Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
suvenkorento12
profiilit
suvenkorento12
suvenkorento12
Vapaa kuvaus
Aloituksia
16
Kommenttia
830
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Monenlaista+antajaa,+kukin+voimiensa+ja+kykynsä+mukaan.
Myin+taloni,+ostin+uuden+kodin,+joka+remontoitiin+katosta+lattiaan.++Laskutetun+palkan+lisäksi,+palkaksi+hyvin+suoritetusta+työstä,+annoin+remonttiryhmän+nokkamiehelle+palkaksi+viikoksi+perheensä+käyttöön+loma-asuntoni+Espanjassa,+vastikkeetta.++Oliko+riittävä+kiitos?
Alkoholipulloja+ei+liikuteltu.
Naurettavaa+kinastelu+siitä,+mikä+on+sopivaa.++Jokainen+tapaus+on+omansa.
Jos+et+muuta+keksi,+leivo+vaikka+pellinen+karjalanpiirakoita,+niin+kaikki+ovat+tyytyväisiä,+ainakin+tällä+palstalla.
17.04.2019 00:39
Minulla+on+erittäin+vähän+kokemusta+alkoholisteista,+hyvä+niin.++Minulla+on+kokemusta+vain+sellaisista+ihmisistä,+joilla+alkoholinkäyttö+on+hallinassa,++Kaapissa+voi+olla+vaikka+kymmenen+vuotta+vanha+konjakkipullo,+korkkaamaton.++Jos+alkoholi+on+sinulle+ongelma,+ei+sen+tarvitse+olla+kaikille+muillekin.
Sinä+keksit+varmasti+lukemattomia+muita+lahjoja,+vaikka+ihka+uuden+akkuporan.
Minusta+työmies+on+palkkansa+ansainnut.++Jos+timpuri+tulee+onnelliseksi+ruusukimpusta,+niin+siitä+vaan.
17.04.2019 00:27
Hauskinta+asiassa,+ettei+minun+koskaan+tarvitse+selittää+hänelle+yhtään+mitään.++Lepo+vaan.
Hyvää+yötä.
17.04.2019 00:20
Ikinä,+mistään+hinnasta,+en+äänestäisi+perussuomalaisia.
Aatemaailmamme+on+valovuosien+päässä+toisistaan.
16.04.2019 01:10
Niitä+pitää+imuroida,+ja+pyyhkiä+mikrokuituliinalla.++Lasiovinen+kirjakaappi+olisi+paras.++Edellisessä+kodissani+oli+isot+kirjahyllyt+neljässä+huonessa.++Nyt+onneksi+enää+työ/vierashuoneessani,+joten+helppoa+kuin+silmän+nuoleminen.
16.04.2019 00:54
Varasin+koriin+sekalaisen+valikoiman+pääsiäismunia,+siitä+pienet+virpojat+saivat+valita+omansa.++Enpä+siitä+paljon+köyhtynyt,+jäi+hyvä+mieli.
Vaan+täälläpä+ei+virvota,+sensijaan+kannetaan+tronoja,+ja+perässä+marssii+puhallinorkesteri,+soittaen+suorastaan+hypnoottista+musiikkia.++Maassa+maan+tavalla.++Pitkäperjantaina+mennään+katsomaan+Kärsimysnäytelmää,+jossa+toista+sataa+amatöörinäyttelijää.
Pääsiäisperinteet+ovat+erilaisia.++Jumalattomat+juokoot+keskikaljaansa,+ja+olkoot+elämäänsä+tyytyväisiä,+onnellisia+keskenään.
16.04.2019 00:42
Riippuu+täysin+remonttireiskasta+ja+remontin+laajuudesta.
Noin+puutteellisilla+tiedoilla+mahdoton+antaa+hyviä+vinkkejä.++Huonoja+saa+helposti.
Takkamuurarille+riitti+ennen+vanhaan+pullo+koskenkorvaa,+muuten+jäi+savut+sisälle.++Nykyisille+Villeille+ja+Nikoille+voisi+sopia+pullo+hienoa+konjakkia.++Jos+ei+itse+käytä,+kehtaa+tarjota.+Tai+illalliskortti+hyvään+ravintolaan.++Ovat+laatutietoisia+nuoria+miehiä.
16.04.2019 00:29
Kun+asuimme+vielä+talossamme,+niin+se+alkoi...................
Olisi+ollut+surullista+tuottaa+pettymys+pienelle+virpojalle.
Onneksi,+siitä+ei+enää+ole+huolta.
13.04.2019 00:57
Kun+tilasin+poliisilaitokselta+jonkun+hakemaan+mieheni+aseita+hänen+kuolemansa+jälkeen,+hakija+kysyi,+onko+aseenkantolupaa.++Sanoin,+että+on,+mutta+en+sitä+nyt+tähän+hätään+löydä.++Kertoi,+ettei+tietokoneelta+löydy.++Olin+varma+asiastani,+koska+puolisoni+ei+koskaan+valehdellut+minulle+mistään+asiasta.++Löysin+myöhemmin+luvat+isosisän+nahkalompakosta.++Olivat+paikallisen+nimismiehen+leimalla+varustetut.++Haulikko+oli+hieno+perintöase,+käytetty+metsästyksessä.++Tarkkuuspistoolia+oli+mieheni+käyttänyt+kuuluessaan+ampumaseuraan.
Jos+en+olisi+ollut+niin+hätäinen+aseiden+kanssa+(poikani+kehoitus),+olisin+saanut+niistä+rahaa+paikallisessa+aseliikkeessä.++Kun+olin+pitkiä+aikoja+poissa+talostamme,+olisivat+aseet+olleet+vaarallisia+väärissä+käsissä.++Alueellamme+tehtiin+useita+murtoja+omakotitaloihin.
