Pattayalainenmyös
Vapaa kuvaus
Aloituksia
70
Kommenttia
238
Joko Puolivuotiset Kela poijat on Palanneet Pattayalle?
Haettako Te kolmen kuukauden Kela-viisumin vai olettako Cambodiassa välillä vai Indoneesiassa vai Myanmarissa ? Selittel1164Kertokaa miten kielitaito on vaikuttanut matkailuun ?
Minä itse, kerroin tuossa aikaisemmassa ja miten Te olette oppineet englantia ja miten se on lähtenyt rullaamaan, ihan T2354Mikä ajaa miehiä Pattayalle ja Aasiaan vai ?
Minut ajoi valtio ja sen tyhmä sosialismi ja kyttääminen. Minulla oli naisehdokkaita vaikka kuinka paljon.. Osa tuli jo952Joko Poijilla on Uudenvuoden suunnitelmia ?
Missä Googel matkajaa viettää Uudenvuoden... ? Olisiko sellainen lämmin lepotuoli vai räjähtävän hyvät Bileet lämpimässä052Miksi joku viitsii ruikuttaa tällä palstalla ?
Miksi joku muu, kuin täysi torvi viitsii ruikuttaa tällä palstalla, joka ei ole edes käynyt Pattayalla, saatika aasiassa050Poijat Teidän Pattayan tietämys on mennyt sen sil
Sileän tien on menny Pattayan tietämys ja kohta sanotaan, että äitin ja veljen kanssa on suunniteltu säästää phuketin a046Kiukkuista porukkaa palstalla... Kerron kyllä.
Kirjoitin Terveiset tästä vierestä Pattayalle. Joku oli näemmä tonkinut kahden vuoden vanhan kirjoituksen. Niin, tääl1642Minä sanon poijat, että Naista ei kannata
Hakea mistään maasta, jollei ole vapaa ja pysty muuttamaan sinne maahan asumaan. Turha itkeä jos Thai vaimo pettää ja s635Hyvä ihminen hyvän lähettiläs
Tuli mieleen tänä aamuna ja ryhdyin ajattelemaan asiaa ja on se ollut mielessä jo aikaisemmin. Oletteko ajatelleet, ett1834Minulle ainakin oli vaikeinta päästä pois suomesta.
Minä tarkoitan, että saada asiat siihen kuntoon, että ei tarvitse enään palata ja saa olla vapaa ja saa mennä minne vaan2027