Halikaveria?

Yksinäinennaikkonen

Kaipaako kukaan mies vaan halailua ja läheisyyttä, yhdessä nukkumista ilman seksiä? Täällä 30v nainen pirkanmaalta joka haluaisi vaan päästä kainaloon.

40

870

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • torttua.hillolla

Jos torttu ei kuulu pakettiin, niin fahgedaboudit.

• Nelikakkonenhalinalle

Kaipaa! Ja ilta-jutustelua niistä-näistä, sellaista normaalia koti-ilta oleskelua. Mutta taitaa ikä ero olla 10v

• Yksinäinennaikkonen

Ei mua haittais kymmenen vuoden ikäero jos muuten tulee hyvin juttuun. Mistäpäin oot?

• Nelikakkonenhalinalle

Ikäsi verran tampereelta etelään päin

• samaako

No kylläpä mulle kävis tuollainen hommakin kun itselle ei seksi merkitse sillai mitään et saa tai ei saa,ja nyt viime vuodet olleet "ei saa".Mut kun asun Jyväskylässä ja sinä??

• .. Noh, Siinähän voi käydä Hassusti.. Ainakin Pidemmän Piälle, jos ei sitten HaliNalle, sekä Sä ole ihan täysin ASeksualleja.. ;P

• yksinäinenhcätmi

Periaatteessa mahdollista, mutta semmoinen on alentavaa jos sitten on erikseen maskuliinisempi mies panokamuna.

• hyvin.päättelit

Tottakai näin. Alfa-sonni käy pyyhkimässä munansa ja lähtee ovet paukkuen kutsuen naista huoraksi ja ties miksi. Sen jälkeen itkuinen nainen kutsuu halikaverinsa kylään.

• cuckoldDude
        hyvin.päättelit kirjoitti:

Tottakai näin. Alfa-sonni käy pyyhkimässä munansa ja lähtee ovet paukkuen kutsuen naista huoraksi ja ties miksi. Sen jälkeen itkuinen nainen kutsuu halikaverinsa kylään.

Hahhaa, juuri niin se menee :D

• hyvin.päättelit kirjoitti:

Juuri näin. :D

• iugbkygguu

Kunhan ei kukaan muukaan pane, ja ehdoton ei on aika negatiivinen asia.

• Pyöräukkeli

Jos ei irtoa pillua, ei tipu halailua ja läheisyyttä. Se on pelin henki. Jos haluaa itse jotain, pitää myös tarjota jotain vaihtokaupassa.

Mulla oli kerran kamuna yksi nainen, jonka kanssa meillä oli tuollainen diili. Polkaisin aina eka sitä sen asunnolla ja sitten rapsuteltiin ja halailtiin. Yöksi en koskaan jäänyt, sillä edustan sellaista "kekkoslaista" koulukuntaa, jonka mukaan mies ja nainen nukkuvat eri huoneissa - tai vielä mieluummin, eri osoitteissa.

• Eli kaikki naiset ovat sinulle huoria, jotka kauppaavat tavaraansa. No, silloin varmasti myös saat juuri sellaisen naisen, jonka ansaitset. Ja sitten tulee joku, joka maksaa paremmin..

• no.deal

Olisi onnistunut jos olisit ollut pk-seudulta mutta mihinkään tampereelle en matkustele :()

• kokemustaon-

Säälihandjobit jos kuuluu asiaan niin mikä ettei. On helpompi halailla kun paineet on poissa.

• pinsetti.otteellako

Eikö naisilla ole sen vertaa kunniaa, että jos munan kanssa aletaan touhuamaan niin touhuttaisiin edes kunnolla?

• Kiltti-Ja-Kunnollinen

Eikäs jännämiehet ole niitä jotka tykkää halailla? Löydät varmaan jonkun sellaisen lähiräkälästä. Asun muuten tampereella.

• Yksinäinennaikkonen

Ei se seksi ole ehdoton ei kunhan on myös sitä läheisyyttä.

