Eurofighter
![]()
Aloituksia
459
Kommenttia
1272
Euroopan unioni ... On vahvalla perustalla !
Euroopan unioni ei hajoa koskaan muutamasta syystä ja se nähtiin jo viron vaaleissa. Samaan aikaan jos populismi nousee,052Talojen hinnat kohdillaan ?
Mä Tuossa poijat katselin Talojen hintoja tuolta Bulgariasta, sieltä mistä ne mustalaise**** kuulemma Teille tulee... Aj251PERSUJEN PUHEITA KATSOKAA.... OHO OHO OHO AI OI UUU
Kurssiin 1,00 .Uskon että näin minulle jää vielä rahaa leipään myös tulevina vuosina.Muutahan ihminen ei tarvitse. Kell551Euroopan unionin Liittovaltio on hyvä idea !
Perussuomalaiset pääsisi kuntapolitiikkaan takaisin ja Pressasta tulisi kuvennööri.... Erityisavustajista tulisi enemmä051Onko eläkeläisten hyvä asua Espanjassa ?
Kertokaa persut miten parannatte Espanjassa asuvien suomalaisten asiaa? Otetaanko markka ja revalvoidaan ... ? Otetaank651Persu, Halla-aho, markka
Halla-Aho tarkoitti kait tiivistää EU:ta, kun puheessaan sanoi, että Tehtaita ei saa siirtää ulos suomesta ja suomessa k251EU lähettää 200 torjunta hävittäjää Syyriian ilmatilaan
EU lähteettää 200 torjuntahävittäjää valvomaan Syrian ilmatilaa ja tukemaan alueen tulitaukoa. Näin nyt nähtäisiin Ru751Ei poijat.. Ilman Euroopan unionia suomi on kuin ilman Marshall apua.
Poijat jos koko maailma on kiinni 2 tai 3 kuukautta, niin se tarkoitaa valtavaa valtavaa valtavaa velkakierrettä. Jos e051Kun eletään kommunisti suomessa tulee tällaisia ongelmia.
Vastaavanlaista ongelmaa ei Euroopassa luultavasti ole. Koska suomi on kait harvoja kommunistimaita, joissa asuinkulut o051Onko Tämä Perussuomalaisten kirjoittama ?
Hyväksyykö tämän kirjoituksen perussuomalaisten puoluesihteeri ja sen ohjelma ? Vai onko tämä yksittäisen vähän vajaan150No, Niin Pietarin poijat ja valon enkelit.
Suomessa oli aikoinaan sellainen laulu, että Nejt Huhtasaaari Nejt Huhtasaari valehteli enemmän, kuin itse Hallakof ...450Minä olen onnellinen Euroopan unionista ja kaikki on hyvin.
Minä en voi, kuin kiittää niistä mahdollisuuksita mitä Euroopan unioni minulle tarjoaa. Minulla kaikki on oikeastaan loi150Kertokaa Perssuomalaiset, että minkälainen on ihanne reservaattinne ?
Kerokaa persut, että mistä hommaatte ruokanne ja mitä reservaattiin saa tuoda ja miten maksatte reservaattin ulkopuolelt350EU:n kannattajat on cosmopoliittisia ihmisiä.
Oletko sinä Cosmopoliittinen ihminen tai onko sinun luonne cosmopoliittinen? Ehkä se on silloin todella vaikea ymmärtää150Me Torjuttiin Persut viime vaaleissa.
Me Teimme hienon työn ja siitä hyvästä saamme elää vapaina Euroopassa ja maailmalla. Olisi hienoa jos joku oikeasti ki149Öljy romahtanut 30 dollariin ... Venäjän Trollit vaikeuksissa.
Euroopan unionin vastainen panettelu ja EU-populistien tuet heikoissa kantimissa ... Moni puolue joutuu suopistamaan tro049Kokoomus, Keskusta ja SDP Yhteinen Euro ja Eurooppa
Kuka Teistä on valmis riskeereemaan oman eläkkeen ja kuka ei nauti vahvasta Eurosta eläkkeelle päästyään ? KUKA KUKA KUK349Nyt suomessa kehoitetaan jo ihmisiä rohkeasti dyykkaamaan.
Kyllä, kyllä suomi on maailaman köyhimpiä maita. Nyt kehoitetaan jo fiksusti Dyykkaamaan. https://www.iltalehti.fi/koti048Sano minulle Juntti puntti Persu.... Missä on euroopan kurjinta ?
Sano minulle missä Euroopan Unonin maassa myydään taloja alle 10 000 euroa? Osakehuoneistoja 5000 euroa WAU WAU .... Ma348Onko Perussuomalaiset, kuin ISIS-uskonto ?
Perussuomalaiseten vastaukset kait perustuu yhteen Kaiffaaseen ? Heillä on Taivaallinen odote jossakin suomi-valtiossa j248