Kalsarit..

Suositteko tietyn merkkisiä kalsareita? Mulla on tällä hetkellä Salt merkkiset

27

413

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • merkitön

      Bokserit täytyy olla, merkillä ei niin väliä.

      • Boksereita minäkin suosin, nyt on kylläkin pitkät


    • Enkäsukkia

      En käytä alusvaatteita.

    • VillaÄtmi

      Mulla on pitkät kalsarit ja välihousut. Juhannuksena vähennän välihousut pois.
      Heinäkuussa vasta vaihtuu pitkät kalsarit boksereihin, jos varjossa on 30 lämmintä.

      • Oikea meininki, ihan turhaa kärsiä kylmyydestä


      • VillaÄtmi
        pujotteIija kirjoitti:

        Oikea meininki, ihan turhaa kärsiä kylmyydestä

        Totta, kylmässähän se jöllikin kutistuu ja kiveskukkarokin kutistuu samaten.
        Kun on vehjekset lämpimässä, niin alkaa seisomaan paljon herkemmin, jo siitä, että näkee naisen vaikka tiukoissa farkuissa keikistelemässä.


    • valtakunta

      Paras väri on mustat

      • Komppaan. Muistat ja merkittömät, mikään ei kavalla ulospäin yhtään mitään.


      • calznillos.chocha
        Optinisti kirjoitti:

        Komppaan. Muistat ja merkittömät, mikään ei kavalla ulospäin yhtään mitään.

        musta hipsterit..ölix merkki joku Invertage?

        unisex kalsarit--mut ukkomiehen pitää varoo,
        ettei muija tartuta kalanhaisuu


      • Stadinfriidu1

        Björn Borg hipstereitä tulee käytettyä tarvittaessa..


      • Samaa mieltä minäkin


      • walrus.chocha
        Stadinfriidu1 kirjoitti:

        Björn Borg hipstereitä tulee käytettyä tarvittaessa..

        Björnliga pankkirosvon kalsarit?

        Onx niissä paskaa, kuten jutuistaan suurin osa on


      • Stadinfriidu1
        walrus.chocha kirjoitti:

        Björnliga pankkirosvon kalsarit?

        Onx niissä paskaa, kuten jutuistaan suurin osa on

        Ei kait puheistaan mun hipstereihin :) aiskaan ...


    • misshurrikaani

      Flanellikalsarit--tarttuvat kyl pepunreikään ropsotelles:(

      • VillaÄtmi

        Ropsotteleeks hienot naisetkin pepunreikää. Mä luulin, et se on vaan miesten tapa


      • VillaÄtmi kirjoitti:

        Ropsotteleeks hienot naisetkin pepunreikää. Mä luulin, et se on vaan miesten tapa

        .. "MiestenTapa"?.. ;D

        .. Nope.. Jätän tänkin homman nyt AnalySoimatta, kun kaikki "fiksut" tietää sanomattakin, että mistä on kyse, jos/kun tuota HarrastamallaHarrastaa.. ;D


      • FiiniFröökynä
        VillaÄtmi kirjoitti:

        Ropsotteleeks hienot naisetkin pepunreikää. Mä luulin, et se on vaan miesten tapa

        Kaiketi kuka vaan saa
        omaa rupareikäänsä ropsottaa

        kalsarien läpi ei tule sormeen kakkaa
        ku turhaan missi kynnet lakkaa

        mistäs orkun paremman saa
        ku kutiavaa perseen silmää raaputtaa

        rutiköyhäkin nautinnon saa
        ku peppureikäänä ropsuttaa

        Ei iloja monta ole ihmislapselle suotu
        Yx riemu paukkupieru naurattaa

        Toinen kiljujuopon ankara ripulitauti
        istuu pöntöllä ja nauti

        Kolmansi pyllyn karmiva syyhy
        ropsottamaan sitä ryyhy


      • misspöndesöpö

        Ommiul aitan luhdis nukkues pellavaiset pässinpökkimät

        ja sexykäs pellavainen turtle neck yöpaitaki varoix

        ku renkipojat kolkuttelee yöllä aitanovea


    • Dressmannilta löysin mustia ja valkoisia boksereita. Tykkään vähän pitempilahkeisista malleista ja mielummin yksivärisistä. Joku kalanruoto/ruutu-kuviot ärsyttää.

      Ja niitä pitää olla paljon. Mulla on varmaan 30-40 kpl boksereita. Ja aina kun tulee ylimääräinen reikä tai kuminauha löystyy, lentää roskiin.

      Noihin sijoitan mielellään. Samoin sukkiin. Valkoinen tennissukka. Se toimii...puvun kanssa voi pitää sen päivän mustaa sukkaa, mutta muuten valkoinen tennissukka. Välillä käyttää kloriittisankossa niitäkin.

    • Neitsyt-Setä

      Black Horse. Mallia "isoisä". Olen silti neitsyt.

    • kaisanoasaa

      Merkillä ei ole väliä kunhan ovat edestä keltaiset ja takaa ruskeat.

    • Verkkane

      Eikait sitä kesähelteellä kalsareit. Kassithan niis hautuu ja tarviihan se tussukin tuuletusta.

    • Merkillä ei ole niin väliä mutta mieluiten saisi olla jotain sekatavarakaupan kaupan omaa merkkiä kuten Pirkka. Mallin pitää olla bokseri ja materiaalin puuvillaa ja mieluiten orjatyövoimalla poimittua.

      Oikeastaan pitäisi huolellisesti testata mitkä kalsarit on parhaat. Testijärjestelyt on hankalat. Koehenkilön pitää tietysti olla silmät sidottuna eikä muutenkaan itse saa koskea kalasareihin ja tunnustella. Tarvitaan siis avustava testihenkilö tai pari pukemaan ja riisumaan sekä kirjaamaan ylös testihavaintoja. Miltä tuntuu edestä ja miltä takaa, kun scrg istuu, seisoo tai makaa.

    • Suurin osa on Marine Race - tiukkoja boxereita. Sitten jokuset Björn Borit. AIka paljon raidallista kuosia.

    • Johtotähti

      Mercedes Bents kalsarit on parhaat!!

    • aitoriitta

      Tähän sopisi nyt tieto mun pikkareista. Valkoiset sloggit aina. Mukavat, puuvillaiset.

    • medias.rotos.chocha

      Pitää taas vaihtaa kalsarit...nopeast vaan kaxi vuotta kuluukin.....Parisen vuota sitten putosin Aurajokeen ja vieläkin raikas olo. Kalsarit vaan kuluivat loppuun

      Sukat alkaa kestämään shit vasta, ku pohjat kuluu pois

      Liika siisteys ei suojele naisilta yhtään

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1759
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1381
    3. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1357
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      14
      1342
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1335
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1304
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1284
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1240
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1200
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1173
    Aihe