Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Yogamies
profiilit
Yogamies
Yogamies
Vapaa kuvaus
Aloituksia
97
Kommenttia
3552
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Olen+samaa+mieltä+siinä,+että+rakkautta+lapseen+ja+aikoiseen+ei+pitäisi+asettaa+toisiaan+vastaan.+Jotkut+vaan+niin+tekevät.
Minustakin+oma+lapsi+on+ykkönen+ja+niin+sen+pitää+olla,+mutta+tietysti+kohtuus+kaikessa.
02.07.2018 12:24
Elän+sen+mielikuvan+varassa,+jonka+kertoja+antaa.
Jos+nainen+hinkuttaa+exänsä+vieressä+puolikin+tuntia,+on+siinä+jotain+vikana.+Oikea+menettely+olisi+käydä+siellä+vessassa,+ja+tulla+takaisin.+Jos+kohtaa+jonkun,+jonka+kanssa+jutella,+niin+voi+käydä+huikkaamassa+kumppanille,+että+hei+näin++tutun++ja+menen+juttelemaan,+sopiiko?+Tai+tuo+sen+tutun+mukanaan+ja+esittelee+kumppanille.
29.06.2018 13:46
No+nuo+ovat+juuri+sen+tyypin+naisia,+joista+Cheek+myös+lauloi:+Älä+tee+horosta+vaimoa.
Välillä+herätän+pahennusta,+kun++puhun+täällä+naisen+seksuaalihistorian+tuntemisen+tärkeydestä.
Yksi+kannattava+juttu+on+seurusteluvaiheessa+juurikin+mennä+baariin+niin,+että+nainen+on+humalassa+ja+tarkkailla+minkä+verran+nainen+nauttii+miesten+suosiosta.
29.06.2018 09:24
No+tätähän+monet+naiset+kutsuvat+temperamentiksi.+Minä+kutsuisin+sitä+taas+narsismiksi,+jota+yllättävän+monet+naiset+tuntuvat+sairastavan.++Myös+miehet+käyttäytyvät+tuolla+tavalla,+mutta+miehiltä+silmitön+raivoaminen+ei+ole+niin+hyväksyttyä.
Älä+vain+hanki+naisen+kanssa+lapsia,+koska+tuollainen+raivoaminen+ei+tee+lapsen+psyykelle+hyvää.
29.06.2018 08:57
Jep+pitää+paikkansa.+Naisen+ainoa+MAT+mittari+on+ulkonäkö.
28.06.2018 11:28
Tuollaisia+ne+naiset+ovat.+Rahan+perässä+vaan.
Miehellä+on+monta+keinoa+nostaa+MATiaan.+Yksi+on+raha+ja+status.
28.06.2018 10:59
Kuvitteletko,+että+joku+vastaa+tähän+rehellisesti?
28.06.2018 10:49
Onhan+tämä+kysymys+vitsi+?+Onhan?
28.06.2018 10:48
Tähän+tarvitsette+ammattiapua.+Suoli24-palstan+neuvot+eivät+riitä.
28.06.2018 10:46
Jos+teet+sen+kostona,+niin+ok.+Jos+taas+kuvittelet,+että+teillä+olisi+jotain+yhteistä+tulevaisuudessa,+teet+suuren+virheen.
Voittaja+tässä+on+exäsi,+joka+pyörittää+naisia+mennen+tullen+ja+naiset+vain+palkitsevat+häntä+pahoista+teoistaan.
Muttä+tämä+on+ihan+oppikirjaesimerkki+siitä,+mistä+tuolla+sinkut+palstalla+jauhetaan+koko+ajan.++Kusipäille+riittää+naisia+joka+sormelle+ja+moni+kiltti+ja+kunnollinen+jää+ilman.
28.06.2018 10:44
No+mikä+listaamistani+asioista+ei+pidä+paikkansa?+
Myönnan,+että+parisuhteissa+on+yksilöllisiä+eroja,+mutta+suuret+suuntaviivat+menevät+kuitenkin+noin.+Kuten+tuossa+itse+kerroin,+niin+olen+itse+parisuhteessa+se,+jolla+on+ne+lapset+edellisestä+suhteesta+ja+osa+noista++pitää+minunkin+kohdalla+paikkansa.
