Vapaa kuvaus

Aloituksia

459

Kommenttia

1272

1. Tulee suuri lama ... Puhutaan kohta: " 20-luvun lamasta "

Maailmaan on tulossa suuri lama. Maailmanhistoria tulee muistamaan tämän 20-luvun lamana. Minä olen aikaisemmin ennakoi
    Euroopan unioni
    2
    142
  2. Kyllä EXPAT elämä on Kivaa ... Eurolla juuu juuu juu

Valoisat päivät minä kokea sain sain .... Lämpöä riittää ja auroinkoo juu juu ! Eurolla mukava maksaa on nyt juu juu juu
    Euroopan unioni
    3
    140
  3. EU:n kannatus korkealla !

Yleensä on kiistämätön tosiasia, että EU:n kannatus on korkealla nuorten ja korkeasti koulutettujen osalla. Eli tämäki
    Euroopan unioni
    1
    138
  4. Nyt kun Persu on niin tyhmä ja tämä Brexit tulee..

Nyt kun se Brexit tulee, niin tietääkö Persu-kommunisti mistä sitä katsotaan miten Britannian taloudella ja ihmisillä m
    Euroopan unioni
    1
    132
  5. Seurakunta vaalit POIJAT !

Nyt Te saatte taas äänestää ja pystytte estämään kirkon pakolaisten suojaanotot.... Onhan poijat Tietenkin kristittyjä
    Maahanmuutto
    5
    131
  6. Ruoka loppuu 2 kuukauden kuluttua ... Ihan oikeasti ja samoin Raha !

Ruoka tulee loppumaan, koska ihmiset ei voi mennä töihin ! Raha tulee loppumaan työläisiltä ja leipäjonot tulee kasavama
    Euroopan unioni
    4
    129
  7. Tajuaako Persu-kommunisti ?

Massiivinen Helsinki-Tallinna-tunnelihanke etenee – pian paljastetaan rahoitusta: ”Minä ja Peter olemme rahoittaneet täh
    Euroopan unioni
    2
    127
  8. Columbus ja Intiaani vajaa selitys.

Kiista Amerikan löytämisen kunniasta on todennäköinen syy, että Amerikkalainen sai nimekseen intiaani. Tämä on tosi a
    Euroopan unioni
    7
    127
  9. Kerro persu - kommari tähän miten EU-tulevaisuus !

Kerro persu - kommari miten tulevasuus tulee tapahtumaan kaupanalalla. Kerro minulle Persu -kommunimin 5 vuotissuunnite
    Euroopan unioni
    2
    123
  10. Se taitaa tuo nationalismi saada kohta kyytiä !

Bidenin Joe tulee pressaksi Yhdistyneessä ameriikassa ! Toi Johanssonin vai Jonssenin ameriikan sopimus taitaa kohta o
    Euroopan unioni
    2
    121
  11. Kansojen vapautus: On alkanut ?

Tuli jotenkin mieleen, että olisiko tuon kirjoituksen kirjoittajalla aika ottaa yhteyttä johonkin lääkäriin tai johonkin
    Euroopan unioni
    3
    120
  12. Hyvä esimerkki: Valtio ja Tiet.

Kaikki ei ole EU:n syytä. Katsoin kommunisti-johtajan tie ja rataverkon linjauksia. Jos minä olisin kommunisti ja kolho
    Euroopan unioni
    5
    120
  13. Pimiä synnytti ?

Luin artikkelin kuuluisuuden synnytyksestä ja kauhistuin, kauhistuin ! Hän kertoi, synnytyksen hinnan ja kehui suomen te
    Euroopan unioni
    2
    119
  14. Miksi EU vihajaa puhuu, kuin kommunisti ?

Mihin vittuun ne on viemässä ja ketä ja mitä ja miksi... Että joku valtio tai joku saa rahaa vai joku saa tukia vai mit
    Euroopan unioni
    0
    119
  15. Tiedoksi vain, että " Liike Nyt " on jo suurempi..

" Liike Nyt " On jo suurempi, kuin vasemmistoliitto. Liike nyt jäseniä jo nyt yli 11 000 henkilöä. Tämä luku on jo nyt
    Euroopan unioni
    1
    116
  16. Mikä Vitt* Teitä vaivaa ?

Eikö olisi helpompi äänestää oikeitoa ja lopettaa koko sosialismi ? Eikö ihmiset voi hoitaa vakuutuspohjaisesti raha-as
    Maahanmuutto
    1
    116
  17. Tässä näette esimerkin suomalaisesta kommunismista.

Kommunismissa annetaaan valtiolle ja valtionyhtiöille valtausoikeus. Sama oikeus on nyt Euroopan unionin myötä tullut y
    Euroopan unioni
    0
    116
  18. Persu-kommunistin SELONTEKO Puoluejohto.

Todennäköisesti Kanankankaanpää.toimi, Hän käyttää pistekirjoitusta. *¤" Eli olemme menettäneet kansallisen itsemäärää
    Euroopan unioni
    1
    115
  19. EU:sta ei voi erota ! Markalla olisi revalvoitava !

Kävin, lenkillä täällä palmujen alla ja ajattelin, että EU:sta ei voi erota ! Käsittääkseni Ero EU:sta tarkoittaisi, et
    Euroopan unioni
    14
    112
  20. Dollari romahtaa .... Kertoi IMF ...... Jotenkin menee EU... Dealiin !

Jotakin yhteistä tällä Dollarin romahtamispuheella on EU:n Dealin kanssa, Jotenkin tuo Dollari alkoi romisemaan juuri
    Euroopan unioni
    12
    111