Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
nikotuomi79
profiilit
nikotuomi79
nikotuomi79
Vapaa kuvaus
Aloituksia
0
Kommenttia
54
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Gillette+mach3+höylästä+ylöspäin,+eli+ns.+laadukkaat+partahöylät,+suihkussa,+ja+ite+ainakin+ihan+suihkusaippualla+ja+höyläten.+Ei+tuu+haavoja,+ellet+oo+täys+turnipsi+ajaa+höylällä!+=D
16.10.2019 06:57
Mitä+vittua+mä+just+luin?+Huh+huh...
15.10.2019 13:04
Bull+Mentula+vois+sopia+tuohon+kuvaukseen.+Ainakin+sen+tyylinen+ukko+tuli+heti+mieleen.+Jokaisella+halunsa.....
03.10.2019 22:42
Ei+lerpahtanut.+Kyllä+hän+oli+kaunis+myös!+=)+Ja+muutenkin,+jos+lerpahtaa+kesken+kaiken+on+vika+hvyinkin+pitkälti+omien+korvien+välissä.+Eipä+ole+moista+tapahtunut+koskaan,+niin+vaikee+sen+enempää+spekuloida+asiaa!+=D
03.10.2019 12:52
No+nyt+kun+kerran+tämä+herätti+aisteja,+niin+jos+Lahden+suunnalla+on+halukasta+naista+kenelle+vois+antaa+suuseksiä,+niin+voin+tulla+piipahtamaan!+=)
03.10.2019 12:40
Juu+homo+suuntauksena+on+heidän+oma+asiansa,+ja+mikäs+siinä!+Ei+täällä+paljon+ole+varaa+ketään+tuomita!+Mulle+on+ihan+FINE+että+homoja+on,+ja+tekevät+mitä+tekevät,+mutta+yksi+asia+on+varma!+Mun+haarojen+väliin+ei+ole+yhdelläkään+miespuolisella+asiaa!+=D+=D+=D
03.10.2019 12:34
Tulkintahan+se+on+tuokin!+=D+Mä+näen+asian+hiukan+eri+tavalla,+mut+periaatteessa+idea+sama!+=D+Muistan+nuoruudessa,+oli+jopa+helppoa+saada+tyttöjä+treffeille,+jotta+ylipäätään+pääsi+tutustumaan.+Nykyään+on+trendinä+että+tuomitaan+suoraan+kun+oli+tyyliin+väärän+värinen+lippis+päässä,+ja+toisesta+ihmisenä+ei+ole+tietoakaan!+Tästä+vois+tarinoida+vaikka+kuinka+ja+kauan,+mut+ei+jaksa.+Pointti+varmaan+tuli+selväksi!+=D
03.10.2019 12:21
Komppaan+sua+"pahisss".+Tänne+massaan+uppoaa+hitosti+hyviä+ja+kokeneita+miehiä,+koska+niin+paljon+on+kakenlaista+hiihtäjää+läähättämässä+näillä+foorumeilla.
03.10.2019 12:02
Jännä+juttu!+Pitää+olla+maksullinen+"gigolo",+jolla+on+terveen+paperit,+mut+sitten+on+ihan+normaalia+raastaa+baarista+joku+randomi+himaan+ja+sekstailla.+Pieni+ristiriita!+=D+Uskoisin+että+hyvä+ja+kokenut,+ja+puhdas+sälli+löytyy+helpomminkin,+kuin+vieläpä+maksaa+siitä!+=D
03.10.2019 11:47
Joo+tässä+kohtaa+jumala+loi+meidät+eriarvoisiksi!+Nainen+saa+seksikumppanin+sormea+napsauttamalla.+Miehillä+aivan+eri+juttu!+=D+En+oikein+ees+pysty+järjellä+visioimaan+tilannetta,+että+nainen+hakisi+maksullista+miestä+jostain!+=D
03.10.2019 11:40
Luojan+kiitos+ei+oo+vielä+joutunut+popsimaan+pillereitä+saadakseen+erektion.+So+far+on+riittänyt+hyvät+esileikit,+ja+tarvittava+määrä+haluja!+Joitain+vuosia+sitten+aattelin+testata+Jellyä,+ihan+mielenkiinnosta,+että+miten+se+vaikuttaa?+3+päivää+oli+kupeet+tulessa,+ja+olis+pystyny+panemaan+vaikka+kuinka+monta+kertaa+päivässä!+On+niillä+jännä+vaikutus!+=D+Ei+tarvinut+ku+nähdä+vaimon+perse,+ni+taas+oli+tanko+pystyssä!+=D
03.10.2019 11:34
Must+toi+että+ylipäätään+näyttäytyy+alasti+kertoo+itseluottamuksesta.+Itsellä+on+asenne+semmoinen,+että+alastomuus+on+täysin+luonnollista!+Muistan+kun+aikanaan+oli+tapana+ottaa+omalla+takapihalla+aurinkoa+ilman+rihman+kiertämää,+ja+usein+otinkin.+Eräänä+päivänä+tuli+kourallinen+vaimon+ystäviä+kylään,+ja+kyllä+se+katseita+tytöiltä+käänsi+minuun+päin+kun+heiluin+sheivattu+alapää+paljaana+niiden+nokan+edessä!+=D+Siitä+sai+itseasiassa+mielihyvää,+kun+naiset+silmäili+mua.+Sehän+on+vaan+kivaa+ku+on+luonnetta+olla+alasti,+tuli+kuka+tahansa+eteen.