• 40vpirkanmaalta

Kuulostaa huomattavasti paremmalta kuin seksi, suihku ja ulos. Paljon mieluummin nukkumaan yhdessä, sitten aamukahvit ja vaikka halailua sohvalla. Sellaiseen järjestelyyn voisin lähteäkin.

• pretty.boy.vauhdissa

Eiköhän siellä ole joku sadistinen koulukiusaaja ytmi, jota kiinnostaa kiusata yksinäisiä miehiä ja katsoa menevätkö he tällaiseenkin lankaan. Varmaan retostelee naisystävilleenkin, että minkälaisia säälittäviä reppanoita muut miehet ovat ja naiset totta kai kikattavat mukana.

Ja kyseinen mies itse saa reikää vain koska on syntynyt nätiksi.

• Nelikakkonenhalinalle

Ikäsi verran tampereelta etelään päin...

• Yksinäinennaikkone

Halukkaat voivat kirjoittaa [email protected]
      Hakusessa siis rentoa yhdessäoloa ja läheisyyttä ilman mitään suorittamista tai sitoutumista. Itse olen pian 30v nainen Tampereelta. Normaalipainoinen, mukava ja huumorintajuinen.

• Antitrolli

En ole koskaan kuullut että naikkonen sanaa käyttäisi nainen eli trollihan se sähköpostiosoitetta tarjoaa.

• rolliparolli
        Antitrolli kirjoitti:

En ole koskaan kuullut että naikkonen sanaa käyttäisi nainen eli trollihan se sähköpostiosoitetta tarjoaa.

Jollain taas tekemisen puutetta ja nauraa partaansa kuka epätoivoinen menisi lankaan ja kirjoittelisi spostiin jotain:) Tavan nainen saa seuraa ilman ätmipalstan hakuilmoituksiakin ja ihan kuvan kanssa livenäkin.

• Kaisanoasaa

Kyllä minä haluaisin halailla mutta alkais muna seisoo ja alkais myös tekee mieli seksiä kun olisin niin lähellä naista. Kyllä siinä halut heräisi aika äkkiä kun ei ole saanut seksiä.

• totuus.asiasta

Sehän se siinä on ideanakin. Nainen haluaa nöyryyttää ja kiduttaa ätmiä. Seksin saa joku kaunis jännämies ja ätmille jää naisten henkisten vaurioiden paikkaaminen haleilla ja hipsutuksilla. Kun ätmi poistuu kämpiltä ei nainen ole kiitollinen vaan tuntee sadistista iloa sydämessään, kun voi pitää hyvää miestä puutteessa ja hoidella kusipäitä kolmen reikänsä voimin.

• SoliterniuM77

Toki kelpaisi! Muutenkin mulle läheisyys on tärkeämpää kuin seksi. Kunhan nainen on hoikka vaan. Yh:t ja lihavat ei kiitos.

• EdesUnissa

Hienoa että joku on vastannut tähän asiallisestikin. Ironia ei sovi mielestäni tunteista ja kaipuusta puhuttaessa.

• Kaisanoasaa

Saanko työntää kerran sisään ja sitten halitaan. Se olisi kompromissi ratkaisu.

• kaikkitaieimitää

En kyllä ymmärrä, että miksi siihen ei sitten voisi kuulua myös se seksi? Kenen tekee mieli halailla ja helliä ihmistä, johon ei tunne vetovoimaa? Kai sitä siihen tarpeeseen voi halailla ystävää tai koiraa.

• Romanttinen-atm

Minkänäköinen olet, siitä riippuu haluanko halia?

• khthpwhbpnv

Tuollaisessa alkaisi kuitenkin halut jyllätä, eli häiritsisikö aloittajaa, että mies suorittaisi sitten itsetyydytys tumputuksen naisen nähden siinä paikalla?

• iygjjvjihgjj

Itse mielelläni ottaisin kaverinaisen jonka kanssa voisi olla fyysinen ilman seksiäkin. Kunhan ei myöskään säädä muiden miesten kanssa, eikä tule mitään "olet liian hyvä ystävä että sen pilaisi seksillä" lässytystä, koska miksikään säälikaveriksi en ala.

