Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
bismillah
profiilit
bismillah
bismillah
Vapaa kuvaus
Aloituksia
59
Kommenttia
1068
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Sielu+on+ihmisolemuksemme+kuolematon+osa.+Tietoisuus+on+sekä+kuolevaisen,+että+kuolemarttoman+olemuksemme+yksi+ominaisuus.
08.10.2019 15:47
Sinulla+ei+kyllä+voi+olla+ensimmäistäkään+opintoviikkoa+teologisesta+tiedekunnasta!
07.10.2019 14:52
Höpö-höpö.+..
07.10.2019 14:23
Missä+olen+mielestäsi+valehdellut?+Kirjoitan+vain+totuuden,+vaikka+se+ei+kaikkia+miellytäkään.
03.10.2019 18:06
""Isä+ja+Minä+olemme+yhtä",+
Tämä+lausahdus+liittyi+lähinnä+siihen,+että+kuten+Jumala+tekee+jatkuvasti+työtä+maailmassa+samoin+ahkeroi+Jeesuskin+opettaessaan+meitä.+Tässäkään+Jeesus+ei+sano+olevansa+Jumala,+tai+edes+osa+Jumalaa,+vaan+sanoo+suunnilleen+samaa,+kuin+nykykielellä+nuoriso+voi+sanoa+olevansa+"samiksia".+Tällä+ei+viitata+persoonan+ja+olemuksen,+vaan+ennemminkin+intressien+yhteyteen.
03.10.2019 13:02
Noilla+toimenpiteillä+et+ole+varmistanut+muuta+kuin+pöhöttyneen+ja+harhaoppisen+kirkon+toiminnan+jatkumista+vielä+hetken.+Tuomiopäivä+kuitenkin+tulee.
03.10.2019 10:15
Jeesus+oli+Jumalan+lähettämä+profeetta.+Ei+Jumala,+ei+Jumalan+kaltainen,+vaan+Jumalan+lähettämä,+Jumalan+asialla.+Jeesus+ei+ollut+Jumalan+poika+muuta+kuin+siinä+merkityksessä+missä+mekin+olemme+Jumalan+poikia+ja+tyttäriä,+olemmehan+hänen+luotujaan.+Tämä+sama+ajatus+oli+Jeesuksellakin.+Miten+hän+opetti+meitä+rukoilemaan?+"Isä+MEIDÄN...".+Ei+"Isä+minun,+joka.."+tai+vielä+pahempaa,+"Minä,+joka+olen+taivaissa...".+Jeesuksen+itsensäkin+kerrtotaan+rukoilleen+ja+vieläpä+varsin+usein.+Hän+vetäytyi+usein+yksinäisyyteen+ja+vietti+pitkiä+aikoja+rukoillen.+Ketä+hän+rukoili,+jos+oli+muka+itse+Jumala?
03.10.2019 10:13
Itse+asiassa+ei+tarvitse+jättää+pois+mitään.
03.10.2019 08:43
Höpö-höpö.+Jumala+on+Jumala,+ja+Jumala+on+YKSI.+Ihminen+on+ihminen.+Samoin+kolmesta+jumalasta+ei+saa+yhtä+jumalaa+vaikka+kuinka+selittelisi.
03.10.2019 08:42
Ettekö+te+ymmärrä?+Jumala+on+Jumala.+Jeesus+oli+ihminen,+profeetta+tosin.+Edes+eksyttäjien+kuningas+Paavali+ei+pitänyt+Jeesusta+Jumalana,+hänkin+vain+siirtyi+ja+harhautti+seuraajiaan+palvomaan+vainajahenkiä.+Edes+hän+ei+pahuudessaan+tai+riivaustilassaan+kyennyt+niin+suureen+valheeseen,+että+Jeesus,+ihminen,+olisi+Jumala.+Vasta+kun+vainajahenki-kannibaalikultti+sai+jalansijaa+pakanamaailmassa+missä+oli+jumalia+pilvin+pimein,+tehtiin+Jeesuksesta+jumala+yhdessä+isä-jumalan,+äiti-jumalan(Maria)+ja+henki-jumalan+kanssa.+Koska+ihmiseen+on+sisäsyntyisesti+laitettu+käsitys+YHDESTÄ+Jumalasta,+olkoonkin+vaikka+kuinka+monijumalaisen-ihmislihansyönti-veren+juonti-kultin+turmelema,+selitettiin+tuo+monijumalaisuus+pois+maailman+suurimmalla+kammotus-jumaluudella,+kolminaisuudella.
