Uusi käsite

Anonyymi-ap

Jännäpalstalainen. Oletko sellainen? Kuka on?

90

1304

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Jasu tietty.

• Anonyymi

🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒

❤️ ­N­­­y­m­­­f­­o­­­m­a­a­n­i -> https://ye.pe/finngirl21#18253672

🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞

• Anonyymi

Haaveilijan Daniel on aika jännä.

• No tietysti oon jännäpalstalainen. 🤣

Mähän saan jatkuvaan paheksuntaa ties mistä. 😁

• Anonyymi

Kyl semmosta voi sanoo jännäpalstalaiseks, joka nautti niin huomiosta, et kielteinenkin kelpaa.

• Anonyymi

Ennemminkin omituinen höpöttelijä.

• Anonyymi kirjoitti:

Kyl semmosta voi sanoo jännäpalstalaiseks, joka nautti niin huomiosta, et kielteinenkin kelpaa.

Kelle mikä on kielteistä...

Minusta kieltäminen on kielteistä. Jaskanpauhajia riittää kyllä. 😁

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vaan jos ei hetkauta toisten kielteiset näkemykset, niin minkä sille mahtaa. Jokainen kyhää itse vankilansa, myös kielteisyyksineen.

Jasu

• Anonyymi

J mies taitaa olla?

• Anonyymi

Toinen ääni hänelle :) Kaipaan palstalle sellaista jännyyttä, mitä ei kellään muulla. Kaikki muut ovat Inhimillisiä ihmisiä ja puutteellisen kunnollisia, J miehestä ei voi olla niinkään varma.

Luulisi, että jokaisessa ihmisessä on niin paljoa narsismia, ettei jättäisi itsensä persoonallisuutta heitteille. Täysin holtitonta menoa!

• Anonyymi

Se kuka luulee kaikkia naisiksi. Jännittävä seksipommi 😘

• Anonyymi

Miten tää ätmi taas meni niinku omasta mielestäs🤦‍♀️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miten tää ätmi taas meni niinku omasta mielestäs🤦‍♀️

Sieltähän se tuli kun mato kasteen perässä 🥰

• Anonyymi kirjoitti:

Sieltähän se tuli kun mato kasteen perässä 🥰

aika paha 😂

• Anonyymi

Ei mulla ole kuin yksi nainen - oma äitini. Hän on jännänainen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei mulla ole kuin yksi nainen - oma äitini. Hän on jännänainen.

Rikot siis lakia?

• Anonyymi

Milleen jännä? Minusta kaikki itsestäni teilummin poikkeavat ihmiset on vähän "jänniä". Muttei se tarkoita pahiksia.

Jasu

• Anonyymi

Päijäthämäläisittäin jännä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Päijäthämäläisittäin jännä.

Hidas ja jähmee?

Jasu

• Erilaisia jännän asteita. Se on jännää.

• Kappas, taas ollaan jännän äärellä 😂

• Routalempi on hyvä roolimalli. Ennen oli itse jännä ja päihdeholisti, koska maailma oli niin tylsä. Sitten raitistui ja reipastui ja muuttui itse hyvin tylsäksi, mutta näkee maailman eri jännänä.

• scrg kirjoitti:

Routalempi on hyvä roolimalli. Ennen oli itse jännä ja päihdeholisti, koska maailma oli niin tylsä. Sitten raitistui ja reipastui ja muuttui itse hyvin tylsäksi, mutta näkee maailman eri jännänä.

Ai noinko se meni? En muista alkuunkaan mitä herrasta on sarjassa paljastunut, enpä tosin sitä seurannut kuin noin pari ekaa tuotantokautta. Mutta on se hyvä hahmo, toimii 😂

• En ole vähimmässäkään määrin jännä. 😂
      Kuka sitten olisi? 🤔
      E-lukka, ehkä. 👍

• Ei, kyllä mä olen pelkästään omituinen 🙂

• E-Lukka kirjoitti:

Ei, kyllä mä olen pelkästään omituinen 🙂

Kyllä omituinenkin voi olla jännä 😄
        Ja tämä palstahan on nimenomaan omituisten otusten kerho 😉

• Xena-183 kirjoitti:

Kyllä omituinenkin voi olla jännä 😄
        Ja tämä palstahan on nimenomaan omituisten otusten kerho 😉

