Vapaa kuvaus

Aloituksia

66

Kommenttia

1802

1. Mitä+ihmeen+höpötystä+tämä+oikein+on?Olen+jo+tosi+kauan+odottanut,+että+milloin+joku+pakoputken+osa+täytyisi+uusia.(208.000+km)+Sama+koskee+laturia+ja+vesipumppua+ja+nokkaketjuakin,+puhu-mattakaan+jostain+suuttimista.Akun+olen+tosin+runsaasta+Webastokäytöstä+johtuen+uusinut,+mutta+8+v.+onkuitenkin+hyvä+kestoikä+akulle,+harva+akku+-+Varta+-+kestää+edes+tuon.Käytössä+ollut+8+v.+ikäinen++akku+on+lisäksi+hyvin+kelvannut+aurinkopanelisys-teemin+osaksi,+vaikka+ei+enää+ennen+vaihtoa+kestänytkään+tiukkoja+nopeitapurkauksia.Tietenkin+akseliston+niveliä,+iskunvaimennusta+ja+jousiakin+on+huonon+tuurinvuoksi+näillä+ajoilla+joutunut+uusimaan,+mutta+ei+missään+tapauksessa+enemmän,kuin+muissakaan+autoissa.Nyt+kun+vanha+EUR5-luokan+dieselauto+-+2009+-+on+aika+arvoton,+riippumattasiitä,+missä+kunnossa+se+on,+kannattaa+ajaa+ainakin+ne+200T+lisää.Odotan+ns.+"halpoja+kilometrejä"+kun+koko+ajan+ei+tarvitse+olla+hitsaamassa+ruos-tetta.
  2. Etkö+sitten+itse+voi+kysyä+rahoitusta+joltain+toiselta+rahoitusyhtiöltä,+jos+tuntuu+sille,että+eroa+on+se+2.000,-Kuule,+2.000,- +on+niin+pieni+raha+uuden+auton+kaupassa,+ettei+siitä+juurikaan+kannata+kinata.Itse+hoidan+asian+pankkilainalla.