Eurofighter
![]()
Aloituksia
459
Kommenttia
1272
Persu-kommunisti haluaa Kulttuurin vuoksi eroon EU:sta.
Nyt luin, että Persu-kommunisti haluaa kulttuurin vuoksi eroon EU:sta ! He eivät siis ajattele asiaa talouden ja julkise5182Kansojen vapautus: On alkanut ?
Tuli jotenkin mieleen, että olisiko tuon kirjoituksen kirjoittajalla aika ottaa yhteyttä johonkin lääkäriin tai johonkin3173Tulee suuri lama ... Puhutaan kohta: " 20-luvun lamasta "
Maailmaan on tulossa suuri lama. Maailmanhistoria tulee muistamaan tämän 20-luvun lamana. Minä olen aikaisemmin ennakoi2173Columbus ja Intiaani vajaa selitys.
Kiista Amerikan löytämisen kunniasta on todennäköinen syy, että Amerikkalainen sai nimekseen intiaani. Tämä on tosi a7172Minä kerron mitä hyvää EU ja Globalisaatio on tuonut:
Meidän Isovanhemmilla ei ole puoliakaan niistä mahdollisuuksista mistä me Minä ja minun lapseni ja miljoona minun kalta5170Persu talousalan ammattilaisena ?? Paras nauru ohjelma !
Persu talousalan ammattilaisena Makkara tehtaan vastaavana johtajana, markkina-alueena koko maailma ..... Persu kertoo4165Hyvä Saksa !
Eilinen 29.1 tapahtunut massiivisen Euron korotuksen pohjalla oli oli saksan hyvät talousluvut. Näin, näin sitä pitää1164Tiedättekö, että minun pöytään ei istu...
Minun pöytään ja minun perheeseen ja minun lapseni ei tule ottamaan yhtään valtiosaastaa puolisokseen ja eikä minun pöy5164EU:sta ei voi erota ! Markalla olisi revalvoitava !
Kävin, lenkillä täällä palmujen alla ja ajattelin, että EU:sta ei voi erota ! Käsittääkseni Ero EU:sta tarkoittaisi, et14163600 euroa kuukausi SPA luxux hotellissa !
Maailmalla näyttää olevan oikeasti ja ihan oikeasti 600 euro kuukausi. Osaan kuuluu aamiainenkin. Tasokkaita SPA hotell2157Se on sitten Juhannusaatto huomenna !
Huomenna vietetään juhannusta ... Se on poijat sitten meno taas kohti talvea! Muistatteko viime talvena, kun oli kylmä5156Pimiä synnytti ?
Luin artikkelin kuuluisuuden synnytyksestä ja kauhistuin, kauhistuin ! Hän kertoi, synnytyksen hinnan ja kehui suomen te2155Ruoka loppuu 2 kuukauden kuluttua ... Ihan oikeasti ja samoin Raha !
Ruoka tulee loppumaan, koska ihmiset ei voi mennä töihin ! Raha tulee loppumaan työläisiltä ja leipäjonot tulee kasavama4145Hyvä esimerkki: Valtio ja Tiet.
Kaikki ei ole EU:n syytä. Katsoin kommunisti-johtajan tie ja rataverkon linjauksia. Jos minä olisin kommunisti ja kolho5143Tajuaako Persu-kommunisti ?
Massiivinen Helsinki-Tallinna-tunnelihanke etenee – pian paljastetaan rahoitusta: ”Minä ja Peter olemme rahoittaneet täh2143Nyt kun Persu on niin tyhmä ja tämä Brexit tulee..
Nyt kun se Brexit tulee, niin tietääkö Persu-kommunisti mistä sitä katsotaan miten Britannian taloudella ja ihmisillä m1141Kerro persu - kommari tähän miten EU-tulevaisuus !
Kerro persu - kommari miten tulevasuus tulee tapahtumaan kaupanalalla. Kerro minulle Persu -kommunimin 5 vuotissuunnite2141600 euroa kuukasi SPA luxux hotellissa !
Maailmalla näyttää olevan oikeasti ja ihan oikeasti 600 euro kuukausi. Osaan kuuluu aamiainenkin. Tasokkaita SPA hotell0141Persuilussa on kysymys, että ulkomaalainen tulee ja
Eli Ulkomaalaisia tulee elämään valtion rahoilla ja tekevät lapsia ym. Eli Persu on kommunnisti ja valtion rahat on, ni2139Seurakunta vaalit POIJAT !
Nyt Te saatte taas äänestää ja pystytte estämään kirkon pakolaisten suojaanotot.... Onhan poijat Tietenkin kristittyjä5139