Vapaa kuvaus

Aloituksia

2

Kommenttia

80

  1. No+ennen+oli,+mut+nykyisin+noi+nuoret+naiset+on+useinkin+pitkiä,+ihan+tavallista+joutuu+katsomaan+vähän+yläviistoon.+Hyvä+että+nuorissa+miehissäkin+löytyy+pitkiä,+niille+nuorille+naisille+siis,+ei+mulle..!
  2. Rintsikkaostoksille+kannattaa+mennä+vain+kun+on+valmiiksi+huonolla+tuulella.+Aina+kun+käyn+liiviliikkeessä,+tekee+mieli+pukeutua+säkkiin+ja+ripotella+tuhkaa+päälle..+Mun+taktiikka+on+kerätä+liiviliikkeen+KAIKKI+mallit+joissa+koko+liippaa+edes+läheltä.+Sitten+sovitan+10-20+liiviä+todetakseni,+ettei+niistä+sovi+oikeastaan+mitkään.+Jos+jotkut+on+edes+mahdolliset+pitää,+otan+sitten+ne.+Ei+tarvi++miettiä+väriä+tai+mallia..+Mulla+taitaa+olla+ehkä+neljät+liivit.+Niistä+parhaat+olen+ostanut+5+eurolla+Lidlin+outletista.Miksi+ihmeessä+liiveistä+pitää+tehdä+niin+kummallisen+mallisia?+Etupuolelta+mulle+sopisi+80AAA+mutta+takaa+65.+Miksi+pienellä+ympäryksellä+kupit+on+yhdessä+edestä,+ei+rinnat+ole!+Sitten+jää+kainalon+puolelle+ällöt+sivutissit.+Ja+isolla+ympäryksellä+olkaimet+putoilee+ja+niitä+saa+korjata+kaiken+aikaa.+Ilman+liivejä+on+kamala+olla.+Enkä+halua+laittaa+mitään+lisätäytteitä,+ne+ne+vasta+ällöltä+tuntuu+paljasta+ihoa+vasten.+Urheiluliivit+taas+litistää+pois+nekin+vähät,+mitä+on.+Vaan+eipä+muitakaan+vaatteita+ole+kiva+ostaa,+kun+olen+13+cm+pitempi,+kuin+mihin+mittaan+valmisvaatteet+tehdään.+Vyötärö+on+aina+liian+ylhäällä+kotelomekoissa+ja+siinä,+missä+mun+vyötärö+on,+on+ihme+tursoke+kangasta,+kun+siinä+kohtaa+on+ajateltu+tarvittavan+lantiolle+tilaa.+Ainoastaan+farkut+on+helppoja+ostaa,+28/32+Levikset+kun+poimii+niin+voi+valita+mallin+ja+värin.+Tietty+niitä+ei+mistään+Prismasta+saa+tolla+lahkeen+pituudella.+Että+suotta+ihmiset+on+kateellisia+pitkille+ja+hoikille,+tai+onko+ne+edes+oikeasti,+sanovat+vaan.
  3. No+onko?