taskuttäynnäkiviä

![]()
Aloituksia
99
Kommenttia
1004
VIIDES KÄSKY!!!
”Kunnioita isääsi ja äitiäsi, että saisit elää kauan siinä maassa, jonka Herra, sinun Jumalasi, sinulle antaa.” Vanhem65108"Kuntoilua" JEESUKSESSA!!!
JEESUS lupasi meille, että mitä tahansa Hänen nimessään ISÄLTÄ anomme, ja uskome, sen saamme. Olen aina ollut laiska kun22107Pelastuminen on YKSINKERTAISTA!!!
Meille on ILMOITETTU ja ANNETTU täysin VEDENPITÄVÄ ja VARMAkeino PELASTUKSEEN!!! Meidän ei tarvitse ARVUUTELLA, ei ETSIÄ58103KUUDES KÄSKY!!!
"Älä tapa" Kavahtakaa tappamasta Jumalan kuvaa, ihmistä. Tämä koskee myös vielä syntymättömiä, eli abortin kauhistus on60100Aika RUKOILLA!!!
NYT menen RUKOUKSEEN ja TÄYSPAASTOON eili EI RUOKAA EI JUOMAA kunnes on HERRAMME YLÖSNOUSEMUKSEN HETKI!!! RUKOILKAAMME!!1699Oman LAJIN valitseminen!!!
Nykyajan ajatusmaailman syntihekumatrendin kummallisuus on, että ihminen voi muka itse päättää mihin sukupuoleen kuuluu,3299Iltarukouksen aika
On aika iltarukouksen, ja pitkästä aikaa tahtoisin teidän kanssanne, arvoista palstalaiset, ylentää sydämeni Herran puol1897Epäily vie kadotukseen!!!
Miksi näin???!!!??? SIKSI!!! Että epäily on uskon vastakohta!!! Usko pelastaa, kunhan se vaikuttaa tässä ajassa LAIN t1495KYMMENES KÄSKY!!!
”Älä tavoittele toisen taloa. Älä tavoittele hänen vaimoaan, älä orjaa tai orjatarta, älä hänen härkäänsä, älä hänen aas9092Koska Suomi ON kristillinen maa...
...on meidän PYHÄ velvollisuutemme pitää se sellaisena!!! Tätä voi sitten jokainen itse vetää johtopäätöksiä tarvittavis6492VIELÄKÖ joku EPÄILEE!!!
Vieläkö joku EPÄILEE LOPUNAIKOJEN ajankohtaisuutta!!!???!!! LUOPUMUS on VALTAVAA!!! Aito usko ajetaan alas!!! Kristuksen4491VIISAUTTA!!!
HERRA ARMAHDA!!! Syistä jotka vain LUOJA YKSIN tietää minua on siunattu kesän yli kestävällä EVAKOLLA!!! Asun kesän yli190PYRKIKÄÄMME TÄYDELLISYYTEEN!!!
Meidän on HERRAN KÄSKYN mukaan oltava täydellisiä!!!! TÄYDELLISTYMINEN on oltava mielessämme ja pyrkimyksenämme!!! ÄLKÄÄ1589Nooan arkki ja DINOSAURUKSET!!!
Kun tutkii JUMALAN SANAA ja LUONNONTIETEITÄ AVOIMIN MIELIN!!! On hyvin YKSINKERTAISTA saada TIETÄÄ TOTUUS!!! Tässä2982KAHDEKSAS KÄSKY!!!
"Älä varasta" Herra Jumala suojelee ihmisen elämää kuudennen ja seitsemännen käskyn avulla. Elämän pituus riippuu viid2881Demokratiaako???!!!???
OIKEA kristitty!!! OIKEIN Jumalan lakia toteuttava PELASTUVA uskova EI ole demokratian käsikassara!!! Kristityllä on1079TODISTEET luomisen PUOLESTA!!!
Kumoavat TÄYSIN maailmankaikeuden sattumanvaraisen syntymisen mahdollisuuden!!! " Universumimme luonnonvakioiden arvot8479HILJENTYKÄÄMME...ILOITKAAMME!!!
HILJENTYKÄÄMME muistelemaan HERRAMME kärsimystä, kärsimystä joka olisi kuulunut SINULLE ja MINULLE!!! Emme voi KOSKAAN e1377Kristus syntyy, kiittäkää!!!
Kolme yötä ja on HERRAMME syntymäpäivä!!! ”Sinun syntymästäsi, Kristus, meidän Jumalamme, koitti maailmalle tiedon val3575Pieni rukous
Pitkästä aikaa pieni rukous illan alkaessa: hmisiä rakastava Jumala, Kaikkeinkorkein, anna palvelijallesi auttava1373