Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
kerettiläinen
profiilit
kerettiläinen
kerettiläinen
Vapaa kuvaus
Aloituksia
12
Kommenttia
225
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Jahas...Yksi_uskon+epäjoulunvietto+on+ohi.+Ehtii+taas+videoitaan+spämmäämään...
27.12.2018 20:40
Samat+sanat+sinulle+kuin+SAI:llekin.+
Tosin+saattaahan+tuo+teidän+liikekonsepti+vetääkin+puoleensa+aiakkaita,+sillä+onhan+samantapaista+konseptia+käyttävä++Vartiotornimajatalokin+kerännyt+aikamoisen+asiakaskunnan.+
Jehovan+sylissä+voikin+jokainen+uupunut+levätä+aina+sen+jälkeen,+kun+on+ensin++suorittanut+tunnollisesti+oman+osuutensa+evankeliumin+levittämisestä+ja+pitänyt+siitä+myös+huolellista+kirjanpitoa.
Jehova+on+hyvin+hyvin+tarkka+näissä+asioissa.
27.12.2018 19:06
"Ja+kyllä.+Täällä+on+eräs+muu,+joka+voi+ja+on+kertonut+sinulle+kuka+on+tuo+puolimatkan+majatalalo+ja+miten+sinne+astutaan+sisään."
Puolimatkan+majatalo+ei+ole+kuka,+vaan+mikä+ja+se+sijaitsee+jossakin,+joten+MISSÄ+?
"En+annan+sinun+ohittaa+tätä+kysymystä+helpolla+noin+vain+olan+kohautuksella.+Tämä+on+sinun+ja+jokaisen+tällä+palstalla+olevan+tärkein+kysymys."
Enkä+minä+anna+palstan+lukijoiden+tai+sinunkaan+ohittaa+tätä+kysymystä+vain+olan+kohautuksella,+sillä+jokaisen+teidän+oma+seurakuntanne+pitäisi+olla+tällainen+puolimatkan+majatalo,+mutta+ei+vaan+ole.+Ja+kysymys+kuuluukin,+että+MIKSI+ei+ole?
"Sinä+olet+etsinyt+ja+nyt+kolkuttavalle+avataan.+Sinun+edessäsi+on+nyt+avoin+ovi.+Nyt+on+kiinni+enää+kerettiläisestä+liikkuuko+jalkasi?+Otatko+nuo+askeleet+Yahushuan+syliin?"
S+i+n+ä++olet+avannut+minulle+oven+Ya-hus-huan+syliin,+joten+onko+se+jokin+uusi+liikekonsepti+?
Yliopiston+apteekki+(YA)+++Helsingin+yliopistollinen+sairaala+(HUS)+++Kiinalainen+lääkäri+(HUA),+joka+pitää+siellä+särkyneiden+sydänten+vastaanottoa?
Ei+kovin+vetävä+nimivalinta+tuolle+majataloyritykselle,+kun+se+on+suomalaisen+niin+vaikea+lausua,+mutta+ehkä+kun+tarpeeeksi+paljon+sitä+hokee,+niin+johan+se+kieli+siitä+vetreytyy+ja+ei+muuta+kuin+Ya-hus-huaan+jokainen+sydämiään+korjauttamaan,+kunhan+tarkka+osoite+vielä+selviäisi...
27.12.2018 12:26
"Babylonista+pois+kutsumiseen+kuuluu+myös+myönteinen+kutsu+liittyä+yhteen+maailmanlaajuiseen+(ts.+ekumeeniseen)+liikkeeseen,+jonka+tunnusmerkkejä+ovat+usko+Jeesukseen+ja+Jumalan+käskyjen+pitäminen+(Ilm+14:12)."
??????
Anteeksi+nyt+vaan,+mutta+minun+mielestäni+tuossa+on+jo+niin+paljon+ristiriitaista+kaksoisviestintää,+kun+sitä+tarkastelee+Adventtikirkon+itsensä+opettaman+kolmen+enkelin+sanoman+valossa,+ettei+mikään+ihme,+jos+joidenkin+epäilevien++adventistiraukkojen+pää+on+aivan+sekaisin.+
Teille+omaa+järjenjuoksuanne+ja+Adventtikirkon+opetusta+epäileville+kerron
+==>+ETTE+OLE+SEKAISIN+!
26.12.2018 22:23
Toi+biisi+on+kyllä+tosi+surkea+:-(
Taitaa+toi+jumalakuva+olla+omakuvasi,+joten+joikaa+sitä+vaan+yksin+suihkussa+ollessasi.
26.12.2018 22:00
Yksikään+adventisti+ei+kuitenkaan+ole+vielä+kommentoinut+tätä+"puolimatkan+majataloa".+Miksi?
https://www.youtube.com/watch?v=we40FISq__4
Mitä+ajatuksia+tuo+kappale+herättää?+Onko+siinä+jotakin+harhaoppista?+Onko+Adventtikirkko+tuollainen+puolimatkan+majatalo?
