Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
suvenkorento12
profiilit
suvenkorento12
suvenkorento12
Vapaa kuvaus
Aloituksia
16
Kommenttia
830
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Tuossa+kyseisessä+tapauksessa+ainakaan+siitä+ei+ollut+kyse.++Jos+vanhus+hakataan+nyrkkiraudalla,+niin+että+veri+roiskuu,+niin+aivan+varmasti+on+oikeus+puolustautua.
Jos+sinun+kotiisi+tunkeutuisi+neljä+miestä+ryöstöaikeissa,+ja+alkaisi+hakata+ja+potkia+sinua,+yrittäisitkö+vain+jutella+heille+nätisti?
Tottakai+jokainen+tapaus+on+omansa,+ja+tutkitaan+sen+mukaisesti.++Nyt+halusin+puhua+tuosta+ko.+tapauksesta.
09.04.2019 12:41
En+ole+ikinä+tavannut+koko+miestä,+mutta+koko+juttu,+kaikkine+käänteineen,+on+perin+omituinen.
Enkä+enää+tiedä,+mihin+uskoa.++Mutta+sen+tiedän,+että+huume-bisneksessä+liikkuvat+todella+suuret+rahat.++Ja+niitä+lankoja+pitävät+käsissään+henkilöt.+joita+ei+useinkaan+saada+oikeuden+eteen.
03.04.2019 12:14
Pullamössö-porukat+painukoot+kirkonkylän+kioskille,+ja+ostakoot+keltaisen+jaffan,+ja+kuvitelkoot+olevansa+Safe-Landiassa.
03.04.2019 00:22
Onneksi+syön+ihan+omaa+leipääni,+kannan+omaa+lippuani,+ylpeästi.
03.04.2019 00:15
Oma+käsitykseni+siitä,+mitä+oikeasti+tapahtui,+on+se,+että+Aarnio+joukkoineen+paljasti+niin+isoja+rikoksia,+että+vastassa+on+ryhmä,+jolle+se+ei+käy.++Keinot,+joita+he+käyttivät,+eivät+ehkä+ole+ihan+luvallisia.++Mutta+"sodassa+ja+rakkaudessa,+kaikki+keinot+ovat+luvallisia".++Mielestäni+huumesota+kaikkialla+maailmassa+vaatii+uhrinsa.++Nyt++Aarnio+ja+alaisensa+ovat+uhreja.
Olen+itse+ollut+tilanteessa,+jossa+minun+olisi+pitänyt+paljastaa+tietolähteeni.++Kieltäydyin+siitä+täysin.++Ja+kielsin+myös,+ettei+nimeni+saa+näkyä+yhdessäkään+paperissa.
03.04.2019 00:13
Mikä+on+totuus?++Siinäpä+se.
03.04.2019 00:06
Harras+toiveeni+olisi,+että+siiryttäisiin+siihen+aikaan,+jossa+elin+monta+kymmentä+vuotta,+sopii+minulle.++Minusta+ei+olisi+ollut+kolmivuorotyöhön.++Olen+niin+huono+nukahtamaan.++Tunnen+ihmisiä,+jotka+nukkuisivat+vaikka+aidan+seipään+päässä,+ja+milloin+tahansa.++Itse+en+kuulu+niihin+onnellisiin.
Aikavyöhykkeltä+toiselle+siirtyminen+monta+kertaa+vuodessa,+sekoittaa+sisäisen+kelloni.++Pysyisivät+nyt+tulevaisuudessa+edes+jossain+ajassa.
Suomessa+seisoo+ainakin+kaappikello,+kaikki+muut+seinäkellot+odottavat+kotiin+palaajaa.++Minulla+pitää+olla+joka+huoneessa+kello,+jopa+eteisessä+omansa.++Addiktionsa+kullakin.++Kai+se+on+sitä,+kun+työvuosina+kalenteri+oli+kuin+kärpäspaperi,+tarkkaan+aikataulutettu.++Pitäisi+lopettaa+oman+elämänsä+aikatauluttaminen.++Nytkin+kannan+kelloa+ranteessani,+ei+riitä+puhelimien+kellot.
