Vapaa kuvaus

Aloituksia

66

Kommenttia

1802

1. Kauppahan+perustuu+ns.+"nopeaan+kiertoon!"Jos+autoa+ei+myydä+runsaassa+kuukaudessa,+on+se+ominaisuuksiinsa+nähdenilmeisesti+liian+"kallis".Oma+kokemukseni+kesältä+2017+on,+että+kun+kysyin+-+josko+myyjät+aikovatperustaa+paikalle+Automuseon,+niin+minut+tuijotettiin+ulos.Ajateltu+ostokohde+oli+yli+€+30.000,-+hintainen+BMW.+Ostokohteen+hinta+sinänsäOK,+mutta+hyvityshinta+ei+vastannut+omia+käsityksiäni.Olen+myös+myynyt+muutaman+auton+itse,+sekä+lehti-ilmoituksella+ja+netissä.Tilanne+on+aina+sama,+ilmoitukseen+ei+ole+syvennytty,++puhumattakaan+siitä,+ettäolisi+katsottu,+ettei+se+ollutkaan+farmari.Lisäksi+voidaan+soittaa+pyhäaamuna+klo.+06!
  2. Luin+pitkän+ketjun+litrasista+moottoreista,+mutta+en+huomannut+kenenkään+olleen+huolestunutpienten+moottoreiden+korkeista+männännopeuksista+ja+näin+ollen+myös+moottorien+kenties+"lyhyestä"+eliniästä.Moottorien+runkolaakereiden+on+parasta+olla+laadukkaita,++sillä+muuten+alkaa+välyksiä+jaöljynkulutusta+tulla+aika+pian+ns.+kaupanpäällisiksi.Voi+olla,+että+olen+väärässä,+mutta+perustelkaa.