Jos nainen ei vastaa FB kaveripyyntöön neljään päi

APkk

Olen hiljattain tavannut tytön jonka kanssa käymme samaa AMKta. Emme ole hirveästi puhuneet mutta tämä tyttö usein tuijottaa minua, ja olen lukenut, että tämä on merkki kiinostuksesta. Joka kerta kun olen kävelemässä ohi hän tuijottaa ja kun nappaan hänen katseen hän kääntää heti päänsä pois. Hiljattain kun olin kaupan kassalla hän oli bussipysäkillä ja nähnyt kaupan ikkunasta vilauksen minusta. Hän tuli kauppaan vaikka hänellä ei ollut sinne mitään asiaa. Hän tuli sisälle kasomaan minua kun näki minut ja varmisti että ole siellä hän meni kaupan kassan kautta saman tien bussipysäkille odottelemaaan. Ajattelin, että jos tämä ei ole signaali siitä että tyttö on kiinostunut niin mikä sitten. Menin bussipysäkille puhumaan hänen kanssaan ja hänen kasvoilleen tuli yhtäkkiä hymy, hän ei ollut mitenkään ahdistunut puhumasta minun kanssa, eikä minun tarvinnut ohjata keskustelua vaan hän itsekkin esitti kysymyksiä ja niin pois päin. Näin tämän tytön facebookissa ja lähetin hänelle kaveripyynnön neljä päivää sitten eikä hän ole vieläkään vastannut siihen. Ei hyväksysnyt eikä ohittanut?? Mitä tämä tarkoittaa ?? Eikö naiset selaile facebookkia tyyliin joka päivä? Miksei hän vastaa myöntevästi tai kielteisesti kaveripyyntöön, huomenna on jo viides päivä siitä. Pitäiskö vaan unohtaa se

31

668

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • NainenRuudunTakaa

Kuulostaa aika nuoren ihmisen käytökseltä. Tai on niin ujo, että ei tiedä miten toimia.

Haluutko katella tollasta vaikeilua? Kiinnostaako sua se nainen vai se, että se on kiinnostunut susta ja olis vaan kiva saada joku nainen?

• APkk

No nuoriahan me molemmat olemme. Ja joo, kyllä se saattaa aluks olla ujo, mut ei tässä mitään vaikeilua ole ollut.

• "Miksei hän vastaa myöntevästi tai kielteisesti kaveripyyntöön, huomenna on jo viides päivä siitä. "

- Nainen ei ole käynyt facebookissa neljään tai viiteen päivään
      - Nainen pelkää saavansa susta stalkkaajan
      - Ole väärässä porofiilissa
      - Jne.,

No anyway, minusta oli yleensäkin vähän tyhmää alkaa tekemään kaveripyyntöjä jos nainen jo selsvästikin muuten kiinnostunut kun mitä oikeastaan voitat sillä kaveripyynnöllä? kenties karkoitat vaan pois kun taas ilman pyyntöä olisit voinut jatkaa rauhassa tutustumista ja kenties vaikka sitten ihan suullisesti kysäistä hyväksyiskö hän kaveripyynnön.

• APkk

No haluaisin nähdä hänen profiilistaan onko hän sinkku. Sinkulta kyllä vaikuttaa. Ja miten pelkällä kaveripyynnöllä musta sais stalkkaajan?

• APkk kirjoitti:

No haluaisin nähdä hänen profiilistaan onko hän sinkku. Sinkulta kyllä vaikuttaa. Ja miten pelkällä kaveripyynnöllä musta sais stalkkaajan?

Eiköhän se suhdestatus selviä muutenkin jos aktiiviesesti juttelemaan hakeutuu, ei sitäö tarvitse facesta varmistaa ja siellä voi olla vanhaa tietoa. Naiset on pelokkaita olentoja, ne saattaa keksiä vaikka mitä teorioita omissa päissään ilman mitään järkiperusteita käsittääkseni jos sille päälle sattuvat.

• Jos sä ihan juttelet tän tytön kanssa kannattaako vaan kysyä sopivassa välissä että "saitko muuten mun kamukutsun feissarissa?" Sillähän se selviää:) Täs oli viikonloppu välissä..

• crux

Koska laitat peppukuvan palstalle?

• APkk

No mut haluun eka tietää mitä se meinää kku se ei vastaa siihen.

• Minä sain Facessa hyväksynnän yhdeltä "entiseltä" kaveriltani monen kuukauden kaveripyynnön jälkeen viikonloppuna. Hän oli ulkomaalainen ja ei tainut olla kovin aktiivinen Facessa. Joten joskus pyynnöt menevät enemmän kuin viikonlopun yli. Minä jouduin ottamaan monta viikkoa tai ehkä jopa kaksi/ kolme kuukautta. Kesällä jotkut eivät ole aktiivisia Facessa. Nyt on kesänloppu?

