Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Yogamies
profiilit
Yogamies
Yogamies
Vapaa kuvaus
Aloituksia
97
Kommenttia
3552
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
"+En+mä+nyt+ihan+näinkään+väittäis,+että+kaikki+tuota+vastaankaan+olis."
Totta.
Poimin+tuolta+toisesta+keskustelusta+joitakin+kommentteja:
Mutta+Danny+varmaan+ajattelee+että+pitää+hauskaa+niin+kauan+kuin+se+kestää+ja+ohjaa+nuorta+tyttöä+eteenpäin+uralla..+Mutta+yök+kuitenkin..+Mulla+on+siis+tyttäret+25+ja+28v.
Tulee+mieleen+maailman+vanhin+ammatti+ja+se+ei+ole+laulajan+ammatti.
Säälittää+Ilkan+lapset,+häpeäisin+silmät+päästäni,+jos+isäni+käyttäytyisi+noin.+Mutta+paljoon+ovat+joutuneet+tottumaan,+kun+isänsä+nöyryytti+Armia+ja+lopulta+mursi+hänet.
Oksettava+otus+tämä+Ilkka.
Ja+täydellinen+idiootti+tämä+nk.+laulajatar.+Vanhemmilla+varmasti+nolo+olo.
Kuka+ilkeää+koskea+tuollaiseen+eltaantuneeseen+ryppyiseen+vanhaan+äijään+pitkällä+tikullakaan?+Hyi+oksetus.
Dannyn+lapset+saaneet+kasvaa+koko+ikänsä+isänsä+naisjuttujen+varjossa.+Ja+nyt+tämä+häpeä.
16.05.2018 14:14
"Homoseksi+mielletään+usein+häpeälliseksi,+säälittäväksi,+tautiseksi,+pierun+ja+ulosteenhajuiseksi,+eläimelliseksi,+puhtaan+mekaaniseksi,+tunteettomaksi+ja+irstaaksi+touhuksi."
No+eri+aivan+syyttä+suotta.+Homoseksissähän+yhdyntä+tapahtuu+peräaukkoon,+joten+siitä+tuo+haju.+Homot+ovat+myös+seksi+tautien+kannalta+riskiryhmässä,+koska+homot+harrastavat+seksiä+paljon+eri+kumppaneiden+kanssa+ilman+suojaa.
Homot+ja+lesbot+sentään+ovat+yleisesti+suvaittuja+verrattuna+suuren+ikäeron+pareihin.+Danny+-Erika+typpisten+parien+kohdalla+on+yöks,+sairasta,+oksettavaa+-+tyyppiset+kommentit+enemmän+sääntö+kuin+poikkeus.
16.05.2018 09:06
Suurin+osa+on+Marine+Race+-+tiukkoja+boxereita.+Sitten+jokuset+Björn+Borit.+AIka+paljon+raidallista+kuosia.
16.05.2018 08:58
No+ne+on+ne+kurpat+tuollaisia.+
Omasta+puolestani+muistan+varattuna+ollessani+katselleeni+sinkku+miehiä+ja+naisia+kateellisena+kesäjuhlissa,+että+tuolla+on+ainakin+mahdollisuus+mennä+panemaan,+jos+sattuu+flaksi+käymään,+tai+että+se+voi+rauhassa+juhlia+vaikka+aamuun+saakka+jos+vaan+haluaa,+sen+sijaan,+että+on+vaimo+ja+lapsia+ja+perhehelvetti.
16.05.2018 08:54
No+mikä+se+huomattavan+huokea+hinta+on?
16.05.2018 08:44
Melonta+on+parasta,+mitä+voi+tehdä+housut+jalassa.++Siinä+saaristo+avautuu+ihan+uudesta+näkökulmasta+ja+se+on+meditatiivista+hommaa.
Ihmettelen+vain,+että+miksi+etsit+avokajakkia?+Se+on+lämpimämpien+leveysasteiden+peli.
Itsellä+oli+kajakki+5+vuotta,+ja+myin+sen+pois+avioeron+yhteydessä+ja+nyt+olen+taas+hankkimassa.+Käytetty+kajakki+melkein+revittiin+käsistä.
