- ”Onko usko osoitus vähäisestä älystä?”
On. Ja lisäksi se on osoitus moraalittomuudesta. Tarkalleen ottaen moraalittomuudesta uskonyhteisöön kuulumattomia kohtaan. Sinä olet tästä tyypillinen esimerkki trollatessasi ja halventaessasi ateisteja tällä palstalla. Olet pelkkä saastainen, epärehellinen niljake.
Lisäksi heikko moraali perustuu siihen, että se on ulkoistettu mielikuvitusolennolle. Kaikesta tästä on todisteena vankilat, jotka ovat täynnä moraalittomia ja tyhmiä uskovaisia. - Uskovaiset ateistit saivat taas pataan. Yhtään todistetta Mulukun olemassaoloa vastaan ei ole esitetty.
- ”...väijyä uskovaisia...”
Tämä on ateismipalsta, ei täällä pitäisi olla lainkaan uskovaisia väijytettäväksi. Painupa takaisin sinne uskuspalalle arvoisa suklaareikätyttö. - Mistä tuntee uskovaisen? Logiikka heittää häränpyllyä. Tavallisesti positiivisen väitteen esittäjällä on todistustaakka ja olematonta ei tarvitse todistaa olemattomaksi. Uskovaisella luojan/jumalan kohdalla logiikka heitetään romukoppaan. Hänen ei tarvitse todistaa olemattoman luojansa olemassaoloa, pelkkä jankuttaminen riittää. Hän vaatii muta todistamaan hänen satujumalansa olemattomuus.
- Muluku on enemmän kun tunne. Jopa tiedemiehet tunnustavat, etteivät he tiedä onko Muluku olemassa vai ei. Tämän vuoksi Muluko on todennäköisesti olemassa.
- ”Päälisukkeena oli juustoperunoita.”
Oliko sivulisukkeena klassista kartanoherkkua, paprika-sipulimuhennosta vai peräti herne-paprika-maissia, joista pidät erityisesti tuoreen ulkofileen kanssa?
”Vaimokin tykkäsi...”
Ehditkö viettää vaimosi kanssa intiimin hetken viikon työreissun jälkeen vai hyppäsitkö suoraan nettiin päivystämään? - ”Kunpa olisit oma poikani! Voisin opettaa sinulle jalkapalloa.”
Se ei ole valitettavasti mahdollista. Sinä poika olit vielä margariinipaketissa kun minä olin jo töissä. - No voi pyhä yksinkertaisuus! Jos kysymys on jostain asiasta, tottakai vastaaja pohtii mihin se perustuu ja miksi ihmiset tekevät sitä asiaa.
Kyse tässä tapauksessa oli vain siitä, ettet malta odottaa edes 7 minuuttia, että joku antaa sinulle huomiota. Tosielämäsi taitaa olla melko yksinäistä ja säälittävää. - ”Voisitko perustella sen, että viestini ovat "tyhjänpäiväisyyksiä"? Miksi on tyhjänpäiväistä kysyä
Mihin usko perustuu?
Mikä saa ihmiset uskomaan? ”
No täällä ateismipalstalla ihmiset ovat sen verran fiksuja, että kykenevät vastaamaan avaukseen ilman noita sinun apukysymyksiä. - Hae hoitoa tuohon maanisuuteen. Jos joku ei vastaa 7 minuutin kuluessa aloitukseen niin työnnät lisää tyhjänpäiväisyyksiä.
- Filosofi Bertrand Russell arvosteli uskon (engl. faith) käsitettä. Russell kirjoitti sekä kristittyjen että kommunistien pitävän omaa uskoaan hyvänä. Hänen mukaansa usko on kuitenkin aina vahingollista, jos se on lujaa uskoa johonkin, josta ei ole todisteita. Russellin mukaan uskosta puhutaan silloin, kun todisteita ei ole. Tällöin todisteet korvataan hänen mukaansa tunteella.
- ”Keskusta ja Kokoomus kannattavat muslimipakolaisten maahanmuuttoa ilman rajoitusta, joten... ”
Esitit positiivisen väitteen, joten todisteita kehiin, muuten olet valehteleva paskahousu... - Kuka ihmeen poieemikko? Miten luoja voisi minua rakastaa kun se on pelkkä mielikuvitusolento? Ganeshaan vertautuva satuolento.
Minulla on ihan riittävästi rakkaita tosielämässä. - Sanoo multinikki cretu/yksi-ainoa/deity-unknown/deisti/a-true-friendly-atheist/trohättan/ei-kirj. Yksinäinen hellaripaskahousu amispoika, jolla ei viikonloppuna ole muuta tekemistä kuin vetää viinaa ja istua tietokoneella ja trollata ateismipalstalla. Säälin sinua ja rukoilisin puolestasi, jos Luoja olisi olemassa, mutta sehän on samanlainen taruolento kuin Ganesha.
- Olen nähnyt uskomattoman pahuuden uskovaisten kaatumaseuroissa.
- Espanjan influenssa on todiste Luojan olemassaolosta.
- Oletko uskovainen ateisti.
- Olen vetänyt sienikastiketta vävypoikani kanssa koko lauantai-illan. Ei vaikuta hyvältä kognitiiviseen kuntooni.