WARTBURG 1.3

LÖYTYYKÖ MISTÄÄN VAI ONKO TÄYSIN PAALATTU

8

1577

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Erityisesti tuo 311 malli oli todella tyylikäs aikanaan ja on sitä tänäkin päivänä, erityisesti kaksivärimaalattuna, onneksi muutama mobilisti on semmoisen pelastanut.
        Ei nuo laatikon näköiset, sormenmentävillä luukkujen sovituksilla pääse lähellekkään samaa tyyliä.
        Tuosta 311:stä oli myös farmarimalli, ja siitä erikoinen Tourist: malli jossa oli katonrajassa pienet kaarevat ikkunat, lieneekö noita enää jäljellä mobilisteilla?


    • kiitti.... eli aika harvinaisuus

      • Anonyymi

        J.K.: "toi auto on vuodelta 1990 ja nelitahtiasia tehtiin vielä vuoteen 1991"
        Jooppss ei tuotu warrea enää kun saivat volkkarin nelosmoottorin siihen
        Jotkut on tuoneet yksityisesti warreja Saksasta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        J.K.: "toi auto on vuodelta 1990 ja nelitahtiasia tehtiin vielä vuoteen 1991"
        Jooppss ei tuotu warrea enää kun saivat volkkarin nelosmoottorin siihen
        Jotkut on tuoneet yksityisesti warreja Saksasta

        Muistaakseni vuonna 1987 tuli volkswagen moottori Wartburgiin ja se ilmeisesti nosti auton hintaa niin ettei katsottu enää myyvän tarpeeksi kun kaikki muu oli sitä vanhanaikaista itseään suoraan 60-luvulta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muistaakseni vuonna 1987 tuli volkswagen moottori Wartburgiin ja se ilmeisesti nosti auton hintaa niin ettei katsottu enää myyvän tarpeeksi kun kaikki muu oli sitä vanhanaikaista itseään suoraan 60-luvulta

        Tässä TM:n artikkelissa vuodelta 89, kerrotaan että kotimaassa nelarin hinta nousi uuden moottorin myötä 30%:

        http://www.warreteam.com/wartburg353/TM_1989_vihdoinkin_nelitahti.htm


    • Anonyymi

      Niin niitä nelitahtisia warreja sen kuin sen kummemmin trabanttejakaan ei tuotu Suomeen virallisesti

    • Kävin alle kymmenen vuotta sitten Eisenachissa, tehtaan kupeessa olevassa Wartburg-museossa.
      Erittäin kiinnostava paikka - kannattaa käydä - sillä sieltä löytyy sekä pitkittäin että poikittain 353-malliin sovitettu 1300-Dacian moottori ja muitakin prototyyppejä, joita ehkä salaa oli suunniteltu.
      Mikäli moottori aikaisemmin olisi vaihdettu nelitahtiseksi, ehkä 1970-luvun alussa, auton hinta olisi kenties ollut kilpailukykyinen ja rungollinen auto olisi ollut pitkään korjauskelpoinenkin.
      Kaikista asioistahan päätettiin kuitenkin Moskovassa, sillä auto olisi kilpaillut Ladan silloisen kanssa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ootko nainen noin mustis musta

      Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t
      Ikävä
      90
      7326
    2. Sen kerran kun siellä käyn

      Voisit olla paikalla💚💛☘️
      Ikävä
      37
      3887
    3. Kumpa tietäisin. Miehelle.

      Vieläkö toivot jotain viestiä, vai suutuitko taas...kun...🤔
      Ikävä
      45
      3470
    4. Kauan säkin jaksoit

      Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐
      Ikävä
      40
      2602
    5. Joel Harkimo ja Janni Hussi eroavat

      Tämä on ilon päivä 😊
      Kotimaiset julkkisjuorut
      230
      2585
    6. rakastan sinua!

      Tule ja ota, kasvetaan yhdessä paremmiksi ❤️❤️❤️❤️ kaikki anteeksi ❤️❤️❤️
      Ikävä
      40
      2403
    7. Sä olet nainen kuuluisa..

      ..etkä mitenkään hyvällä tavalla.
      Suhteet
      129
      2329
    8. Miksi kaipaat

      Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?
      Ikävä
      29
      2219
    9. Askanmäessä Huippu esitys

      Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna
      Puolanka
      20
      2015
    10. Siis hetkonen

      Rakastetaankohan me kummatkin toisiamme, ja aletaan tajuamaan se pikkuhiljaa 🤯
      Ikävä
      45
      1912
    Aihe