Eurofighter

Aloituksia
459
Kommenttia
1272
Lapsuuden muistot ja Euroopan toivo !
Minä Kerron Teille elämästäni. Minä en tiedä, mutta minä olen aina vihannut kommunismia ja minä en ole sitä koskaan ymm930Pietari eurooppaa ja suomalaisia.
Tiesittekö, että Pietarissa oli 124 000 suomalaista vuonna 1897 väestölaskennassa ? Tiesttekö, että siellä ilmestyi aina930Tiedättekö mitä ... Köyhät kuvittelee !
Tällä Euroopan unionin palstalla on esitetty aina aatteellisia asioita miksi vihata Euroopan unionia. Minä kerron Teill1130Viimeinen naula Persujen ja EU-vihaajien arkkuun !
Ei kukaan ole niin tyhmä joka tajuaa, että eläkkeelle päästyään voi nauttia vahvasta Euroasta ja vahvasta euroopan union930Minä olen seurannut persuja jo monta vuotta. monta vuotta.
Minä en ole nähnyt heidän joukossaan yhtään talousalan asiantuntijaa En yhtään opettajaa tai en yhtään Pankkialan edust030Palkalla ei voi enään tulla toimeen !
Wahlroos taloussanomissa sanoo, että palkalla ei voi enään tulla toimeen. Se on toden totta mahdotonta tulevaisuudessa030Euroopan unionin jäsenmaksut voisi olla paljon suuremmat !
Se voisi olla oikeastaan paljon parempi ratkaisu kokonaisvaltaisesti ! Mutta Euroopan unionin talousohjelma pitäisi olla030Mitä hyötyä on hyvinvointivaltion ylläpidosta ?
Mitä hyötyä Te ihmiset saatte hyvinvointivaltion ylläpidosta ? Luetelkaa oikeasti ne asiat mitä Te niistä hyödytte ? Hu229Kansalaiskäräytys järjestelmä suomessa !
Onko Muissa Euroopan unionin jäsemaissa vastaavaa ? Ilta-sanomat uutisoi kansalaisskäräytys järjestelmästä ja siihen vie529Eikö Halla-ahonkin ole aika myöntää, että Persut on vähän...
Eikö tällä EU-palstalla ole käynyt myös aika selväksi, että millaista porukkaa ne persut/EU-vihaajat todellisuudessa on.2629Menehän Persu Litukkaan ostamaan hernekeittoa.
Litukassa on paljon paljon ulkomaalaisia asiakkaita ja tuotteet niin hyviä saksalaisia makkaroita että... On myös näitä429Kun eletään kommunisti suomessa tulee tällaisia ongelmia.
Vastaavanlaista ongelmaa ei Euroopassa luultavasti ole. Koska suomi on kait harvoja kommunistimaita, joissa asuinkulut o029Luulen, että maailmalla myydään ja väärennetään jo Corona rajoituksia.
minulle tuli ainakin heti mieleen, että printtaan, jonkin lupalapun, kenen on välttämätöntä ylittää esim. uudenmaanraja129Teille syötetään paskaa... Mediassa.
Oli hyvä esimerkki, kun mainostettiin, että ihminen pystyy hämmästyttäviin suorituksiin, kun on pakko... Jätkä oli jää v129No, Niin Pietarin poijat ja valon enkelit.
Suomessa oli aikoinaan sellainen laulu, että Nejt Huhtasaaari Nejt Huhtasaari valehteli enemmän, kuin itse Hallakof ...429Persut ja EU-vihaajat on Kaadettu Eläkkeeseen
Nyt juhlitaan ... Persut ja EU-vihaajat ja ryssän trollit on kaadettu ! Minä Eurofighter olen tuhonnut Persut ja ryssän729Eurooppalaiset tietää jo aika selkeästi kuka heitä vastustaa.
Oikestaan Trump paljasti koko paletin Venääjää myöten. Brittien Brexit oli suunniteltu EU:n kaatumiseen. Bannon tuli ul328Talojen hinnat kohdillaan ?
Mä Tuossa poijat katselin Talojen hintoja tuolta Bulgariasta, sieltä mistä ne mustalaise**** kuulemma Teille tulee... Aj228European union schengen passport
Eurooppaan pitää minun mielestä lanseerata uusi "European union schengen passport" Tämä olisi sellainen ykkösluokan pass428Kokoomus, Keskusta ja SDP Yhteinen Euro ja Eurooppa
Kuka Teistä on valmis riskeereemaan oman eläkkeen ja kuka ei nauti vahvasta Eurosta eläkkeelle päästyään ? KUKA KUKA KUK328