28.06.2018 10:17
"-+Eiköhän+se+lapsi+mene+muutoinkin+suhteessa+aina+sen+miehenkin+edelle."
Menee+sitten,+kun+sellainen+on.+Jos+alat+lapsettoman+kanssa+suhteeseen,+teillä+on+aika,+jolloin+olette+toisillenne+maailman+tärkeimmät+ihmiset.
"-+Se+riippuu+siitä+naisesta,+että+alkaako+vanha+suola+janottaa."
Ei+kyse+ole+mistään+vanhan+suolan+janottamisesta,+vaan+arjen+sopimisesta.+Lomat,+viikonloput,+juhlapyhät+jne.+Pitää+myös+muistaa,+että+harva+pari+eroaa+sovussa,+joten+kiusanteko+myös+eron+jälkeen+on+yleistä.
"-+Eiköhän+se+lapsi+ole+ihan+oma+yksilö.+Itse+ainakin+ajattelen+näin.+Ei+mulla+ole+kyllä+ollut+ongelmaa+siinä,+että+olen+ostellu+näille+tavaroita,+yms."
-hyvä+niin,+mutta+joitain+ihmisiä+voi+ruveta+nyppimään+esimerkiksi+maksaessa+uuden+kumppanin+lasten+matkoja+ja+harrastuksia+yms.
"-+Jotkut+ihmiset+ajattelevat+taas,+että+eivät+ole+aisureita."
Niin,+ajatusmalleissa+on+eroa+ja+varmaan+nykyään+aisuriajattelu+on+vähemmistössä,+mutta+kyllä+sitä+on.
"-+No+ehkäpä+40++naisen+keho+ei+ole+muutoinkaan+20v+naisen+vartalo.!"
Nämä+raskauden+ja+imetyksen+vaikutukset+naisen+vartalolle+ovat+ihan+fakta.+Tietysti++yksilöllisiä+eroja+on.
"-+No+aikaisemmassa+suhteessa+me+oltiin+juteltu+tämäkin+asia+selväksi.+Liekö+sitten+lasten+iällä+osuutta,+mutta+ei+meillä+kyllä+mitään+suurempaa+auktoriteettikiistaa+ollut.+Tai+sitten+kun+otin+kummatkin+huomioon,+niin+sillä+oli+osuutta+asiassa."
Se+on+hyvä,+että+olette+onnistuneet+sopimaan+asioista.+Se+ei+kuitenkaan+kaikilta+onnistu.+Näoilläkin+palstoilla+asia+nousee+usein+puheeksi
https://kaksplus.fi/threads/uusperheen-yhteiset-lapset-ottavat-mallia-miehen-lapsen-huonosta-kaeytoeksestae-mitae-teen-kun-en-saa-komentaa-kuin-omiani.2243631/
https://kaksplus.fi/threads/mies-ei-komenna-lastaan.2431680/
https://keskustelu.suomi24.fi/t/11949671/en-saa-komentaa-mieheni-lapsia-
Voin+omasta+kokemuksesta+vahvistaa+nuo+useimmat+kohdat.+Minä+olen+parisuhteessa+se,+jolla+on+ne+lapset.
28.06.2018 10:12
Totta,+eikä+kuvan+vaatimisessa+ole+mitään+pahaa.
Nettideittailumaailma+on+todella+pahasti+vääristynyt,+juuri,+koska+niin+varatut+kuin+vapaat,+nuoret+ja+vanhat+lähettelevät+viestejä+epätoivoisesti+kaikille.
20.06.2018 14:17
Minkä+totuuden+hakkarainen+on+sanonut+julki?
20.06.2018 08:41
Annatko+nyt+vaikkapa+10+esimerkkiä+huijauksista?
20.06.2018 08:40
Onhan+se+liikaa+lapsia+ja+panoja.
20.06.2018 08:35
Totta.+Voisin+tässä+kirjoittaa+"Naiset+eivät+halua+kilttiä+miestä"+osa+3.+Tai+oikeammin+niin+päin,+että+kiltit+miehet+eivät+saa.
