Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
DoubtofOrder
profiilit
DoubtofOrder
DoubtofOrder
Vapaa kuvaus
Aloituksia
2
Kommenttia
80
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Noh,+tärkein+syy+varmaan+että+loma+alkoi..on+enempi+aikaa+turhailuun!+Ja+toinen,+että+läppäri+nyt+sattui+olemaan+minunkin+käytettävissäni.+Puhelimella+voi+vaan+lukea,+on+liian+vaikeaa+yrittää+kirjoittaa+kun+pätkii+koko+ajan+ja+palsta+viskoo+pihalle.+
Mulle+palsta+pääsee+ajoittain+ihon+alle.+Ei+oikeastaan+sen+takia,+mitä+palstalla+lukee,+vaan+missä+voinnissa+itse+olen.+Toisinaan+en+vaan+kestä+seurata+näitä+juttuja.+Toisinaan+pystyn+paremmin+olemaan+välittämättä.+Vähän+samanlaista,+kun+joskus+illalla+voi+olla+jostain+asiasta+ihan+epätoivoinen+ja+aamulla+nukuttuaan+ei+olekaan+enää+niin+toivoton+olo+vaan+pystyy+jo+näkemään+ratkaisuja.
29.06.2018 21:29
Saatat+olla+asian+ytimessä!
29.06.2018 21:16
Luonteen+naisellisuus+=+flirttailevuus+siis.+Ainakin+jos+flirttailun+kohteena+olet+itse.+Tämä+selvä.
29.06.2018 21:14
Melkein+alkaa+jo+huvittaa..millään+et+pysty+määrittelemään+mitään+ominaisuutta+naisellisuuden+yläkäsitteen+alle?+Vai+tarkoitatko,+että+joillakin+naisilla+on+ihastuttava+piirre++käyttää+sopivaa+rasvaprosenttiaan,+tissejä+ja+peppua+hyväkseen+ollessaan+esim.+kumppaninsa+seurassa?+
Onko+sinulla+aavistustakaan,+mitkä+luonteenominaisuudet+ovat+niitä,+joista+naisissa+pidät?
29.06.2018 20:50
Tuskin+on+sentään+kysymys+miehen+ja+naisen+eroavaisuudesta+ajattelussa,+mutta+selkeä+ero+sinun+ja+minun+ajattelussa.+Sinä+ajattelet+naisellisuuden+sisältävän+niitä+asioita,+jotka+itse+miellät+naisellisiksi.+Minä+taas+ajattelen+enemmän+yleisellä+tasolla.+Koska+naiset+eivät+minua+heterona+keskimäärin+viehätä+lainkaan,+minulla+ei+olisi+mitään+määritelmää+naisellisille+ominaisuuksille,+jos+ajattelisin+tavallasi.+Millaisia+ominaisuuksia+itse+liität+miehekkyyteen?
29.06.2018 20:46
Ei+mitään+kiinnostusta+miljonääripiireihin.+Eikä+toosalla+pelaamiseen/jakeluun.+Luulen,+että+muutkin+koulutetut+naiset+vaan+kaipaavat+suhteelta+niin+paljon++enemmän+tunnetasolla,+ettei+siihen+h*oraaminen+tai+eurot+auta.
29.06.2018 20:39
Näin+keskustelupalstalla+kun+ollaan..tulee+mieleen+tästä+se+vanha+vitsi,+jossa+äijät+dokaa+kolmatta+päivää+puhua+pukahtamatta.+Toinen+mölähtää+lopulta,+että+säitä+on+ollut.+Mihin+toinen,+että+tultiinkos+sitä+turhia+jauhamaan+vai+viinaa+juomaan..?
29.06.2018 20:34
Eli+itseä+miellyttävä+ulkonäkö+siinä+kiteytettynä,+luonteesta+kiteytyksenä+"nainen"+ja+naiselliset+avut.+Mitäs+ne+sitten+mahtavat+olla?
29.06.2018 20:30
Niin,+pitääkö+Puupään+Pekka+Justiinaansa+naisellisena?+On+kuitenkin+hänet+joskus+valinnut..tai+kuka+nyt+kenetkin+valitsi+siinä+liitossa.+Miten+kikattelu,+kanamainen+höösäys+(liioiteltu+äidillisyys)..+Erittäin+naisellisia+piirteitä,+mutta+ei+monenkaan+mielestä+viehättäviä?
29.06.2018 20:26
Palstan+mukaan+asia+on+juuri+toisinpäin.+Miehet+ovat+tyytyväisiä+parisuhteessa+ja+surkeita+sinkkuna,+ja+naiset+onnettomia+parisuhteessa,+tyytyväisiä+sinkkuna.
10.02.2018 22:41
Olen+pian+45-vuotias+nainen.+Aikuisen+elämäni+aikana+olen+keskustellut+ehkä+5000+miehen+kanssa.+Näistä+miehistä+ehkä+100-150+olen+oppinut+tuntemaan+jossain+määrin.+Kaikista+miehistä+10-15+kohtaan+on+herännyt+kiinnostusta,+ja+neljän+kanssa+olen+seurustellut/asunut+yhdessä,+kahden+kanssa+ollut+naimisissa.+Yhden+näistä+neljästä+luokittelisin+rumaksi+(ja+hän+oli+muuten+se+kaikkein+huonoimmin+minua+kohdellut+kumppani).++Näin+jälkikäteen+asioita+pohdiskellessani,+koen+että+syy+tämänhetkiseen+sinkkuuteeni+on,+etten+ole+ollut+miesvalinnoissani+riittävän+nirso.+En+viittaa+ulkonäköön,+vaan+taustoihin,+elintapoihin,+luonteeseen+ja+koulutustasoon/älykkyyteen+sekä+itsevarmuuteen.
