LÖYTYYKÖ MISTÄÄN VAI ONKO TÄYSIN PAALATTU
WARTBURG 1.3
8
1598
Vastaukset
- Anonyymi
Tuolla on kuvia kun sellainen on ollu Lahden Classic motorshow:ssa: http://www.warreteam.com/g2014/0305.htm
- Anonyymi
Erityisesti tuo 311 malli oli todella tyylikäs aikanaan ja on sitä tänäkin päivänä, erityisesti kaksivärimaalattuna, onneksi muutama mobilisti on semmoisen pelastanut.
Ei nuo laatikon näköiset, sormenmentävillä luukkujen sovituksilla pääse lähellekkään samaa tyyliä.
Tuosta 311:stä oli myös farmarimalli, ja siitä erikoinen Tourist: malli jossa oli katonrajassa pienet kaarevat ikkunat, lieneekö noita enää jäljellä mobilisteilla?
kiitti.... eli aika harvinaisuus
- Anonyymi
J.K.: "toi auto on vuodelta 1990 ja nelitahtiasia tehtiin vielä vuoteen 1991"
Jooppss ei tuotu warrea enää kun saivat volkkarin nelosmoottorin siihen
Jotkut on tuoneet yksityisesti warreja Saksasta - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
J.K.: "toi auto on vuodelta 1990 ja nelitahtiasia tehtiin vielä vuoteen 1991"
Jooppss ei tuotu warrea enää kun saivat volkkarin nelosmoottorin siihen
Jotkut on tuoneet yksityisesti warreja SaksastaMuistaakseni vuonna 1987 tuli volkswagen moottori Wartburgiin ja se ilmeisesti nosti auton hintaa niin ettei katsottu enää myyvän tarpeeksi kun kaikki muu oli sitä vanhanaikaista itseään suoraan 60-luvulta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muistaakseni vuonna 1987 tuli volkswagen moottori Wartburgiin ja se ilmeisesti nosti auton hintaa niin ettei katsottu enää myyvän tarpeeksi kun kaikki muu oli sitä vanhanaikaista itseään suoraan 60-luvulta
Tässä TM:n artikkelissa vuodelta 89, kerrotaan että kotimaassa nelarin hinta nousi uuden moottorin myötä 30%:
http://www.warreteam.com/wartburg353/TM_1989_vihdoinkin_nelitahti.htm
- Anonyymi
Niin niitä nelitahtisia warreja sen kuin sen kummemmin trabanttejakaan ei tuotu Suomeen virallisesti
Kävin alle kymmenen vuotta sitten Eisenachissa, tehtaan kupeessa olevassa Wartburg-museossa.
Erittäin kiinnostava paikka - kannattaa käydä - sillä sieltä löytyy sekä pitkittäin että poikittain 353-malliin sovitettu 1300-Dacian moottori ja muitakin prototyyppejä, joita ehkä salaa oli suunniteltu.
Mikäli moottori aikaisemmin olisi vaihdettu nelitahtiseksi, ehkä 1970-luvun alussa, auton hinta olisi kenties ollut kilpailukykyinen ja rungollinen auto olisi ollut pitkään korjauskelpoinenkin.
Kaikista asioistahan päätettiin kuitenkin Moskovassa, sillä auto olisi kilpaillut Ladan silloisen kanssa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP palauttaa Suomen kansalle kulta-ajat
Hyvinvointivalto on pääosin SDP:n ja osin myös Maalaisliiton rakentama. Hyvinvointivaltion ylläpito edellyttää oikeude14913158Aamun Riikka: työttömyydessä lähestytään viime laman synkintä vaihetta
Nopeasti mentiiin upean Marinin hallituksen ennätystyöllisyydestä toiseen ääripäähän, kohti Suomen historian kurjimpia t729601Älkää vassarit kuvitelko, että Marinin kulta-ajat palaavat
Vaikka demarit voittaisivat seuraavat vaalit, se ei palauta Marinin taskut-täyteen-kelasta-aikaa takaisin, ei voi eikä h949094Suomen velka kasvoi ennätysvauhtia - Mäkynen repostelee
– Velka kasvoi eniten tilaston historiassa, Mäkynen kirjoittaa. – Vuoden 2025 toisella neljänneksellä selvästi eniten k187734Giorgia Meloni vs Riikka Purra
Kyllä Italian pääministeri on kauniimpi ja seksikkäämpi, kuin Suomen valtiovarainministeri Riikka Purra. Mitä jotkut näk386714Johtuuko vasemmistolaisten inho kristinuskoa kohtaan heidän islamin uskostaan?
Tätä jäin pohdiskelemaan.1476134Ohhoh. Kokoomusvirkamiehen mukaan Suomessa ei ole työttömyyskriisiä
Kun kokoomuksen johtama hallitus epäonnistuu täydellisesti talouspolitiikassaan, niin aikaisemmin erittäin pahaksi määri153114En lähde armeijaan enkä siviilipalvelukseen
Maanantaina telkan uutisissa toistamiseen kerrottiin tästä luuserista, joka kärsii muka "masennuksesta", mutta nauraa rä3911189Aikuisten säälittävä käytös
Mikä mahtaa aikuisia hiertää ja mistä näin kovaa että alaikäisen pahoinpitelyn jälkeen vielä kirjotellaan täällä. Sana v71133YLE: Stora Enso Imatra aloittaa yyteet
www.hs.fi/talous/art-2000011528377.html Yle: Stora Enso aloitti muutosneuvottelut Imatran-tehtailla Metsäteollisuus|Yl84980