Vai+onko+täällä+joku+muu+jonkun+muun+uskontokunnan+edustaja,+joka+voisi+kertoa,+onko+hänen+seurakuntansa+puolimatkan+majatalo,+jossa+uupunut+ja+särkynyt+voi+levähtää.
26.12.2018 21:57
Ei+tuo+nyt+paljon+lohduta+:-(
Täytyy+varmaan+etsiä+jotakin+sopivaa+lohdutusmusiikkia.
26.12.2018 20:45
Ellen+Whiteko+se+onkin+ylimmäinen+auktoriteetti+Adventtikirkossa?
No+sitähän+mieltä+minäkin+olen+ja+moni+muu.+
Jostain+kumman+syystä+vaan+Adventtikirkko+ei++halua+tunnustaa+sitä??
26.12.2018 20:30
No+voihan+nenä...minä+kun+olisin+niin+muuten+täyttänyt+nuo+sinun+ehtosi,+mutta+kun++on+tuota+ikää+jo+30+ja+rapiat+päälle.+Niin+ja+tietenkään+tuo+pystytissisyyden+ehtokaan+ei+ihan+täysin+täyty...melkein+kyllä...
Nyyh...minun+täytyy+vaan+nyt+sitten+jatkaa+unelmoimistani+elämäni+aateliskärrymiehestä...+:-(
26.12.2018 18:33
Kiitos+paljon+:-)
En+ole+ehtinyt+kommentoimaan+tänään+vielä+mitään,+kun+minulla+kävi+mukavia+vieraita.+
Oli+kyllä+niin+kova+puheripuli,+etteivät+tainneet+saada+kunnolla+suunvuoroa.
26.12.2018 18:02
Näin+sitä+jokainen+löytää+omia+tulkintojaan+jostain+laulusta,+vähän+niin+kuin+Raamatustakin,+sen+perusteella,+miten+ne+sopivat+omaan+elämään.+Minulle+ei+ollut+tullut+mieleenkään,+että+sitä+voisi+tulkita+noin.
Tämä+osoittaa+vain+sen,+että+me+katselemme+ja+tulkitsemme+kaikkea+oman+elämän+linssien+läpi,+millainen+persoonallisuus+meillä+on,+millaisia+kokemuksia+meillä+on+ja+millainen+maailmankuva+meillä+on.
Yksi+esimerkki+siitä+on,+kun+minä+olen+kokenut+aina,+että+yksinäisyys+on+pahinta,+mitä+voi+olla+ja+olen+sitten+ollut+hirvittävän+huolissani+sellaisesta+ihmisestä,+joka+on+paljon+yksin.+Olen+yrittänyt+tuputtaa+hänelle+tätä+omaa+"lääkettäni",+mutta+hän+on+todennut+viihtyvänsä+aivan+hyvin+yksin+esim+jonkin+kirjan+tai+mielenkiintoisen+harrastuksen+parissa.+Liika+ihmisten+seurassa+oleminen+rasittaa+vain+häntä.
Tässä+on+ekstrovertin+ja+introvertin+ihmisen+ero+äärimmillään.+Minä+tosin+olen+kyllä+lähinnä+ambivertti+ja+tarvitsen+välillä+yksinäisyyttäkin,+mutta+liika+yksinäisyys+käy+ahdistavaksi.+
Siksi+höpöttelenkin+täällä+palstalla+ja+tulee+usein+tuo+tunne+"voi+ei+olen+puhunut+liikaa",+mutta+samalla+ajattelen,+että+miksi+pitäisi+vaieta+ja+pitää+kulisseja+yllä,+sillä+voi+olla+toisiakin,+jotka+kärsivät+samoista+asioista,+eikä+heillä+ole+ketään,+jonka+kanssa+puhua+niistä.+
Joten+olen+päättänyt+puhua,+vaikka+se+välillä+hirvittääkin...Oh+no..!
25.12.2018 22:08
Tässä+lienee+tuon+aloituksessa+olevan+kappaleen+sanat,+joihin+kukaan+uskossaan+vahva+tosiuskovainen+ei+voi+koskaan+samaistua...
That's+me+in+the+corner
That's+me+in+the+spotlight
Losing+my+religion
Trying+to+keep+up+with+you
And+I+don't+know+if+I+can+do+it
Oh+no,+I've+said+too+much
I+haven't+said+enough
Minua+on+puhuttelut+kuitenkin+tämän+laulun+sanoissa+eniten+tuo:
"Oh+no,+I've+said+too+much++I+haven't+said+enough",+sillä+siltä+minusta+usein+tuntuu+näin+yleisestikin+ottaen+elämässäni.
