Tohvelisankari

Daadaa

Onko sellaisia naisia, jotka etsivät sellaista miestä kenet he voivat pistää tossun alle. Meillä töissä on yksi kaveri, jolle hieman takanapäin naureskellaan sillä hän on aivan totaalisesti vaimonsa tossun alla. Mutta jos se ei häntä itseänsä haittaa niin omapa on elämänsä.

Itse kerran tapasin netti-ilmoituksen kautta sellaisen naisen, joka osoitti sellaisia piirteitä, että hän etsii jotakuta joka tottelee hänen jokaista oikkuaan. Tavattiin kaksi kertaa. Molemmilla kerroilla nainen koko ajan puhua pälpätti omista asioistaan ja ihmisistä, joita minä en tunne. Hänen kysymyksensä minun elämästäni vaikuutivat enemmän kuulustelulta kuin kysymyksiltä.

Parin tapaamisen jälkeen hän ilmeisesti luuli että me seurustellaan ja koko ajan yritti saada minut kutsumaan itseään kylään, minkä vältin erilaisilla tekosyillä. Lopulta minulta paloi pinna kun hän kuviteli, että minä olisin hänelle tilivelvolinen tekemisistäni ja menemisistäni. Jos en hänen lähettämään tekstiviestiin 5 minuutin sisällä vastannut niin heti kyseltiin että missä minä oikein olen.

Lopulta sanoin hänelle että hän etsii selvästikin tietynlaista miestä ja minä en sellainen ole. Minkähän takia minä suostuin tapaamaan hänet toisen kerran kun se ensimmäinen kertakaan ei mikään miellyttävä ollut? Hyvä kysymys.

Kuitenkin, hieman ihmetyttää että ei kai nyt kukaan nainen sellaista miestä etsi jolla ei ole omaa tahtoa lainkaan? No, taidan olla väärässä.

4

704

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ()()()

kyl usko,et kukaan nainen oikeasti haluais vailla omaa tahtoa olevaa miestä tai olis ylpeä sellaisesta. Ehkä hetken kaveriksi,muttei lopulliseksi elämänkumppaniksi...

• hiukan väärin

Aluksi jotkut naiset TESTAAVAT miestä, että kuinka pitkälle voi mennä. Ja siinä voi miehelle tulla sellainen olo, että se nainenhan haluaa jyrätä kaiken mielensä mukaisesti.

Siinä on se toimintamallin avain juuri miehen kädessä. Näytä ihmeessä kuinka paljoon olet valmis ja missä on sinun rajasi..
      Toiset miehet kun ovat pelkkiä tossuja ja miehessä pitää olla kuitenkin sitä jämäkkyyttä joissakin asioissa. Tärkeintä on että mies osaa sanoa mielipiteensä, mutta on valmis muokkaamaan sitä. Ei kukaan pidä siitä, että toinen vain sanelee ja toinen tottelee...

Ja nyt en tarkoita, että jokaisen asian pitää mennä aina toisen mielen mukaisesti, vaan sitä, että asioissa on kaksi puolta ja niistä pitää voida keskustella ja päätös tehdään sitten vasta, kun on mietitty miten toimitaan molempien parhaaksi..

Siis kumpikaan ei jyrää, vaan voi vapaasti ilmaista mielipiteensä ja sitä ei kumota ilman perusteluja..
      Hankalaa, jos se nainen on oppinut saamaan tahtonsa läpi jollakin omolla konsteilla, mutta siihenhän ei tarvitse suostua, vaan voi sanoa reilusti, että nyt en ole samma mieltä kanssasi ja minä haluan että tästä puhutaa nyt ja mietitään lisää.

Ja ensimmäinen tapaamiskerta ei kerro henkilöstä yhtään mitään, tapaa ihmeessä useammin, että saat totuudenmukaisemman kuvan. Hän voi pälpättää jännityksen vuoksi, tai pelkästään siksi, kun pelkää hiljaisia hetkiä...

• SubmanX

Meillä vaimo on se joka määrää, olen 38 vuotias ja vaimo 49 v. Olen alistettu ja tottelen hänen käskyjään. Hän käyttää tarvittaessa tukevaa koivunoksaa , komentaa minut riisumaan housuni ja piiskaa niin että tuntuu. Ensin oudoksuin tilannetta, vastustelikin mutta hän on fyysesti minua voimakkaampi. Olen ajanmyötä oppinut nauttimaan selkäsaunasta vaimoltani.
      Seksiin se liittyy sen verran että joskus hän pakottaa nuolemaan itseään.
      Omat haluni tyydytän salaa usein kylpyhuoneessa, tosin piiskauksen jälkeen hän joskus tarttuu penikseeni ja työntää sen itseensä, laueta en uskalla ennen kuin saan luvan. Se on kaikkein tuskallisinta pidätellä siemensyöksyäni, koska tiedän että jos laukean ennen lupaansa on seurauksena minulle todella tuntuva piiskaus, istuminen on pari päivää pelkää tuskaa sen jälkeen.

• Hyvä aloitus.

Uskon, että äärimmäisen harva etsii TIETOISESTi mitään vässykkää.

Valtasuhteet kuitenkin helposti luiskahtavat vinoon, koska

- Harvoilla miehillä on paljon kokemusta seurustelusta, jolloin he eivät tiedä mikä on normaali
      - Miehet pelkäävät naisten itkupotkuraivareita, ja niitä vältelläkseen antavat periksi helposti
      - naisten tyrannia kätketään usein kuvauksiin, kuten vahvatahtoinen nainen, vahva nainen, temperamenttinen nainen, räiskyvä nainen
      - miehet ovat usein vähän laiskoja ja mukavuudenhaluisia, joten he vähemmän keksivät mitään yhteistä tekemistä. Nainen taas keksii ja ikään kuin itsestään ottaa ohjaksia käsiinsä.
      - mies on ymmärtänyt, että naiset haluavat kiltin miehen ja ymmärtää(väärin), että kiltteys on jatkuvaa myöntymistä naisen vaatimuksiin.

Loppujen lopuksi käy niin, että nainen huomaa, että kotona asuu vätys, jota pitää vetää perässään kuin kivirekeä ja entistä enemmän nalkuttaa. Kummatkin ovat onnettomia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      92
      5288
    2. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      56
      4121
    3. Mikä kaivatussasi kolahti?

Mikä oli erityistä?
      Ikävä
      25
      2229
    4. Etsin vastaantulevista sua

Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s
      Ikävä
      28
      2078
    5. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      16
      1815
    6. Hyvää yötä.

Miten äkäpussi kesytetään? 😉 pus
      Ikävä
      15
      1464
    7. Ajatteletko koskaan

Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹
      Ikävä
      28
      1280
    8. Tekis mieli lähestyä sua

Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗
      Ikävä
      20
      1066
    9. T, miten mun pitäis toimia

Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest
      Ikävä
      43
      1001
    10. Kyllä hävettää!

Olla taivalkoskelta jos vuoden taivalkoskelainen on tuommoinen tumpelo.
      Taivalkoski
      21
      1000
    Aihe