• atm30

En anna naisten halata minua vaaan väistelen ja sanon ettei minua saa halata koska alkaa tekee mieli seksiä aina kun olen naisen lähellä. Naiset ihmetelleet miksi en anna halata,

• Kerran eräs nainen halusi ravintolaillan jälkeen vain nukkua vierekkäin . Minä sanoin, että sopiihan se. Aamuyöllä kuitenkin heräsin, kun oli munassa kiinni.

• 35normimies

Minä en ota naista makkariin jos ei anna pillua. Nukun mielummin istten yksin jos nainen pihtaa.

• Kyllä kelpaa seura! Onko pakko tulla nukkumaan vai voidaanko halata jossain muualla,ihan päivällä? Vastaa ihmeessä!
      [email protected]

• Ruma-ätmi

Eikö sua sa panna? Asun mansessa

• "Kaipaako kukaan mies vaan halailua ja läheisyyttä, yhdessä nukkumista ilman seksiä? Täällä 30v nainen pirkanmaalta joka haluaisi vaan päästä kainaloon."

Halailua ja läheisyyttä haluaa elämäänsä, mutta yhdessä nukkumisesta en ole niin innostunut etsittämässäsi muodossa. Kyllä siinä haluaisi jotain seksiä, jos yhdessä nukkuu. Ei välttämättä aivan sitä tarvitse ainakaan joka ilta, mutta jotain seksuaalista läheisyyttä saisi olla. En ole Pirkanmaalta, joten ei oikein käy. Avioliitossa tai jossain suhteessa saatetaan ilmeisesti monessa perheessä nukkua ilman suurta toimintaa samassa sängyssä monia öitä?

Oikeastaan minun pitäisi olla kihloissa, jos naisen kanssa samassa sängyssä nukkuu. :)

• Ulkonäkö-on-kemia

Naisilla on halailu kaverillekkin ulkonäkövaatimukset. Ruma ei kelpaa eikä alle 170 cm, pitää myös olla kokenut panomies.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miten voit manipuloida katsojalukuja?

Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj
      Ateismi
      26
      2608
    2. KRP alkaa tutkia Ulvilan murhaa

Jokohan nyt löydetään riittävä näyttö Annelin tuomitsemiseen miehensä murhasta tai taposta.
      Henkirikokset
      65
      1503
    3. Onkohan tämä jotain elämää suurempaa

Vai olenko kehitellyt nämä tunteet vain omassa pääkopassani. Tunne kyllä sanoo että jotain tässä on.. Toivottavasti et m
      Ikävä
      35
      1493
    4. Oletteko naiset huomanneet sellaista asiaa

että vaikka miehiä tulee ja menee ja hakeutuu seuraanne mitä viehättävämpiä olette niin sitä enemmän itseasiassa te olet
      Naisen logiikka
      64
      1429
    5. Nainen sä olet

arvokas muista se. Yritän pitää pienen kontaktin yllä vaikka turhaahan tämä on. Toivottavasti joulu meni hyvin ja otat r
      Ikävä
      77
      1299
    6. Kuinka paljon

Olet tutustunut kaivattusi arvomaailmaan?
      Ikävä
      117
      1204
    7. Missä paikassa ja minkälaisessa tilanteessa

Olit silloin kun tajusit ihastuneesi häneen?
      Ikävä
      85
      1030
    8. Oon vähän pettynyt

Suhun mies. Luulin, että haluat mut ja juokset paljasjaloin kilpaa savannilla leijjonien ja sarvikuonojen ohi saadaksesi
      Ikävä
      108
      1028
    9. En ole häneltä kylläkään koskaan nähnyt sellaista

Tottakai jos hän olisi jonkunlaisen selvän eleen tai jonkun jutun näyttänyt, että häntä kiinnostaakin niin tietenkin si
      Ikävä
      3
      974
    10. Onko Estlink-2 kaapeli lainkaan vaurioitunut?

Vai onko kyseessä Naton operaatio Venäjän ns. varjolaivaston pysäyttämiseksi, ja kaapelivaurio vain simuloitu.
      Maailman menoa
      239
      973
    Aihe