Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
ZJJ
profiilit
ZJJ
ZJJ
Vapaa kuvaus
Aloituksia
66
Kommenttia
1802
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Minua+ei+taaskaan+ymmärretty!+Kirjoitus+ehkä+ns.+"Off+Topic"?
Yritin+vain+inistä,+että+globaalisti+ajatellen+ne+suurimmat+päästöt+tulevat+kokonaan+muualta+kuin+autoliikenteestä.
Raskaan+polttoöljyn+viskositeetti+on+niin+suuri,+että+vaikka+astian+kääntää+nurin,+mitään
ei+valu.+Jotta+öljystä+tulisi+juoksevaa,+sitä+on+ennen+käyttöä+lämmitettävä+satoihin+celcius-asteisiin.+Tätä+tököttiä+sai+siis+ennen+myös+Itämerellä+käyttää,+nykyisin+sen+käyttö+edellyttää+varsin+kalliita+jälkiasennettuja+puhdistuslaitteistoja+aluksissa.+Maailman+merillä+muutamia+poikkeuksia+lukuunottamatta+sitä+saa+siis+edelleen+käyttää.
20.11.2018 20:15
Dieselin+pitää+siis+kohta+olla+vähintään+EURO-6.
2014-jälkeen+valmistetut+ovat.+Minun+-09+mersuni,+on
vanhan+mittaustavan+mukaan+(173g+CO2)+Trafin+tietojen
mukaan+EURO-5.
Julkisuudessa+olleet+rajoitukset+koskevat+siis+vielä+iäkkäämpiä
dieseleitä,+joten+ei+minulla+mitään+hätää+ole.
20.11.2018 12:16
Tässä+puhuttiin+tietävään+sävyyn+että+tavara+kulkee+rekoilla.
Kyllä,+kyllä.
Mutta+tiesitkö,+että+85%+kaikista+kuljetuksista+kulkee+meritse?
Itämerellä+raskaan+polttoöljyn+käyttö+aluksissa+on+jo+aikoja+sitten
kielletty.+Uusimmat+lautat+toimivat+kaasulla.
20.11.2018 12:11
Meitä+on+niin+moneksi.
Minun+mielestä+€+70,-+kuukaudessa+ei+ole+hinta+eikä+mikään+siitä,+ettei+mitään+muita+kuluja+autosta+ole,+vai+olenko+ymmärtänyt+väärin?
Kuuluvatko+esim.+renkaat+ao.+hintaan?
16.11.2018 16:48
Eivät+ne+mitään+pensaspaloja+ole+vaan+metsäpaloja.
Uutisten+kääntäjät+eivät+vain+tunne+paikallisia+ilmaisuja,+(Bush+fire.)
16.11.2018 16:39
Olen+myös+kuullut+lähipiiristä+tapauksia,+joissa+aivan++jokaisesta+asiasta+-+siis+onko+kyseessä+kuluva+osa+-+vai+menisikö+vika+takuuseen,+saa+aivan+todella vääntää+kättä.
Tämän+vääntämisen+aikana+asiakas+väsyy+ja+useimmiten+maksaa.
Kumma+kyllä+piirimyyjällä++ei+ole+oikeutta+päättää+näistä+ja+asiaa+on+pääsääntöisesti+kysyttävä+Hampurista+asti.
16.11.2018 16:35
Etkö+ymmärrä,+että+joissain+autoissa+on+eripituiset+sulat+tuulilasin+muodosta+johtuen.+Siksi+joku+valmistaja+myy+siis+setin,+jossa+molemmat+pituudet+ovat.
Voithan+vaihtaa+ensiksi+sen,+joka+mielestäsi+on+eniten+vaihtokunnossa.
15.11.2018 11:12
Minäkin+käyn+kunhan+saan+nykyisen+v-2010+haetun+ja+vuosittain+merkkihuolletun+E-sarjalaisen+kohtuuhinnalla+myydyksi.+leimaa+on+syyskuun+puoleenväliin+-19.
En+ole+näinä+vuosina+tarvinnut+edes+suomenkielistä+käyttöohjekirjaa,+saksankielinen
on+riittänyt+hyvin.
Minulle+riittää+aivan+hyvin+C220CDIAT+Webastolla+ja+OM651-moottorilla.+Harmi,+että+mersut+enimmäkseen+ovat+mustia,+esim.+grafiitin+harmaat+ovat+vähän+kortilla.
12.11.2018 17:32
Nyt+en+taas+ymmärrä!
Miksi+et+kysy+suoraan+korjaamolta?
Ei+sitä+kukaan+TÄÄLLÄ+tiedä.
12.11.2018 17:21
Miten+sinun+sitten+lopuksi+kävi?
Menikö+kaikki+kuten+Strömsössä?
10.11.2018 19:59
Et+taida+itse+olla+tarpeeksi+kiinnostunut+koko+asiasta.
Miksi+tämän+"jonkun+muun"+pitäisi+tehdä+sinulle+selvästi++kuuluvat+hommat?
Tutkimus+ei+edes+ole+vaikea,+sillä+vain+ynnäystä,+vähentämistä,+kertotaulua+ja+jakamista+tarvitaan!
Mitään+murtolukuja+tai+neliöjuuria+laskelmissa+ei+esiinny.
