Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
cafiero
profiilit
cafiero
cafiero
Vapaa kuvaus
Aloituksia
1
Kommenttia
69
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Ajankohtaisohjelmat,+Perjantain,+joitain+sarjoja+seuraan.+Nykyään+tulee+niin+paljon+uusintoja,+että+kun+huomaan+sen++tutuksi,+lopetan.+Jännäreitä+joissa+on+psykologinen+juoni.+En++kauniita,+enkä+rohkeita,+Enkä+viihdeohjelmia.
26.02.2018 11:45
Onhan+se+ohjelma+jossa+nähdään+samalla+kuinka+Suomi+on+vuosien+varrella+kehittynyt.+Olen+samaa+ikäpolvea+kuin+Lenita+ja+nähnyt+pommitukset+ja+vanhempien+vaikeudet+Karjalaisen+suvun+vahimman+pojan+vaimon+velvollisuuksista+Kun+oli+pulaa+kaikesta,+vaimon+oli+oltava+suvun+ilmainen+piika.+Onneksi+nyt+on+sosiaaliturva.
22.02.2018 10:09
Hyvälle+ystävälle+voi+kertoa+kaiken+rehellisesti,+sillä+ystävä+ymmärtää+eikä+lavertele+juttua+eteenpäin.+Ikävintä+on++jos+joutuu+korjailemaan+ympäristössä+vastaantulevia+muunneltua+tietoa,+sillä++asioita+tulkitaan+omien++elämänkokemusten+pohjalta.
21.02.2018 08:46
Tänään+luin+Ilta-Sanomista+että+akkua+kuluttaa+enemmän+lyhyet++ajomatkat+kylmällä.+Aikanaan+minulle++opetettiin+että+auto+kannatta+kylmällä++käydä+ajamassa+ettei+se+jäädy+ja+samalla+kun+autoa+ajaa+akku+latautuu.+Ilmeisesti+tekniikka+uudistuu+ja+tietoa+joutuu+tarkistamaan.Henkilökohtaisesti++tavastasi+hoitaa+autoa+siten,+ei+ole+ollut+ainakaan+tuntuvaa+haittaa.
16.02.2018 09:34
Niin,++ennen++vaimo+oli+auttamassa++miestä+ettei++mies+kuole++työtaakkansa+alle.+Nykyään++ollaan++tasa-arvoisempia+ja+naiset++ovat++saaneet++jaettua+kotityötkin++miesten++kanssa.+Mutta+nyt++mies+kipuilee++kun++on++menettänyt++määräysvaltaa++asioihin++joissa++koki++olevansa++mies.++Hienompihan+tämä++nykyinen+maali+on,+kun++nainen+edustaa.
10.02.2018 06:32
Olipa+ilkeesti+sanottu++Ettet+vaan+itse+ole+jollain+tavoin+vammainen.+Mutta+torilla+hilluvista+kannattaa+pysyä+kaukana.
02.02.2018 08:58
Ikävä+että+Sinisille+tuli+hankalat+olosuhteet+puolueessa+sillä+kompromisseja+joutuu+tekemään+kun+pyrkimyksenä+on+saada+Suomen+talous+kuntoon.+Kivampihan++se++olisi+vaan+aina+jakaa+lisää+etuisuuksia.+Onneksi+nyt+kuitenkin+on+keksitty+tuo+velaksi+eläminen+luottokorttien+turvin.+En+vaan+erään+muista+kuulleeni+sitä+edellisen+sukupolven+hokemaa++että+mulle+kaikki+heti.+Sensijaan+olen+havainnut+pikemminkin+heidän+pettymyksensä,+etteivätkö+vielä+saaneetkaan+mitään.+Sellaista+on+elämä.
30.01.2018 14:18
Myös+koti+jossa+vanhemmat+ovat+vastuullisia+ja+kilttejä+lapsiaan+kohtaan+on+siinä+mielessä+vaarallinen+kilpailuyhteiskunnassa+ettei+lapsi+edes+tiedä+mitä+kaikkea+pahaa+voi+elämässä+edes+olla.+Sillä+on+ymmärrettävää+että+lapset+aina+pyrkivät+suojelemaan+vanhempiaan,+jollei+heitä+ole+päästy+johdattelemaanväärin+perustein.
