Miehen statuksella ei ole mitään väliä

Anonyymi-ap

Uskottavahan se on kun nainen niin sanoo:

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/594f5553-a4f1-48bd-b1d6-3b495b2cae30

"Jasmine Pajari kertoo, ettei Hjallis Harkimon statuksella ollut mitään väliä."

Hauska "juksasinpas" ilme Jasminilla siinä kuvassa :D

Mutta tosissaan, nokkelilla jutuilla ne naiset hurmataan:

"Pajari kertoo hullaantuneensa erityisesti Harkimon ”lyömättömään huumorintajuun”."

-harmiseikirj-

47

512

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

No ... tietysti tuon on suhteellisen epäuskottava selitys, kun otetaan huomioon kenestä miehestä on kyse ja mikä on kyseisen naisen tausta. Sinällään itselleni on yhdentekevää mikä hänen valintansa taustalla on, mutta hän ite kai on sitten saanut liikaa palautetta ja on kokenut tarpelliseksi tuollaisen avautumisen.

• Anonyymi

😍😋😍😋😍😋😍😋😍

😍 ­­N­y­­m­­­f­o­­m­­­a­­­a­n­­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞

• Höpöhöpö. Pajari on hullaantunut Harkimon maineesta ja rahasta. Saahan sitä selitellä, mutta kuka uskoo?

• Anonyymi

Raha on yhtä kuin rakkaus raha on aito rakkaus

• Anonyymi kirjoitti:

Raha on yhtä kuin rakkaus raha on aito rakkaus

Ei ole. Rahalla ei pysty ostaa aitoa rakkautta.

• Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

Ei ole. Rahalla ei pysty ostaa aitoa rakkautta.

Miehet rakastuvat naisen hedelmällisyyteen ja naiset miehen varallisuuteen tai statukseen, joten siinä mielessä pystyy. Tunne lienee ihan aito. Toki sanotaan etteivät naiset voi aidosti rakastaa miestä, joten kenties sittenkin totta. Mutta onko se miesten vika, etteivät naiset kykene rakastamaan.

• Anonyymi

Tämä on niin puhki kulunut klisee mutta kuitenkin tämä pitää vielä mainita ettei kenelläkään pääse unohtumaan.

• Anonyymi

Seisookohan Hjalliksella enää juurikaan ja kiihottuuko Jasmine Hjalliksen kanssa yhtään???

• Anonyymi

🤣 Nämä selittelyt ettei rahalla saati statuksella ole väliä on parhainta.😂
      Kaikkihan tietää, että Jasmiini ilman muuta olisi Hjallikseen rakastunut tämän komealla ulkonäöllä myöskin vaikka hän olisi rahaton, työtön levyseppähitsaaja kainuusta.🤭

• Anonyymi

Jees aloitus sinulta. Näinhän se on. Se että näkee faktat on viisautta ja muulle voi hyväntahtoisesti naurahdella😄.💩

• Anonyymi

Suurta puppua että potastakaa.

Hjallikselle ulkomittojen ja näön ansiosta voisin kuvitella ylipainoista tupakoivaa karaokebaarin kantaruusua työkyvyttömyys eläkeläistä!

Sekä huumoritajottumuuden takia että itseironiattomuuden takia jotain samahenkistä arvostelykyvytöntä pienisieluista loukkaantujaa!

Ja tämän nuoren naisen puheista pitää saada tälläisen taatusti komeamman ,parempi kuntoisemman, oikeasti huumorintajuisen 187 pitkän 88 kiloisen siistin kivan miehen oikeasti loukkaantua.

Kun itse on vain ammattilainen duunissa missä nyt maksetaan ne yi kuitenkin keskituloisen liksat eikä omista juuri kuin kämppänsä,autonsa , prätkänsä kun perinnöt ja riitelemättä ja ottamatta eikä ahneus ole vahva laji,
      tietää kuinka vaikeaa olisi saada nuorempaa naista ihmissuhteeseen tai edes kiihkeään seksiin .

Otin tämän juuri puheeksi 30 v ihana vapaan naisen kanssa ja naurettiin kahvitauolla yhdessä Hjalliksen tyttöystävän toteamukselle.

• Anonyymi

Näitä hjalliksia on minunkin elämässä riittänyt, mutta enpä ole langennut kun ei ole rahan ja mammonaan perään kasvatettu. En koe mitään menettäneeni. 💩

• Anonyymi

Sanoiko se nainen sinulle, että turha vihjailla pappa, you don't stand a chance?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Näitä hjalliksia on minunkin elämässä riittänyt, mutta enpä ole langennut kun ei ole rahan ja mammonaan perään kasvatettu. En koe mitään menettäneeni. 💩

Välillä tulee jopa olo että olen jotain yli- inhimillistä😄 ufo😅😄.💩

• Anonyymi

Siinä on tasapainoinen, hurmaava pari. Hienoa, että ovat löytäneet itselleen mieleisen puolison.