03.04.2019 00:03
Hyvä+sateenkaariväki!++Kertokaa+nyt+lopulta,+ketkä+kaikki+te+haluatte+suojiinne:+raiskaajat,+lesbot,+homot.+pedofiilit,+eläimiin+sekaantujat,+negrofiilit?++Keitä+muita?++Ai+niin,+tietenkin+transvestiitit,+muun+sukupuoliset.++En+pysy+enää+perässä,+suonette+anteeksi.
01.04.2019 00:58
Palaan+Suomeen+vasta+20.5.,+toivottavasti+koivut+ovat+silloin+edes+hiirenkorvalla.
01.04.2019 00:52
Maksan+ehkä+sinunkin+puolestasi,+sorry.
01.04.2019 00:48
Ja+tässä+"Happy+Landiassa"+sinisilmäiset+luulevat,+että+siinä+maailmassa,+jossa+raskas+rikollisuus+toimii,+pätevät+pyhäkoululait.
Herätkää,+hyvät+ihmiset!
01.04.2019 00:45
Kyllä+kiitos,+siirryttiin.++Monta+kelloa+piti+kääntää.++Meikäläisellä+nämä+kellon+siirrot+toistuvat+monta+kertaa+vuodessa,+riippuen+siitä,+missä+milloinkin+majailen.
Oikein+hyvä+päätös,+että+kesä-talviaikaan+siietely+loppuu.++Saa+nähdä,+kumman+vaihtoehdon+Suomi+valitsee.++Kumman+itse+tahtoisit?
01.04.2019 00:39
Yleensä+alusvaatteiden+ja+uimapukujen+kohdalla+lukee:+"Ei+palautusoikeutta."++Ja+hyvä+niin.
30.03.2019 00:59
Kuinkahan+monta+suuren+luokan+huumerikollista+on+päässyt+kuin+koira+veräjästä,+sillä+aikaa,+kun+pelotellaan+ko.+rikollisuutta+tutkiva+tutkijaryhmä+maanrakoon?++Ettei+vaan+tulisi+tehtyä+virkarikosta.
30.03.2019 00:52
Olen+aikanaan+sosiaalipolitiikkaa+ja+sosiologiaa+opiskellessani+syventynyt+syvällisemminkin+näihin+ongelmiin.
Ne+ongelmat+ja+niiden+ratkaisut+ovat+niin+monisyisiä,+että+pelkästään+lapsia+tappamalla+niitä+ei+ratkaista.
Tällä+palstalla,+ja+tässä,+en+ala+niitä+sinulle+selittämään.
Mutta+älä+koskaan,+hyvä+ihminen+kirjoita,+että+maapallo+pelastuu+lapsia+tappamalla.++Mieti+edes+hetken,+mitä+päästät+suustasi.
30.03.2019 00:46
Entäpä,+jos+se+oli+viritetty+ansa+ja+lavastus.
29.03.2019 00:07
Turha+tähän+on+mitään+sivistyneitä+piirejä+vetää.++Lue+Ylen+uutissivuilta+tarkat+tilastot,+ketkä+ovat+tehneet,+ja+mitä.
Yököttävää!
https://yle.fi/uutiset/3-10665414
29.03.2019 00:00
Nimihän+on+jo+yleisessä+tiedossa.++Kuinkahan+käy+kotikonnuillaan?
Aika+moni+ihminen+on+nyt+raivoissaan.
28.03.2019 23:56
Enpä+ollut+ainoa,+joka+sitä+vapaalle+jalalle+päästämistä+kummasteli.++Rikosoikeuden+professori,+emeritus,+samaa+asia+tänään+kummasteli,+ja+oli+ottanut+selvää+perusteista,+ja+tehnyt+asiasta+julkisen.
28.03.2019 23:53
Minusta+oli+todella+rumasti+sanottu,+kun+ymmärtää,+mistä+tässä+aloituksessa+oli+kyse:
"Mitä+enemmän+lapsia+kuolee,+sitä+nopeammin+maailma+pelastuu."++
Se+oli+mielestäni+todella+rumasti++sanottu.++Eikä+ollut+hänen+ensimmäinen+sopimaton+heittonsa.
28.03.2019 23:49
9 / 42