Nainen on emotionaalinen epärationaalinen eläin. Näkeehän sen palstallakin miten naiset käyttäytyvät. Validin argumentin kohdatessaan nämä lapsen tasolla olevat tissieläimet huutavat kuorossa "äitis oli" ja kolme on komppaamassa peukalollaan minuutin sisällä.
Onko tämä älykkään ihmisen tapaa kommunikoida vai limaisen räkänokan ruudulle läsähtänyt aivastus?
Miksi nainen pitäisi ottaa vakavasti?
28
479
Vastaukset
- Taidanpapoistua
Tämä on itsekkäiden, henkisesti konttaustasolle jääneiden katkerien vanhojenpoikien palsta, missä omien ongelmien syyksi hahmotetaan se, että muut eivät tule korjaamaan niitä. Ihmiset joko poistuvat välittömästi tai taantuvat trollaushenkisiksi.
- EdesUnissa
"...missä omien ongelmien syyksi hahmotetaan se, että muut eivät tule korjaamaan niitä....
Oma tulkintani tilanteesta on jotakuinkin samanlainen. Myös nuo seuraukset ovat rationaalisia.
Täma aloitus nyt tuskin on edes palstan miesten katsonnoissa älykäs tapa kommunikoida. Nämä jatkuvaa hätää ja tuskaa kärsivät miehet ovat pieni marginaaliryhmä. Ne on vain jostain syystä aika tuotteliaita täällä palstalla.
Oikeassa elämässä en tunne yhtään tämmöistä vikisijä-miestä, joka syyttelisi naisia siitä että ovat naisia.
- äitistässä
Täällä on 99% miesten kirjoituksia eikä niitä todellakaan voi sanoa älykkään ihmisen tavaksi kommunikoida.
- painuvittuunhuora
Ihan live elämässä naiset sanoo haista vittu miehille jotka yrittää jutella. En pidä niitä naisia älykkäinä. Koulussakin nainen sanoi että paini vittuun kun kysyin yhtä luokkaa missä on niin nainen käski painua vittuun.
painuvittuunhuora kirjoitti:
Ihan live elämässä naiset sanoo haista vittu miehille jotka yrittää jutella. En pidä niitä naisia älykkäinä. Koulussakin nainen sanoi että paini vittuun kun kysyin yhtä luokkaa missä on niin nainen käski painua vittuun.
.. Harvemmin olen itse kuullut tuota käytettävän täysin syyttä.. Onhan noita törkyturpia molemmissa sukupuolissa yhtä`lailla, jotka voisivat ehkä laukoa syyttäkin.. Viimeksi kun kuulin tuota käytettävän, niin yksi SuomiNeito tokaisi tuon, kun KunniaKansalainen ajatteli kysyä häntä tanssimaan tarraamalla/lääppimällä häntä yllättäen naisen kävellessä ohi.. ;P
.. Kyseisestä miehestä ajattelin tuossa(kin) tilanteessa KaikkeeNegatiivistä.. En Naisesta.. ;D- koulussapajoo
painuvittuunhuora kirjoitti:
Koulussa? Täällä ei taidakaan olla aikuisia miehiä ollenkaan. Ymmärrän jos ollaan vasta teinivaiheessa että "nainen" voi sanoa mitä vaan. Kannattaa vanheta rauhassa vielä ja katsella sitten oikeita naisia.
Tuo nimimerkkisikin kuvaa 16-18v miehen alkua.
.. Kyllä naiset on Kollektiivisesti.. Hirrrrveeen Viisaita, Älykkäitä, Kauniita, Jaloja jne..jne.. Siis Aivan NiiQu Täydellisiä.. =)
- crux
Minulle ainakin on tähtihetki se kun kohtaa rationaalisen ja kivan naisen. Tietysti se laji on uhanalainen mutta kuitenkin olemassa. Miesten kanssa voi usein jutella järkevästi ja lämpimästi mutta sitten kun se sama tapahtuu naisen kanssa niin onhan se hieno hetki.
- Naisasialooser11
Tissieläin on lapsen tasolle jämähtänyt argumentointitaidoiltaan sekä ajatuksiltaan.
- sullaontissitjakassit
Tuo samahan todettiin jo aloituksessa.