• Anonyymi

Todella tasapainoinen, toisen ikä toisessa ääripäässä,kuten Kokemus ja status. Siinä ei ole mitään tasapainoista. Tasapaino on sinun toiveissasi ja unelmissasi.💩

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Todella tasapainoinen, toisen ikä toisessa ääripäässä,kuten Kokemus ja status. Siinä ei ole mitään tasapainoista. Tasapaino on sinun toiveissasi ja unelmissasi.💩

Nimenomaan on tasapainoinen, tasoteoriaa noudattava pari. Rikas, arvostettu, vanhempi mies ja kaunis nuorempi nainen.

• Anonyymi

Sanoi Anna Nicole Smith 89 vuotiaasta miljonäärimiehestään

• Anonyymi

Ätmien ainut toivo on siinä että joku jossakin on saanut kaunista ja nuorta ,rumana ja vanhana. Vaikka rahalla mutta on saanut! Oih. Siinä saavutus! Siinä on tulevaisuus jossa on toivoa . Sitä totuutta voi sitten saarnata muillekkin että näin hyvä minäkin oikeasti olen ,kun tuokin sai. Yrittää pestä muitakin yhtä tyhmiksi.Kannattaa ottaa minut lottovoitto,eikä mennä onnen ohi👎.💩

• Miksi on noloa myöntää, että statuksella on väliä? Naiset tykkäävät alphauroksista, eikä siinä ole mitään vikaa.

• Anonyymi

No jos se olisi edes oma status,muttakun se on raharikkaan jhalliksen,yhyy..💩

• Anonyymi

Yleistetään sinutkin. Miehet tykkää ottaa melaa kakkoseen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siis kenet yleistät. Itsesi lisäksikö. Miltä tuntui?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siis kenet yleistät. Itsesi lisäksikö. Miltä tuntui?

Oi miten kolahti maila siellä mekkoon, pusipusi.

• Anonyymi kirjoitti:

Harrastuksensa kullakin.

• Anonyymi
        Palstakamu kirjoitti:

Harrastuksensa kullakin.

Sinullakin, kuten tiedämme.

• No mutta ei me kaikki naiset olla statuksen perään. Itse kiinnostun persoonasta, en kukkarosta tai maineesta.
        Toki kullankaivajia löytyy naisista ..
        ehkäpä jopa lisääntyvissä määrinkin. Helppoa rahnua.
        Silti ei voi myöntää olevansa pelkän rahnun perässä.
        Sehän on sosiaalinen itsemurha.

• Anonyymi kirjoitti:

Sinullakin, kuten tiedämme.

No mikä se minun harrastukseni sitten on?

• En kommentoi Hjalliksen ja Jasminin suhdetta, koska en siitä mitään tiedä ja on heidän asiansa, mitkä tekijät vaikuttivat siihen, että he päätyivät yhteen.

Yleisesti kuitenkin on todettava, että ihmisen statuksella on merkitystä parisuhteiden muodostumisessa. Olisi naiivia kieltää tämä. Toisille asialla on enemmän merkitystä, toisille vähemmän, mutta on päivänselvää, että eritoten miehen status vaikuttaa hänen houkuttelevuuteensa potentiaalisena kumppanina. Minulla on ystäviäkin, jotka ihan suoraan ovat sanoneet, etteivät halua duunaria puolisokseen, koska elettäisiin niin eri maailmoissa. Saattaa tuossa olla hitunen totuutta, mutta henkilökohtaisesti en ymmärrä, mitä merkitystä sillä on, mitä mies tekee työkseen, jos muutoin on kyseessä fiksu, empaattinen ja luotettava mies.

Haluaisin ajatella, että yhteiskuntana liikumme kohti positiivisempaa ajattelua tämän asian suhteen. Miehen statuksella oli ymmärrettävästi menneinä aikoina enemmän merkitystä, mutta nyky-yhteiskunnassa, jossa jokaisella aikuisella on mahdollisuus elättää itsensä eikä naiset enää ole riippuvaisia miehen tarjoamasta taloudellisesta turvasta, on vaikea nähdä, etteikö tämä olisi katoava ajattelutapa.

• Anonyymi

"Miehen statuksella oli ymmärrettävästi menneinä aikoina enemmän merkitystä, mutta nyky-yhteiskunnassa, jossa jokaisella aikuisella on mahdollisuus elättää itsensä eikä naiset enää ole riippuvaisia miehen tarjoamasta taloudellisesta turvasta, on vaikea nähdä, etteikö tämä olisi katoava ajattelutapa."

Tämänpä takia useimmilla miehillä ei enää nykyaikana ole mahdollisuutta saada itseään nuorempaa naista kanssaan parisuhteeseen, ja sekös heitä kismittää.

• Anonyymi kirjoitti:

"Miehen statuksella oli ymmärrettävästi menneinä aikoina enemmän merkitystä, mutta nyky-yhteiskunnassa, jossa jokaisella aikuisella on mahdollisuus elättää itsensä eikä naiset enää ole riippuvaisia miehen tarjoamasta taloudellisesta turvasta, on vaikea nähdä, etteikö tämä olisi katoava ajattelutapa."

Tämänpä takia useimmilla miehillä ei enää nykyaikana ole mahdollisuutta saada itseään nuorempaa naista kanssaan parisuhteeseen, ja sekös heitä kismittää.

