Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
BFO
profiilit
BFO
BFO
Vapaa kuvaus
Aloituksia
2
Kommenttia
264
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Näköjään+osui+ja+upposi.
09.07.2018 23:02
Taitaa+tuolla+ulisijalla+olla+peruskoulukin+jäänyt+kesken.
09.07.2018 21:49
Maailmassa+arvioitiin+2014+olevan+5,8+miljardia+käyttökuntoista+kameraa+joista+noin+4+miljardia+käytössä+ainakin+yhden+tilaston+mukaan+jonka+löysin.+Tuosta+noin+440+miljoonaa+on+perinteisiä+kameroita+ja+loput+sitten+niitä+kännykkäkameroita.+Keskimäärin+perinteisellä+kameralla+otetaan+375+kuvaa+vuodessa+ja+kännykkäkameralla+256+kuvaa+samassa+ajassa.+Se+tekee+noin+1000+miljardia+kuvaa+vuodessa.+Tuosta+on+toki+jo+aikaa+joten+tämän+vuoden+luvut+varmasti+jo+suurempia.
09.07.2018 19:09
Jos+oletetaan,+että+osa+ufohavainnosta+aiheutuu+vieraiden+sivilisaatioiden+vierailuista+täällä,+niin+aivan+varmasti+on+skeptikoita.+Ilman+tieteellistä+skeptismiä+ei+yksikään+sivilisaatio+kehitä+teknologiaa+jota+vaaditaan+avaruuslentoihin.
09.07.2018 18:44
Yöllä+kuvattujen+puutetta+voi+yrittää+selittää+kamerakännyköiden+heikolla+valovoimalla+joka+on+usein+luokkaa+ƒ/2.2+mutta+ei+päivällä+kuvattujen+puutetta.
09.07.2018 18:40
Metsurin+ennuste+osui+niin+tarkasti+kuin+se+oli+ennustushetkellä+mahdollista+matemaattisesti+haarukoida.+Se+osoittaa+metsurin+olleen+vain+tavallinen+ufohörhö+joita+mahtuu+kolmetoista+tusinaan.
09.07.2018 15:45
Ehkä+ajatuksena+on+se,+että+kun+samaa+valhetta+toistaa+vuodesta+toiseen+niin+jossain+vaiheessa+siihen+aletaan+uskoa.+Minä+ainakin+olen+väsynyt+lapioimaan+vuodesta+toiseen+samaa+moskaa+enkä+enää+välitä+näitä+juurikaan+kommentoida+ja+se+kai+tuossa+floodaamisessa+on+tarkoituksenakin.+Tätä+karjansilpomisjuttuakin+on+tänne+tarjottu+niin+kauan+kun+olen+palstalla+vaikuttanut+ja+on+kymmeniä+kertoja+osoitettu+ettei+siihen+ole+tarvittu+apua+pieniltä+vihreiltä+miehiltä.
02.07.2018 19:58
Niin+se+vie+uskottavuuden+normaalien+tavallisten+ihmisten+silmissä,+mutta+ei+seurakuntalaisten+ja+siellä+ovat+ne+maksavat+asiakkaat.+Pyllykoukkuja+ei+voisi+vähempää+kiinnostaa+mitä+minä+tai+sinä+heistä+ajattelemme,+vaan+mitä+seurakuntalaiset+heistä+ajattelevat.
02.07.2018 16:36
Tuota+voisi+verrata+saman+tyyliseen+viihdejuttuun+ufoista+joka+julkaistiin+muutama+vuosi+sitten+ruotuväessä.+Osataan+sitä+meidänkin+puolustusvoimissa+repiä+huumoria+ufoista.
02.07.2018 15:33
Lähtökohtaisesti+kaikki+mitä+ufouskovat+kertovat+on+valetta.+Tämä+on+osoittautunut+varsin+hyvin+paikkansa+pitäväksi+niiden+vuosien+aikana+kun+minä+olen+ollut+asiasta+kiinnostunut.+Siksi+jokainen+väite+pitää+moneen+kertaan+tarkistaa+ja+jos+se+sattuu+pitämään+paikkansa,+niin+sitä+voi+jo+pitää+lottovoittoon+verrattavana+munkkina.
