Sähkö autoihin dieslvero tulee SIPILÄ LISÄÄ MYÖS LENTOKONEISIIN 20000 eur käyttömaksu AE ETTÄ
ÄLÄ OSTA AUTOO KUN ENSI VUONNA EHKÄ 2019
9
204
Vastaukset
- rahallavoiostaa
Mitä se meille molemmille kuuluu , mitä omilla rahoillani ostan tai jätän ostamatta??
Ne ostaa kenellä on rahaa tai taitoa , muut kirjoittelevat typeryyksiä loppuikänsä. - ostaauto
Kaupoille vaan . ei mitään tapahdu , joukko vanhinpia autoveron poistumista odotelleita ajelee jo "yläkerrassa" verovapailla vehkeillä , luulisin ?
Dieselin pitää siis kohta olla vähintään EURO-6.
2014-jälkeen valmistetut ovat. Minun -09 mersuni, on
vanhan mittaustavan mukaan (173g CO2) Trafin tietojen
mukaan EURO-5.
Julkisuudessa olleet rajoitukset koskevat siis vielä iäkkäämpiä
dieseleitä, joten ei minulla mitään hätää ole.- 80eurkuukausi
EU STA Leasing auto on edullisempi kuin suomen korkeasti verotetut
- kattilakourassa
Lopeta työnteko aja taksilla valtion piikkiin niinku kansanedustajat ryyppää edustusviinoja mitkä jää
kristillisiltä juomatta käy soppajonossa hakee ruokaa jos sattuu olee näläkä - OletVainNoloPoika
Persaukisen ääliösepustuksia jälleen.
- Sesnalla
Sipilän jetti saastuttaa ilimastoo, koksua hakee kuitenkin virosta!
- Onmalliavenäjä101
Hallituksen verotus ja hintojen nosto vie pohjan pieni palkkaiselta työläiseltä voi olla kohta enemmän
työttömii valtiolla liikaa työläisii puolet pois pienenee verot norm ihmisiltä kun sote työpaikat puolitetaan - Vihreeheppa
Sähkö autoilu saastuttaa ympäristöä enemmän jo valmistus vaiheessa on melkoinen ympäristö riski
kaivokset on täynnä saastetta louhinnasta alkaen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1952063
- 1331149
- 1131063
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa21805- 58796
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34731ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42628Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175574Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46547- 9532