Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
santtu_1975X
santtu_1975X
santtu_1975X
Vapaa kuvaus
Aloituksia
92
Kommenttia
6153
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Vielä elättelevät toiveita että Putin tulee apuun Unkarissa ja muuttaa tilanteen. Tosin tunti tunnilta näyttää huonommalta heidän kannaltaan.
12.04.2026 22:40
Mainaatko että Unkarilaisten olisi pitänyt äänestää Trumpin ajatusmaailman mukaan? Tuollainen halu taitaa tänäpäivänä vain kääntyä itseään vastaan, se miten Trump haluaisi muun maailman tekevän asioita saa pian ihmiset tekemään juuri päinvastoin.
Trump muuttaa mieltään niin usein ettei ketään kohta enään kiinnosta.
12.04.2026 22:39
No nyt oli tekstiä...
Kun tekstissä puhutaan "kansainvälisistä lähteistä/lähteistä" useampaankin kertaan, niin laitatko sitten myös lähdeviitteet näihin lähteisiin että niiden lautettavuutta voidaan arvioida.
Ilman näiden lähteiden alkuperän paljastamista tuolla tekstilläsi ei ole mitään arvoa.
12.04.2026 20:47
Toisaalta, tuo on yksi pieni painostuskeino Kiinaa kohtaan joka on yksi Iranin taustatukijoita, kun Kiinaan matkalla olevat öljykuljetukset eivät myöskään pääse läpi.
Pitkästä aikaa taktisesti viisas liike (monen virheellisen jälkeen) ja tuskin on Trumpin omaa keksintöä.
12.04.2026 17:44
Kysytään toisinpäin, voiko USA määrätä Iran':in ja Israelin tulitauosta?
Miksi se kuuluisi USA:lle samalla logiikalla?
11.04.2026 20:05
Mitä meinasit että tekee jos ei "hyväksy" tuota? Poljet vihaisena jalkaasi maahan ja huudat että Dronit eivät saa tulla näin ja näin lähelle, vai mitä ajattelit tehdä?
11.04.2026 19:42
Kun taarpeeksi monasti hokee oh my good ja holy shit kuten videolla niin kyllä kaikki muuttuu todeksi.
11.04.2026 18:33
Tuo on liian vaikea video monelle "lättymaalaiselle" katsottavaksi. Helpompi vain sanoa että kaikki on valetta ja feikkiä paitsi lättymaa.
Tuota videota katsoessa kun pitäisi hieman perehtyä valokuvauksen tekniikkaan ja se on varmasti liian haastavaa...
11.04.2026 18:26
Iitti on kunta Lahden ja Kouvalan välissä. Mistä tuon Hämeenlinnan tuohon vedit?
Eli hyvin samalla "suunnalla" kuin tuo Kouvolaan pudonnut Drooni. Iitin kunnan itärajalta ei ole tuon toisen Dronin putoamispaikkaan kuin noin 8km.
11.04.2026 17:59
Suomessa Hallituksesta pääsee "helposti eroon", ei tarvitse kuin että Hallitus menettää eduskunnan enemmistön luottamuksen.
11.04.2026 15:44
Tuossa hieman parempaa dataa asiasta stubbin osalta:
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011849559.html
10.04.2026 16:38
Tuossa saattaa olla se vaara että tuollaisen virallisen mittauksen tehneen tahon johtaja saattaa äkkiä myös pudota itse ikkunasta...
10.04.2026 16:36
Kerrotko mitkä rikoksen tunnusmerkit videossa toteutuvat?
09.04.2026 14:48
Rikosilmoituksen kohta 1: "Kunnianloukkaus"
Ei rikosta, kritiikki kohdistuu julkiseen toimintaan.
Kohta 2: "Yksityiselämää koskevan tiedon levittäminen"
Ei rikosta, Henkilö toimii julkisessa roolissa.
Kohta 3: "Salakatselu"
Ei rikosta, Tila oli yleisölle avoin tilaisuus.
Kohta 4: "Kiihottaminen kansanryhmää vastaan"
Ei rikosta, kyseenalaistettu epäkohtia, ei solvattu.
09.04.2026 12:58
Varmaan senverran katsoit videota ennen kuin siitä kommentoit, että siinä videon tekijät kertoivat seuraan että poliisin esitutkinta päättynyt kaikkien neljän kohdan kohdalla samaan lopputulokseen, eli ”ei rikosta”.
Miten ajattelit että tuo tuosta etenee?
Ajattelitko että syyttäjä lähtisi syyttämään esitutkinnan päätöksestä huolimatta vaiko ”siviili juttuna” tuota oltaisiin viemässä oikeuteen?
Perusteena ei kuitenkaan toimi ”kun Räsäsenkin kohdalla tehtiin…”
09.04.2026 12:36
Viestini lähti näköjään kirjautumattomana.
08.04.2026 13:56
Niin, sinun pitäisi ensin tietää ja pystyä vertaamaan isoja alkuperäisiä kuvatiedostoja että pystyisit tulllaista tänäpäivänä sanomaan ja sinulla ei tuota mahdollisuutta ainakaan tällähetkellätaida olla…
07.04.2026 00:37
Tuossa kannattaa miettiä asiaa myös psykologian ja joukkojen moraalin kannalta.
Lentäjä joka tietää lentotehtävää vihollisen ilmatilassa suorittaessaan että mikäli hänet ammutaan alas ja selviytyy siitä hengissä niin omat joukot tekevät kaikkensa hänen pelastamiseksi kustannuksista huolimatta.
Tälläinen lentäjä on paljon tehokkaampi lentotehtävällään.
07.04.2026 00:28
Niin, ovat kyllä tosiaan puolessavälissä matkaa maasta kuuhun ja takaisin maahan, eli ovat nyt tätä kirjoittaessa kuun luona ja tässä tänä iltana/yönä ovat radan kaukaisimmassa kohdassa kuuta kiertämässä ja miehistö on silloin kauimapana maapallosta käyneet ihmiset ikinä.
Tuohon alkuperäiseen uutiseesi olisi mukava saada linkki josta voisi katsoa mitä sanottu/kirjoitettuja etenkin mitä aikamuotoja tuossa on käytetty.
06.04.2026 19:29
Niin, Leasing autossa se hyvä puoli että siitä pääsee "eroon" leasing kauden jälkeen ja kustannukset ovat tiedossa etukäteen.
Muutama vuosi sitten oli hyviä leasing tarjouksia nimenomaan sähköatoista kun niistä oli pulaa ja niiden jälleenmyyntiarvon uskottiin pysyvän hyvänä. Moni leasing yhtiä teki pahaa tulosta noilla autoilla kun niiden jälleenmyyntiarvo olikin sitten selvästi alunperin laskettua huonompi, mutta moni yksityishenkilö teki noissa hyvät vuokradiilit itsellensä tuolloin.
01.04.2026 18:37
17 / 308