Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
suvenkorento12
profiilit
suvenkorento12
suvenkorento12
Vapaa kuvaus
Aloituksia
16
Kommenttia
830
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Olen+erinomaisen+hyvä+kaikissa+niissä,+joissa+en+olen+erinomaisen+huono.+Muuten+olen+suorastaan+erinomainen.
22.11.2018 01:07
Olen+mestari+kaikessa+muussa,+mutta+tuo+jakopään+hihnan+vaihto+on+minulle+täyttä+mysteriaa.
22.11.2018 01:01
Viisaasti+sanottu.
19.11.2018 23:55
ja+munasoluja....
18.11.2018 01:53
Minunpa+lapseni+ovat+tehty+silkasta+rakkaudesta.
18.11.2018 01:38
Hupaisaa,+kuinka+keksitkin?
18.11.2018 01:28
Tämä+on+täysin+pässi,+koko+suomi24.++Täällä+ei+voida+kuvitellakaan,+millaista+on+Euroopan+yllä+viikonloppuna,+vaikka+on+nopea+valokuitu.++Melkoinen+liikenne,+mahdoton+päästä.++Onneksi+ei+ole+mitään+tärkeää+sanottavaa.
18.11.2018 01:22
Kaiken+kokeneena+voin+kertoa+omasta+elämästäni.++Olin+iltasella+menossa+pihaoven+kautta+viemään+roskapussia+pihallamme+olevaan+jätesäiliöön+kadun+puolelle.++Oli+kevät,+ja+aurinko+oli+sulattanut+räystäistä+lunta,+joka+oli+illalla+jäätynyt+betonilaatan+päälle.++Minulla+jalassa+nahkapohjaiset+aamutohvelit.++Niinpä+siinä+kävi+niin,+että+lensin+nurin,+jalat+kohti+taivasta,+selkä+ja+pää+edellä+siihen+jäiselle+laatoitukselle.++Ensimmäinen+ajatukseni+ei+suinkaan+ollut,+sattuiko+minuun,+vaan+näkikö+kukaan.+:-//.++Olen+osannut+nauraa+asialle+monta+kertaa.
17.11.2018 13:19
Ajatuksemme+yhtenevät.+:-)
16.11.2018 13:00
Kyllä+minäkin+hieman+silmiäni+pyörittelin+noiden+lukujen+kohdalla.++Mutta+onhan+se+mukavaa,+että+tutkijat+tutkivat,+paljonko+sitä+rahaa+pitäisi+olla+elämän+pyörittämiseen.
Jäin+vain+miettimään,+että+kuinkahan+usein+tosielämä+kohtaa+tuon+tilaston.++Luulen,+että+variaatio+on+suuri.
16.11.2018 12:48
Vanha+sanonta:+"Eivät+ne+suuret+tulot,+vaan+pienet+menot."++Se+onkin+taitolaji+sovittaa+elämänsä+noiden+rajojen+sisäpuolelle.++Joillekin+se+onnistuu+paremmin+kuin+toisille.++Annan+arvoa+heille,+jotka+sen+osaavat.
16.11.2018 12:38
On+taito+kääntää+heikkoutensa+vahvuudekseen.
16.11.2018 00:35
Olen+ottanut+influenssarokotuksen+joka+vuosi+yli+kahdenkymmenen+vuoden+ajan.++Mikäli+en+olisi+ottanut,+olisin+saanut+kaikki+ne+pöpöt,+joita+oli+tarjolla:+"Et+usko,+miten+kamala+flunssa+mulla+on.",+näitä+riitti+työhuoneeni+ovella.
Rohkea+rokan+syö,+vai+mites+se+menee..?