Kassieläin jämähti aloituksen tasolle. Ei tullut muuta mieleen?
Juurikin noin ja perimmiltään luulen sen johtuvan siitä että suomalainen nainen on niin hemmoteltu ettei se koskaan saa oikeasti arvostelua osakseen vaikka olisi syytäkin niin sen pitää sitten loukkaantua ihan yleisen tason arvostelusta aina henkilökohtaisesti, sitä kun ei koskaan ole oikeasti henkilökohtaisesti arvosteltu.
Esimerkiksi palstalla tämä näkyy niin että kun joku mies (=rationaalisesti ajatteleva) kirjoittaa palstalla "kaikki 2000- naiset ovat lutkia", ei hän tietenkään henk, koht, tarkoita ketään loukata, on vain huolissaan yleisestä asioiden tilata. Mitä tapahtuu? Kaikki palstanaiset katsovat asiakseen loukkaantua henkilökohtaisesti tuosta lausumasta "vai olen minä lutka?, kostan" ja näin sitten palstanainen vastaa "äitisi on lutka", "itse olet kokematon neitsytsetä" tms. yhtä älykästä shaming languageta ja häpäisy-yritystä.
Tietenkään palstanainen ei vois vastata kohtaamaansa "loukkaukseen" vastaavasti "eipäs vaan kaikki miehet ovat mieslutkia" koska tietää että aiemman väitteen esittänyt mies ei tuosta tietenkään loukkaantuisi, hänhän tietää ettei itse ole lutka niin ei ole mitään syytä loukkaantua, lisäksi tuollainen vastaavantasoinen kommentti johtaisi keskusteluun ja todisteluun jonka päätteeksi nainen joutuisi myöntämään miehen olevan aikalailla oikeassa. Siksikin palstanaiset varmaan heti heittäytyy henk. koht. linjalle kun saa sitten marttyyroitua ja samalla olla ilkeä sillä tavalla mikä on naisille mieleen, häpäisten ja loukaten toista eikä tarvitse sanoa mitään älykästä, se kun on niin kovin vaikeaa.Ei se noin mene,
Osa naisista tietää ettei kaikki miehet ole vaikka jotkut naiset taas ovat sellaisia etteivät tiedä.- lutkanainenn
Eipä tuolla ole merkitystä haukutaanko lutkaksi tai miksi vaan. Elämä on kuitenkin muualla kun palstalla. Kun välillä myöntelee miesten kirjoituksia niin se saa heille hyvän mielen tai vaihtoehtoisesti ärsyttää.
Hemmottelusta en tiedä muuta kun että hemmottelen itse itseäni. Muualta sellaista ei tule. - Totuus-
Palsta naiset pitää palstan kilttejä miehiä väkivaltaisina jännämiehinä vaikka miehellä ei ole edes rikosrekisteriä.
- aivot
Minullakin on 25 viiden vuoden kokemus naisita työelämässä jossa olen ollut ainut mies naisten enemistön keskellä ja ajattelen samoin kuin keskutelun avaaja.
Pelotaa kuka on kasvattanut suomeen näin tyhmän sukupolven.
TUNTUU KUIN AIVOT OLISI JÄÄNYT POIS.Noh se on vain kysymys siitä mitä heille opetetaan ja työelämässä ovat. Enemmikseen ne jotka kävivät päiväkodin kasvatuksen sijaan ja ruutaista samasta tuutista pihalle jotka oppivat vain teorian osittain mutta ei käytäntöä. Lahjakkaat erottuvat vaan käytännön näkemyksellä myös.
- 25x5on125
Olet siis ollut 125 vuotta työssä ja et vieläkään ole oppinut kirjoittamaan. Tiedän, kenen aivot ovat jääneet pois..
Noh aloitus on täysin aivastus näytölle.
Monesti tulee sanottua että en ota kantaa.. :D
Jos vaikka naiset tappelee (taas kerran) keskenään niin en ota kantaa vaikka toinen yrittää vetää minutki mukaan siihen hässäkkään..