10.02.2018 17:25
Päätin+nyt+jättää+palstan,+niin+olkoon+jäähyväisiksi+"Con+te+partiro"..
Olet+aina+korostanut,+että+pässinpäitä+löytyy+molemmista+sukupuolista,+niin+ajattelin+tuon+naisten+jalustalle+nostamisen+sarkasmina.+Ehkä+ymmärsin+väärin.+Ehkä+en?+Mutta+hyvästi,+täällä+on+liikaa+naisvihaa..en+tarkoita+sinua.+Nyt+menen..
26.11.2017 00:59
Nainen+pitäisi+ottaa+vakavasti,+koska+heitä+on+noin+puolet+väestöstä.+Emotionaalisuus+tai+epärationaalisuus+eivät+ole+syitä+olla+ottamatta+heitä+vakavasti,+yhtään+sen+enempää+kuin+miesten+kyvyttömyys+tunnistaa+tunteitaan+tai+pillun+perässä+juokseminen.+Olen+pitänyt+palstalla+olevia+naisia+arvokkaana+lisänä+rikastuttamassa+muuten+kovin+köyhää+mielipidekenttää,+useat+parhaista+kirjoittajista+ovat+naisia.+Mutta+naisena+ymmärrän,+milloin+olen+epätoivottu.+Leikkikää+pojat+vaan+täälläkin+keskenänne,+tämä(kin)+nainen+poistuu..
25.11.2017 23:57
Voi+Nuuskis..+mä+kyllä+tahtoisin+tanssia+sun+kanssa+yhden,+kaiken+uhallakin...+Joutsen+en+ole+tai+yksisarvinen,+ei+yksi+sinua+silti+vahingoittaisi,+ei+varmaan+minuakaan.+Mutta+sarkasmi+ei+pue+sinua...
25.11.2017 23:15
Ehkä+ne+vaan+pelkää+joutuvansa+keitetyiksi?
24.11.2017 20:18
Kiitos+EdesUnissa,+sain+nauraa+tänäänkin..oisit+saanut+pusun+poskellesi,+riemastuin+niin.
Mistä+juontui+sitten+parikin+ajatusta.+Aika+narsistista,+että+ajattelee+jakaa+iloaan+pussaamalla..+Onko+sitten+tervettä+narsismia+ja+hyvää+itsetuntoa,+jos+luulee,+että+toinen+siitä+ilahtuisi?+Ehkä+en+livenä+nyt+olis+kuitenkaan..supistuisi+varmaan+hymyksi+ja+hymähdykseksi..+Jotain+kovin+suomalaista+on+hillitä+käytöksensä+tasolle,+joka+vaikuttaa+jo+välinpitämättömältä.+Toinen+huomio+on,+että+huumori+ja+älyllisyys+ovat+asioita,+jotka+herättävät+naisen+kiinnostuksen.+Ainakin+minussa..vaikka+palstalla+näin+ei+uskotakaan.+Tai+joo,+kohta+joku+jänkkää+sosiaalisesta+statuksesta..ja+minkä+kokoinen+leuka+on..+Mutta+kiitos+silti.
24.11.2017 20:16
Näin+puhuvat+miehet,+joille+nainen+on+seksipalveluja+tuottava+kodinkone.+Ei+jatkoon.+Onneksi+seksirobotteja+jo+kehitetään,+niin+naiset+voivat+sitten+tapella+niistä+oikeista+miehistä,+joista+on+muuhunkin..
24.11.2017 18:59
Eli+kaikki+naiset+ovat+sinulle+huoria,+jotka+kauppaavat+tavaraansa.+No,+silloin+varmasti+myös+saat+juuri+sellaisen+naisen,+jonka+ansaitset.+Ja+sitten+tulee+joku,+joka+maksaa+paremmin..
24.11.2017 18:39
Esität+kysymyksen+ja+vastaat+siihen+itse.+Tyylisi+aloittaa+keskustelu+kaipaa+hiomista.
Vastauksesi+on+ainakin+omalta+kohdaltani+väärä.+99,9%+harrastamastani+seksistä+on+ollut+avioseksiä,+enkä+näe+syytä+miksi+häpeäisin+sitä.+Mutta+toki+loukkaantuisin+tuollaisen+kyselemisestä.+Olet+todella+tulkinnut+väärin+sosiaalisen+tilanteen,+jos+luulet+voivasi+noin++vain+tunkeutua+henkilökohtaiselle+alueelle.+Ainakin+joutuisit+selvittämään,+miksi+haluaisit+tietää.+En+pysty+kuvittelemaan+ainuttakaan+syytä,+jonka+hyväksyisin.+En+itsekään+kysele+moisia.
24.11.2017 18:28
Tiedän+jotain+monista+asioista+ja+se+tuntuu+ärsyttävän+toisia.+Eksää+ärsytti,+kun+en+ymmärtänyt+useinkaan,+mihin+hän+oikeastaan+halusi+vastauksen..+Esimerkki:+Mies:+Mihin+meillä+tulee+posti?+Minä:..öh..postilaatikkoon..?+No,+tarkoitti+sitä+postia+jota+ei+jaeta+laatikkoon,+että+mihin+lähikauppaan+se+viedään..+Tällaisesta+tuli+kinaa+jatkuvasti,+kun+luuli+kai+että+piruilen..
25.10.2017 23:48
3 / 4