03.10.2019 06:29
Tässä+on+toinenkin+puoli.+On+myös+niitä+nuoria+naisia+ketkä+tekee+tolleen+pikku+kiusankin+vuoksi,+koska+jokainen+nuori+nainen+tietää+että+ne+on+aika+"haluttavia"!+;)+Saattaa+jopa+saada+tuosta+jotain+nautintoakin,+ja+satavarmasti+kuikkii+myös+vanhemman+miehen+haaroväliä+pikkusen+jopa+omankin+kiihotuksen+takia.+Tämmöinen+vanhempi+mies+ja+nuori+nainen+kombo!+Hyvin+tavanomaista+fantasiointia+puolin+ja+toisin!+;)+Itsellä+kyl+kävis+nolosti+tommoisessa+tilanteessa,+ja+kyllä+se+jäykäks+vetäis+haarovälissä!+=D+Mä+en+ainakaan+paheksu+tuota+yhtään!+Tykkään+itsekkin+nuoremmista+naisista,+mut+harvoin+sitä+saa+patsastella+nakuna+18.v+naisen+kanssa+saunassa!+=D+Väkisisnkin+ehkä+hitusen+vois+alkaa+tekee+mieli....!+=D
03.10.2019 06:14
Joo+ei+oo+ollu+tapana+itseänsä+rääkätä,+joten+jätän+kyl+selibaatit+ihan+omaan+arvoonsa.+Nyt+kun+on+ollu+sinkkuna+kohta+pari+vuotta,+ja+seksiä+on+ollut+satunnaisesti,+ja+sattuu+olee+aika+vilkkaat+hormoonit,+niin+välillä+meinaa+muutenkin+tulla+hulluksi+kun+halut+on+niin+korkeella,+ja+kulli+on+puolet+vuorokaudesta,+joko+semi+turvonneena,+tai+sit+seisoo+ku+tanko!+Jollain+tasolla+on+pakko+pitää+kalu+tyytyväisenä,+ja+pussit+tyhjinä,+ni+ei+oo+niin+tukala+olla+jatkuvasti!+Jokaisella+on+tarpeet+omanlaisensa,+mutta+mä+ainakin+oon+kyllä+jollain+tasolla+vähäsen+riippuvainenkin+seksistä,+ja+siitä+mielihyvän+saamisesta,+että+mun+selibaatti+loppuis+viikossa!+=D
03.10.2019 06:02
Jos+oot+naisen+kanssa,+ni+väittäisin+että+seksiä+rannalla.
03.10.2019 05:25
Vähän+liukkaria+kaveriks+palleja+myöden,+ja+alkaa+"hieromaan"....!+Ei+muuten+mee+kauaa+ku+lasti+lentää!+=D
03.10.2019 05:21
Joo+eikä+tarvi+olla+montaa+päivääkään+tekemättä+mitään,+ni+alkaa+olee+pussit+melko+turvoksissa,+ja+alkaa+bokseritkin+tuntuu+tiukoilta!+Tämähän+oli+oikeastaan+selvä+asia+jo+valmiiksi,+että+sinne+säkkeihin+sitä+spermaa+kehittyy+jokapäivä+lisää!+Toisilla+enempi,+toisilla+vähempi,+mut+itsellä+ainakin+melko+runsas+tuotanto,+ja+kassit+ei+hirveen+isot,+niin+kyllä+ne+melko+nopeesti+kaipaa+tyhjennystä...
03.10.2019 05:09
Täs+on+nyt+viimeaikoina+ollut+aika+säännöllistä+seksiä+yhden+ja+saman+naisen+kanssa,+niin+ei+oo+ollu+tarvetta+tumppua+heiluttaa!+=D
03.10.2019 04:57
Höpö+höpö!+Posliinina+on+lampsittu+julkisiin+saunoihin+ja+uimahalleihin+jo+10.v!+Itse+oon+ainakin+ylpeä+posliinilookista,+mut+joskus+on+satunnaisia+yhden+illan+juttuja+ollut,+ja+nämä+kun+oli+semmoiseen+aikaan+et+miehillä+ei+posliini+ollut+niin+yleinen+kuin+nykyään,+niin+kieltämättä+sillä+sai+naisen+katseen+pysähtymään+hetkeksi,+kun+ei+ollutkaan+karvan+karvaa!+=D
03.10.2019 04:46
Paljon+hauskempi+idea+olis+sekasauna,+läjä+naisia+ja+miehiä,+ja+naiset+ajelis+miesten+karvat,+ja+miehet+naisten.+Siinä+vois+sheiwauksen+yhteydessä+tehdä+kaikkee+muutakin+kivaa!+=D+Aikanaan+ajelin+aina+naisystävän+karvat,+ja+se+oli+takuuvarma+konsti+saada+sen+alapää+niin+saatanan+kiihottuneeksi!+=D+Tosin+sama+efekti+kyllä+kun+itse+annoin+välillä+sheiwata+itseni,+niin+siinä+ei+montaa+sekuntia+mennyt+kun+oli+kalu+kohti+taivasta!+=D
03.10.2019 04:41
1 / 3