Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Jean-Pierre.Kusela
profiilit
Jean-Pierre.Kusela
Jean-Pierre.Kusela
Vapaa kuvaus
Aloituksia
1
Kommenttia
1334
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Näyttää+kuitenkin+siltä,+ettei+sitä+ole+rehellisesti+tehty.++Jos+se+aiotaan+tutkia+kolmannen+kerran.
10.05.2018 11:49
Miksi+trität+vierittää+syyn+Huhtasaaren+mahdollisen+epärehellisen+toiminnan+gradutarkastajien+syyksi?+Vaikka+puutteita+tarkastuksen+osalta+on+ollut,+niin+mitä+ilmeisemmin+Huhtasaari+on+räikeästi+kopioimut+suuren+määrän+toisen+tekstiä,+liittäen+sen+omaan+graduunsa+omana+tuotoksena,+tämä+on+se+asia+mistä+sinun+pitäisi+olla+enemmän+näreissään.
10.05.2018 11:40
"Sehän+tarkoittaisi,+että+Patmoksen+piirissä+heiluisi+isompikin+joukko+nettiääliöitä."
Sama+on+käynyt+mielessä.
"Metkasti+vain+torre11:n+viestien+sisälmys+on+täsmälleen+samanlainen+kuin+ennen+Räyhiksen+mustilla+räyhänikeillä.+"
Saman+huomion+olen+tehnyt.
07.05.2018 11:13
Se+on+ainakin+varmaa,+että+torre11+on+palstalla+vain+räyhäämässä+ja+usko.vainen+hänen+viestejään+komppaa.
07.05.2018 10:54
Mikäli+usko.vainen+ja+torre11+ovat+sama+henkilö+herää+kysymys,+oliko+usko.vainen+ennen+uskoon+tulemistaan+yhtä+häiriintynyt+ja+v-mäinen+kuin+sen+jälkeen?
07.05.2018 10:40
Kuten+sanoin,+on+ihan+sama+kuka+korkkiruuvi+on.+Nälvit+ja+syytät+sellaisia+multinikkeilystä+joiden+kanssa+olet+eri+mieltä,+kun+taas+samanmieliset+jätät+tuosta+kyseisestä+asiasta+rauhaan.+
Sinä+aloit+kyselemään+minulta+Eerikasta+ja+kun+en+vastannut+sinulle+mieleisellä+tavalla+olen+palstapoliisi+ja+alat+käskyttää+menemään+pois.+Älä+kysele+minulta+muista+jos+olet+noin+herkillä.+Ja+kyllä+minä+menen+tästä+ketjusta+pois,+en+siksi+koska+käsket,+vaan+sen+hitauden+takia.
30.04.2018 13:40
"Minä+en+tiedä+kuka+on+palstan+"korkkiruuvi"+"
Kyllä+tiedät.+Ja+vaikka+et+tietäisi,+niin+et+koskaan+nälvi+niitä+kertakäyttönikkejä+syyttämällä+heitä++multinikkeilystä+jotka+ovat+kanssasi+samaa+mieltä+ja+nälvivät+samoja+henkilöitä+kuin+sinä.
"Eerika+on+koko+ajan+ihollani+-+oletko+sitä+huomannut?"
En+ole,+mutta+olen+huomannut,+että+sinä+olet+kokoajan+hänen+ja+Kuusenjuuret+iholla.
30.04.2018 13:03
Miksi+aina+naljailet+sellaisille+henkilöille+multinikkeilystä+joiden+kanssa+olet+eri+mieltä,+mutta+et+koskaan+tee+sitä+palstakamusi+"korkkiruuvin"+kohdalla,+vaikka+hän+jatkuvasti+muuttaa+kertakäyttönikkiään?+
Juu+ja+en+aio+osallistua+ketjun+aiheesta+keskusteluun,+koska+viestejä+on+jo+niin+paljon,+että+ketjun+lataaminen+mobiililaitteeseen+alkaa+takkuilemaan.
30.04.2018 12:40
"Tiedemiesten+keskuudessa+kuitenkin+kehityssuunta+on+nyt+evoluutiolle+kielteinen.+"
Ei+ole.
26.04.2018 11:02
"farmareiden+käyttämiin+housuihin.+Farkut+=+farmarihousut.+Farmari+=+farmer+=+maatilatyöntekijä+"
Itseasiassa+kaivosmiehet+ja+metsurit+ensisijaisesti+käyttivät+farkkuja.++
Ymmärrän+myös+"näinaina"+pointin.+Tiettyinä+aikoina+farkut+on+rinnastettu+jengikulttuuriin.+Joskus+huvittuneen+katson,+kun+uusnatsit+kulkevat+Leviksissä.+Ne+retardit+eivät+tiedä+käyttämiensä+farkkujen+historiasta+edes+sen+vertaa,+että+Levi+Strauss+oli+juutalainen.
25.04.2018 14:56
"Suvakismi+on+siis+varsin+selkeästi+psykologisiin+ongelmiin+perustuva+uskonnon+kaltainen+harhaanjohtava+ilmiö."
Sinulta+sitä+uuskäsitteistöä+pukkaa.
+Aikaisemmin+tänään+kirjoitit++"Suvakismi+näet+on+hyvin+lähellä+saatananpalvontaa.+"
Koittaisit+nyt+päättää+kummalla+suvakismi-käsitteellä+mennään?
25.04.2018 12:38
"Suvakismi+näet+on+hyvin+lähellä+saatananpalvontaa.+"
Päivän+vitsi.+😂
25.04.2018 12:28
Samoin.+Levengoodin+haastattelu+oli+hyvä.+Todella+sympaattinen+ja+hauska+kaveri.
24.04.2018 14:28
Kiitos+linkistä.+Sivun+oikeasta+reunasta+löysin+Mark+Levengoodin+haastattelun,+joka+oli+hyvä.
24.04.2018 14:25
"Huomaatko+muuten+että+Räyhis+on+alkanut+räyhätä+rekatuilla+sivunikeillään+ja+etenkin+torre11:lla,+"
Vaikea+olla+huomaamatta,+kun+heti+oli+kimpussani+tyhmine+kommentteineen.
24.04.2018 11:49
Jeesus+tietysti.+Piruuttani+kysyin+asiasta+Brysselissä+asuvalta+ystävältäni.+Hänen+vastaus+oli+muodossa+🤣😂,+että+sillai.
24.04.2018 11:06
Sinä+otit+esille+miesten+etumusten+katselusi,+joten+älä+edes+yritä+vieritä+syytää+pervoilustasi+minulle.
21.04.2018 21:40
Niin+sinähän+usko.vainen+nämä+asiat+tiedät,+koska+olet+kiinnostunut+miesten+etumuksista.
21.04.2018 21:22
Aika+huono+vertauskohta,+koska+naisen+rinnat+ovat+huomattavasti+ylempänä+näkökentässä+ja+naisille+usein+vielä+lähempänä,+koska+he+ovat+pääsääntöisesti+miehiä+lyhyempiä.+Jos+ne+pursuilevat+kaula-aukosta+ulos,+niin+aika+vaikeaa+niitä+on+heteronaisen+olla+näkemättä.
21.04.2018 21:08
Olisiko+siksi,+että+olen+hetero+ja+minua+ei+kiinnosta+havannoida+miesten+etumuksia.+Jos+sinua+sellainen+havainnointi+kiinnostaa,+niin+siitä+vaan.
21.04.2018 20:51
18 / 67