taskuttäynnäkiviä
Vapaa kuvaus
Aloituksia
95
Kommenttia
1000
Koska Suomi ON kristillinen maa...
...on meidän PYHÄ velvollisuutemme pitää se sellaisena!!! Tätä voi sitten jokainen itse vetää johtopäätöksiä tarvittavis6447Ei miten vaan pääse taivaaseen!!!
"Vai ettekö tiedä, etteivät väärät saa periä Jumalan valtakuntaa? Älkää eksykö. Eivät huorintekijät, ei epäjumalanpalvel546Totuudesta
Täällä oli keskustelu jossa joku kirjoitti siihen tapaan, ettei kukaan lopullista totuutta tiedä. Kirjoitin siihen vasti13645VIISAUTTA!!!
HERRA ARMAHDA!!! Syistä jotka vain LUOJA YKSIN tietää minua on siunattu kesän yli kestävällä EVAKOLLA!!! Asun kesän yli044PYRKIKÄÄMME TÄYDELLISYYTEEN!!!
Meidän on HERRAN KÄSKYN mukaan oltava täydellisiä!!!! TÄYDELLISTYMINEN on oltava mielessämme ja pyrkimyksenämme!!! ÄLKÄÄ1544Iltarukouksen aika
On aika iltarukouksen, ja pitkästä aikaa tahtoisin teidän kanssanne, arvoista palstalaiset, ylentää sydämeni Herran puol1843Demokratiaako???!!!???
OIKEA kristitty!!! OIKEIN Jumalan lakia toteuttava PELASTUVA uskova EI ole demokratian käsikassara!!! Kristityllä on1043Palkka IKUISUUDESSA!!!
Toisessa keskustelussa, jossa aiheena oli rukoileminen ja rukouksen hedelmät USKOVAN fyysisessä terveydessä joku kirjoit942KAHDEKSAS KÄSKY!!!
"Älä varasta" Herra Jumala suojelee ihmisen elämää kuudennen ja seitsemännen käskyn avulla. Elämän pituus riippuu viid2842HERRA KIELTÄÄ HYVÄKSYMÄSTÄ SYNTIPAKETTIA!!!
RUKOILKAAMME ETTÄ PÄÄTTÄJÄMME EIVÄT LÄHDE HYVÄKSYMÄÄN BABYLONIN SYNTIPAKETTIA!!!2041VIELÄKÖ joku EPÄILEE!!!
Vieläkö joku EPÄILEE LOPUNAIKOJEN ajankohtaisuutta!!!???!!! LUOPUMUS on VALTAVAA!!! Aito usko ajetaan alas!!! Kristuksen4440Iltarukous, pitkästä aikaa :-)
Pitkästä, pitkästä aikaa kehoitti Henki minua rukoilemaan yhdessä teidän, arvoisat palstalaiset, kanssa. Sen teenkin, k339Kristus syntyy, kiittäkää!!!
Kolme yötä ja on HERRAMME syntymäpäivä!!! ”Sinun syntymästäsi, Kristus, meidän Jumalamme, koitti maailmalle tiedon val3539Nooan arkki ja DINOSAURUKSET!!!
Kun tutkii JUMALAN SANAA ja LUONNONTIETEITÄ AVOIMIN MIELIN!!! On hyvin YKSINKERTAISTA saada TIETÄÄ TOTUUS!!! Tässä2939Käykääpä KATSOMASSA!!!
Minut herätti aamuyöllä itse HERRAMME!!! Yöpöydälläni oli muistivihkonen, ja HERRAMME antoi minulle ARMOLAHJAN automaatt4038HILJENTYKÄÄMME...ILOITKAAMME!!!
HILJENTYKÄÄMME muistelemaan HERRAMME kärsimystä, kärsimystä joka olisi kuulunut SINULLE ja MINULLE!!! Emme voi KOSKAAN e1336Hyvää Helatorstain aattoiltaa :-)
Kristuksen taivaaseenastumisen muistopäivän aattona voimme jo virittäytyä mietiskelemään tuon valtavan tapahtuman merkit2336Rukous levolle käydessä
Huomenna minulla on edessäni haasteellinen päivä. Henki nostaa sielussani rukouksen mielialan ja haluan jakaa rukoukseni2135NYT on aika ILOITA!!!
NYT on se aika, kun JOKAINEN OIKEIN USKOVA KRISTITTY ILOITKOON SYDÄMENSÄ POHJASTA!!! SILLÄ!!! KRISTUS NOUSI KUOLLEISTA634Teologiasta!!!
Mitä on OIKEA teologia??? Mitä on PELASTAVA teologia??? Opitaanko sitä yliopistoissa??? EI!!! Jos olet teologi, ruko1333