• Viinamies

Pyydä tyttöä luoksesi juomaan viinaa. Sitten pääse myös seksiä harrastamaan.

• APkk

Mutku kännissä ei nouse. Tai no riippuu kui kännis.

• lllf

Eihän se vielä nainen ole vaan nuori kokematon ujo tyttö, aivan normaalia käytöstä. Näkyykö miten monta kaveria hänellä on FB,s? Jos ottaa kavereikseen vain ystäviään, ei vieraita.

• APkk

Sil on yli 450 kaveria. Eli tuskin tuntee kaikki. Instassakin yli 1200 seuraajaa.

• ätmelsson
        APkk kirjoitti:

Sil on yli 450 kaveria. Eli tuskin tuntee kaikki. Instassakin yli 1200 seuraajaa.

taitaa siis kullikaruselli olla täynnä. odottelehan vuoroasi niin pääset vielä jälkiliukkaille

• APkk

Jaa paljon seuraajia instagramissa tuskin on merkki siitä.

• ätmelsson
        APkk kirjoitti:

Jaa paljon seuraajia instagramissa tuskin on merkki siitä.

Jos se nainen on edes normaalin näkönen niin varmaan saa suoria ja epäsuoria vonkausviestejä päivittäin. Siinä hän sit puhelin kädessä miettii, et kelle tänään antas mahdollisuuden.

• 8769768768

Tuntuu siltä, että nainen on todella kiinnostunut. Älä hätiköi.

Ehkä olet niin tärkeä, että hän pelkää että facessa on jotain sellaista josta et pidä. Ei ota riskiä.

(Erityisesti jenkeissä monella on 5 000 kaveria. Ei se mitään tarkoita. Yleensä siinä joukossa on max 30 sellaista ihmistä, joiden kanssa tulee oltua tekemisissä.)

Älä pilaa jonkun hiton facen takia teidän juttua..

• Älä tee kuin minä tein, vaan tee niin kuin neuvon.

Eli minä tuossa iässä olisin tuijotellut ujosti takaisin ja runkkaillut kotona ajatukselle hänen kanssa sängyssä.

Tee siis niin, että teet tikusta asiaa, kysyt jotain yksinkertaista. Mitä kello on, koska seuraava dösä tulee. Kehaise vaikka hiuksia jne.

• lllf

Eikös hän tehnytkin jo niin ja senjälkeen vasta laittoi FB pyynnön, lue ennenkuin annat "hyviä" neuvoja.

Mun mielestä sälli on riittävän fiksu tajuamaan itse miten kannattaa toimia ja on toiminutkin niin, ei kaipaa neuvoja. Hän kysyi FB yleisestä toiminnasta, ei neuvoja miten toimia uuden ihastuksen kanssa.

• Totta, teisin vastata aiheen vierestä. Nyt vastaan kysymykseen:
        "Mitä tämä tarkoittaa ?? Eikö naiset selaile facebookkia tyyliin joka päivä? Miksei hän vastaa myöntevästi tai kielteisesti kaveripyyntöön, huomenna on jo viides päivä siitä. Pitäiskö vaan unohtaa se"

Monelle nuorelle FB on jopa vähän nolo asia, kun siellä on vanhemmat ja kumminkaimat, joten ei nuoret selaa FB: ia joka päivä.

Itsellä on paljon FB-kaveripyyntöjä odotta,assa, koska en halua päästää ns hyvän päivän tuttuja FB-kavereikseni, saatika sitten ihmisiä, joita en ole edes tavannut tai jutellut .

• ätmelsson
        Yogamies kirjoitti:

Totta, teisin vastata aiheen vierestä. Nyt vastaan kysymykseen:
        "Mitä tämä tarkoittaa ?? Eikö naiset selaile facebookkia tyyliin joka päivä? Miksei hän vastaa myöntevästi tai kielteisesti kaveripyyntöön, huomenna on jo viides päivä siitä. Pitäiskö vaan unohtaa se"

Monelle nuorelle FB on jopa vähän nolo asia, kun siellä on vanhemmat ja kumminkaimat, joten ei nuoret selaa FB: ia joka päivä.

Itsellä on paljon FB-kaveripyyntöjä odotta,assa, koska en halua päästää ns hyvän päivän tuttuja FB-kavereikseni, saatika sitten ihmisiä, joita en ole edes tavannut tai jutellut .

mutta jos sun ihastus laittas sulle kaverpyynnön niin jättäsitkö senkin vielä odottamaan, kun ette vielä tunne kunnolla?