Kaikki+numerot+on+tosin+tunnettava.
10.11.2018 12:11
Aloittaja+kenties+tarkoittaa+sitä,+että+yksityisliisaisi+edullisen+auton+Saksasta.
En+ollut+ajatellutkaan+koko+asiaa!
Leasaaja+tuskin+suomen+autoveroa+pystyy+välttämään,+enkä+ole+aivan+varma,+olisiko
mahdollista+lyhyehkön+leasingkauden+lopussa,+1-3+vuotta+-+saada+veronpalautusta
siinä+vaiheessa+kun+palauttaa+auton+Saksaan.
Itse+leasinghinnan+erolla+näitä+veroja+ei+makseta,+mutta+autovalikoima+voi+olla+Suomea+laajempi.
Neuvokaa+-+olkaa+hyvä+-+viisaammat!
10.11.2018 10:57
Etkö+ole+huomannut,+että+jokainen+lause+alkaa+isolla+kirjaimella?
Sanottavan+voi+myös+jakaa+kappaleisiin,+käyttää+pilkkuja+ja+pisteitä.
Lukijan+on+silloin+helpompi+hahmottaa,+mitä+haluat+sanoa.
Käyntikorttisi+on+niin+huono,+etten+sen+perusteella+voi+ottaa+sinua+töihin.
09.11.2018 16:37
Nimimerkille+härskiä!
Ennen+lainkaan+kannata+vilpillistä+yrittämistä.
Olen+vain+huolissani+siitä,+että+meidän+koulujakin+käyneet+nuoret+eivät+näissä+kirjoituksissaan+hallitse+tai+ymmärrä+tosiasioita.
Jos+Patentti-+ja+rekisterihallitukselta+hakee+uudelle+osakeyhtiölle+-+siis+uudelle+oikeushenkilölle+-+rekisteröintiä,+rekisteröinti+myönnetään,+mikäli+hakemus+täyttää+Oy:n+rekisteröimiselle+vaadittavat+edellytykset.
Hakijoiden+omistuksessa+olleiden+mahdollisten+aikaisempien+yritysten+verovelalla
ei+ole+mitään+tekemistä+asian+kanssa,+eikä+esim.+verottaja+millään+lailla+liity+rekis-teröintiasiaan.
Mikäli+nämä+uuden+yrityksen+rekisteröintiä+pyytäneet+vastuuhenkilöt+kuitenkin+ovat+alioikeudessa+määrätty+ns.+Liiketoimintakieltoon+määräajaksi,+he+eivät+voi+olla+hallituksen+jäseniä.
Liiketoimitakieltoon+ei+yrittäjiä+kuitenkaan+aivan+pienistä+rikkeistä+tuomita.
09.11.2018 16:31
Olen+huollattanut+Mersuni+usean+vuoden+Tallinnassa.+Olen+kirjoittanut+siitä+useillakin+nimimerkeillä.+Olen+käyttänyt+merkkihuoltoa+Silber-Autoa.
Ei+tosin+ole+kokemusta,+mutta+Virossa+en+kuitenkaan+käyttäisi+ns.+pikkukorjaamoita.
08.11.2018 11:42
Kilometrimäärät+vastaavat+hyvin+omia+kokemuksia.
Pari+kesäkautta+ja+kolmas+kausi+jää+yleensä+vajaaksi.
Olen+tosin+menestyksellä+harrastanut+myös+vain+kahden+renkaan+ostoa.
En+tiedä,+tuleeko+siitä+mitään+käytännön+säästöä,+mutta+jos+toisen+kauden
jälkeen+vaihtaa+huonoimmat+kaksi+ja+kolmannen+kauden+jälkeen+toiset+kaksi,
niin+pinnat+tulevat+tarkemmin+käytetyiksi.
08.11.2018 11:27
Ajan+itse+etupainoisella+takavetoisella+autolla+enimmäkseen+kaupunkinopeuksia.
Kun+tiellä+on+uria+ja+paljon+vettä,+raskaskin+keula+nousee+liitoon.
Samaa+mieltä,+että+2-3+mm+riittää,+toki+ajonopeutta+voi+aina+vähän+alentaa+olosuhteiden+mukaan.
08.11.2018 11:13
Jos+ketjun+aloittaja+kuuluisi+edes+ryhmään+top+1000+-+mitä+2017+vuoden+tuloihin+tulee,+niin+hän+ei+kirjoittelisi+täällä.
06.11.2018 21:59
Mutta+hei,+ei+kai+mersussa+ole+kysymys+ole+16+vettiilisestä+ns.+"pitsikannesta"?
Tapaavatko+siis+venttiilit+vikatilanteessa+männät,+vai+loppuuko+vain+meno?
06.11.2018 12:24
Yksi+Oy+ei+samaan+aikaan+voi+olla+toinen+Oy.
Yrityksen+nimen+vaihtaminen+on+aivan+laillista+ja+vaatii+vain+yhtiökokouksessa+tehtävän+yksimielisen+päätöksen.
Aloittajan+viestistä+ei+tosin+käy+ilmi,+mistä+on+kysymys+tai+mihin+kysyjä+on+tyytymätön.
05.11.2018 19:06
83 / 91