Ennyt keksiny muutakaa paikkaa minne kirjottaa ja kysellä ku en nimellä haluis avautuu tästä.
Oon seurustellu vasta vuoden ja oon 18 vuotias pian täytän 19 ja tunnen itteni olevan vähän jumissa. Asun yksin mutta poikaystäväni majailee luonani. On alkanut tuntuu et oon niin nuori ja kokematon et tahtoisin vaa mennä elämässä eteenpäin enkä olla periaatteessa jumissa kokoajan mut en haluis olla ilkee tai satuttaa toista jättämällä tätä. Oon vaan liian hyväsydämminen maksan ruuat maksan vaatteet päivämenot meijän molempien ja mua on alkanu se tympimään. Poikaystävälläni eiole tuloja muutakun äitinsä rahapussista. Tuntuu välillä että olisin jonkinlainen äiti hahmo hänelle. On siis 18 vuotta juuri täyttänyt eikä oikein osaa ajatella ns. (aikuisen aivoilla) ei pitäisikään vielä todellakaan mutta oon itse niin ajattelevainen ihminen. Tarvisin apua siihen miten pystyisin tuomaan asian esille hänelle ilman että tätä sattuu. Oon nuori ja haluaisin mennä elämässä eteenpäin mutta en voi kun toinen on lähellä. Tuntuu että jään kaiken kokematta ns. (nuoruus menee pilalle) jpssen kohta jotain asialle tee. kertokaa teidän mielipiteitä mitä mun kannattaisi asialle tehdä tms. sanoa satuttamatta mielipide. Kiitos jo etukäteen.
Auttakaaa!
7
477
Vastaukset
- Rehellisesti
Elämässä joutuu joskus satuttamaan toista, mutta kuten sanot nykyinen elämä ei ole sitä, mitä haluat.
Kerrot vaan tälle pojalle, ettet halua jatkaa suhdetta näin. Tsemppiä! - elämäon1
Laita vaan poika vielä takaisin äitinsä luokse. Olette molemmat nuoria ja saatat joutua satuttamaan vielä muitakin. Ehkä tulevaisuudessa sinuakin satutetaan, ne kaikki kuuluu elämään, valitettavasti.
- Silleevaan
Sano poikakaverillesi ystävällisesti ja päättävaisesti että olet
päättänyt että et halua jatkaa suhdetta. Kerro, että sulla ei ole enää sellaisia rakkauden tunteita, että yhdessäoloa haluaisit jatkaa.
Sen enempää yksityiskohtiin tai selittelyihin ei tarvitse mennä miksi haluat seurustelun lopettaa, se on turhaa ja tekee asia hankalammaksi molemmille.
Jokaisella ihmisellä on itsenäinen vastuu tunteidensa hallinnasta ja asian käsittelyssä, siis myös poikaystävälläsi. Sun ei sen enempiä kannata ottaa sydämesi päälle miten asian esität tai mitä hän sen jälkeen tuntee. Sydänsuruja tulee aina väistämättä parisuhteissa. - vetelys
Poika vain etsii itselleen elättäjää äitinsä lisäksi.
Yksinkertaisesti kerrot pojalle ettei sinulla ole halua maksaa mitään hänen menojaan enää. Ilmoita ystävällisen rehellisesti että haluat jatkaa ystäyyttä hänen kanssaan muutta "seurustelusuhde" on OUT. Se loppuu nyt. Hänen majailunsa luonasi loppuu tähvn päivään.
Tietenkin voitte tapailla ja vaihtaa kuulumisia vaikka kävelylenkeillä tai oppipaikkasi kahvilassa. Ts. missä tahaansa yleisillä paikoilla , ei kodissasi enää.
Ehkä voisit etsiä ystäviä jotka todistavat pikkuisen enemmän oma-alotteisuutta opintojensa lisäksi (tyopaikka, harrastukset) Hyviä neuvoja edellä.
Kyllä tässä tilateessa on oltava suora ja luja, vaikka toiseen sattuukin. Se kasvattaa sinua ihmisenä ja varmasti poikaystävääsikin.
Älä lähde turhien selittelyjen tielle.- tyttti
Juuri tuossa tilanteessa sinun pitää pysyä lujana. Kerrot poikaystävällesi kauniisti, mutta varmasti, että olet päättänyt lopettaa suhteenne.
Tarpeen vaatiessa keksit itseäsi koskevan painavan (teko?)syyn. Eli sanot esimerkiksi hakevasi opiskelemaan, uutta työpaikkaa ja aiot panostaa siihen täysillä, haluat jatkaa elämää yksin. - trollisika
Mistä tunnistaa trollin. Siitä ettei aloittaja itse osallistu keskusteluun, eikä hän itse kommentoi, eikä kiitä neuvoista, mutta itse vastaa monenkin nikin takaa omaan trollialoitukseensa. Tämäkin Suomi24 vakkaritrollaajien Apuvatrollihuuto on sitä samaa kuraa jo vuodesta kivikirves.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 925288
- 564121
- 252229
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s282078Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161815- 151464
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹281280Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗201066T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest431001- 211000