No juuh, kyllä keskiverto on täällä aika outo otus itse asiassa 🤔

• E-Lukka kirjoitti:

No juuh, kyllä keskiverto on täällä aika outo otus itse asiassa 🤔

Keskivertona on hyvä olla. - Tyttäreni kärsi peruskoulussa siitä, että hän oli erilainen, koska hän on pidempi kuin keskiverto tytöt. Sitten hän meni taidelukioon, missä taas oli niin suuria persoonia, erikoisia tyyppejä, että tytär oli suorastaan harmaa. - Hän nautti siitä, että hän sai olla keskiverrolla tavalla erilainen. 🙂

• Sinkkupalstalla, yleisesti ottaen, ukkomiehet ovat vähiten jännittäviä.

• Älähän nyt vähättele Gattino. Olette toki sekä sinä että keinovaginamieskin hauskoja ja jännittäviä. - Naiset eivät lähesty teitä sinkkupalstalla sillä tavoin, että kokisitte itsenne jännittäväksi, koska me (ainakaan minä) emme halua antaa teille tai kenellekään sellaista mielikuvaa, että yrittäisimme hajottaa teidän parisuhteita. Mutta toki te ihmisinä olette kiinnostavia, ettekä mitenkään liian ennalta-arvattavia. 🙂

• Anonyymi
        Xena-183 kirjoitti:

Älähän nyt vähättele Gattino. Olette toki sekä sinä että keinovaginamieskin hauskoja ja jännittäviä. - Naiset eivät lähesty teitä sinkkupalstalla sillä tavoin, että kokisitte itsenne jännittäväksi, koska me (ainakaan minä) emme halua antaa teille tai kenellekään sellaista mielikuvaa, että yrittäisimme hajottaa teidän parisuhteita. Mutta toki te ihmisinä olette kiinnostavia, ettekä mitenkään liian ennalta-arvattavia. 🙂

Meillä onkin KVM:n kanssa sopimus, että luemme toistemme juttuja, niin kumpikaan ei kirjoita täällä turhaan.
        Mukavaa että jaoit naisellista lämpöä, enkä usko että puolisoni tuosta pahastui. 😊

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Meillä onkin KVM:n kanssa sopimus, että luemme toistemme juttuja, niin kumpikaan ei kirjoita täällä turhaan.
        Mukavaa että jaoit naisellista lämpöä, enkä usko että puolisoni tuosta pahastui. 😊

Kuitataan luetuksi :)

-keinovaginamies-

• Anonyymi
        Xena-183 kirjoitti:

Älähän nyt vähättele Gattino. Olette toki sekä sinä että keinovaginamieskin hauskoja ja jännittäviä. - Naiset eivät lähesty teitä sinkkupalstalla sillä tavoin, että kokisitte itsenne jännittäväksi, koska me (ainakaan minä) emme halua antaa teille tai kenellekään sellaista mielikuvaa, että yrittäisimme hajottaa teidän parisuhteita. Mutta toki te ihmisinä olette kiinnostavia, ettekä mitenkään liian ennalta-arvattavia. 🙂

Mielestäni parisuhdetta ei voi hajoittaa kuin ainoastaan sisältä päin, mutta on tietysti eri asia minkälaista mielikuvaa kukin haluaa ylläpitää :)
        Markkinoinnin maailmassa on oltava tarkkana :)))

-keinovaginamies-

Kiitos nyt huomiosta kuitenkin ;)

-keinovaginamies-

• Anonyymi kirjoitti:

Mielestäni parisuhdetta ei voi hajoittaa kuin ainoastaan sisältä päin, mutta on tietysti eri asia minkälaista mielikuvaa kukin haluaa ylläpitää :)
        Markkinoinnin maailmassa on oltava tarkkana :)))

-keinovaginamies-

Kiitos nyt huomiosta kuitenkin ;)

-keinovaginamies-

No, kyllä sinä tiedät. - Rakkauslaulun linkittäminen sinulle osoitettuun kommenttiin on vähän eri kuin vaikka randelle tai disselle. Niin se vaan menee.

P.S. Sain puhtaat paperit, toistaiseksi. 👍😎

• Anonyymi
        Xena-183 kirjoitti:

No, kyllä sinä tiedät. - Rakkauslaulun linkittäminen sinulle osoitettuun kommenttiin on vähän eri kuin vaikka randelle tai disselle. Niin se vaan menee.