15.05.2018 10:31
Ostaisin+heti++kaasukäyttöisen++auton+jos+sen+saisi+neliveto-automaattina
14.05.2018 09:21
Taitaa+vähän+laajentaa+nykyistä.+No+ihan+sama.++Sijoittajat+yrittävät+aina+arvioida+yrityksen+tulevaisuutta+tai+oikeastaan+osakkeen+tulevaisuutta+ja+positiiviset+merkit+ovat+yleensä+hyvästä.+Telesten+toimitusjohtaja+sanoi+käänteen+olevan+juuri+kulman+takana.
11.05.2018 13:00
Niin+jos+naiset+sattuisivat+vastaamaan,+mutta+eivät+vastaa.
11.05.2018 12:57
Saivat+juuri+ison+sopimuksen+saksaan.
09.05.2018 15:33
Laissa+taidetaan+puhua+kohtuullisesta+ajasta.+Viimekädessä+sen+ratkaisee+oikeus,+mutta+eh+kehottaisi+sinne+asti+menemään.+Tulee+tosi+kalliiksi.+Itse+veikkaisin+kohtuulliseksi+ajaksi+n+3+kk.
09.05.2018 15:27
"nettideittailut+ja+tinderit+mahdollistavat+nopean+haun+ja+parinvaihdon?+Kun+joku+piirre+tai+teko+ihmisessä+ärsyttää,+niin+heti+vaihtoon,+aina+löytyy+joku+parempi."
Ehkä+naisille,+mutta+ei+suurimmalle+osalle+miehistä
09.05.2018 15:09
Ei+naisen+älykkyys+ja+korkeakoulututkinto+vähennä+hänen+arvoaan+minun+silmissä.
Ei+myöskään+lemmikki,+vaikka+omaan+elämäntilanteeseen+se+ei+sovikaan+nyt,+mutta+jos+nainen+siitä+huolehtii,+niin+mikä+ettei.
Ystäväpiirikin+on+ok.+Tietysti,+jos+miehet+ovat+FWB,+niin+silloin+ei+homma+ole+ok.
07.05.2018 15:31
Tietty+perä+väitteessäsi+on+kyllä.
Se+ei+tietysti+tarkoita,+että+naiset+,+jotka+juovat+ämpärikaupalla+kaljaa+olisivat+jotenkin+muita+parempia.
Tietynlaista+rentoa+asennetta+elämään+ja+oman+tiensä+kulkemista+kuitenkin+heijastaa,+kuin,+että+valitsisi+kuoharin+tai+kuivan+valkoviinin.
04.05.2018 12:52
Lähetä+sähköpostia.
03.05.2018 14:53
Lähetin+just+viestin.+Vastaa+pian.
03.05.2018 14:50
"Nykyinen+mies+on+mukava+ja+ihana,+muttei+pidä+minua+missään+arvossa,+joten+luovun+tästä+rakkaudesta."
Millä+tavalla+odotat+miehen+näyttävän+arvostuksensa+sinua+kohtaan?+Miten+mies+mies+voi+olla+mukava,+jos+hän+kohtelee+sinua+arvostamattomasti?
03.05.2018 14:41
"Seuraat+miestäsi+ensi+kerralla+"uimahallille"+ja+otat+kuvat+tapahtumasta+ja+kun+tulee+kotiin+niin+lyöt+faktat+pöytään."
Mihin+tässä+niitä+kuvia+tarvitaan?+Mies+tietää+ja+nainen+tietää.
03.05.2018 14:37
No+eihhän+tuota+tarvitse+käräyttää+,+kun+on+paljastunut+jo.++Nainenhan+TIETÄÄ+asiasta.++Nykyään+ei+avioeron+saadakseen+tarvitse+mitään+todistaa.+Surullista+on,+että+tämä+nainen+ndelleen+odottaa+miestään+ja+sietää+häneltä+mitä+vain.
03.05.2018 14:31
Varmaan+juuri+yksikään+suomessa+ei+tunne+Marokon+lakeja+vihkimisen+suhteen.
Olen+kuitenkin+varma,+että+ollakseen+lainvoimainen+Suomessa,+teidän+pitää+vahvistaa+avioliitto+myös+Suomen+viranomaisella+tai+voi+olla,+että+suomalainen+pappi+ulkomailla+ajaa+saman+asian.
03.05.2018 14:28
161 / 178