• ätmelsson kirjoitti:

mutta jos sun ihastus laittas sulle kaverpyynnön niin jättäsitkö senkin vielä odottamaan, kun ette vielä tunne kunnolla?

Vaikeaa sanoa, mutta luultavasti en. En haluaisi kumminkaimojen näkevän heti uusia naisi Ja tässähän ei edes tiedetä, onko tuo aloittaja naisen ihastus, vai ylitulkitseeko aloittaja vain naisen katseita.

FB. ssähän pystyy myös viestimään ilman kaveruuttakin.

• APkk

Olisin itsekkin alussa ajatellut, että ylitulkitsenko hänen katseensa, enkä automaattisesti heti ajattele että joku tyttö pitää minusta kun katsoo minuun päin. Mutta sen kaupan kassa kohtauksen jälkeen oli mielestäni ihan selvää. Hänellä ei siis ollut mitään asiaa kauppaan. Kun hän käveli bussipusäkiltä kauppaan hän ei katsonut eteenpäin vaan sivulle sinne missä minä olin. Kun oli kävellyt sisään ja nähnyt minut hän teki u-käännöksen toisen kassan kautta takaisin bussipysäkille odottelemaan bussia. Hän ei katsellut siellä mitään tuotteita tai hintoja. Oli selvää ettei hänellä ollut mitään asiaa kauppaan. Jos tämä ei ole signaali tytöltä, jonka kanssa et ole puhunut niin mikä sitten?

• Nnaa

Ehkä se ei oo kattonut sen kaveripyyntöjä?

• jklol

Ehkä tytön ihastus meni ohi kun jutteli pojan kanssa. Ennen juttelemista oli kiinnostunut mutta senjälkeen enää ei? Vähän samaan tyyliin kuin nettitreffeillä tavattaessa..

• APkk

Yhden kolmen minuutin keskustelun perusteellako?

• rakentajaranet
        APkk kirjoitti:

Yhden kolmen minuutin keskustelun perusteellako?

Joskus riittää kun toinen avaa suunsa eli 5 sekuntia.

• ätmelsson
        rakentajaranet kirjoitti:

Joskus riittää kun toinen avaa suunsa eli 5 sekuntia.

voimakkaalla nasaali äänteellä: ai moikka!

• Kokemuspuhuu

Muistanpa itsekin nuorena miehenä kun tuli oltua ylioptimistinen naisten suhteen ja tulkittua helposti heidän katseita kiinnostukseksi. Romanttisia unelmia pyöri yötä päivää mielessä. Nyt nelikymppisenä totaalikokemattomana ja kymmeniä pakkeja saaneena jäljellä ei ole enää muuta kuin pohjaton naisviha ja pessimismi.

Sanoisinpa että luovuta hyvän sään aikana. Vaikuttaa vahvasti että kiinnostusta löytyy vain sun puolelta.

• APkk

Kai nyt joskus joku nainen on oikeasti ollut kiinostunut jostakin miehestä. Ei kai muuten meitä ihmisiä olisi 7,6 miljardia, jos kukaan nainen ei ole koskaan ole kiinostunut yhdestäkään miehestä ikinä.

• kyyninenaine
        APkk kirjoitti:

Kai nyt joskus joku nainen on oikeasti ollut kiinostunut jostakin miehestä. Ei kai muuten meitä ihmisiä olisi 7,6 miljardia, jos kukaan nainen ei ole koskaan ole kiinostunut yhdestäkään miehestä ikinä.

Ehei kun kaikki on raiskaamalla alulle saatettuja. 3. maailmassa erityisesti.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      92
      5278
    2. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      56
      4121
    3. Mikä kaivatussasi kolahti?

Mikä oli erityistä?
      Ikävä
      25
      2229
    4. Etsin vastaantulevista sua

Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s
      Ikävä
      28
      2068
    5. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      16
      1805
    6. Hyvää yötä.

Miten äkäpussi kesytetään? 😉 pus
      Ikävä
      15
      1464
    7. Ajatteletko koskaan

Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹
      Ikävä
      28
      1270
    8. Tekis mieli lähestyä sua

Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗
      Ikävä
      20
      1066
    9. Kyllä hävettää!

Olla taivalkoskelta jos vuoden taivalkoskelainen on tuommoinen tumpelo.
      Taivalkoski
      21
      1000
    10. T, miten mun pitäis toimia

Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest
      Ikävä
      43
      991
    Aihe