P.S. Sain puhtaat paperit, toistaiseksi. 👍😎

No nuo nuoret herrat ovatkin sellaisia pellejä.
        Minähän olisin vakavasti otettava sulhasehdokas, mutta eihän se käy laatuun, kun en koskaan aio mennä naimisiin :)))

Onnittelut papereista.

-keinovaginamies-

• Anonyymi kirjoitti:

No nuo nuoret herrat ovatkin sellaisia pellejä.
        Minähän olisin vakavasti otettava sulhasehdokas, mutta eihän se käy laatuun, kun en koskaan aio mennä naimisiin :)))

Onnittelut papereista.

-keinovaginamies-

Noh noh.. eipäs aleta nyt nokkimaan minun kavereitani. Kaikissa teissä on varmasti hyvää aviomiesmateriaalia.. jollekulle.
        Vaan kaikilla teistä taitaa olla myös sen suhteen yhtenevät ajatukset... 😄
        Eipä jatketa siitä tämän enempää. 👍

Kiitos. Yksi kremppa vähemmän, toistaiseksi. 😉

• Kauneus on katsojan silmässä. Se mikä ihmisestä on hyvä palkka riippuu pitkälti omasta tulotasosta. Ja taitaa sama suhteellisuus myös koskea älykkyyttäkin, ainakin osalla.

Sama suhteellisuus koskee jännänä pitämistä. Mitä pienempi elämä on ja on ollut, sitä jännempää on muiden aivan tavallinen elämä. P.s. En missään nimessä sano, että pienempi elämä on pahasta tai huono, Se voi hyvin olla hyvä tai paras vaihtoehto. Ihminen kalibroi yleensä muut suhteessa omaan napaansa.

• Ei kun olen kiltti ja kunnollinen😊

• Anonyymi

Minä olen jännäpalstalainen. Ennenwanhaan olin jopa ihmiselossa. Nyt ikä on antanut järkeä oikeaan eloon.
      Sitäpaitsi näin äsken elloksen alusvaatemainoksen. Tuli nuoruus mieleen...🤣

>simiti<

• En ole jännäpalstalainen. Olen tylsimys .. myös palstalla.. :D

• Hyvä profiilikuva sulla. Jännästi juuri tuon näköisenä näen sinut.

Olet niitä harvoja aitoja naisaloittajia tällä palstalla. Naisena esiintyviä miehiä on aloituksissa ihan liikaa.

Välillä tuntuu että olemme antiikin ajan kreikkalaisessa teatterissa, missä miehet esittivät myös naisten roolit.

• Gattino kirjoitti:

Hyvä profiilikuva sulla. Jännästi juuri tuon näköisenä näen sinut.

Olet niitä harvoja aitoja naisaloittajia tällä palstalla. Naisena esiintyviä miehiä on aloituksissa ihan liikaa.

Välillä tuntuu että olemme antiikin ajan kreikkalaisessa teatterissa, missä miehet esittivät myös naisten roolit.

Profiilikuva on hyvin sievistelty kuva minusta. Tekoälykuva noin kolme vuotta vanhasta kuvasta muutettuna animeksi. Minua ei kyllä onnekseni voi tunnistaa tuosta kuvasta.

Itse en välitä siitä, jos joku esiintyy jonakin muuna kuin on. Jätän moiset asiat sivuseikaksi. Mutta jos asiaa tarkemmin miettii, niin kyllä se valheellisuus kyllä paistaa läpi.

Onhan täällä mielestäni paljonkin naisia. En sinällään ole palstaillut sinkkujen ulkopuolella, mutta ymmärtääkseni siellä tuo feikkaaminen on yleisempää.

• Ihan samaa voisin kommentoida itsestäni. Voisi sitä edes vähän jännempi olla ainakin välillä 😄

• Aletheias kirjoitti:

Ihan samaa voisin kommentoida itsestäni. Voisi sitä edes vähän jännempi olla ainakin välillä 😄

Ei hitto.. älä ala jännäksi. Olet sellainen lämpimän sydämen ja järjen omaava immeinen,että jännyys vain pilaisi sinut.

Jänniä on tusinassa tiu, mutta aitoja on vähän.

• Pikku-pirpana kirjoitti:

Ei hitto.. älä ala jännäksi. Olet sellainen lämpimän sydämen ja järjen omaava immeinen,että jännyys vain pilaisi sinut.

Jänniä on tusinassa tiu, mutta aitoja on vähän.

