Vapaa kuvaus

Aloituksia

459

Kommenttia

1272

1. Lapsuuden muistot ja Euroopan toivo !

Minä Kerron Teille elämästäni. Minä en tiedä, mutta minä olen aina vihannut kommunismia ja minä en ole sitä koskaan ymm
    Euroopan unioni
    9
    30
  2. Pietari eurooppaa ja suomalaisia.

Tiesittekö, että Pietarissa oli 124 000 suomalaista vuonna 1897 väestölaskennassa ? Tiesttekö, että siellä ilmestyi aina
    Euroopan unioni
    9
    30
  3. Tiedättekö mitä ... Köyhät kuvittelee !

Tällä Euroopan unionin palstalla on esitetty aina aatteellisia asioita miksi vihata Euroopan unionia. Minä kerron Teill
    Yhteiskunta
    11
    30
  4. Viimeinen naula Persujen ja EU-vihaajien arkkuun !

Ei kukaan ole niin tyhmä joka tajuaa, että eläkkeelle päästyään voi nauttia vahvasta Euroasta ja vahvasta euroopan union
    Euroopan unioni
    9
    30
  5. Minä olen seurannut persuja jo monta vuotta. monta vuotta.

Minä en ole nähnyt heidän joukossaan yhtään talousalan asiantuntijaa En yhtään opettajaa tai en yhtään Pankkialan edust
    Perussuomalaiset
    0
    30
  6. Palkalla ei voi enään tulla toimeen !

Wahlroos taloussanomissa sanoo, että palkalla ei voi enään tulla toimeen. Se on toden totta mahdotonta tulevaisuudessa
    Euroopan unioni
    0
    30
  7. Euroopan unionin jäsenmaksut voisi olla paljon suuremmat !

Se voisi olla oikeastaan paljon parempi ratkaisu kokonaisvaltaisesti ! Mutta Euroopan unionin talousohjelma pitäisi olla
    Euroopan unioni
    0
    30
  8. Mitä hyötyä on hyvinvointivaltion ylläpidosta ?

Mitä hyötyä Te ihmiset saatte hyvinvointivaltion ylläpidosta ? Luetelkaa oikeasti ne asiat mitä Te niistä hyödytte ? Hu
    Euroopan unioni
    2
    29
  9. Kansalaiskäräytys järjestelmä suomessa !

Onko Muissa Euroopan unionin jäsemaissa vastaavaa ? Ilta-sanomat uutisoi kansalaisskäräytys järjestelmästä ja siihen vie
    Euroopan unioni
    5
    29
  10. Eikö Halla-ahonkin ole aika myöntää, että Persut on vähän...

Eikö tällä EU-palstalla ole käynyt myös aika selväksi, että millaista porukkaa ne persut/EU-vihaajat todellisuudessa on.
    Euroopan unioni
    26
    29
  11. Menehän Persu Litukkaan ostamaan hernekeittoa.

Litukassa on paljon paljon ulkomaalaisia asiakkaita ja tuotteet niin hyviä saksalaisia makkaroita että... On myös näitä
    Euroopan unioni
    4
    29
  12. Kun eletään kommunisti suomessa tulee tällaisia ongelmia.

Vastaavanlaista ongelmaa ei Euroopassa luultavasti ole. Koska suomi on kait harvoja kommunistimaita, joissa asuinkulut o
    Euroopan unioni
    0
    29
  13. Luulen, että maailmalla myydään ja väärennetään jo Corona rajoituksia.

minulle tuli ainakin heti mieleen, että printtaan, jonkin lupalapun, kenen on välttämätöntä ylittää esim. uudenmaanraja
    Euroopan unioni
    1
    29
  14. Teille syötetään paskaa... Mediassa.

Oli hyvä esimerkki, kun mainostettiin, että ihminen pystyy hämmästyttäviin suorituksiin, kun on pakko... Jätkä oli jää v
    Euroopan unioni
    1
    29
  15. No, Niin Pietarin poijat ja valon enkelit.

Suomessa oli aikoinaan sellainen laulu, että Nejt Huhtasaaari Nejt Huhtasaari valehteli enemmän, kuin itse Hallakof ...
    Maahanmuutto
    4
    29
  16. Persut ja EU-vihaajat on Kaadettu Eläkkeeseen

Nyt juhlitaan ... Persut ja EU-vihaajat ja ryssän trollit on kaadettu ! Minä Eurofighter olen tuhonnut Persut ja ryssän
    Euroopan unioni
    7
    29
  17. Eurooppalaiset tietää jo aika selkeästi kuka heitä vastustaa.

Oikestaan Trump paljasti koko paletin Venääjää myöten. Brittien Brexit oli suunniteltu EU:n kaatumiseen. Bannon tuli ul
    Euroopan unioni
    3
    28
  18. Talojen hinnat kohdillaan ?

Mä Tuossa poijat katselin Talojen hintoja tuolta Bulgariasta, sieltä mistä ne mustalaise**** kuulemma Teille tulee... Aj
    Euroopan unioni
    2
    28
  19. European union schengen passport

Eurooppaan pitää minun mielestä lanseerata uusi "European union schengen passport" Tämä olisi sellainen ykkösluokan pass
    Yhteiskunta
    4
    28
  20. Kokoomus, Keskusta ja SDP Yhteinen Euro ja Eurooppa

Kuka Teistä on valmis riskeereemaan oman eläkkeen ja kuka ei nauti vahvasta Eurosta eläkkeelle päästyään ? KUKA KUKA KUK
    Euroopan unioni
    3
    28