Vapaa kuvaus

Aloituksia

58

Kommenttia

1593

  1. Minulla+on+auto,+joka+tekee+kaiken+tämän+itse.Tietääkö+joku,+missä+määrin+ominaisuus+on+yleistynyt+näitten+härpäkkeiden+joukossa?Ei+tule+kuitenkaan+paljon+käytettyä,+koska+osaan+itsekin.+Yritin+opettaa+vaimoni+-+joka+muuten+ajaa+melko+hyvin+-+käyttämään+ns.+"pysäköintiavustusta"!Ei+ollut+tulla+mitään,+on+näköjään+harjoiteteltava+muualla+kuin+liikenteen+seassa.Olisi+pitänyt+ottaa+se+kuuluisa+A4-esiin.
  2. Kukaan+ei+siis+suunnittele+matkaa+Frankfurtiin+heti+kun+pääsee?Ennen+Korona-aikaa+yhdensuuntaisen+lentolipun+hinta+Saksaan+oli+alle+€+200,-Katsoin+mielenkiinnosta+niitä+ehdokkaita+€+5.000,-+pyynnillä+vielä+uudemman+kerran.Olihan+siellä+useita+ehjiäkin,+ellei+tarvitse+olla+automaatti,+eikä+vain+se+valkoinen,+josta+oli+puhe.Joku+yksityinen+myyjä+myös.+(Privatanbieter,+saksaksi)Muistakaa,+että+yksityisen+myyjän+kauppaamaa+autoa+voi+ja+saa+koeajaa,+koska+se+on+kilvissä+ja+vakuutuksessa.+Lisäksi+voi+hyvin+tinkiä,+sillä+myyjällä+on+halu+päästä+autosta+eroon.Nuorin+yksilö+jonka+näin,+oli+pistetty+kilpiin++03/2011,+siis+vain+20.000+km+keskimäärin+vuodessa.Kun+katsoin+julkaistua+taulukkoa+viime+vuodelta,+veroja+näytti+vastaavista+samoin+kilometrein+Suomessa+perityn+vain+n.+€+1.500,-Jokainen+näistä+on+parempi+kuin+Suomessa+kaupattavat+samanhintaiset,+koska+kilometrejä+on+kertynyt+kauttaaltaan+paremmissa+ajo-olosuhteissa+ja+aikaisempia+omistajia+on+usein+vain+pari,+joiden+huoltohistoria,+(Checkheftgepflegt)++lisäksi+on+olemassa.+Muita+ei+tietenkään+edes+kannata+harkita!Toki,+mikäli+tämän+vaivan+haluaa+nähdä,+kannattaa+ehkä+kuitenkin+katsoa+jotain+muuta+hintaluokkaa+ja+ostospaikkaakin.Olen+ennenkin+tällä+kehoittanut+itse+lähtemään+ostoksille+vaikka+porukalla,+ei+siinä+mitään+välikäsiä+tarvita.+Kyllä+sillä+kouluenglannilla+toimeen+tulee,+mutta+rahaa+pitää+tilillä+olla.+Maksu+verkkotunnuksin.Hyvällä+tuurilla+myyjä+noutaa+ostajan+kentältä,+mikäli+se+on+lähellä+-+alle+100+km.
  3. Minulla+on+aika+tuore+S212.Siinä+on+käyttöohjekirja+on+suomeksi+ja+se+on+minulle+riittänyt.Veholta+kysyessäni+pari+vuotta+sitten+niin+sanoivat,+ettei+edes+saa.On+niin+pieni+markkina-alue.