02.07.2018 15:04
Internet+on+ufostelun+kannalta+tosi+ikävä+asia.+Ennen+sitä+elettiin+ufouskonnon+kultaista+kautta+sillä+harvalla+oli+mahdollisuutta+tarkistaa+ufokirjoissa+esitettyjä+valheita+suoraan+omalta+kotisohvaltaan+käsin.+Sama+ongelma+tietysti+muillakin+uskonnolla+ja+esimerkiksi+Jehovan+todistajat+ovat+ratkaisseet+asian+demonisoimalla+internetin+paitsi+tietysti+omat+sivunsa+siellä.+Ehkä+ufokulttienkin+pitäisi+kieltää+jäseniltään+kaikkien+muiden+paitsi+ufokerhojen+sivustojen+selaamisen.
02.07.2018 13:00
Ei+tämä+mikään+uusi+ilmiö+ole.+Ufostelu+on+kautta+aikain+perustunut+puhtaaseen+tietoiseen+valehteluun+niiden+toimesta+jotka+tavalla+tai+toisella+haluavat+hyötyä+muista+ihmisistä.+Joukossa+on+toki+rehellisiäkin+ihmisiä+jotka+sitten+usein+joutuvat+hyväksikäytetyiksi,+mutta+mehevät+ufotarinat+syntyvät+ensin+mainittujen+toimesta.
02.07.2018 12:37
Veikkaan+että+tässä+on+menty+samaan+halpaan+johon+ufotutkijat+ovat+langenneet+jo+pitkään.+Tässä+on+ehkä+sosiaalisessa+mediassa+pyydetty+silminnäkijöitä+kertomaan+havainnostaan+ja+aina+löytyy+niitä+jotka+haluavat+vähän+pelleillä+ufotutkijoiden+kustannuksella+joten+"silminnäkijöitä"+löytyy+aina+kun+ufotutkijat+sellaisia+kaipaavat.+Toivottavasti+olen+väärässä+tällä+kertaa,+mutta+olen+tuon+nähnyt+tapahtuvan+varsin+monta+kertaa+aikaisemmin.
23.06.2018 13:02
Olisiko+tarina+hävittäjistä+keksitty+maustamaan+pallon+lennätystä+tai+sitten+palloa+lennätetty+maustamaan+havaintoja+hävittäjistä+jahtaamassa+valopalleroa.+Kovin+vahvalla+pohjalla+ei+tämä+ufojuttu+ainakaan+vielä+ole.+Tilanne+toki+saattaa+muuttua+kun+asiasta+saadaan+lisää+tietoa.+Kyseessähän+saattaa+olla+kaksi+ihan+eri+asiaa+joilla+ei+ole+kuin+ajallinen+yhteys+toisiinsa.
22.06.2018 19:34
Aurinkopallo+minullekin+tuosta+ensimmäisenä+tulee+mieleen.
22.06.2018 18:30
Tästä+saatetaan+saada+ufotutkijoiden+vuosikymmeniä+kestävä+tieteellinen+väittely+otsikolla+oliko+kohde+teräsmies+vai+peräsmies.+Peräsmiehen+tunnistaa+vienosta+tuoksusta,+mutta+kukapa+sitä+olisi+taivaalla+nuuskinut?
22.06.2018 14:56
Olen+pahoillani+jos+herkkä+hipiäsi+ei+edellistä+kommenttiani+kestänyt,+mutta+en+yksinkertaisesti+pysty+ottamaan+taivaalla+lentäviä+ihmisiä,+sen+enempää+kuin+lehmiäkään,++kovin+vakavasti.
22.06.2018 13:00
"...joka+hänen+mukaan+muistutti+"lentävää+ihmistä"..."
Clark+Kent+päättänyt+tutustua+paikallisiin+viinitiloihin?
22.06.2018 12:01
Kaikkein+erikoisemmaksi+tämän+asian+tekee+se,+että+tyyppi+ei+ilmeisesti+kykene+kirjoittamaan+palstan+aiheesta+eli+ufoista+yhtään+mitään.+On+vaikea+ymmärtää+miten+pystyy+noin+verisesti+suututtamaan+jonkun+aiheella+josta+tämä+ei+tiedä+mitään.
21.06.2018 21:22
Aivot+kun+jätät+narikkaan,+niin+loppu+sujuu+kuin+itsestään.
21.06.2018 19:56
12 / 14