13.04.2019 00:52
Minulla+oli+sellainen+sääntö,+että+postilaatikkoa+pidemmälle+ei+kukaan+kutsumatta+tontilleni+astu.
No,+jotkut+tutut+naapurit+sääntöä+rikkoivat,+ja+Jehovan+todistajat,+kunnes+heidän+edustajalleen+sanoin:+"Kirjoittakaa+jonnekin+ylös,+ettette+enää+tämän+talon+ovikelloa+soita!"++Tehosi,+ei+tarvittu+sen+järeämpiä+keinoja.
13.04.2019 00:41
Etkö+missään+tilanteessa?++Minä+luulen,+että+vahingoittaisin,+jos+pelastaisin+sillä+sata+muuta.
Mutta+miten,+se+on+sitten+kinkkisempi+juttu.++Ampua+en+osaa,+voimaakaan+ei+ole+niinpaljon,+että+rotevalle+miehelle+pärjäisin.++Kai+minä+jotain+keksisin+sellaisessa+tilanteessa,+jos+olisi+pakko.
Kaikki+maailman+lapset+ottaisin+kainalooni+suojaan.
13.04.2019 00:36
Rakas+siivoojarouvamme+sanoi,+että+kotiamme+on+mukava+siivota,+kun+tasot+ovat+niin+selkeitä.++Olen+aina+inhonnut+kaikkea+"pikkukrääsää",+ja+halunnut+pitää+kotimme+helposti+siivottavana.
Minulle+riittivät+taulumme,+huonekalumme,+kauniit+matot,+kirjastomme.
Olinkin+joskus+helisemässä+kaikkien+kauniiden+tavaroiden+kanssa,+joita+saimme+lahjoiksi+rakkailta+läheisiltämme.++Pakko+oli+harrastaa+kierrätystä,+ja+vaihdella+esillä+olevien+tavaroiden+kokoelmaa.
12.04.2019 00:28
Ennenvanhaan+oli+käytössä+sana+hermafrodiitti,+siitä+puhuttiin+myös+biologian+tunneilla,+nyt+se+on+yhtä+loukkaava+sana+kuin+"neekeri",+niin+se+aika+muuttuu.++Nyt+heistä+käytetään+sanaa+"intersukupuolinen".
12.04.2019 00:18
Lienee+aika+pieni+prosentti+syntyneistä,+joiden+sukupuolta+ei+pystytä+määrittämään.
Se,+mitä+myöhemmin+tapahtuu,+tapahtuu+enemmänkin+pään+sisäpuolella.++Toivottavasti+lapset+saavat+ensin+kasvaa+ihan+rauhassa,+kunnes+sitten+on+riittävä+kypsyys+päättää,+keitä+haluavat+olla+koko+loppu+elämänsä+ajan.
Sukupuoltahan+ei+vaihdeta+yhtä+helposti+ja+kevyesti,+kuin+mitä+vaihdetaan+vaatekertaa.
12.04.2019 00:14
Joskus+aikanaan,+kun+oikein+otti+kaikki+asiat+päähän+työpaikalla,+uhottiin+rouvien+kanssa:+"Perustetaan+haarakonttori+assalle."
Onneksi+jäi+uhoamisen+tasolle,+sitäkään+en+tekisi+rahasta.++Kukaan+ei+enää+maksaisikaan+siitä+;-))).
12.04.2019 00:08
Laskuvarjolla+en+hyppäisi,+paitsi+jos+joku+minut+henkeni+pitimiksi+koneesta+sellaisen+kanssa+tuuppaisi.
Benji-+hyppyä+en+tekisi+mistään+rahasta.
Aika+hiljattain+uhosin+jostain+asiasta,+että+niin+suurta+rahaa+maailmasta+ei+löytyisi,+että+sen+tekisin.++Mitähän+mahtoi+olla,+olen+niin+kova+uhoamaan+tiukan+paikan+tullen.++Onneksi+on+selektiivinen+muisti.
12.04.2019 00:04
Minäpä+ostan,+vaikka+isäni+oli+myös+Lapin+sodassa.
Ajan+jopa+saksalaisella+autolla.
12.04.2019 00:00
En+muuten+olisi+edes+osannut+niitä+aseita+käyttää.++En+osu+myöskään+edes+tikkatauluun.+++Paitsi+onhan+sellainen+korsto+vähän+isompi+maali.
09.04.2019 13:05
Harmi,+kun+mieheni+kuoleman+jälkeen+luovutin+kaikki+hänen+aseensa+valtiolle.
Nyt+pitää+vaan+pitää+pesäpallomailaa+sängyn+alla,+turvalukko+kiinni,+varmuusketju+ovessa.++Ja+ovisilmän+kautta+tutkia+jokainen+sisäänpyrkijä.++Lepertelemään+en+ala.+:-))
09.04.2019 13:03
Hän+siivoaa+sitä+juuri+niin+monta+tuntia,+kuin+mistä+olet+valmis+maksamaan.
Ruuhkavuosinani+minulla+kävi+erittäin+hyvä+siivooja.++Hän+siivosi+kotiamme+viisi+tuntia.++Saunan,+pesuhuoneen,+ja+kylpyhuoneen++siivosin+itse.++Tilat+yhdessä+tasossa,+150+m2.++
Siivoojia+on+varmaan+monenlaisia,+ja+niin+on+asukkaitakin.++Siivoojani+kysyi+minulta:+"Siivoatko+täällä+välipäivinä,+jolloin+en+käy+täällä?"++Vastasin,+että+enpä+juuri,+koska+yritämme+elää+siististi.
09.04.2019 12:59
8 / 42