Ei huolta, olen jännimmillänikin korkeintaan laimea 😁

Mutta kiitos ihanista sanoista ❤️ Sinä se tuot aina hyvää fiilistä 🤗

• Aletheias kirjoitti:

Ei huolta, olen jännimmillänikin korkeintaan laimea 😁

Mutta kiitos ihanista sanoista ❤️ Sinä se tuot aina hyvää fiilistä 🤗

Hei mulle tulee itelleni hyvä fiilis kun saan antaa aitoja kehuja. En koskaan kehu kehumisen takia.

Ja jos siitä tulee hyvä mieli jollekin, niin sen parempi. Negaa ja shittiä saa meistä jokainen ihan tarpeeksi.

Ja kiitos.. nyt minulle tuli hyvä mieli. ❤️

• Gattino kirjoitti:

Hyvä profiilikuva sulla. Jännästi juuri tuon näköisenä näen sinut.

Noh kyllä minä olen nainen? Kuka mies täällä esiintyy naisena?

• valtakunta kirjoitti:

Noh kyllä minä olen nainen? Kuka mies täällä esiintyy naisena?

Joskus anonyymit aloittajat esiintyvät naisina. Jotkut tekevät sitä tosissaan, toiset kieli poskessa.

• Gattino kirjoitti:

Joskus anonyymit aloittajat esiintyvät naisina. Jotkut tekevät sitä tosissaan, toiset kieli poskessa.

Juu.. tuon uskon. Kuka lie anonyymi voi tuommoisestakin saada kiksinsä.

Hei mulle tulee itelleni hyvä fiilis kun saan antaa aitoja kehuja. En koskaan kehu kehumisen takia.

Ja jos siitä tulee hyvä mieli jollekin, niin sen parempi. Negaa ja shittiä saa meistä jokainen ihan tarpeeksi.

Ja kiitos.. nyt minulle tuli hyvä mieli. ❤️

Ihana piirre sinussa 🥰 Hyvää kannattaakin levittää ympärilleen. Ihan riittävästi tässä maailmassa jokainen joutuu kokemaan kaikenlaisia vaikeuksia ja huolia.

Meillä suomalaisilla on vähän sellainen huono piirre, että kehuja ja kauniita sanoja säästellään. Eikä niitä siten moni oikein osaa ottaa vastaankaan. Tässä on ainakin minullakin vielä petraamista. Hyvä, että riittää vielä opeteltavaa loppuiäksi, tulisi muuten tylsää 😄

• Aletheias kirjoitti:

Ihana piirre sinussa 🥰 Hyvää kannattaakin levittää ympärilleen. Ihan riittävästi tässä maailmassa jokainen joutuu kokemaan kaikenlaisia vaikeuksia ja huolia.

Meillä suomalaisilla on vähän sellainen huono piirre, että kehuja ja kauniita sanoja säästellään. Eikä niitä siten moni oikein osaa ottaa vastaankaan. Tässä on ainakin minullakin vielä petraamista. Hyvä, että riittää vielä opeteltavaa loppuiäksi, tulisi muuten tylsää 😄

Minut itseni on huudettu ihan pataluhaksi ja olenkin päättänyt että minä teen toisin.

Nuorempana en uskaltanut tehdä sitä kun vielä pelkäsin mitä muut ajattelee kehumisistani. Mut nykyään en vällää enää. Sanon miltä minusta tuntuu.

Minut itseni on huudettu ihan pataluhaksi ja olenkin päättänyt että minä teen toisin.

Nuorempana en uskaltanut tehdä sitä kun vielä pelkäsin mitä muut ajattelee kehumisistani. Mut nykyään en vällää enää. Sanon miltä minusta tuntuu.

Tuo on niin upeaa, että olet kääntänyt kokemasi huonon kohtelun päinvastaiseksi. Tällöin et anna valtaa sinua kaltoin kohdelleille.

Iän myötä sitä tosiaan saa enemmän varmuutta eikä enää mieti niin paljoa, mitä muut asiasta ajattelevat. Tietenkin muilla ihmisillä ja heidän tunteillaan on väliä, mutta en myöskään enää mieti liikaa sitä, että minun olisi tehtävä jotain vain miellyttääkseni jotakuta.

