Suositteko tietyn merkkisiä kalsareita? Mulla on tällä hetkellä Salt merkkiset
Kalsarit..
27
426
Vastaukset
- merkitön
Bokserit täytyy olla, merkillä ei niin väliä.
- Enkäsukkia
En käytä alusvaatteita.
- VillaÄtmi
Mulla on pitkät kalsarit ja välihousut. Juhannuksena vähennän välihousut pois.
Heinäkuussa vasta vaihtuu pitkät kalsarit boksereihin, jos varjossa on 30 lämmintä.- VillaÄtmi
pujotteIija kirjoitti:
Oikea meininki, ihan turhaa kärsiä kylmyydestä
Totta, kylmässähän se jöllikin kutistuu ja kiveskukkarokin kutistuu samaten.
Kun on vehjekset lämpimässä, niin alkaa seisomaan paljon herkemmin, jo siitä, että näkee naisen vaikka tiukoissa farkuissa keikistelemässä.
Paras väri on mustat
- calznillos.chocha
Optinisti kirjoitti:
Komppaan. Muistat ja merkittömät, mikään ei kavalla ulospäin yhtään mitään.
musta hipsterit..ölix merkki joku Invertage?
unisex kalsarit--mut ukkomiehen pitää varoo,
ettei muija tartuta kalanhaisuu - Stadinfriidu1
Björn Borg hipstereitä tulee käytettyä tarvittaessa..
- walrus.chocha
Stadinfriidu1 kirjoitti:
Björn Borg hipstereitä tulee käytettyä tarvittaessa..
Björnliga pankkirosvon kalsarit?
Onx niissä paskaa, kuten jutuistaan suurin osa on - Stadinfriidu1
walrus.chocha kirjoitti:
Björnliga pankkirosvon kalsarit?
Onx niissä paskaa, kuten jutuistaan suurin osa onEi kait puheistaan mun hipstereihin :) aiskaan ...
- misshurrikaani
Flanellikalsarit--tarttuvat kyl pepunreikään ropsotelles:(
- VillaÄtmi
Ropsotteleeks hienot naisetkin pepunreikää. Mä luulin, et se on vaan miesten tapa
VillaÄtmi kirjoitti:
Ropsotteleeks hienot naisetkin pepunreikää. Mä luulin, et se on vaan miesten tapa
.. "MiestenTapa"?.. ;D
.. Nope.. Jätän tänkin homman nyt AnalySoimatta, kun kaikki "fiksut" tietää sanomattakin, että mistä on kyse, jos/kun tuota HarrastamallaHarrastaa.. ;D- FiiniFröökynä
VillaÄtmi kirjoitti:
Kaiketi kuka vaan saa
omaa rupareikäänsä ropsottaa
kalsarien läpi ei tule sormeen kakkaa
ku turhaan missi kynnet lakkaa
mistäs orkun paremman saa
ku kutiavaa perseen silmää raaputtaa
rutiköyhäkin nautinnon saa
ku peppureikäänä ropsuttaa
Ei iloja monta ole ihmislapselle suotu
Yx riemu paukkupieru naurattaa
Toinen kiljujuopon ankara ripulitauti
istuu pöntöllä ja nauti
Kolmansi pyllyn karmiva syyhy
ropsottamaan sitä ryyhy - misspöndesöpö
Ommiul aitan luhdis nukkues pellavaiset pässinpökkimät
ja sexykäs pellavainen turtle neck yöpaitaki varoix
ku renkipojat kolkuttelee yöllä aitanovea
Dressmannilta löysin mustia ja valkoisia boksereita. Tykkään vähän pitempilahkeisista malleista ja mielummin yksivärisistä. Joku kalanruoto/ruutu-kuviot ärsyttää.
Ja niitä pitää olla paljon. Mulla on varmaan 30-40 kpl boksereita. Ja aina kun tulee ylimääräinen reikä tai kuminauha löystyy, lentää roskiin.
Noihin sijoitan mielellään. Samoin sukkiin. Valkoinen tennissukka. Se toimii...puvun kanssa voi pitää sen päivän mustaa sukkaa, mutta muuten valkoinen tennissukka. Välillä käyttää kloriittisankossa niitäkin.- Neitsyt-Setä
Black Horse. Mallia "isoisä". Olen silti neitsyt.
- kaisanoasaa
Merkillä ei ole väliä kunhan ovat edestä keltaiset ja takaa ruskeat.
- Verkkane
Eikait sitä kesähelteellä kalsareit. Kassithan niis hautuu ja tarviihan se tussukin tuuletusta.
Merkillä ei ole niin väliä mutta mieluiten saisi olla jotain sekatavarakaupan kaupan omaa merkkiä kuten Pirkka. Mallin pitää olla bokseri ja materiaalin puuvillaa ja mieluiten orjatyövoimalla poimittua.
Oikeastaan pitäisi huolellisesti testata mitkä kalsarit on parhaat. Testijärjestelyt on hankalat. Koehenkilön pitää tietysti olla silmät sidottuna eikä muutenkaan itse saa koskea kalasareihin ja tunnustella. Tarvitaan siis avustava testihenkilö tai pari pukemaan ja riisumaan sekä kirjaamaan ylös testihavaintoja. Miltä tuntuu edestä ja miltä takaa, kun scrg istuu, seisoo tai makaa.Suurin osa on Marine Race - tiukkoja boxereita. Sitten jokuset Björn Borit. AIka paljon raidallista kuosia.
- Johtotähti
Mercedes Bents kalsarit on parhaat!!
- aitoriitta
Tähän sopisi nyt tieto mun pikkareista. Valkoiset sloggit aina. Mukavat, puuvillaiset.
- medias.rotos.chocha
Pitää taas vaihtaa kalsarit...nopeast vaan kaxi vuotta kuluukin.....Parisen vuota sitten putosin Aurajokeen ja vieläkin raikas olo. Kalsarit vaan kuluivat loppuun
Sukat alkaa kestämään shit vasta, ku pohjat kuluu pois
Liika siisteys ei suojele naisilta yhtään
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1367629Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde361883Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251860- 911613
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1791535Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p104968- 49900
Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28810- 31759
- 241747