Tai sitten vaan käsken pitämään ne leipälävet kiinni jos vaikka yritän kattoa telkkaria.Nainen pitäisi ottaa vakavasti, koska heitä on noin puolet väestöstä. Emotionaalisuus tai epärationaalisuus eivät ole syitä olla ottamatta heitä vakavasti, yhtään sen enempää kuin miesten kyvyttömyys tunnistaa tunteitaan tai pillun perässä juokseminen. Olen pitänyt palstalla olevia naisia arvokkaana lisänä rikastuttamassa muuten kovin köyhää mielipidekenttää, useat parhaista kirjoittajista ovat naisia. Mutta naisena ymmärrän, milloin olen epätoivottu. Leikkikää pojat vaan täälläkin keskenänne, tämä(kin) nainen poistuu..
- rauta.lankaa.tähän
"Emotionaalisuus tai epärationaalisuus eivät ole syitä olla ottamatta heitä vakavasti"
Nämä nimenomaan ovat syitä olla ottamatta naisia vakavasti. Tunteilla ei pitäisi olla pääroolia päätöksenteossa. Tunteet on hyvä olla olemassa päätöksenteon taustalla, mutta vaaralliseksi ja erittäin typeräksi touhu menee, kun tunteet ottavat yksinvallan ohjauspyörän takana.
Käännytäänkö vasemmalle kysymyksessä ei ole enää kyse siitä, mitä vasemmalla on tai mikä on määränpäänä vaan "tuntuuko sillä hetkellä siltä, että rattia olisi kiva alkaa pyörittämään vasemmalle". On siis hyvin hankala ottaa vakavasti ihmistä, jonka kyydissä ei voi koskaan olla varma siitä, minne hän auton sillä kertaa ohjastaa. - totanoinnii
rauta.lankaa.tähän kirjoitti:
"Emotionaalisuus tai epärationaalisuus eivät ole syitä olla ottamatta heitä vakavasti"
Nämä nimenomaan ovat syitä olla ottamatta naisia vakavasti. Tunteilla ei pitäisi olla pääroolia päätöksenteossa. Tunteet on hyvä olla olemassa päätöksenteon taustalla, mutta vaaralliseksi ja erittäin typeräksi touhu menee, kun tunteet ottavat yksinvallan ohjauspyörän takana.
Käännytäänkö vasemmalle kysymyksessä ei ole enää kyse siitä, mitä vasemmalla on tai mikä on määränpäänä vaan "tuntuuko sillä hetkellä siltä, että rattia olisi kiva alkaa pyörittämään vasemmalle". On siis hyvin hankala ottaa vakavasti ihmistä, jonka kyydissä ei voi koskaan olla varma siitä, minne hän auton sillä kertaa ohjastaa.Entäs miehet sitten?
Haarovälissä sijaitseva ulokehan heidän toimintaansa johtaa.
Tältäkin palstalta saa alvariinsa lukea, kuinka tuo kyseinen uloke päättää siitä, etsiikö mies itselleen työpaikan vaiko ei. Kaikesta muustakin miehen elämässä, ja jopa yhteiskunnassa, se näyttää päättävän, kuten esim. maanpuolustuksesta.
- Teknodonna
Mjoo
Tämä on oikein hauska aamunavaus, sillä se on täynnä kaikenlaista pitkään kehittynyttä ja akuuttia. Lisäksi se on hämmästyttävän lyhyt ja kompakti matkapaketti eräänlaista pimeää energiaa, jonka saattaa vaivatta sujauttaa muiden matkatavaroiden sekaan, sillä se ei vie tilaa juuri lainkaan, eikä paina hämmästyksekseni mitään.
Lisäksi kirjoituksessa on hauska inhimillinen osuus, jota ei tule ajatelleeksi, sillä se on nivoutunut niin taidolla piiloon, että luulen sen lisäämisen olleen ennemminkin vahinko kuin tarkoitus.
On nimittäin tullut aivastetuksi ruudulle.
Tässä on merkittävä ero esimerkiksi minun näyttökäyttäytymiseeni. Tarkoitan tällä sitä, että vapaa aivastelu ruudun äärellä ei levitä pöpöjä tänne toiselle puolelle, vaan ne jäävät sinne missä ovat syntyneetkin, eli sille puolelle. Tämän lisäksi tässä on huomioitava vielä toinen äärimmäisen tärkeä pointti: kämmenselkä.