• Anonyymi

Mahtaako jännäpalstalainen tai jännä ihminen olla korkeastikoulutettu ja mielenterveys ongelmainen ja kehitysvammainen ja äkkiä myy itseään tinderissä

• Minä, minä, minä!
      (hyppii jännästi tasajalkaa ja huitoo kädet ylhäällä) 😃🙌

Jänskättää myöntää. Olen se palstan jännin tapaus. Fakta tieto! 😂

• Prinsessa-kategoriassa olet maailman jännin satumainen prinsessa. 😀

Me miehet täällä sammakko-osastolla ollaan huolissaan omasta statuksesta.

• Gattino kirjoitti:

Prinsessa-kategoriassa olet maailman jännin satumainen prinsessa. 😀

Me miehet täällä sammakko-osastolla ollaan huolissaan omasta statuksesta.

Jännästi sanottu. Nyt ollaan jännän äärellä. Tämä koko ketju on täynnä jännitystä. 😂

Kuinka moni palstasammakko muuttuu palstaprinsessojen suukoista prinssiksi? Hauska arvoitus koko palstalle. 👸👄🐸

PS. Sinulla on hieno profiilikuva! 👍

• tosi.typy kirjoitti:

Jännästi sanottu. Nyt ollaan jännän äärellä. Tämä koko ketju on täynnä jännitystä. 😂

Kuinka moni palstasammakko muuttuu palstaprinsessojen suukoista prinssiksi? Hauska arvoitus koko palstalle. 👸👄🐸

PS. Sinulla on hieno profiilikuva! 👍

"PS. Sinulla on hieno profiilikuva! 👍"

Kiitos. Pukeuduin parhaimpiin näin arvokkaassa tilaisuudessa.

• Gattino kirjoitti:

"PS. Sinulla on hieno profiilikuva! 👍"

Kiitos. Pukeuduin parhaimpiin näin arvokkaassa tilaisuudessa.

Kyllä! Se kuuluu asiaan. Palstailu alkaa arvokkaasta pukeutumisesta. Päivittäin! 👑

Tänään aloitin palstailun Tuhkimona.
        Mihin pahukseen se toinen lasikenkä on taas jäänyt? Ei löydy mistään! 😂

https://aijaa.com/eGJqIV

• tosi.typy kirjoitti:

Kyllä! Se kuuluu asiaan. Palstailu alkaa arvokkaasta pukeutumisesta. Päivittäin! 👑

Tänään aloitin palstailun Tuhkimona.
        Mihin pahukseen se toinen lasikenkä on taas jäänyt? Ei löydy mistään! 😂

https://aijaa.com/eGJqIV

"Mihin pahukseen se toinen lasikenkä on taas jäänyt?"

Kuningatar joutuu nyt hetken odottamaan, kyllä se kenkä varmasti löytää jalkansa. 😂

Ellei kukaan tule sovittelemaan lasikenkää viikon sisällä, niin sitten kannattaa hukata se toinenkin kenkä. Nämä lakot sotkevat arjen rutiineja.

• Gattino kirjoitti:

"Mihin pahukseen se toinen lasikenkä on taas jäänyt?"

Kuningatar joutuu nyt hetken odottamaan, kyllä se kenkä varmasti löytää jalkansa. 😂

Ellei kukaan tule sovittelemaan lasikenkää viikon sisällä, niin sitten kannattaa hukata se toinenkin kenkä. Nämä lakot sotkevat arjen rutiineja.

Viikon sisällä??!! Huihai! Siihen mennessä täällä on vaihtunut teema jo moneen kertaan. 😂

Simmarit, sammarit, kummarit ja pipo! 😃

• Nyt aloin jännäksi, tekoälyn muokkaamalla kuvallani🥹
      Tiesitkö rakastelin paholaisenkin kanssa nuorena ajatuksissani.😅 ei ollut vain jumala.🥰

• No pihtari et ole ,se on selvä 🙂

• E-Lukka kirjoitti:

No pihtari et ole ,se on selvä 🙂

Miten on omasi laitasi?

• valtakunta kirjoitti:

Miten on omasi laitasi?

En ole pihtari, maalitaulut ovat vain vähissä 🎯

• Anonyymi

minä ajattelin haavwilijasta, että mukava jos joku hänestä pitää... mutta niin tuollaisetri jotkin pelijutut joku pokerit jne....