03.10.2019 08:11
Onhan+se+niinkin.
03.10.2019 07:15
Jos+olet+sitä,+mitä+nimimerkilläsi+annat+ymmärtää,+tiedät+jo+että+olen+oikeassa.+Ei+minun+sen+enempää+tarvitse+todistaa.+Jos+et+ymmärrä+kristologian+kehitystä+ja+Uuden+testamentin+syntyhistoriaa+on+nimimerkkisikin+tuulesta+temmattu.
02.10.2019 16:35
"umala+itsekö?"
Kukas+muu?
02.10.2019 14:34
Kyllä,+Jeesus+oli+profeetta,+kuten+oli+Mooseskin.
02.10.2019 14:25
Tuomiopäivänä+tapahtuu+erottelu,+totta+tosiaan.+Tuomitsija+on+tosi+Jumala,+ei+Jeesus.+Jeesus+palaa+auttamaan+taistelussa+antikristusta+vastaan.
02.10.2019 13:57
Valheen+sanaa+en+ole+tälle+palstalle+kirjoittanut.+Jos+totuus+ei+miellytä,+minkä+minä+sille+voin.
02.10.2019 13:45
"Jeesus+ei+ole+mikään+pelkkä+profeetta,+vaan+paljon+muuta.+Jo+nuo+lausumat+todistavat+hänen+olleen+Jumala+itse."
Nuo+lausumat+ovat+myöhäisiä+lisäyksiä+traditioon+joka++lopulta+johti+nykyiseen+kammotukseen,+kolminaisuuteen,+joka+ei+ole+muuta+kuin+monijumalaisuutta+jota+yritetään+selittää+pois.+Jeesus+itse+ei+koskaan+pitänyt+itseään+muuna+kuin+profeettana,+jonka+Jumala+oli+lähettänyt.
02.10.2019 12:58
"Jeesus+ei+ole+profeetta,+vaan+Jumalan+Poika,+joka+on+luonut+kuko+maailman."
Tajuatko+itsekään+millaista+epäjumalanpalvontaa+harjoitat?+Jumala+on+luonut+kaiken+olevan+ja+Jeesus+oli+Jumalan+lähettämä+profeetta.+Siinä+mielessä+voi+melkein+yhtyä+kirjoittamaasi,+että+Jeesuksen+opetusten+noudattamisella+pääsee+paratiisiin.+Paavalilainen+kummitusteologia+ei+tätä+tietenkään+tunnustanut,+vaan+ensin+vesitti+Jeesuksen+pelastavan+opetuksen,+ja+myöhemmin+kirkko+muuttui+vielä+kannibalismikirkoksi.+Eli+käytännössä+kun+kirjotat+kirkon+oppiin+nojaten,+että+vain+Jeesuksen+kautta+pääsee+paratiisiin,+olet+kannibalisti+vainajahenkien+palvoja.
02.10.2019 09:24
Ei+todellakaan+ole+mikään+automaatio+paratiisiin+pääsy.
01.10.2019 16:42
Paavali+oli+maailmanhistorian+suurin+harhaopettaja,+joko+ihan+silkkaa+pahuuttaan,+tai+itsensä+sielunvihollisen+vallassa.
30.09.2019 13:05
26 / 54