- Minä en tiiraile miesten etumuksia ja mene kyselemään heiltä ovatko he homoja. Jätän sen harrastuksen sinulle.
- Miesten etumukset kuitenkin näet ja ne kiinnostavat sinua niin paljon, että osasit kertoa sen olevan homojen tunnusmerkki.
- Puhuimmekin sinusta. Torren kohdalla saattaisin ymmärtää kiinnostuksen miesten etumuksiin, mutta en sellaisen joka väittää olevansa hetero.
- Näin näkökentässäni koko henkilön ja katseeni hakeutuu kokonaisuuteen, eikä tiettyy jalkojen välissä olevaan ruumiinosaan.
"Huomaatko muuten, että taisin osua erääseen homojen tunnusmerkkiin "
En edes tiennyt, että tuollainen olisi homojen tunnusmerkki, mutta sinulle se on näemmä tuttu juttu. - "Mutta erikoista sinun katseesi kiinnittyminen kuitenkin miesten alapäähän."
Niin minustakin. Erityisesti jos mukamas on hetero. - Mitä sekoilet?
Minä en katsele miesten etumuksia. Ei kiinnosta. - Kuinka lyhyt olet jos miesten etumukset tulevat silmiesi eteen?
- Sekin vielä.
- Minä olen joskus nuorempana tiiraillut naisten muotoja, kuten rintoja ja takamusta (hyi hyi minua), mutta en miesten etumuksia.
Ei olisi uskonut, että usko.vainen on tuollainen Tiirailu Tomppa, että jopa miesten etumukset kiinnostaa. - Sanotaan vaikka, että nimesi on vaikka Antero. Sanotko tapaamallesi henkilölle tyyliin "olen Antero, olen aidossa avioliitossa"?
Kuulostaa kuin sanoisit "olen Antero, olen alkoholisti".
No on teillä Aito avioliitollaisilla samat alkukirjaimet Anonyymien Alkoholistien kanssa, joten.... - "Kieliasultaan ja luettavuudeltaan se on kehno. "
Mikä on hassua, kun ajattelee tekijöiden olevan suhteellisen koulutettuja ja mukana vielä opettaja. Vai onko siitä tarkoituksella tehny noin huono? Onneksi ei ollut pidempi sillä silloin se olisi jäänyt kokonaan lukematta. - Se on juuri niiden yksi suurimmista heikkouksista. Kuvittelevat varmaan, että kaikkiin ihmisiin uppoaa mikä tahansa huuhaa.
- Niinpä. Jos intersukupuolisuus olisi kehitysvamma, niin tuskinpa Laura Allonen olisi ikinä oppinut tanssimaan niin hyvin, että olisi ammatiltaan tanssija.
- "Yritätkö matkia Ahviota vai kopioitko tämän jostain? :D"
Kieltämättä minulle tuli sama mieleen, kun kirjoitti "pre-eksistenteistä virtuaali-lapsista" tosin oikeammin kyseessä on pre-eksistenssistä virtuaali-lapsista.
Kyseinen henkilö on varmaan lukenut Anni Mustosen gradun muutaman vuoden takaa ja soveltanut sitä hieman omiin tarkoituksiin.
https://helda.helsinki.fi/bitstream/handle/10138/25937/pojansyn.pdf?sequence=1 - Kysymyksesi menee harakoille. Mummomuori tajusi heti, että vihjailin sylttytehtaista Yhdysvalloissa ja niihin liittyen hän myös omassa viestissään viittaa.
- "Joka kerran jäljet vievät tuolle sylttytehtaalle."
Aivan. Ja siitä syystä heidän "tuottamistaan" tutkimuksista ja artikkeleista puuttuu usein vertaisarviointi, ja siten myös uskottavuus. Mutta joihinkin ne uppoavat kuin häkä. - Noin huonon kirjoitustaidon omaavalle jopa Aku Ankka on uskottava.
- Ei tietenkään.
Enemmän variaatiota kaipaisin uskottavuuden takia. Mutta ehkä Ahvio ja Puolimatka eivät edes halua olla uskottavia. - Olet varmaan huomannut sekä Ahvion että Puolimatkan kirjoituksista sen seikan kun lähteissä viittaavat johonkin henkilöön tai tahoon, niin se on 9/10 kerrasta konservatiivinen ja/tai ääriuskonnollinen?
- Aa:n olisi kannattanut luetuttaa tuo "opas" sellaisella ulkopuolisella taholla joka ei ole Aa:n aktiivinen kannataja ja/tai fundisuskova. Nyt esite on saman toistoa ja sekavaa sellaista. Ilmeisesti ajattelivat, että onhan heillä Puolimatka, joten mitä turhia. Yleensä kun samamhenkiset puuhastelevat tuollaisen "oppaan" parissa, eivät he kykene hahmottamaan tekstin sokeapisteitä. Samanhenkiset lukijat ja "oppaan" kannattajat eivät myöskään havaitse niitä sokeapisteitä.