• Anonyymi

niin hassua jooh tiedän missä jokin matti huutosen kotitalo on...

mikä hassua jos pifän joyrnkin hssbvrilijsdys... niin miykä kotkrimmsy kotyiy moyyä joddswin pelissä Yzw3as holdeem... Hertta ÄÅ^äxszä j EUUTU KYMPPI..

• Anonyymi

uusis nimiä:

Kadis
      Ku
      Seipalska
      Toipiehari
      Wortpuxeli
      Kaus

kun aika nopr5d yuo juyyu niin boin dsina jotsin lsityss

• Anonyymi

tyhmiä juttuja

• Anonyymi

Tylsäpalstalaiset haaveilevat olevan jännäpalstalaisia kuten jokainen pyhimys haaveilee olevansa pahis.

• Anonyymi

näin aika pttsbvsn unrn, ysi no niin... dciinäå untdse jsw uyisse4rjä...

• Anonyymi

thmä kuin Tewny=

muttaa niin kenen paldyhalaiden kanstslsixern kalstslsiden hslusixi nukkus
      gakyausdub varnaab byjjya gaaceukuhab jABSSA,

• Anonyymi

pitäisikö laittaa "Nimittelijä", mitä tekisi kun ei montaa sekuntia kestä tuolla, jos jotain hwssuja

Siwort
      Misko
      Titon
      Musta
      Lidy
      Ergijau

joopsniin

• Anonyymi

moo,å' hyviä nimiä, joku Loidy boidi olla jonkin tytön nimi...

• Anonyymi

Fluffy nowadays puss puss och kram

• Anonyymi

Still not your business kiddo though

• Anonyymi

niin olrn muuyyanut tuota koodia joskus jo sillätavoin että ei tule nimiä kuin Narco-Marko... jne

• Anonyymi

sovi treffit jonkin australaisen kanssa ja riwsorar kun kävelemmä tulee; MarokossA Sseuraava sandaalien vvaihtopis5e3.

• Anonyymi

😁😂👍

• Anonyymi

joku tyttö keksi itselleni jonkin lempinimen, vähän hassukin; "idooti""

• Anonyymi

joku uuxsi lempinimi joo niin DOOTTI ;D
      i-DOOTTI.

• Anonyymi

no minä oon outo kommentoija. Outo, sairaalloinen.

• Anonyymi

niin tuollainen lempinimi DOOTTI.. aika lämminhenkinen nimi sinänsä.

• Anonyymi

osalla oli selvästi fehvaava katse, mutta tekevälle sattuu,

• Anonyymi

tuollainen joo niin joku ohjelmoija-ihminen,... niin voit kyllä nukkua täällä jos haqluaqt ja kokeilla jotgai pelejäkin

• Entä wanhuspalstalainen. Oletko sellainen? Kuka on?

• Anonyymi

Jännis saa naiset kostumaan...

• Anonyymi

Oletko outo olento kuin Osmo tai Ossi?=

• Anonyymi

Osmo-Ossi-Inkeri Viinainen. ... hyv ä nimi

• Anonyymi

Osmo-Ossi-Inkeri Viinanen, hyvä nimi

...

Ossi-Inkeri hyvä pojan nimi.

Manjehaa
      Yk
      Kererlut
      Lantepieprin
      Kali
      Jako

Jako on hyvä nimi heheheh

• Anonyymi

saitten tulee pissit housuun noista Nimittelijän jutuitas jos on pikkareita oll4enkaan

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Taisin tehdä virheen

Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle
      Ikävä
      74
      3800
    2. Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa

Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt
      Maailman menoa
      182
      3035
    3. Hyvä että lähdit siitä

Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖
      Ikävä
      47
      2946
    4. Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi

Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle
      Ikävä
      57
      2431
    5. Olisitko mies valmis?

Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me
      Ikävä
      363
      2230
    6. Mitä haluat sanoa kaivatullesi?

Onko ikävä? Milloin näitte viimeksi?
      Ikävä
      160
      1870
    7. Nainen, mulla olisi sulle pari vinkkiä

Kerro vain ongelmasi niin annan siihen vinkin. :/
      Ikävä
      78
      1575
    8. Miksi mediheli

Mitä on tapahtunut ku poliiseja ja ambulanssi pyöri aamusta keskustassa
      Kiuruvesi
      33
      1437
    9. vieläkin sanoa voin...

💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos
      Ikävä
      23
      1388
    10. Nainen onko sulla supervoimmia ?

Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.
      Ikävä
      39
      1352
    Aihe