Eurofighter
![]()
Aloituksia
459
Kommenttia
1272
Todiste: Venäjä ja USA Euroopan vihollisia !
Iltalehden uutinen: Miljoona ihmistä pakenee nyt Syyriasta kohti Eurooppaa - Venäjä ja Syyria pommittavat siviileitä ja146Onko Tämä Perussuomalaisten kirjoittama ?
Hyväksyykö tämän kirjoituksen perussuomalaisten puoluesihteeri ja sen ohjelma ? Vai onko tämä yksittäisen vähän vajaan145Vihaako Persu veljeään ja rakastaa valtioa ?
Persu on siis Kristitty vai? ... Otetaampa uusiksi. Persu, siis vihaa veljeään ja rakastaa valtioa ja on sen nimissä va045Öljy romahtanut 30 dollariin ... Venäjän Trollit vaikeuksissa.
Euroopan unionin vastainen panettelu ja EU-populistien tuet heikoissa kantimissa ... Moni puolue joutuu suopistamaan tro045On se Persulla Luinenpää, kun ei mene kaaliin tämä Nettomaksu asia.
Sen täytyy olla umpiluuta, kun se jurnuttaa aina vaan nettomaksusta EU:lle. Ranska ja keski-euroopan maat ovat suuria ne545Ei poijat.. Ilman Euroopan unionia suomi on kuin ilman Marshall apua.
Poijat jos koko maailma on kiinni 2 tai 3 kuukautta, niin se tarkoitaa valtavaa valtavaa valtavaa velkakierrettä. Jos e045European union schengen passport !
Eurooppaan pitää minun mielestä lanseerata uusi "European union schengen passport" Tämä olisi sellainen ykkösluokan pass045EU:n kannattajat on cosmopoliittisia ihmisiä.
Oletko sinä Cosmopoliittinen ihminen tai onko sinun luonne cosmopoliittinen? Ehkä se on silloin todella vaikea ymmärtää145Onko Perussuomalaiset, kuin ISIS-uskonto ?
Perussuomalaiseten vastaukset kait perustuu yhteen Kaiffaaseen ? Heillä on Taivaallinen odote jossakin suomi-valtiossa j244Persu, Halla-aho, markka
Halla-Aho tarkoitti kait tiivistää EU:ta, kun puheessaan sanoi, että Tehtaita ei saa siirtää ulos suomesta ja suomessa k244No, Niin Pietarin poijat ja valon enkelit.
Suomessa oli aikoinaan sellainen laulu, että Nejt Huhtasaaari Nejt Huhtasaari valehteli enemmän, kuin itse Hallakof ...444Euroopan unioni ... On vahvalla perustalla !
Euroopan unioni ei hajoa koskaan muutamasta syystä ja se nähtiin jo viron vaaleissa. Samaan aikaan jos populismi nousee,043EU lähettää 200 torjunta hävittäjää Syyriian ilmatilaan
EU lähteettää 200 torjuntahävittäjää valvomaan Syrian ilmatilaa ja tukemaan alueen tulitaukoa. Näin nyt nähtäisiin Ru743Menehän Persu Litukkaan ostamaan hernekeittoa.
Litukassa on paljon paljon ulkomaalaisia asiakkaita ja tuotteet niin hyviä saksalaisia makkaroita että... On myös näitä443Onko eläkeläisten hyvä asua Espanjassa ?
Kertokaa persut miten parannatte Espanjassa asuvien suomalaisten asiaa? Otetaanko markka ja revalvoidaan ... ? Otetaank642Euroopan unionin jäsenmaksut voisi olla paljon suuremmat !
Se voisi olla oikeastaan paljon parempi ratkaisu kokonaisvaltaisesti ! Mutta Euroopan unionin talousohjelma pitäisi olla042Olettako Te muuten törmänneet valomerkkiin ... ?
Minulle tuli mieleen näin perjantaina, että minä en ole törmännyt valomerkkiin varmaankaan kohta yli 2 vuoteen ? Minä e042Sano minulle Juntti puntti Persu.... Missä on euroopan kurjinta ?
Sano minulle missä Euroopan Unonin maassa myydään taloja alle 10 000 euroa? Osakehuoneistoja 5000 euroa WAU WAU .... Ma342Tajuatko Persu, että vaikka 100 000 pakolaista lähtis pois.
Niin, sinä et tule saamaan yhtään mitään et yhtään mitään. Helsingin kaupunki myi aika pirusti maata ja tontteja ja sai141Kuka perussuomalaisten kannattajista on viisain ?
Kertokaa, kuka perussuomalaisten kannattajista on viisain ? Millainen älykkyysjakautuma on puolueessa ... ? Pohjoisessa541