Vapaa kuvaus

Aloituksia

31

Kommenttia

920

1. Freddie+Mercury+suolsi+saatanallista+rock+'n'+roll+musiikkia+ja+palveli+"musiikkiurallaan"+perkelettä.En+väitä+niin.+Homostelukin+on+haureuden+harjoitusta+samalla+tavoin+kuin+sinun+haureudenharjoituksesi+naisten+kanssa
  2. irtolaislaki+takaisin
  3. Suksippa+kuuseen.EN+SUKSI.Jos+homous+olisi+valinta,+niin+kuin+jaksat+kokoajan+jauhaa,+niin+miksi+helvetissä+kukaan+nuori+valitsisi+homouden?+Miksi+kukaan+huvikseen+tuntisi+sitä+"häpeää",+mitä+homous+monessa+aiheuttaa?+Itse+olisin+nuorempana+ollut+niin+mielelläni+hetero,+vaan+en+mä+saanu+mitään+valita.+En+mä+saanu+itse+päättää+mikä+mua+kiinnostaa+seksuaalisesti.+En+pystynyt+etsimään+naisseuraakaan,+koska+en+halunnut+pettää+itseäni,+enkä+liioin+ketään+naistakaan+sen+vuoksi."koska+he,+vaikka+ovat+tunteneet+Jumalan,+eivät+ole+häntä+Jumalana+kunnioittaneet+eivätkä+kiittäneet,+vaan+ovat+ajatuksiltansa+turhistuneet,+ja+heidän+ymmärtämätön+sydämensä+on+pimentynyt.+22Kehuessaan+viisaita+olevansa+he+ovat+tyhmiksi+tulleet+23ja+ovat+katoamattoman+Jumalan+kirkkauden+muuttaneet+katoavaisen+ihmisen+ja+lintujen+ja+nelijalkaisten+ja+matelevaisten+kuvan+kaltaiseksi.+24Sentähden+Jumala+on+heidät,+heidän+sydämensä+himoissa,+hyljännyt+saastaisuuteen,+häpäisemään+itse+omat+ruumiinsa,+25nuo,+jotka+ovat+vaihtaneet+Jumalan+totuuden+valheeseen+ja+kunnioittaneet+ja+palvelleet+luotua+enemmän+kuin+Luojaa,+joka+on+ylistetty+iankaikkisesti,+amen.+26+Sentähden+Jumala+on+hyljännyt+heidät+häpeällisiin+himoihin;+sillä+heidän+naispuolensa+ovat+vaihtaneet+luonnollisen+yhteyden+luonnonvastaiseen;+27+samoin+miespuoletkin,+luopuen+luonnollisesta+yhteydestä+naispuolen+kanssa,+ovat+kiimoissaan+syttyneet+toisiinsa+ja+harjoittaneet,+miespuolet+miespuolten+kanssa,+riettautta+ja+villiintymisestään+saaneet+itseensä+sen+palkan,+mikä+saada+piti."Vaikka+kuinka+siinä+saarnaat,+ettei+homous+ole+synnynnäistä,+niin+enemmän+se+sitä+on+kuin+joku+ihme+valinta+tai+opittu+tapa.+Sinä+et+taas+siinä+kiihkoilellasi+sitä+tajua,+että+jokainen+on+kuitenkin+"Jumalan+lapsi".+Ei+olisi+homoutta,+jos+ei+iso+herra+sitä+olisi+halunnut.+Kukaan+ei+homouteen+ketään+voi+väkisin+taivutella,+saati+sitten+maanitella.+Se+taipumus+pitää+jostain+jokaisella+homolla/bissellä+olla.+Niin+ja+epäilen+syvästi,+että+joskus+taannoin+on+ollut+vain+joku+ukkeli,+joka+yhtäkkii+olis+saanu+päähänsä,+että+persepanot+olis+poikaa+ja+aloittanut+tietämättään+tämän+kauhean,+homoudeksi+kutsutun+asian...
  4. Mistä?