01.01.2018 11:04
Jos+johonkuhun+olen+uskonut,+niin+Sipilän+vilpittömyyteen.+Raskasta+hommaa+tämä+Suomen+kunnossapito+kaikkine+pienine+vaikeuksineen.
30.12.2017 19:51
Ihmisellä+on+oltava+jokin+mihin+turvautuu+vaikeuksissaan.+Kaikkein+luotettavin+on+Jumala.,+sillä+hän+ei+kerro+kenellekään+minkälaisissa+vaikeuksissa+survot+eteenpäin+selvitäksesi+elävänä.
30.12.2017 19:32
Olen+usein+ihmetellyt+miksi+ei+taloustaitoa+pidetä+yhtenä+kaikkein+tärkeimpänä+oppiaineena.+Olen+elossa+vain+koska+opin+sen+tavan+ajatella+vanhemmiltani+jotka+olivat+yksityisyrittäjiä.
28.12.2017 14:55
On+olemassa+tervettä+narsismia+ja+narsismia+jossa+ihmiselle+on+tärkeämpi+esitys+kuin+sisältö.+Tällaisia+ovat+ihmistyypit+jotka+manipuloivat+ihmisiä+ja+perästäpäin+huomataan+etteivät+asiat+ihan+niinkään+ole.+Tai+tyypit+jotka+vetelevät+ihmisiä+narusta+kuin+marionetteja+omien+tarkoitusperiensä+saavuttamiseksi.+Näihin+kahteen+ihmistyyppiin+olen+tutustunut+ja+pidän+lähinnä+psykopaatteina.
27.12.2017 11:59
Tottakai+ihminen+on+silloin+vaaraksi+itselleen+ja+muille+kun+haluaa+olla+rehellinen+itselleen+ja+muille.+Nykyihminenhän+suorastaan+leuhkii+sillä+kuinka+räväkän+härski+on+oltava+pärjätäkseen.
27.12.2017 07:14
Sehän+on+selvä+että+tunnelman+aina+aistii+ja+silloin+tilanteeseen+reagoi+vaistomaisesti.++Ystävä+ymmärtää+ja+silloin+tunnetaan+toisen+tilanne+perusteellisesti.+Silloin+ei+edes+kostamisesta++voi+varsinaisesti+olla+edes+kysymys.+Mutta+eihän+oman+mielenterveydenkään+vuoksi+kannata+olla+tekemisissä++loukkaavien+ihmisten+kanssa.
23.12.2017 10:25
No+voiko+arkaluonteisempia+papereita+enää+olla+kuin+vessapaperi.
21.12.2017 10:36
Niin+sanoi+Tri+Phillkin+ohjelmassaan.+Ja+vain+se+voi+kertoa+kaiken+jolla+ei+ole+mitään+salattavaa.
12.12.2017 09:49
Olen+jakanut+häpeän+yhdessä+ystäväni+kanssa+ja+kun+tietää+totuuden,+senkin+kestää+paremmin.
08.12.2017 13:21
Toivottavasti+löydät+sillä+hyvä+luotettava+ystävyys+on+kultaakin+kalliimpi.+Nykyään+vaan+tyyli+on+tärkeämpi+kuin+sisältö.+Kanadalainen+tutkija+Robert+Hare+sanoo+että+psykopaatti+sokaisee+meidät.
08.12.2017 11:01
Tätä+kuolemansyntiä+en+ole+tehnyt.+Enkä+koskaan+ole+ollut+mustasukkainen.+Olen+usein+miettinyt+että+johtuukohan+se+siitä+etten+ole+kilpailuhenkinen.
07.12.2017 16:58
Iso+sana+jota+ei+voi+käyttää+vääränlaisessa+tilanteessa.
07.12.2017 16:35
2 / 4