Vapaa kuvaus

Aloituksia

67

Kommenttia

1819

1. Jos+kirjoittaa+täällä,+niin+yleensä+on+edellytetty,+että+on+suorittanut+peruskoulun+oppimäärän+edes+suhteutetuilla+vaatimuksilla.Kirjoitusasusta+päätellen,+tämä+ei+nyt+toteudu.Jos+nimittäin+haluaa+painottaa+jotain+asiaa,+niin+ns.+"ihmisten+ilmoilla"+kirjoitettu+teksti+on+tapana+kursivoida,+korostaa,+tai+kenties+alleviivata,+mutta+isoja+kirjaimia+ei+tähän+ole+tapana+käyttää+tähän+tarkoitukseen.Edelleen+pörssiyhtiöissä+muutamaa+poikkeusta+lukuunottamatta+-+mm.+Kone+Oyj+-+omistus+jakaantuu+kyllä+tosi+monelle+taholle.Viime+perjantaina+yhden+Kamuxin+osakkeen+hinta+oli+pörssissä+€+11,21/+kpl+++välittäjäpankin+kulut.Sillä+yhdellä+pääsee+jo+ensi+kevään+yhtiökokoukseen+ryystämään+kahvia+ja+leivoksia.Olutta+ei+liene+tarjolla.
  2. En+jostain+syystä+löytänyt+pe+05.11.21+kirjoitettua+kommenttia,+joka+nosti+10+vuotta+vanhan+ketjun+"framille".Asia+on+siitä+huolimatta+tärkeä+juuri+nyt,+kun+rengassarjoja+ollaan+vaihtamassa.Olen+aina+ollut+siinä+käsityksessä,+että+riittää,+kun+vanteen+keskireikä+ja+pulttijako+on+oikea+ja+ET-paikallaan,+niin+vanne+sopii.Itse+en+ole+kohdannut+sopivuusongelmia,+vaikka+välistä+olen+joskus+käyttänyt+ns.+"tarvikevanteita"!Yhdessä+setissä+tosin+luki+sisäpinnalla+saksaksi,+"ettei+tämä+ole+alkuperäinen+MB-vanne"!Ehkä+siitä+syystä,+että+valmistaja+välttäisi+mahdolliset+vastuukysymykset.Saman+mallin+eri+vuosimallit+voisivat+tietenkin+olla+yhteneviä,+siis+niin,+että+vaikka+alkupuolen+vakio+W212+vanteet+sopisivat+myös+myöhempiin,+mutta+näinhäin+ei+siis+näytä+välttämättä+olevan.On+tietenkin+ymmärrettävä,+etteivät+vakiovanteet+aina+sovi+tehokkaampiin+malleihin.