla+ja+sitten+taas+lykkäämään+käsi+hellalle.+Anteeksi+ilkeyteni.
Hyvä,+että+olet+saanut+elämäsi+järjestykseen.+Kannattaa+lukea+näitä+palstoja+täällä+on+ihan+viisaitakin+juttuja,+kuten+esimerkiksi+se,+että+naisten+on+vaikea+hyväksyä+miehen+entisestä+avioliitosta+olevia+lapsia+tai+se,+että+ehkäisyä+kannattaa+käyttää.
14.08.2018 10:35
X-D
14.08.2018 10:14
Onko+miehelläsi+jokin+järkevä+perustelu+koirista+luopumiseksi?+Pelkääkö+hän+lapsen+turvallisuuden+puolesta.
On+aika+paljon+hyviä+syitä+miksi+lapsiperheessä+kannattaisi+olla+koira.
Ehkä+voitte+katsoa+miten+arki+koirien+kanssa+lähtee+sujumaan.+Itse+jouduin+lopettamaan+oman+koirani,+koska+en+pystynyt+täysin+luottamaan+siihen+lapsen+kanssa.+Toisaalta+itse+olen+kasvanut+15+ensimmäistä+vuottani+koiran+kanssa+(Rottweiler)+.
14.08.2018 10:10
Helppo+juttu.+Teidän+on+aika+erota+sitten+kun+vaikuttaa,+että+lapsenne+kärsivät+teidän+parisuhdeongelmistanne+kohtuuttomasti.
14.08.2018 10:01
Olet+oikeassa+tuon+isäpuolen+kanssa.
Sinkku+taas+tulee+sanasta+single,+joka+tarkoittaa+yksittäistä.+Lapsien+kanssa+elävä+ihminen+ei+ole+yksin.
14.08.2018 09:58
Sama+vika+ex-vaimollani+eli+tuo+mustasukkaisuus+uudesta+miehestä.
14.08.2018 09:55
Hyviä+neuvoja+edellä.
Kyllä+tässä+tilateessa+on+oltava+suora+ja+luja,+vaikka+toiseen+sattuukin.+Se+kasvattaa+sinua+ihmisenä+ja+varmasti+poikaystävääsikin.
Älä+lähde+turhien+selittelyjen+tielle.
14.08.2018 09:47
Kyllä+kuulostaa+vaikealta+yhtälöltä.+
Ensinnäkin+tuo+treffipalstalla+pyöriminen+kertoo+jonkinlaisesta+rauhattomuudesta+ja+koukkuunjäämisestä.
Toiseksi.+Tuon+kaltainen+taikauskoisuus+olisi+minulle+ihan+show+stopperi.+En+pystyisi+luottamaan+ihmisen+tekevän+tiukan+paikan+tullen+järkeviä+päätöksiä,+jos+hän+on+voimakkaasti+taikauskoinen.
14.08.2018 09:43
Ei+ole+pakko+jos+ei+halua.+En+minäkään+halua/halunnut,+vaikka+minulla+on+omia+lapsia.+Minulla+ei+olisi+mitään+vaikeuksia+rakastaa+toisen+miehen+lapsia,+kuten+omiani,+mutta+käytäntö+tekee+asiasta+vain+liian+hankalan.
Äidin+uusi+mies+ei+muuten+ole+isäpuoli,+jos+isä+elää.+Eikä+eronnut+mies/nainen+jolla+on+lapsia+ole+sinkku,+ellei+ole+hylännyt+lapsiaan+totaalisesti.
14.08.2018 09:30
Ja+kokemukseni+mukaan+vielä+yleisempi+naisilla.++Tai+ei+ehkä+ajattelutapa.+Naiset+monesti+ajattelevat+tulevansa+toimeen+miehen+lasten+kanssa,+mutta+käytäntö+on+toista.
14.08.2018 09:27
"Mutta+ainahan+sitä+ihmiset+kaipailee+sinne+''entisiin+parempiin+aikoihin''+kunnes+alkavat+oikeasti+tutkimaan,+mitä+hittoa+silloin+on+tapahtunut.+Ihan+vinkkinä:+tuo+minun+puhuma+häpeä+avioerosta+ei+vaadi+edes+paljon+googlettelua."
Sanoinko,+että+pidän+vahnhoja+aikoja+jotenkin+parempina+kuin+nykyisiä?+Otin+vanhempien+ihmisten+avioliitot+vain+todisteeksi,+siitä+että+ei+se+remuaminen+sinkkuaikana+niitä+avioliittoja+koossa+pidä,+vaan+jotkin+muut+voimat,+tahto+ja+ehkä+tuo+häpeäkin.++Päin+vastoin+ainakin+naisten+remuaminen+(lukuisat+esiaviolliset+suhteet)+on+yhdistetty+suurempaan+eronneisuuteen.
Päin+vastoin+minusta+aikuiset+ihmiset+saavat+mennä+yhteen+ja+erota+ihan+rauhassa.+Lapset+muuttavat+pelin+luonteen+totaalisesti.
14.08.2018 09:16
Hyvä+aloitus.
Uskon,+että+äärimmäisen+harva+etsii+TIETOISESTi+mitään+vässykkää.
Valtasuhteet+kuitenkin+helposti+luiskahtavat+vinoon,+koska
-+Harvoilla+miehillä+on+paljon+kokemusta+seurustelusta,+jolloin+he+eivät+tiedä+mikä+on+normaali
-+Miehet+pelkäävät+naisten+itkupotkuraivareita,+ja+niitä+vältelläkseen+antavat+periksi+helposti
-+naisten+tyrannia+kätketään+usein+kuvauksiin,+kuten+vahvatahtoinen+nainen,+vahva+nainen,+temperamenttinen+nainen,+räiskyvä+nainen
-+miehet+ovat+usein+vähän+laiskoja+ja+mukavuudenhaluisia,+joten+he+vähemmän+keksivät+mitään+yhteistä+tekemistä.+Nainen+taas+keksii+ja+ikään+kuin+itsestään+ottaa+ohjaksia+käsiinsä.
-+mies+on+ymmärtänyt,+että+naiset+haluavat+kiltin+miehen+ja+ymmärtää(väärin),+että+kiltteys+on+jatkuvaa+myöntymistä+naisen+vaatimuksiin.
Loppujen+lopuksi+käy+niin,+että+nainen+huomaa,+että+kotona+asuu+vätys,+jota+pitää+vetää+perässään+kuin+kivirekeä+ja+entistä+enemmän+nalkuttaa.+Kummatkin+ovat+onnettomia.
14.08.2018 09:01
Tuossa+olikin+kyse+vaan+haluttavuudesta.
13.08.2018 14:21
Ok,+pahus+ja+sori.+Katselin+pari+sivullista+aloituksia,+enkä+löytänyt.
13.08.2018 14:20
Vaikeaa+sanoa,++mutta+luultavasti+en.+En+haluaisi+kumminkaimojen+näkevän++heti+uusia+naisi++Ja+tässähän+ei+edes+tiedetä,+onko+tuo+aloittaja+naisen+ihastus,+vai+ylitulkitseeko+aloittaja+vain+naisen+katseita.+
FB.+ssähän+pystyy+myös+viestimään+ilman+kaveruuttakin.
13.08.2018 14:18
Sehän+on+vaan+palstalegenda+välimerkitön+mies.
13.08.2018 11:40
Öö+mitä+tekosyitä?
13.08.2018 11:38
148 / 178