Autoriita.fi kokemuksia?

Anonyymi

Onko muilla kokemuksia kyseisestä firmasta?
Olin yhteydessä ja ottivat asian hoitaakseen. Lopputuloksena minulle 4000€ lasku.
Asia josta he olivat ihan "100% varmoja" hävittiin oikeudessa ja kulut jäi minulle maksettavaksi. Vakuutus kattoi osan kuluista.

21

5146

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Huono kokemus. Ei löydetty sovintoa, en uskaltanut lähteä viemään oikeuteen.

    • Anonyymi

      Tällä hetkellä tapaus menossa jossa Autoriita.fi kehoittavat viemään asiaa eteenpäin. Toinen lakifirma suositteli sopimaan, jotta säästyn isoilta asianajokuluilta, koska todennäköisesti tulisin häviämään oikeudessa. Joten jokainen vetäköön johtopäätöksen kyseisen firman tarkoitusperistä.

    • Anonyymi

      Saman tyylinen kokemus täällä. Lopputulemana vain kaksinkertainen summa tuosta. Herättelivät minulle ja vaimolleni turhia toiveita, johon myöhemmin toinen asianajaja kommentoi koko jutun olleen täysin tekemätön paikka ehdottamallamme tavalla. Piti olla "läpihuutojuttu" mitä toitottavat ilmeisesti muillekin. Suosittelen ottamaan jonkun realistisemman asiantuntijan, jolla tietämystä käytettyjen autojen autokaupasta.

    • Anonyymi

      Hyvä että tulee asiallisia kommentteja niin ei tarvitse turhaan hukata rahaa.

    • Anonyymi

      Autoriita.fi väittää sivustollaan olevan riitatilanteissa kaverina. Kyllä olikin kaveri kun laskun laittoi 10 500€ vakuutuksen jälkeen jäi maksettavaa n.4000€ minulle. Kiistellyn asian suuruus oli 2000€, ja senkin jouduin maksamaan lähes kokonaan itse.

      Autoriita.fi väitti tunsi autokaupan riitatilanteet, mutta ei tuntenut.

      • Anonyymi

        Voiko joku olla niin hölmö että vie 2000 euron riidan oikeuteen? Hölmöläisiä kusetetaan aina.
        Älä epäile ettei tuntenut riitatilanteita mutta tunsi vielä paremmin kuinka pöljää asiakasta voi kusettaa.


    • Ihmettelen vain, että miksi ihmiset eivät itse ymmärrä, mikä on mahdollista ja mikä ei.
      Joka paikkaan riittää noita "onnenonkijoita", jotka sitten jymäyttävät herkkäuskoisia kansalaisia.
      Sivut olivat aika tyylikkäät, mutta sivujen tekemiseen ei paljon tarvita, sillä nehän voi teettää ammattilaisilla.
      Täälläkin on useaan otteeseen suureen ääneen toitotettu, että muutaman tuhannen erimielisyyttä ei juuri asianajokustannusten vuoksi kannata viedä leivättömän pöydän ääreen.
      Se on sellaisenaan tietenkin epäkohta, mutta sitten kuvaan astuu lipevä onnenonkija, jolle kaikki käy!

    • Anonyymi

      Eipä jäänyt täältäkään hyvää sanottavaa . No onneksi ”vain ” reilun 1000e joutuin maksamaan huonosti hoidetusta työstä

    • Anonyymi

      Kuka lakimies siellä hoiti juttua?

    • Anonyymi

      Ihan oikein, hölmöläisiltä vaan rahat pois, korjaa itse oma autosi ja maksa , siinä se ei tule riitaa, ei kukaan maksa autosi kuluja, vaikka kuinka itket, hyvä vaan kun joudutte maksaan ,ihan aina.

    • Anonyymi

      Miksi joku pösilö käyttäisi tällaista huuhaa autoriita.fi -palvelua, joka maksaa maltaita, kun ilmaiseksi saa suosituksen Kilpailu- ja kuluttajavirastolta (KKV)?

      • KKV:n suositus on tietenkin "viranomaisen antama, joten sillä on tietenkin
        hieman suurempi painoarvo, mutta ei sellaisenaan kylläkään ole mikään takuu!
        Käräjäoikeus voi päättää toisin - näyttö ei esim. ole riittävä - jos nyt oikeuteen kannattaa mennä!


    • Anonyymi

      Koska tämä aloitus nousee aina aika-ajoin esiin, kommentoin Autoriita.fi omistajana asiaa.

      Kaikki ketjussa esitetyt väitteet ovat täysin keksittyjä. Niissä ei ole totuutta edes nimeksi. Kyseessä on erään autoliikkeen vetäjän mustamaalausyritys, koska saimme aikanaan todella paljon toimeksiantoja heidän asiakkailtaan.

      Annan toiminnastamme ja toimintatavoistamme mielelläni lisätietoja henkilökohtaisesti. Voit olla yhteydessä sähköpostilla osoitteeseen [email protected] tai puhelimitse 09 3747 9601.

