Vapaa kuvaus

Aloituksia

67

Kommenttia

1819

1. Kysyjä+varmasti+tarkoitti,+että+voiko+autoedun+saada++tilapäisesti,+eli+esim.+vain+kuukaudeksi.Kyllä+minä+olen+saanut,+mutta+toisin+päin.Luovuin+aikanaan+autoedusta+vuosilomani+-+4+viikon+ajaksi+-+koska+minulla+oli+pihassa+oma+auto.Asia+otettiin+huomioon+verotuksessani+siten,+että+autoetua+oli+vain+11+kk.+Riippuu+toki+vähänfirmasta+ja+koosta+sekä+sen+henkilökunnasta,+sillä+onhan+verotuksen+muuttamisestakin+vainkuukaudeksi+omat+vaivansa.+Palkkahan+vähenee+autoetua+vastaavasti.Voin+jopa+kertoa+-+koska+rikos+on+jo+vanhentunut+-+että+pyysin+aikanaan+1,3+litran+autoa,+muttakun+sitä+ei+ollut+silloin+antaa,+sain+1,6+litrasen+1,3:n+verolla!Ei+verottaja+jokaisen+auton+perään+jaksa+juosta.Lisäksi+isomman,+kalliimman+autoedun+voi+välttää,+ilmoittamalla+yhden+vanhan+Tojon+autoetuautokseenjos+firma+hankkii+kalliimman+siihen+tosikäyttöön.En+ole+kuullut,+että+joutuisi+kahdesta+autosta+verolle,+mutta+korjatkaa,+jos+olen+väärässä!
  2. Ellet+tiedä,+että+kyseessä+on+navigointi+eikä+navikointi,+ei+sinulla+sitten+mitään+Mersua+ole!Jos+kuitenkin+on,+niin+opettele+edes+kirjoittamaan+kirjakieltä,+ole+hyvä.Tuskin+sinulle+muuten+kukaan++vastaa!