Jos+naisesta+haluaa+panon,+niin+kannattaa+ehdottaa+ihan+suoraan,+kun+on+muutama+sana+vaihdettu.++Ei+välttämättä,+että+"mennäänkö+nussiin"+vaan,+että+"haluan+sua+tosi+paljon".+Tuo+ensimmäinenkin+on+parempi,+kuin+odottaa+koko+ilta+pienen+pieniä+merkkejä+siitä,+että+nainen+on+myötämielinen.
19.06.2018 12:15
Niin,+aina+pitäisi+miettiä,+seurauksia,+kun+lyö+perhe-elämän+palasiksi.+Alkuperäisestä+tekstistäsi+sai+sellaisen+kuvan,+että+perhe-elämä+rullasi,+mutta+rakkaus+puuttui+ja+myöhemmin+sitten+ilmoitit,+että+välinne+olivat+tulehtuneet.+Ilmeisesti+olisi+ollut+mahdotonta+jatkaa+sitä+Perhe+OY:n+pyörittämistä+vielä+muutama+vuosi.
Omalla+kohdallani+kävi+niin,+että++pelkäsin+juuri+tuota+samaa+efektiä+äidin+jäädessä+vanhaan+taloon++ja+itse+muuttaessani+pois.+Kävikin+niin,+että+lapseni+arvostivat+paremmin+rauhaa+ja+rentoa+oloa,+että+viihtyvät+paremmin+minun+luona.+Itse+asiassa+tyttäreni+muutti+kokonaan+minun+luokse+ja+poikanikin+halusi+muuttaa+tapaamissopimusta+siten,+että+on+enemmän+minun+luona.
18.06.2018 10:36
Melko+varma+olen,+että+on+ollut+jo+tuota+ennen.+Aika+harvoin+ihminen+lyö+elämäänsä+palasiksi+yhden+yhteisen+illan+takia.+Tietysti+tunnet+miehesi+paremmin,+että+olnko+hän+sitä+tyyppiä+muuten,+että+tekee+äkkinäisiä+päätöksiä+nopeasti.+Onhan+hän+tietysti+voinut+voida+jo+vuosia+huonosti+teidän+suhteessa+ja+tämä+exä+vaan+antanut+potkun+toiminnalle.
Eri+asia+on,+että+onko+sinun+mitään+järkeä+miettiä+tuollaisia.+Kannattaa+yrittää+elämässä+eteenpäin.+Erilaiset+eroryhmät++yms+ovat+siinä+mielessä+hyviä,+että+niissä+on+usein+muitakin+samassa+tilanteessa+olevia.
Kokemuksesta+myös+tiedän,+että++lähes+aina+tuollaisessa+tilanteessa+eroajaa+kohtaa+takapotku,+joka+voi+olla+hyvinkin+paha.+Ei+ole+ollenkaan+harvinaista,+että+jättäjä+ottaa+alkuhuuman+jälkeen+hyvinkin+katuvaisena+yhteyttä.
Koita+hoitaa+asiat+korostetun+neutraalisti.+Se+on+jättäjälle+myrkkyä,+koska+hän+alkaa+ihmettelemään,+etteikö+hän+merkinnytkään+mitään.++Ja+muista+yksi+tärkeä+sääntö:+älä+kosta+lapsen+kautta.+Muista,+ettei+tapaamisissa+ole+kyse+isän/äidin+oikeudesta+tavata+lapsiaan,+vaan++lapsen+oikeudesta+tavata+äitiä/isää.
18.06.2018 10:22
Edellisessä+tulikin+vastaus.+Sopimus+lasten+huollosta++vahvistetaan+AINA+lastenvalvojalla.+Muut+sopimukset+eivät+ole+päteviä.
Jos+keskustelut+eivät+ota+onnistuakseen,+niin+kannattaa+olla+muutenkin+yhteydessä+lastensuojeluun.+Se+ei+ole+niin+dramaattista+miltä+kuulostaa,+vaan+sieltä+saa+apuja+tavallisiin+ongelmatilanteisiin.
18.06.2018 10:11
157 / 178