Kukaan ei halua 5-sarjalaista käytettynä

435345

Dieselpaniikki iskee bemariin. Kukaan ei halua niitä käytettynä. Olisko syynä jakopää eikä diesel sinänsä.


https://www.is.fi/autot/art-2000005703087.html
"...Joissain autoissa se kyllä näkyy, esimerkiksi dieselkoneisia 5-sarjan Bemareita tulee nyt ovista ja ikkunoista sisään. Mutta dieselmoottoriset Mercedekset ja Audit käyvät edelleen hyvin kaupaksi"

14

631

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Saa.laatuakin

      Ostakaa Toyota. Siinä laatupeli - ja kaikki kadehtii.

      • TaitaaViirataPahastikin

        Sinullahan on erikoiset perusteet autolle. Ostat auton, jota kaikki kadehtii. Onkohan sinulla yläkerrassa nyt kaikki kunnossa?....


      • ItsetunnottomanAuto

        Ruostuvin ja onnettomin kansanauto ei aiheuta kateutta.


    • käytettyjenkauppias

      "Kukaan ei halua 5-sarjalaista käytettynä"

      Jokainen on kuitenkin myyty, ihan niinkuin muutkin käytetyt, joku on rivissä päivän, joku kolme kuukautta.

    • Mihin tämä väite perustuu?
      BMW tekee edelleen kaikkein parhaimmat moottorit - diesel ja bensa.
      Myönnän - että ovat herkkiä, vähän liian hienoja. Vikaherkkiä.
      Kokemusta E60, E61 sekä diesel että bensa.
      Kyllä minä hyvin voisin ostaa käytetyn esim. F11-farkun.

      • aasiantuntijalle

        "BMW tekee edelleen kaikkein parhaimmat moottorit - diesel ja bensa."

        Äitis tekee maailman parhaa lihapullat!


      • Bemaristimyös

        Minäkin ostin uudenkarhean F11.n
        Kaikilla jotka haluaisi 5 sarjalaisen ,ei vaan ole varaa ostaa sitä, samalla hinnalla saa 2-3 japsia tms.
        Hintansa väärti on ollut


    • avinkavink.poitsut

      Auris. Se olis siinä, bimmeripenat.

    • arvotippuuVWsaasteTDI

      https://www.iltalehti.fi/autouutiset/201709012200365851_oa.shtml

      ja käytettyjen arvosta on nyt lähtenyt puolet.

      https://www.apu.fi/artikkelit/6000-korvausvaatimusta-vwlle-jalleenmyyntiarvo-mennyt

      https://www.apu.fi/artikkelit/saksalaisille-autotehtaille-tulossa-valtava-lasku

      https://www.mtv.fi/lifestyle/autot/artikkeli/saksan-autoliitto-nyt-ei-kannata-ostaa-dieselautoa/6491016#gs.B7faVVA

      ei kannata ostaa nyt-mersukin just kärähti saastehuijauksesta ja mitä vielä tulossa

      Taitaa olla niin että saksalaiset huijannu kimpassa?

    • Hei_rahalla_saa

      Köyhillä se paniikki on kestänyt lamasta asti eikä bemari tartu koskaan mukaan.

    • Tyytyväinen

      Minäpä pääsin eroon tästä mulukunjatkosta. Vaihdoin Xc60 Volvon.

    • 23423

      Bemarin 2L dieselien ongelma on jakopää aivan kuten volkkarin TSI koneissa (oli). Bemarilla korjaus on tietysti kalliimpaa.

      • Vaggineet.hajoo

        Kalliimpi ja kestävempi.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      150
      1479
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      911
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      723
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      573
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      504
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      156
      472
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      44
      462
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      409
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      402
    Aihe