- Näyttää kuitenkin siltä, ettei sitä ole rehellisesti tehty. Jos se aiotaan tutkia kolmannen kerran.
- Miksi trität vierittää syyn Huhtasaaren mahdollisen epärehellisen toiminnan gradutarkastajien syyksi? Vaikka puutteita tarkastuksen osalta on ollut, niin mitä ilmeisemmin Huhtasaari on räikeästi kopioimut suuren määrän toisen tekstiä, liittäen sen omaan graduunsa omana tuotoksena, tämä on se asia mistä sinun pitäisi olla enemmän näreissään.
- "Sehän tarkoittaisi, että Patmoksen piirissä heiluisi isompikin joukko nettiääliöitä."
Sama on käynyt mielessä.
"Metkasti vain torre11:n viestien sisälmys on täsmälleen samanlainen kuin ennen Räyhiksen mustilla räyhänikeillä. "
Saman huomion olen tehnyt. - Se on ainakin varmaa, että torre11 on palstalla vain räyhäämässä ja usko.vainen hänen viestejään komppaa.
- Mikäli usko.vainen ja torre11 ovat sama henkilö herää kysymys, oliko usko.vainen ennen uskoon tulemistaan yhtä häiriintynyt ja v-mäinen kuin sen jälkeen?
- Kuten sanoin, on ihan sama kuka korkkiruuvi on. Nälvit ja syytät sellaisia multinikkeilystä joiden kanssa olet eri mieltä, kun taas samanmieliset jätät tuosta kyseisestä asiasta rauhaan.
Sinä aloit kyselemään minulta Eerikasta ja kun en vastannut sinulle mieleisellä tavalla olen palstapoliisi ja alat käskyttää menemään pois. Älä kysele minulta muista jos olet noin herkillä. Ja kyllä minä menen tästä ketjusta pois, en siksi koska käsket, vaan sen hitauden takia. - "Minä en tiedä kuka on palstan "korkkiruuvi" "
Kyllä tiedät. Ja vaikka et tietäisi, niin et koskaan nälvi niitä kertakäyttönikkejä syyttämällä heitä multinikkeilystä jotka ovat kanssasi samaa mieltä ja nälvivät samoja henkilöitä kuin sinä.
"Eerika on koko ajan ihollani - oletko sitä huomannut?"
En ole, mutta olen huomannut, että sinä olet kokoajan hänen ja Kuusenjuuret iholla. - Miksi aina naljailet sellaisille henkilöille multinikkeilystä joiden kanssa olet eri mieltä, mutta et koskaan tee sitä palstakamusi "korkkiruuvin" kohdalla, vaikka hän jatkuvasti muuttaa kertakäyttönikkiään?
Juu ja en aio osallistua ketjun aiheesta keskusteluun, koska viestejä on jo niin paljon, että ketjun lataaminen mobiililaitteeseen alkaa takkuilemaan. - "Tiedemiesten keskuudessa kuitenkin kehityssuunta on nyt evoluutiolle kielteinen. "
Ei ole. - "farmareiden käyttämiin housuihin. Farkut = farmarihousut. Farmari = farmer = maatilatyöntekijä "
Itseasiassa kaivosmiehet ja metsurit ensisijaisesti käyttivät farkkuja.
Ymmärrän myös "näinaina" pointin. Tiettyinä aikoina farkut on rinnastettu jengikulttuuriin. Joskus huvittuneen katson, kun uusnatsit kulkevat Leviksissä. Ne retardit eivät tiedä käyttämiensä farkkujen historiasta edes sen vertaa, että Levi Strauss oli juutalainen. - "Suvakismi on siis varsin selkeästi psykologisiin ongelmiin perustuva uskonnon kaltainen harhaanjohtava ilmiö."
Sinulta sitä uuskäsitteistöä pukkaa.
Aikaisemmin tänään kirjoitit "Suvakismi näet on hyvin lähellä saatananpalvontaa. "
Koittaisit nyt päättää kummalla suvakismi-käsitteellä mennään? - "Suvakismi näet on hyvin lähellä saatananpalvontaa. "
Päivän vitsi. 😂 - Samoin. Levengoodin haastattelu oli hyvä. Todella sympaattinen ja hauska kaveri.
- Kiitos linkistä. Sivun oikeasta reunasta löysin Mark Levengoodin haastattelun, joka oli hyvä.
- "Huomaatko muuten että Räyhis on alkanut räyhätä rekatuilla sivunikeillään ja etenkin torre11:lla, "
Vaikea olla huomaamatta, kun heti oli kimpussani tyhmine kommentteineen. - Jeesus tietysti. Piruuttani kysyin asiasta Brysselissä asuvalta ystävältäni. Hänen vastaus oli muodossa 🤣😂, että sillai.
- Sinä otit esille miesten etumusten katselusi, joten älä edes yritä vieritä syytää pervoilustasi minulle.
- Niin sinähän usko.vainen nämä asiat tiedät, koska olet kiinnostunut miesten etumuksista.
- Aika huono vertauskohta, koska naisen rinnat ovat huomattavasti ylempänä näkökentässä ja naisille usein vielä lähempänä, koska he ovat pääsääntöisesti miehiä lyhyempiä. Jos ne pursuilevat kaula-aukosta ulos, niin aika vaikeaa niitä on heteronaisen olla näkemättä.
- Olisiko siksi, että olen hetero ja minua ei kiinnosta havannoida miesten etumuksia. Jos sinua sellainen havainnointi kiinnostaa, niin siitä vaan.