    • Anonyymi

      Hitto noita auton romuja kannata ostaa, kun myyjät kusettaa, korjaamot kusettaa, kaikki kusettaa. Autoalalta et rehellistä ihmistä löydä. Kaikesta valehdellaan silmät sinisinä.
      Bensa maksaa päälle kahta euroa litra ja muutenkin on törkykallista ostaa ja pitää autoa.
      Käytetyn auton kauppa on ihan pelleilyä. Jostain satasen parin peltoautosta pitäisi vielä tuhansia maksella. Romuilla ikää yli 20 vuotta ja mittarissa 395000 - 1000000 kilometriä. Siitä sitten vielä pitäisi kolmekin tonnia maksaa. Hah! Ei tule kauppoja. Se ole mikään hintansa väärtti. Osta ja maksa ja siitä alkaa ongelmat, kun vähän väliä vaatii korjaamista ja uutta osaa. Saksalaiset varsinkin ovat niitä, mistä yksi vika korjataan ja kolme uutta tulee tilalle.
      Autokauppiaat ovat keksineet pyytää satasen kahden romuista tuhansia euroja, ja tyhmät lampaat käy hakemassa, ostamassa ja maksamassa täyden ylihinnan jo moneen kertaan huonoiksi todetuista merkeistä ja malleista.
      Sitten kun ostetaan vähän parempaa kuin sitä satasen parin peltoautoa, niin heti hinnat nousee jo sille tasolle, että tarvitaan joko pankkilaina tai jätti perintö/lottovoitto.
      Itsemurhakin on houkuttelevampi vaihtoehto kuin auton hankinta. Auton kun ostaa, niin sen jälkeen on elatusvelvollinen vähän joka suuntaan. Velkaorjana olet.

    • Anonyymi

      Voi hyvät neidit, ottakaa nyt jo pikkuhiljaa vastuu omista ostoksistanne,
      korjatkaa romunne ja maksakaa itse laskuskunne,
      ei kukaan teidän asioitanne ja kulujanne maksa, kasvakaa aikuisiksi,
      vaikka et ymmärrä mistään mitään, pääset helpommalla kun kiltisti maksat ja itket.

      • Anonyymi

        Miksi ylipäätään pitäisi ostaa jotain, mistä pääsee itkien maksamaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi ylipäätään pitäisi ostaa jotain, mistä pääsee itkien maksamaan?

        Koska itket aina jälkeenpäin, aina jostain, tyypillinen palstan pillittäjä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koska itket aina jälkeenpäin, aina jostain, tyypillinen palstan pillittäjä.

        Sulta sitten tulee mitä uskomattomampia kommentteja. Taidat olla palstan tyypillinen trolli ja provo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sulta sitten tulee mitä uskomattomampia kommentteja. Taidat olla palstan tyypillinen trolli ja provo.

        Usui ja upposi, sori jos faktatieto satuttaa, kasva aikuiseksi ja koveta niin, ettet itke kun pyyhkiänsulka hajoaa vuoden päästä, maksa itse korjaukset, kestä pikkulapsi ,kestä kun joku puhuu kokemuksen rintaäänellä ja sanoo suoraan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Usui ja upposi, sori jos faktatieto satuttaa, kasva aikuiseksi ja koveta niin, ettet itke kun pyyhkiänsulka hajoaa vuoden päästä, maksa itse korjaukset, kestä pikkulapsi ,kestä kun joku puhuu kokemuksen rintaäänellä ja sanoo suoraan.

        Mikä kilipää tämä kirjoittaja on. Joku autokauppias? Jos ostat viallisen auton, niin sitten mennään lakitupaan, jos on tarvis. Näin teen itsekin oman autoni kohdalla. Auto oli halpa, mutta siinä luvattiin toimiva ilmastointi, ajonvakausjärjestelmä, mitä ei tietenkään ole. En hitto soikoon aio antaa periksi. Asentakoot sen ajonvakausjärjestelmä mikä kauppasopimuksessa lukee ja korjatkoon ton ilmastoinnin myös


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä kilipää tämä kirjoittaja on. Joku autokauppias? Jos ostat viallisen auton, niin sitten mennään lakitupaan, jos on tarvis. Näin teen itsekin oman autoni kohdalla. Auto oli halpa, mutta siinä luvattiin toimiva ilmastointi, ajonvakausjärjestelmä, mitä ei tietenkään ole. En hitto soikoon aio antaa periksi. Asentakoot sen ajonvakausjärjestelmä mikä kauppasopimuksessa lukee ja korjatkoon ton ilmastoinnin myös

        ahaa


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ammuskelu Härmän häjyissä

      Onko jollain enempää tietoa?
      Seinäjoki
      365
      12339
    2. Siis oikeasti S... En ymmärrä...

      Oletko se sinä joka täällä kaipailee? Kaikki täsmää.
      Ikävä
      83
      2522
    3. Onneksi olkoon sait mut vittuuntumaan

      Sapettanu koko helvetin päivän.
      Ikävä
      60
      2482
    4. Onko jotain sanottavaa vielä, nyt voi kertoa

      Poistun kohta täältä ja unohdan ajatuksen naimisiin menosta. Mieheltä
      Ikävä
      37
      2037
    5. Oho! Varmistusta odotellaan.

      Pitäneekö paikkansa? "🇺🇦Ukrainian drones hit a 🇷🇺Russian Tu-22M3 bomber at the Olenya airfield,"
      NATO
      169
      1970
    6. Keksin sinulle tänään uuden lempinimen

      Olet kisu-muija. Mitäs tykkäät älynväläyxestäni?
      Ikävä
      80
      1927
    7. Romaanien ammuskelu

      Romaanit vähän ammuskeli härmän häjy,osu sivullisiin,ja nyt nää romanit ihmettelee miksi heitä ei päästetä ravintoloihin
      Seinäjoki
      132
      1847
    8. Mitä sitten ikinä teetkin

      Mun on aika mennä J mies. Olen ollut niin tyhmä. Kaikkea mukavaa elämääsi edelleen toivotan ja ihanaa elämän jatkoa. Mei
      Ikävä
      42
      1475
    9. Mies mistä oikein suutuit?

      Yhtäkkiä vaan häippäsit täältä... 😢
      Ikävä
      22
      1440
    10. Saanko selityksen?

      Mikä minus oli vialla? Ulkonäkö, teinkö jotain väärin, sanoinko jotain..? Haluisin vaa tietää :(
      Ikävä
      58
      1414
    Aihe