Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Trööttan
profiilit
Trööttan
Trööttan
Vapaa kuvaus
Aloituksia
2
Kommenttia
18
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
”Onko+usko+osoitus+vähäisestä+älystä?”
On.+Ja+lisäksi+se+on+osoitus+moraalittomuudesta.+Tarkalleen+ottaen+moraalittomuudesta+uskonyhteisöön+kuulumattomia+kohtaan.+Sinä+olet+tästä+tyypillinen+esimerkki+trollatessasi+ja+halventaessasi+ateisteja+tällä+palstalla.+Olet+pelkkä+saastainen,+epärehellinen+niljake.
Lisäksi+heikko+moraali+perustuu+siihen,+että+se+on+ulkoistettu+mielikuvitusolennolle.+Kaikesta+tästä+on+todisteena+vankilat,+jotka+ovat+täynnä+moraalittomia+ja+tyhmiä+uskovaisia.
10.11.2018 19:31
Uskovaiset+ateistit+saivat+taas+pataan.+Yhtään+todistetta+Mulukun+olemassaoloa+vastaan+ei+ole+esitetty.
10.11.2018 13:01
”...väijyä+uskovaisia...”
Tämä+on+ateismipalsta,+ei+täällä+pitäisi+olla+lainkaan+uskovaisia+väijytettäväksi.+Painupa+takaisin+sinne+uskuspalalle+arvoisa+suklaareikätyttö.
10.11.2018 12:58
Mistä+tuntee+uskovaisen?+Logiikka+heittää+häränpyllyä.+Tavallisesti+positiivisen+väitteen+esittäjällä+on+todistustaakka+ja+olematonta+ei+tarvitse+todistaa+olemattomaksi.+Uskovaisella+luojan/jumalan+kohdalla+logiikka+heitetään+romukoppaan.+Hänen+ei+tarvitse+todistaa+olemattoman+luojansa+olemassaoloa,+pelkkä+jankuttaminen+riittää.+Hän+vaatii+muta+todistamaan+hänen+satujumalansa+olemattomuus.
04.11.2018 17:42
Muluku+on+enemmän+kun+tunne.+Jopa+tiedemiehet+tunnustavat,+etteivät+he+tiedä+onko+Muluku+olemassa+vai+ei.+Tämän+vuoksi+Muluko+on+todennäköisesti+olemassa.
02.11.2018 23:06
”Päälisukkeena+oli+juustoperunoita.”
Oliko+sivulisukkeena+klassista+kartanoherkkua,+paprika-sipulimuhennosta+vai+peräti+herne-paprika-maissia,+joista+pidät+erityisesti+tuoreen+ulkofileen+kanssa?
”Vaimokin+tykkäsi...”
Ehditkö+viettää+vaimosi+kanssa+intiimin+hetken+viikon+työreissun+jälkeen+vai+hyppäsitkö+suoraan+nettiin+päivystämään?
02.11.2018 22:07
”Kunpa+olisit+oma+poikani!+Voisin+opettaa+sinulle+jalkapalloa.”
Se+ei+ole+valitettavasti+mahdollista.+Sinä+poika+olit+vielä+margariinipaketissa+kun+minä+olin+jo+töissä.
02.11.2018 22:00
No+voi+pyhä+yksinkertaisuus!+Jos+kysymys+on+jostain+asiasta,+tottakai+vastaaja+pohtii+mihin+se+perustuu+ja+miksi+ihmiset+tekevät+sitä+asiaa.+
Kyse+tässä+tapauksessa+oli+vain+siitä,+ettet+malta+odottaa+edes+7+minuuttia,+että+joku+antaa+sinulle+huomiota.+Tosielämäsi+taitaa+olla+melko+yksinäistä+ja+säälittävää.
28.10.2018 10:53
”Voisitko+perustella+sen,+että+viestini+ovat+"tyhjänpäiväisyyksiä"?+Miksi+on+tyhjänpäiväistä+kysyä+
Mihin+usko+perustuu?
Mikä+saa+ihmiset+uskomaan?+”
No+täällä+ateismipalstalla+ihmiset+ovat+sen+verran+fiksuja,+että+kykenevät+vastaamaan+avaukseen+ilman+noita+sinun+apukysymyksiä.
28.10.2018 10:40
Hae+hoitoa+tuohon+maanisuuteen.+Jos+joku+ei+vastaa+7+minuutin+kuluessa+aloitukseen+niin+työnnät+lisää+tyhjänpäiväisyyksiä.
28.10.2018 10:23
Filosofi+Bertrand+Russell+arvosteli+uskon+(engl.+faith)+käsitettä.+Russell+kirjoitti+sekä+kristittyjen+että+kommunistien+pitävän+omaa+uskoaan+hyvänä.+Hänen+mukaansa+usko+on+kuitenkin+aina+vahingollista,+jos+se+on+lujaa+uskoa+johonkin,+josta+ei+ole+todisteita.+Russellin+mukaan+uskosta+puhutaan+silloin,+kun+todisteita+ei+ole.+Tällöin+todisteet+korvataan+hänen+mukaansa+tunteella.
28.10.2018 10:22
”Keskusta+ja+Kokoomus+kannattavat+muslimipakolaisten+maahanmuuttoa+ilman+rajoitusta,+joten...+”
Esitit+positiivisen+väitteen,+joten+todisteita+kehiin,+muuten+olet+valehteleva+paskahousu...
28.10.2018 09:28
Kuka+ihmeen+poieemikko?+Miten+luoja+voisi+minua+rakastaa+kun+se+on+pelkkä+mielikuvitusolento?+Ganeshaan+vertautuva+satuolento.
Minulla+on+ihan+riittävästi+rakkaita+tosielämässä.
27.10.2018 21:47
Sanoo+multinikki+cretu/yksi-ainoa/deity-unknown/deisti/a-true-friendly-atheist/trohättan/ei-kirj.+Yksinäinen+hellaripaskahousu+amispoika,+jolla+ei+viikonloppuna+ole+muuta+tekemistä+kuin+vetää+viinaa+ja+istua+tietokoneella+ja+trollata+ateismipalstalla.+Säälin+sinua+ja+rukoilisin+puolestasi,+jos+Luoja+olisi+olemassa,+mutta+sehän+on+samanlainen+taruolento+kuin+Ganesha.
27.10.2018 21:07
Olen+nähnyt+uskomattoman+pahuuden+uskovaisten+kaatumaseuroissa.
27.10.2018 21:02
Espanjan+influenssa+on+todiste+Luojan+olemassaolosta.
27.10.2018 20:58
Oletko+uskovainen+ateisti.
27.10.2018 20:57
Olen+vetänyt+sienikastiketta+vävypoikani+kanssa+koko+lauantai-illan.+Ei+vaikuta+hyvältä+kognitiiviseen+kuntooni.
27.10.2018 20:41
1 / 1