Vapaa kuvaus

Aloituksia

67

Kommenttia

1819

1. Varmasti+enemmänkin+kuin+litran,+sillä+mittatikun+++ja+-++-merkin+välille+menee+yleensä+litra.Kun+öljyn+merkkivalo+syttyy,+mittatikku+ei+enää+edes+kastu!On+tosin+huomattava,+etteivät+ns.+merkkivalot+ole+luotettavia+-+aina.+Ne+kun+usein+syttyvätliian+myöhään+-+siis+niin,+että+vahinkoa+on+jo+ennättänyt+syntyä.Yritän+pysyä+erossa+autoista,+joissa+säästäväisyyssyistä+ei+ole+jäähdytysveden+lämpömittaria.Muistan+tapauksen,+jossa+autoilija+kertoi+heti+pysähtyneensä,+kun+ilmeisen+ylikuumaksi+päässytmoottori+sytytti+varoitusvalon.+Ne+autoilijat+ovat+sitten+erikseen,+joille+pelkkä+ajaminen+on+niinhaastavaa,+eivät+ajaessaan+kykene+seuraamaan+kojetaulun+valoja.+Kannentiiviste+oli+esimerkissäkuitenkin+jo+ennättänyt+palaa.
  2. Kuka+muuten+on+syypää+siihen,+ettei+sinulla+ole+luottotietoja.+Anoppi?,+Äiti?Olin+itse+jo+29+v.+kun+oli+ensimmäinen+mahdollisuus+pankkilainalla+ostaa+auto.Silloin+minua+rasitti+jo+opintolainan+takaisinmaksu.+Ostamani+auto,+Renault+4,ei+ikänsä+puolesta+ollut+sitä+hintatasoa,+josta+puhut.Ostin+siis+auton+vasta+sitten,+kun+kantti+kestää!Jos+elää+yli+omien+varojensa,+niin+se+on+kyllä+oma+vika!