"Voi+ei,+olen+puhunut+liikaa,+en+ole+sanonut+tarpeeksi"
25.12.2018 20:06
No+jätämme...tai+ainakin+minä+jätän...sinut+osaasi,+enkä+kysy+enää+mitään.
25.12.2018 19:39
"Sinullekin+minä+olen+monta+kertaa+jo+kertonut+mistä+löytyy+tuo+"puolimatkan+majatalo",+mutta+sinä+et+ole+valmis+vieläkään+uskomaan."
Kerro+vielä+kerran,+niin+että+muutkin+saavat+tietää.+
Tuo+lienee+niin+tärkeä+asia,+ettei+sen+toistaminen+ole+turhaa,+kun+kerta+kaikkea+muuta+turhempaakin+voidaan+jankuttaa+jankuttamasta+päästyä.
25.12.2018 19:05
Anteeksi+nyt,+että+kaikki...tai+ainakin+jotkut,+kuten+minä...+tällä+palstalla+ovat+niin+yksinkertaisia,+että+eivät+ymmärrä+sinun+hienoja+viisauksiasi.
Ehkä+sinun++kannattaisi+mennä+"keskustelemaan"+jonnekin+vertaistesi+pariin...
Miksi+ylipäätään+noin+fiksu+ihminen+tuhlaa+aikaansa+roikkumalla+tällä+palstalla?+Sinun+älykkyytesihän+menee+aivan+hukkaan+täällä,+kun+juuri+kukaan+täällä+ei+ymmärrä+sinu+hienoja+filosofisia+viisauksiasi...tai+mitä+ne+nyt+sitten+lienee++
ovatkaan...+etkä+sinä+vastaa+meidän+yksinkertaisten+kysymyksiin.
25.12.2018 18:37
Minä+ainakin++löydän+elämästä+paljon+muitakin+tarkoituksia,+eikä+vielä+kukaan...ainakaan+toistaiseksi...+ole+syönyt+minua+niin,+etten+kykenisi+mitään+muita+tarkoituksia+löytämään+kuin+olla+pelkästään+syötävänä.
Joten+elä+sinä+vaan+tuota+tarkoitustasi+varten,+jos+se+on+sinun+elämäsi+ainoa+tarkoitus.+Voit+esim+miettiä,+mihin+sinun+tuhkasi+kipataan,+jossa+se+mahdollisimman+hyvin+edistäisi+bakteerien+kasvua.+Tai+jos+se+ei+kiinosta,+niin+etsi+joku+muu+paikka.++Tai+jos+sekään+ei+kiinnosta,+niin+ole+vaan+tai+odota+tarkoituksesi+täydellistä+täyttymystä.
25.12.2018 18:05
No+mutta+sinun+mielestäsi+sellainen+pappi,+joka+korkkaa+12+vuotiaan+on+kuitenkin+"täydellä+järjellä+varustettu".+Eli+niin+sinäkin+siis+ilmeisesti+tekisit+tässä+kuvitteellisessa+tapauksessa.
Teitä+sairaita+siemenen+kylväjiä+sitten+riittää+tässä+maailmassa+niin+tosielämässä+kuin+saduissakin.+Harmi+vaan,+että+se+on+laitonta...
25.12.2018 16:06
"Minulla+ja+Suomen+suurimmalla+katolisella+piispalla+Maunu+Tawastilla+-+on+sama+isä!"
Mielenkiintoista.
Siittiöiden+pakastaminen+oli+siis+keksitty+jo+tuohon+aikaan+jossain+salaisessa+paavin+laboratoriossa+ja+äitisi+sai+kunnian+vastanottaa+tuollaisen+pyhän+siemenen+ja+putkauttaa+ilmoille+tuollaisen+potkan+ja+pyhän+aatelisvauvan.
Joten+onnittelut!
+Ikävää+vain,+että+tämän+pyhän+suvun+jatkaminen+sinun+osaltasi+tyssäsi+tähän,+vaikka+yritystä+on+kiitettävästi+ollut+vaikka+muille+jakaa+:-(
Niin,+vai+onko+niitä+pyhiä+siemeniä+jossain+pakastettuna,+niin+että+joskus+tulevaisuudessa+putkahtaa+sitten+uusia+pikku+aatelisjareja+ihmisten+ilmoille...
25.12.2018 15:43
"Kukaan+täydellä+järjellä+varustettu+pappi+ei+jättänyt+tilaisuutta+käyttämättä."
Jahas...ateisti+pedofiili+taas+liikkeellä...
25.12.2018 15:25
No+kuinka+pienesti...10%,...25%,+vai+...?+
Mikä+osa+siitä+jää+100%+ulkopuolelle?
25.12.2018 15:19
10 / 12