Ainakin 4 Länsiauton Auto-bil myymälää suljettu

TommiKoo

21

3266

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 467860800

      Oletko hakemassa töitä, vai miksi kyselet?
      Soita sinne ja esittele itsesi ja kerro syy miksi kyselet, eiköhän selviä.

    • kaikilletärkeätä

      Mene käymään, esittele itsesi ja asiasi, kyllä ne kertovat.

    • Ihuk

      Autokauppa on ollut seis syyskuun alusta ALKAEN KUN romutuspalkkio loppui.

    • Viisastelijalle

      Eihän sinne voi enää mennä kyselemään koska liikkeet on suljettu.

      • eivoiollanointyhmää

        Kyllä niiden liikkeitä on paljon auki mistä voit kateuksissasi ja katkeruuksissasi kysellä tyhmiä perseaukisena jatkossankin.


      • Liiankaukana

        Helsingistä on lähimpään autobil-liikkeeseen melkein 200 km.


      • Anonyymi
        eivoiollanointyhmää kirjoitti:

        Kyllä niiden liikkeitä on paljon auki mistä voit kateuksissasi ja katkeruuksissasi kysellä tyhmiä perseaukisena jatkossankin.

        Entäs jos kaikki kysyjät eivät olekaan samanlaisia kuin sinä, hyvä eivoiollanointyhmää? Eli voimmeko niistä kysyä mekin, jotka emme ole kaltaisiasi eli kateellisia ja katkeria "perseaukisia"?


    • shittiä

      Länsiauto varmaan jättänyt palkat maksamatta, työpaikkana huonompaa saa etsiä, ja tuskin edes löytyy Suomesta oksettavampaa työpaikkaa.

      • Ylityö

        Länsiautossa ei noudateta työaikalakia.


    • Luottamuspulako
      • Huihaihui

        aaraabii auto=korkea luottamus?


    • Ahneellaon

      Onhan niitä muitakin nopeasti pystyyn pistettyä ketjuja kuten Saka. Tuleeko lisää ruumiita?

    • Ajoin juuri ohitse ja näin, että LÄNSI-AUTOLLE valmistuu alkuvuodesta -19 lasipalatsi Espoon Suomenojalle.

    • DIGIVIKI

      Tyhmää investoida lasipalatseihin kun kaupat tehdään nykyään netissä.

    • Audia4

      Isokin liike voi kadota noin vain ja mahdollisuus hyvityksen saamiseen rikki menneestä autosta muuttuu olemattomaksi.

    • Quovadis

      Iso liike on aina luotettava ja vakaa. Vai onko sittenkään?

    • Mobiilivelka

      Sipilän työllistämistalkoot ja niistä maksettavat tuet loppu silloin.....ainakin nimi on todella kuuma.

    • Skodaralli

      Opel on poks vedetty markkinoilta?

    • Hki4567

      Omar Boughzou ainakin lähtenyt autobilin johdosto pois, ei osannut asiakas palvelua ainakaan yhtään.
      Tuolta auton ostaneena en suosittele kenellekkään.

    • Anonyymi

      Olihan aikamoinen tarina.

    • Anonyymi

      Auto-Bil tuntui olevan kyllä jollain tapaa sisäpiirin juttuja. Ainakaan minä en nähnyt että olisivat esimerkiksi mainostaneet hirveästi. Ihan fakta on se, että ei ne asiakkaat osaa sisään tulla, jos ei jollain tapaa ole tarpeeksi näkyvillä, oli se näkyvyys sitten sosiaalisessa mediassa tai vaikkapa sanomalehdessä. Kai se on Länsiautolle sitten taloudellisempaa keskittää palvelujaan yhden autoliikkeen alle, ja lakkauttaa kannattamaton liiketoiminta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      195
      2063
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      133
      1149
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1063
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      21
      805
    5. 58
      796
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      731
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      628
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      574
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      547
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      532
    Aihe