Vapaa kuvaus

Aloituksia

97

Kommenttia

3552

1. No tavallaan olet oikeassa.

Evoluutiobiologisesti on sanottu, että miehet hakevat hedelmällistä naista eli nuorta (ja kaunista) ja naiset hakevat perheen elättäjää, joka ennen tarkoitti ehkä isokokoista atleettista miestä, mutta nykyään elatukseen ei enää niinkään tarvita voimaa, vaan rahaa, joita tulee koulutuksesta, statuksesta jne.

Usein naiset ja kateelliset miehet taas vihjaavat miehen suoraan maksavan nuorelle naiselle seurasta, kun taas minä uskon, että usein tuo käytös on ainakin osittain tiedostamatonta ja luonnollista.

Luulen, että moni vanhempi mies, pelkää sanoa parikymppisen miellyttävän edelleen silmää, kun yleisesti hyväksytty ikä mitä hän saisi katsella on +-5 vuotta. Sama naisten kohdalla. Nainen ei välttämättä laskelmoi, vaan hänestä valta ja status voi tuntua seksikkäältä.

Eli kiteytettynä. Moni syyttää naisia huoraamisesta, kun he ovat vanhemman miehen kanssa minä taas uskon sen kuuluvan heidän luontoonsa.
  2. "Ja mietityttää miksi ihmeessä miehelläni on säilössä kodissani tuollaisia välineitä "

No siksi varmaan, että hän tykkää sellaisia käyttää

"miksi ihmeessä hän on kanssani, koska en todellakaan olisi ikinä valmis tuollaiseen seksiin mitä hän ilmeisesti haluaisi. "

Aika harvalla parilla menee seksihalut 100% yhteen ja silti Suomessa on paljon avio ja avopareja. Esimerkiksi monet miehet haluaisivat peppuseksiä, mutta naiset kokevat sen liian kivuliaaksi ja silti voi olla pariskunta.

"Mies väittää että muita salaisuuksia ei ole, mutta miten enää voin luottaa mihinkään?"

Aivan varmasti miehellä on erilaisia fantasioita, joista hän ei kerro, eikä sinun kuulukaan tietää.

"metallinen juttu minkä ennemmin näkisin gynekologin vastaanotolla, kuin seksissä.. Koko kassista pystyin tutkimaan vain ehkä neljänneksen, kun alkoi lähinnä oksettamaan mitä helvettiä siellä on.."

Tuossa voi olla salailuun syy. Jos koet erilaiset seksilelut lähinnä oksettaviksi, se on varmaan syy, miksi mies on ne visusti kätkenyt.

"Tuntuu aikamoiselta valheelta koko suhde ja en tiedä mitä tehdä.. Ylireagoinko järkytykseltäni "

Sinuna menisin ehkä juttelemaan jonkin ammattiauttajan juttusille. En tiedä olisiko se psykologi vai seksiterapeutti. Sellaisen kanssa varmaan pääsisit selvyyteen asioista.

Minun mielessäni kysymykseksi jää lähinnä, että onko mies valehdellut vai ei ja jos mielestäsi on, niin olisitko lopettamassa avioliittoa, jos valehtelu olisi jostain muusta asiasta, kuin seksivälineistä.
  3. Olet oikeassa.
  4. Harmiksen avauksesta se selvisikin:

"Miettisen mukaan ero johtuu siitä, että miehet saavat useammin lapsia monen eri kumppanin kanssa kuin naiset. Naisparit ja itselliset äidit eivät vaikuta jakaumaan yhtä merkittävästi.""