- Hähhää! Sitä virhettä hän ei enää voi välttää, mutten kyllä ole niin pikkusieluinen, että menisin kantelemaan, vaikka naiivi näyn olevankin. :D
- Eikö siis siinäkään tapauksessa, että hän työskentelisi ulkomailla ja silti nostaisi ansiosidonnaista Suomesta? :O
Maailmankuvani järkkyy. - Kiitti, sieltähän se löytyi! :)
- Jep. Tajusin otsikon virheen heti kun olin postannut. :D
Kyllä poliisi silloin aikanaan jotain kysyi, mutta nyt tosiaan ihan kirjallisesti syyttäjä haluaa tiedon. Ja joo, toki summan laitan sille tietoon, aattelin vaan et oliko tossa jotain muuta mitä mun pitäis ottaa huomioon. Mistä mä voin pyytää korvausta, paitsi auton hankintahinnasta? - Wau, tää oli villiä, enkä ees ehtinyt näkemään poistettuja viestejä. :D
Aloittajalle sellaisia terkkuja että samalla kun käyt lähdettämässä sikiön, niin pyydä niitä asentamaan pallit samalla niin voit sitten a) kerätä rohkeutta ottaa vastuu omasta elämästäsi b) nauttia seksistä epänaisena! - Siten että tarjosi mulle huvitusta, ei muutoin mitenkään. Ei kannata ottaa kaikkea niin vakavasti. :)
- Olet sä mainio! Nauratti erityisesti arviosi somerolaisten avioitumistaipumuksista, harmi että itsellä on vain kaksi siskoa, enkä ole Somerosta. :D
- Ehkä ei, mut mikä on m-mies?
- Kuitenki haluisit :D
Ei se haittaa - Mä oon lukenut sun kommentteja ja oon vähän rakastunut suhun!
Se tuntuu siltä et huippaa ja hymyilyttää ja on superturvallista koska me ei tunneta eikä varmaan koskaan tavata niin et voit olla mun mielessä täydellinen :D - Haha! Ai vittu mä rakastan Suomen kieltä!
Oli sit Stadist tai Raumalta - :D Jos sun nikissä on sun syntymävuosi ni epäilen kovasti sun taitoja
Mut hyvähän se on et on intoa ja itseluottamusta - Todellisuus on tällaista nyt koska (naisen) alastomuus on tabu josta ei haluta luopua. Sitten toinen puoli on miesten seksuaalikasvatus joka näyttää olevan retuperällä.
Tuijottaminen on muuten inhottavaa missä tilanteessa tahansa, alastomuus ei suoraan liity siihen.
Voiko jonkin normin vapauttamisen ajaminen olla tiukkapipoista? Mielenkiintoinen kysymys. :D - Haha! Kyllä on tiukkapipoista porukkaa, nutturaa vähän löysemmälle sedät ja tädit niin elämä on paljon kivempaa vaatteilla tai ilman. :D