Itse tällaisena koomisena palstaprinsessana tunnen kulttuuritaustani ohuuden vain aivastaessani.
(hihitystä) Kyllä mies on epärationaalisempi, tai ainakin miesten epärationaalisuudella on vakavammat seuraukset. Käytännössä kaikki väkivaltaiset ääriliikkeet ja sotaisat diktatuurit ovat miesten perustajia ja hallitsemia. Vakavista rikoksista miehet tekevät kai 90%.
- näin.on
Johtuu siitä, että naiset rakastavat tyhmiä jännämiehiä, jotka siittävät heille paljon lapsia.
- kunhanhuvikseni
Montako tunnet? Onko kaikki sukusi naiset tehneet niin? Äitisi?
Varmaan tiedät että aikuinen mies tekee omat päätöksensä väkivallan suhteen.
Erikoiselta kuulostaa että nainen rakastaa miestä ja saa hänen kanssaan lapsia. Mies on tämän takia väkivaltaisissa ääriliikkeissä ja tappaa ihmisiä. Eiköhän kyse ole ihan miehen itsensä valinnoista.
Löytyy myös naisettomia jännämiehiä. Miksi he ovat mitä ovat? Siksikö kun naiset ei rakasta?
Turha näitä on jaaritella. Olet itsekin jännämies asenteesi perusteella enkä ottaisi kaltaistasi. - ei.kukaan.koskaan
kunhanhuvikseni kirjoitti:
Montako tunnet? Onko kaikki sukusi naiset tehneet niin? Äitisi?
Varmaan tiedät että aikuinen mies tekee omat päätöksensä väkivallan suhteen.
Erikoiselta kuulostaa että nainen rakastaa miestä ja saa hänen kanssaan lapsia. Mies on tämän takia väkivaltaisissa ääriliikkeissä ja tappaa ihmisiä. Eiköhän kyse ole ihan miehen itsensä valinnoista.
Löytyy myös naisettomia jännämiehiä. Miksi he ovat mitä ovat? Siksikö kun naiset ei rakasta?
Turha näitä on jaaritella. Olet itsekin jännämies asenteesi perusteella enkä ottaisi kaltaistasi.Kuka tuollaista "äitis oli" tanttaa edes huolisi?
- kunhanhuvikseni
ei.kukaan.koskaan kirjoitti:
Kuka tuollaista "äitis oli" tanttaa edes huolisi?
Tottakai pitää tarkentaa että kirjoittaja ymmärtää puhuvansa äidistään.
Enpä ole kysellyt huoliiko kukaan kun en itse huoli ketään. Tantta on nuorempi nainen kun minä, painokaan ei täsmää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj262608KRP alkaa tutkia Ulvilan murhaa
Jokohan nyt löydetään riittävä näyttö Annelin tuomitsemiseen miehensä murhasta tai taposta.731524Onkohan tämä jotain elämää suurempaa
Vai olenko kehitellyt nämä tunteet vain omassa pääkopassani. Tunne kyllä sanoo että jotain tässä on.. Toivottavasti et m351503Oletteko naiset huomanneet sellaista asiaa
että vaikka miehiä tulee ja menee ja hakeutuu seuraanne mitä viehättävämpiä olette niin sitä enemmän itseasiassa te olet641449Nainen sä olet
arvokas muista se. Yritän pitää pienen kontaktin yllä vaikka turhaahan tämä on. Toivottavasti joulu meni hyvin ja otat r771299- 1171214
- 851040
Oon vähän pettynyt
Suhun mies. Luulin, että haluat mut ja juokset paljasjaloin kilpaa savannilla leijjonien ja sarvikuonojen ohi saadaksesi1081038Onko Estlink-2 kaapeli lainkaan vaurioitunut?
Vai onko kyseessä Naton operaatio Venäjän ns. varjolaivaston pysäyttämiseksi, ja kaapelivaurio vain simuloitu.241987En ole häneltä kylläkään koskaan nähnyt sellaista
Tottakai jos hän olisi jonkunlaisen selvän eleen tai jonkun jutun näyttänyt, että häntä kiinnostaakin niin tietenkin si3984