Vapaa kuvaus

Aloituksia

459

Kommenttia

1272

1. European union schengen passport !

Eurooppaan pitää minun mielestä lanseerata uusi "European union schengen passport" Tämä olisi sellainen ykkösluokan pass
    Maahanmuutto
    0
    41
  2. Persut ja EU-vihaajat on Kaadettu Eläkkeeseen

Nyt juhlitaan ... Persut ja EU-vihaajat ja ryssän trollit on kaadettu ! Minä Eurofighter olen tuhonnut Persut ja ryssän
    Euroopan unioni
    7
    41
  3. Todiste: Venäjä ja USA Euroopan vihollisia !

Iltalehden uutinen: Miljoona ihmistä pakenee nyt Syyriasta kohti Eurooppaa - Venäjä ja Syyria pommittavat siviileitä ja
    Euroopan unioni
    1
    41
  4. Eikö Halla-ahonkin ole aika myöntää, että Persut on vähän...

Eikö tällä EU-palstalla ole käynyt myös aika selväksi, että millaista porukkaa ne persut/EU-vihaajat todellisuudessa on.
    Euroopan unioni
    26
    41
  5. Persu, Halla-aho, markka

Halla-Aho tarkoitti kait tiivistää EU:ta, kun puheessaan sanoi, että Tehtaita ei saa siirtää ulos suomesta ja suomessa k
    Perussuomalaiset
    2
    40
  6. Öljy romahtanut 30 dollariin ... Venäjän Trollit vaikeuksissa.

Euroopan unionin vastainen panettelu ja EU-populistien tuet heikoissa kantimissa ... Moni puolue joutuu suopistamaan tro
    Euroopan unioni
    0
    40
  7. On se Persulla Luinenpää, kun ei mene kaaliin tämä Nettomaksu asia.

Sen täytyy olla umpiluuta, kun se jurnuttaa aina vaan nettomaksusta EU:lle. Ranska ja keski-euroopan maat ovat suuria ne
    Euroopan unioni
    5
    40
  8. Ei poijat.. Ilman Euroopan unionia suomi on kuin ilman Marshall apua.

Poijat jos koko maailma on kiinni 2 tai 3 kuukautta, niin se tarkoitaa valtavaa valtavaa valtavaa velkakierrettä. Jos e
    Euroopan unioni
    0
    40
  9. EU:n kannattajat on cosmopoliittisia ihmisiä.

Oletko sinä Cosmopoliittinen ihminen tai onko sinun luonne cosmopoliittinen? Ehkä se on silloin todella vaikea ymmärtää
    Euroopan unioni
    1
    40
  10. No, Niin Pietarin poijat ja valon enkelit.

Suomessa oli aikoinaan sellainen laulu, että Nejt Huhtasaaari Nejt Huhtasaari valehteli enemmän, kuin itse Hallakof ...
    Maahanmuutto
    4
    40
  11. Euroopan unioni ... On vahvalla perustalla !

Euroopan unioni ei hajoa koskaan muutamasta syystä ja se nähtiin jo viron vaaleissa. Samaan aikaan jos populismi nousee,
    Euroopan unioni
    0
    40
  12. Euroopan unionin jäsenmaksut voisi olla paljon suuremmat !

Se voisi olla oikeastaan paljon parempi ratkaisu kokonaisvaltaisesti ! Mutta Euroopan unionin talousohjelma pitäisi olla
    Euroopan unioni
    0
    39
  13. Tajuatko Persu, että vaikka 100 000 pakolaista lähtis pois.

Niin, sinä et tule saamaan yhtään mitään et yhtään mitään. Helsingin kaupunki myi aika pirusti maata ja tontteja ja sai
    Euroopan unioni
    1
    39
  14. Sano minulle Juntti puntti Persu.... Missä on euroopan kurjinta ?

Sano minulle missä Euroopan Unonin maassa myydään taloja alle 10 000 euroa? Osakehuoneistoja 5000 euroa WAU WAU .... Ma
    Euroopan unioni
    3
    38
  15. Kokoomus, Keskusta ja SDP Yhteinen Euro ja Eurooppa

Kuka Teistä on valmis riskeereemaan oman eläkkeen ja kuka ei nauti vahvasta Eurosta eläkkeelle päästyään ? KUKA KUKA KUK
    Euroopan unioni
    3
    38
  16. Onko Perussuomalaiset, kuin ISIS-uskonto ?

Perussuomalaiseten vastaukset kait perustuu yhteen Kaiffaaseen ? Heillä on Taivaallinen odote jossakin suomi-valtiossa j
    Euroopan unioni
    2
    38
  17. Kuka perussuomalaisten kannattajista on viisain ?

Kertokaa, kuka perussuomalaisten kannattajista on viisain ? Millainen älykkyysjakautuma on puolueessa ... ? Pohjoisessa
    Perussuomalaiset
    5
    37
  18. Onko eläkeläisten hyvä asua Espanjassa ?

Kertokaa persut miten parannatte Espanjassa asuvien suomalaisten asiaa? Otetaanko markka ja revalvoidaan ... ? Otetaank
    Euroopan unioni
    6
    37
  19. Me Torjuttiin Persut viime vaaleissa.

Me Teimme hienon työn ja siitä hyvästä saamme elää vapaina Euroopassa ja maailmalla. Olisi hienoa jos joku oikeasti ki
    Euroopan unioni
    1
    37
  20. EU lähettää 200 torjunta hävittäjää Syyriian ilmatilaan

EU lähteettää 200 torjuntahävittäjää valvomaan Syrian ilmatilaa ja tukemaan alueen tulitaukoa. Näin nyt nähtäisiin Ru
    Euroopan unioni
    7
    37