Vapaa kuvaus

Aloituksia

459

Kommenttia

1272

1. Euroopan unioni ... On vahvalla perustalla !

Euroopan unioni ei hajoa koskaan muutamasta syystä ja se nähtiin jo viron vaaleissa. Samaan aikaan jos populismi nousee,
    Euroopan unioni
    0
    52
  2. Talojen hinnat kohdillaan ?

Mä Tuossa poijat katselin Talojen hintoja tuolta Bulgariasta, sieltä mistä ne mustalaise**** kuulemma Teille tulee... Aj
    Euroopan unioni
    2
    51
  3. PERSUJEN PUHEITA KATSOKAA.... OHO OHO OHO AI OI UUU

Kurssiin 1,00 .Uskon että näin minulle jää vielä rahaa leipään myös tulevina vuosina.Muutahan ihminen ei tarvitse. Kell
    Euroopan unioni
    5
    51
  4. Euroopan unionin Liittovaltio on hyvä idea !

Perussuomalaiset pääsisi kuntapolitiikkaan takaisin ja Pressasta tulisi kuvennööri.... Erityisavustajista tulisi enemmä
    Euroopan unioni
    0
    51
  5. Onko eläkeläisten hyvä asua Espanjassa ?

Kertokaa persut miten parannatte Espanjassa asuvien suomalaisten asiaa? Otetaanko markka ja revalvoidaan ... ? Otetaank
    Euroopan unioni
    6
    51
  6. Persu, Halla-aho, markka

Halla-Aho tarkoitti kait tiivistää EU:ta, kun puheessaan sanoi, että Tehtaita ei saa siirtää ulos suomesta ja suomessa k
    Perussuomalaiset
    2
    51
  7. EU lähettää 200 torjunta hävittäjää Syyriian ilmatilaan

EU lähteettää 200 torjuntahävittäjää valvomaan Syrian ilmatilaa ja tukemaan alueen tulitaukoa. Näin nyt nähtäisiin Ru
    Euroopan unioni
    7
    51
  8. Ei poijat.. Ilman Euroopan unionia suomi on kuin ilman Marshall apua.

Poijat jos koko maailma on kiinni 2 tai 3 kuukautta, niin se tarkoitaa valtavaa valtavaa valtavaa velkakierrettä. Jos e
    Euroopan unioni
    0
    51
  9. Kun eletään kommunisti suomessa tulee tällaisia ongelmia.

Vastaavanlaista ongelmaa ei Euroopassa luultavasti ole. Koska suomi on kait harvoja kommunistimaita, joissa asuinkulut o
    Euroopan unioni
    0
    51
  10. Onko Tämä Perussuomalaisten kirjoittama ?

Hyväksyykö tämän kirjoituksen perussuomalaisten puoluesihteeri ja sen ohjelma ? Vai onko tämä yksittäisen vähän vajaan
    Perussuomalaiset
    1
    50
  11. No, Niin Pietarin poijat ja valon enkelit.

Suomessa oli aikoinaan sellainen laulu, että Nejt Huhtasaaari Nejt Huhtasaari valehteli enemmän, kuin itse Hallakof ...
    Maahanmuutto
    4
    50
  12. Minä olen onnellinen Euroopan unionista ja kaikki on hyvin.

Minä en voi, kuin kiittää niistä mahdollisuuksita mitä Euroopan unioni minulle tarjoaa. Minulla kaikki on oikeastaan loi
    Euroopan unioni
    1
    50
  13. Kertokaa Perssuomalaiset, että minkälainen on ihanne reservaattinne ?

Kerokaa persut, että mistä hommaatte ruokanne ja mitä reservaattiin saa tuoda ja miten maksatte reservaattin ulkopuolelt
    Euroopan unioni
    3
    50
  14. EU:n kannattajat on cosmopoliittisia ihmisiä.

Oletko sinä Cosmopoliittinen ihminen tai onko sinun luonne cosmopoliittinen? Ehkä se on silloin todella vaikea ymmärtää
    Euroopan unioni
    1
    50
  15. Me Torjuttiin Persut viime vaaleissa.

Me Teimme hienon työn ja siitä hyvästä saamme elää vapaina Euroopassa ja maailmalla. Olisi hienoa jos joku oikeasti ki
    Euroopan unioni
    1
    49
  16. Öljy romahtanut 30 dollariin ... Venäjän Trollit vaikeuksissa.

Euroopan unionin vastainen panettelu ja EU-populistien tuet heikoissa kantimissa ... Moni puolue joutuu suopistamaan tro
    Euroopan unioni
    0
    49
  17. Kokoomus, Keskusta ja SDP Yhteinen Euro ja Eurooppa

Kuka Teistä on valmis riskeereemaan oman eläkkeen ja kuka ei nauti vahvasta Eurosta eläkkeelle päästyään ? KUKA KUKA KUK
    Euroopan unioni
    3
    49
  18. Nyt suomessa kehoitetaan jo ihmisiä rohkeasti dyykkaamaan.

Kyllä, kyllä suomi on maailaman köyhimpiä maita. Nyt kehoitetaan jo fiksusti Dyykkaamaan. https://www.iltalehti.fi/koti
    Yhteiskunta
    0
    48
  19. Sano minulle Juntti puntti Persu.... Missä on euroopan kurjinta ?

Sano minulle missä Euroopan Unonin maassa myydään taloja alle 10 000 euroa? Osakehuoneistoja 5000 euroa WAU WAU .... Ma
    Euroopan unioni
    3
    48
  20. Onko Perussuomalaiset, kuin ISIS-uskonto ?

Perussuomalaiseten vastaukset kait perustuu yhteen Kaiffaaseen ? Heillä on Taivaallinen odote jossakin suomi-valtiossa j
    Euroopan unioni
    2
    48