16.11.2018 00:28
Kun+katselen+maailmaa+puolet+vuodesta+muualta+kuin+Suomesta+käsin,+on+ihan+pakko+laajentaa+näkökulmaa.++Lähimmät+naapurini+ovat+espanjalaisia,+hollantilaisia,+englantilaisia,+ranskalaisia,+italialaisia,+ruotsalaisia,+irlantilaisia,+suomalaisia,+jäiköhän+joku+pois....++Olen+huomannut,+että+maailma+pyörii,+asioita+tapahtuu+ympärillämme.++Yhteisöllisyys...+hmm..+mitähän+se+oikeasti+täällä+tarkoittaa?++Sen+ainakin+tiedän,+että+on+mukavaa+kohdata+ihmiset+ihmisinä,+ja+iso+asia+on+myös+se,+miten+ystävällisesti+kanta-asukkaat,+siis+espanjalaiset,+suhtautuvat+meihin+maahan+tunkeutujiin.++Mehän+olemme+täällä+heidän+vierainaan.++Molemminpuolinen+kunnioitus,+tiettyjen+rajojen+hyväksyminen,+auttavat+erilaisuuden+ymmärtämistä.++Kuitenkin+pystymme+toimimaan+yhteisöllisesti+tässä+omassa+yhteisössämme,+yhteisten+pelisääntöjen+mukaan,+joita+olemme+olleet+yhdessä+päättämässä.
Monesti+tuntuu,+että+on+vaikeampaa+saada+itsensä+ymmärretyksi+täällä+suomi24:ssä+kuin+omassa+asuinympäristössään.
16.11.2018 00:19
Loistavaa,+motivaatiohan+se+ratkaisee+tuonkin+asian.+Ja+aivan+varmasti+hyvä+asia,+että+olet+jaksanut+sitä+polkea.++Luulen,+etteivät+syksyn+pimeät+ja+märät+kelit+kauheasti+houkuttele+ulos.++Tärkeintä+jaksamisen+kannalta+on+se,+että+tekee+jotain+kuntonsa+eteen.
Minulla+oli+kotini+lähellä+niin+hienot+valaistut+kävelyreitit,+että+mukavassa+seurassa+tuli+puhuttua+asiat+halki,+ja+happea+kaupanpäällisiksi.++Reittini+oli+7+km,+ja+tein+sen+kolme+kertaa+viikossa.++Siihen+sitten+päälle+(vuodenajasta+riippuen)+lumenluontia,+haravointia,+nurmikon+leikkausta,+sepelin+lapioimista.+Omasta+mielestäni+olin+aika+hyvässä+kunnossa.
Sitten+ovatkin+asiat+muuttuneet+monin+tavoin.
15.11.2018 15:09
Hups+heijaa,+ai+että+sillä+tavalla,+hupaisaa.++Kun+minulla+alkoi+toinen+kattaus+seitsemän+vuotta+sitten+(yli+vuosi+meni+toipuessa),+voin+kertoa,+että+laadukkaita+tarjokkaita+riitti.++Valitsin+itselleni+sopivimman.++.-)))++Siis+miehistä+puheen+ollen.
15.11.2018 00:28
Aikanaan+minun+erittäin+hyvä,+nyt+jo+edesmennyt+ystäväni+sanoi:+"Kadehdin+tuota+kykyäsi+katsoa+jonkun+ihmisen+läpi,+aivankuin+hän+olisi+ilmaa."
Kyky+vai+puute?
15.11.2018 00:22
Lapseni+ostivat+minulle+aikanaan+kuntopyörän,+olivat+minusta+huolissaan.++Siellä+se+vuosikausia+takkahuoneemme+nurkassa+"happani",+lähdin+mieluummin+metsään+sauvakävelylenkille.++Muutossa+lahjoitin+sen+pyörän+kierrätyskeskukseen,+toivottavasti+pääsi+hyvään+kotiin.
15.11.2018 00:16
Hyveeksesi+voisit+laskea+sen,+että+olet+myös+humoristi,+melkein+Aapelin+luokkaa.++Hänen+huumorinsa+oli+sellaista+hymyä+kyynelten+läpi.
15.11.2018 00:12
Rumien+puhuminen,+mihin+aikaan+vuorokaudesta+tahansa,+ei+kuulu+hyviin+käytöstapoihin.
14.11.2018 11:50
25 / 42