Tuohon en osaa sanoa oikein mitään muuta kuin että sehän on hyvä, jos ihmiset joutuisivat panostamaan enemmän henkisiin ominaisuuksiin, kun raha ja valta ei enää olekaan niin kovaa valuuttaa.

• Anonyymi

Jukisuuteen ensimmäinen askel . Iltiksen lööpeissä viihtyy jokainen naisenalku .

• Anonyymi

Miehet opetti mikä elämässä on hot.💩

• Anonyymi

Niinpä... Olen mies ja olen todellakin rakastunut itseäni nuorempaan ja aikuiseen Naiseen... Siksi heitän aina isolla N kirjaimella. Olen kylläkin epävarma mitä tulevaisuus tuo. Itse toivoisin Hänelle ihanaa ja turvallista seesteistä elämää kanssani, mutta ukkosmyrsky ja tornado on vielä voitettava... Rakkauteen on tehtävä paljon työtä mutta en koskaan luovuta suhteeseen kanssasi. On kylläkin pallollamme tapahtunut suuria mullistuksia naapurimme toimesta viime vuosina mutta meillä on todella voima torjua se. Sanoisin vielä Sinulle Älä koskaan luovuta mitä halua... Minä olen täällä vain Sinua Rakkaani varten, muita en tarvitse enkä halua

• Anonyymi

Voima antaa turvaa ja todellakin loppupeleissä se mitataan... Rakkaani

• Anonyymi

So... I am ready for a long journey with you mu beloved

• Anonyymi

Ravistaako Sinua tulevaisuus

• Anonyymi

Tietenkin kaikella tuollaisella on merkitystä, mutta ei todelkakaan niin, että kaikkua kiinnostaisi vaikka nyt Hjalliksen kaltainen status. Osalle, kuten nyt vaikka minulle, tuollainen on miehessä iso negatiivinen puoli. Tuollaissa status ja omaisuusasioissa kyse on usein tietystä samankaltaisuudesta, ainakin asennoitumisessa yms.

• Anonyymi

Ja siis onhan naisenkin statuksella monelke miehelle, varsinkin sellaislle, joilla on korkeampi status, paljonkin väliä. Vanha raha nai mieluiten vanhaa rahaa tai vähintään korjean statuksen sukuun. Uudempikin raha kelpaa, jos sitä on paljon jne.

• Eipä oikeasti juuri olekaan. Joillekin sillä voi olla merkitystä joillekin ei ollenkaan joillekin siltä väliltä se kun riippuu ihan yksilöstä. Useinmiten kuitenkin kun kyse on todellisista tunteista statuksilla ei niin merkitystä ole.🙂.

• Anonyymi

Statuksesta en tiedä. Mutta jos miettii vaikka siisteyttä, niin harvalla eritteille haisevalla on korkea status. Jotain perää voi ollakin...

Ulkonäöllä ei ole mulle merkitystä, jos pään sisusta on kunnossa, minua miellyttävällä tavalla.

Uskon että ihan hyvällä pohjalla voi noiden suhde olla. Mitäpä se edes meille kuuluu.

xLiner

• Anonyymi

Musta tää nainen on outo. Hän on leski jolla oli vanha vanha rikas puoliso ja nyt vaihtoi ikäloppuun Hjallikseen. En tajua

• Ei ehkä itsekään myönnä itselleen asiaa, saati sitten muille.

Miehen markkina-arvoa nostaa mm varakkuus, koulutus, ulkonäkö ja status naisen taas lähinnä ulkonäkö.

En kyllä kiistä, ettei Hjalliksella olisi hyviä juttuja kerrottavana elämän varrelta ja mielenkiintoisia tuttavuuksia.

• Anonyymi

omaa ulkonäköä on kehuttu miesten ja naisten toimesta, niin nuoria naisia kiinostaa kylläkin mutta harva tekee aloiteen,

• Anonyymi

Jos statuksella sun muulla ei olisi väliä, suomessa ei yksikään kunnollinen ja kiltti mies, ätmi tai videopelaaja gamer kärsisi naisettomuudesta.

• Anonyymi

Tuo nyt on pskapuhetta. Kaikki gamerit, jotka mä tunnen, ovat parisuhteissa. Teissäkin naisettomuus on harvinaista.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      39
      5218
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      84
      3720
    3. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      48
      3125
    4. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      62
      3025
    5. Suuri tulipalo

Missä mikä palaa?
      Kiuruvesi
      10
      2996
    6. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      56
      2383
    7. Miksi haluat pitää estettynä mutta täällä puhut?

Eikö olisi parempi puhua ihan kasvotusten?
      Ikävä
      41
      1868
    8. Kiusaaja otti yhteyttä, mitä tekisit?

Minulle kävi näin pari kk sitten. Olin aluksi todella ystävällinen. Sanoin, että olin jo unohtanut jne. Asia jäi vai
      Sinkut
      145
      1808
    9. Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!

Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….
      Kotimaiset julkkisjuorut
      9
      1800
    10. Mies! Lupaatko

enskerral kertoo mis mennään..? :D <3
      Ikävä
      18
      1741
    Aihe