Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
nikotuomi79
profiilit
nikotuomi79
nikotuomi79
Vapaa kuvaus
Aloituksia
0
Kommenttia
54
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Vittu+tää+aihe+on+suorastaan+jo+niin+kulunut+floppi+kun+olla+voi!+Itse+oon+kokoluokkaa+perus/normaali!+ja+ei+oo+kukaan+vielä+valittanut!+Itse+pidän+omaani+15+pitkä,+4+ja+rapiat++halkaisijaltaan+olevaa+penistä+pienenä!+Mutta+tässä+juuri+hetki+sitten+harrastin+seksiä+24.v+kanssa,+kuka+oli+suht+vähän+seksiä+harrastanut,+niin+kyllä+tuota+kaluakin+sai+saatanan+varoen+sisälle+laittaa,+ja+muutenkin+piti+olla+varovainen!+Niin+tiukkaa+oli+normi-mulkullekkin!+Eihän+sille+vittuakaan+voi+jos+nainen+onkin+persettä+jakanut+enempikin,+ja+siksikin+yks+vitun+tuulitunneli!+Ja+kyllä+voi+vaikuttaa+paljon+asiaan+ku+ees+yrittää+käyttää+oikein+sitä+minkä+luoja+sulle+loi!+Sit+suurempi+vitsi+on+ku+nää+narisijat+näkee+helvetinmoisen+kullin,+ja+on+haltioissaan,+eikä+pysty+itsekkään+semmoisen+kanssa+puuhailemaan!+Vittu+nyt+oikeesti+hei!
03.10.2019 00:05
Kyllä!+Kiihkeä+suudelma+saa+kalun+kovaksi,+ja+joskus+hyvin+pienikin+asia.+Lusikassa+makoilu+on+aika+tiukka+tilanne+aina!+=D+Etenkin+jos+naisella+on+tiukat+pökät+jalassa,+niin+et+kulli+on+vasten+persvakoa.+Se+on+melkeimpä+enempi+sääntö,+kuin+poikkeus+että+kalu+on+kankena+hetkessä!+=D
02.10.2019 23:49
Juu+kyllä+se+on+vahvasti+se+seksivideon+tekeminen.+Vaikka+ihan+jäis+itselle+muistoks,+mut+kuitenkin+se+olis+kutkuttava+ajatus.+Kaikki+muu+miltei+on+kokeiltu+normaalin+puuhastelun+rajoilla.
02.10.2019 23:27
Kuhan+hygieniasta+on+huolehdittu,+niin+kyllä+kuuluu+tapoihin+myös+anaalia+hyväillä.
02.10.2019 23:09
Eiks+toi+oo+vähän+niinku+tyttöjen+perusjuttuja?+=D+Aikanaan+sain+kunnian+olla+kolmantena+pyöränä,+kun+kaksi+tyttöä+"tutki"+toisiaan,+ja+peuhaili.+Siinä+oli+miehenä+ikimuistoinen+rooli,+kun+puuhasteli+kahden+tytön+kanssa.+Elämäni+seksipuuhien+timanttisin+hetki+oli+kun+molemmat+tytöt+kimpassa+tutki+mun+penistä,+ja+teki+taikojaan!+=D+Never+forget!+<3
02.10.2019 23:04
Tuohan+on+ihan+normaalia!+=)+Siinä+missä+useat+miehetkin+tykkää+hiukka+nuoremmista+naisista!+;)+Näin+se+menee!+=)
02.10.2019 22:47
Hohhoijaa.....
02.10.2019 22:44
"Tuota,+eiköhän+se+seisominen+ole+ihan+kiinni+kiihoituksen+tasosta.+Jos+on+mieltä+kiihoittavaa+tarjontaa+(puhe,+näkymä,+käytös...)+niin+kyllä+miehellä+kuin+miehellä+seisoo"
Just+näin!+Huomannu+tämmöisen+epäkohdankin,+että+entistä+enempi+naiset+nykyään+pyrkii+heti+aktiin+kun+on+vaatteet+veks!+Itse+arvostan+vanhoja+tapoja,+eli+esileikit,+jne+jne!+Kyllä+se+kulli+seisoo,+jos+se+otetaan+huomioon,+ja+tuo+pään+sisäinen+vaikutus+on+hiton+oleellinen!+Kypärästä+se+käsky+sinne+alakertaan+kuitenkin+lähtee!+=D
02.10.2019 22:41
Ei+vittu+näitä+itsensä+kauppaajia!
02.10.2019 22:04
Muuten+hyvä,+mutta+en+harrasta+maksullisia+juttuja.+Seksin+kuuluu+aina+olla+ilmaista+kivaa!+;)
02.10.2019 21:52
40.v+ja+sama+rautakanki+seisokissa,+kuin+teininäkin.+Kyllähän+jokainen+penis+pikkuisen+"elää"+vaikka+kuinka+kova+olis.+Jos+ei+näin+olis,+ni+ihmisellä+olis+tasan+yksi+seksiasento!+=D+Mut+joo...!+Sekstaillessa+saa+vähän+mukautellakkin,+mut+ei+sitä+saatana+kannata+väkisin+vääntää!+=D
02.10.2019 21:49
Haha!+=D+Hauskoja+vastauksia!+=D+Itse+ainakin+viipotan+posliinina+menemään,+tai+sitten+tyvestä+ylöspäin+kiitorata.+Pallit+luonnollisesti+ajetut.+Se+on+pääasiassa+hygieniaa,+ja+kiva+olla+hiukan+erilainen+kuin+valtaosa.+Just+hyvä!+=D+Kivemmalta+se+näyttääkin,+niin+levossa+kuin+seisokissakin,+kun+ei+oo+turhaa+pusikkoa+edessä.+Ja+useammat+kumppanitkin+ovat+olleet+sitä+mieltä,+että+sliksinä,+tai+ihan+snadilla+karvoituksella,+on+paljon+parempi,+kuin+helvetinmoinen+pusikko!+=D+Tiiä+sit...
02.10.2019 21:28
Itse+olin+12.v+kun+ekan+kerran+harrastin+seksiä,+ja+tyttö+oli+16.v.+Ei+kait+tuossa+ole+mitään+kivitauluun+hakattua+sääntöä?+Kyllä+jokainen+tietää+itse+milloin+on+siihen+valmis.+Ihmiset+on+yksilöitä,+ja+kehittyy+niin+eri+tahtiin.+Jos+ajatus+tuntuu+hyvältä,+ja+fysiikka+on+valmis,+ni+anna+palaa!
02.10.2019 21:16
Mistäspäin+sä+olet?+Mä+oon+tasan+40.v+ja+ideasi+kuulostaa+houkuttelevalta.
02.10.2019 20:31
3 / 3