taskuttäynnäkiviä

![]()
Aloituksia
99
Kommenttia
1004
KUUDES KÄSKY!!!
"Älä tapa" Kavahtakaa tappamasta Jumalan kuvaa, ihmistä. Tämä koskee myös vielä syntymättömiä, eli abortin kauhistus on6084Totuudesta
Täällä oli keskustelu jossa joku kirjoitti siihen tapaan, ettei kukaan lopullista totuutta tiedä. Kirjoitin siihen vasti13684Pelastuminen on YKSINKERTAISTA!!!
Meille on ILMOITETTU ja ANNETTU täysin VEDENPITÄVÄ ja VARMAkeino PELASTUKSEEN!!! Meidän ei tarvitse ARVUUTELLA, ei ETSIÄ5882Oman LAJIN valitseminen!!!
Nykyajan ajatusmaailman syntihekumatrendin kummallisuus on, että ihminen voi muka itse päättää mihin sukupuoleen kuuluu,3280KYMMENES KÄSKY!!!
”Älä tavoittele toisen taloa. Älä tavoittele hänen vaimoaan, älä orjaa tai orjatarta, älä hänen härkäänsä, älä hänen aas9079Iltarukouksen aika
On aika iltarukouksen, ja pitkästä aikaa tahtoisin teidän kanssanne, arvoista palstalaiset, ylentää sydämeni Herran puol1877VIELÄKÖ joku EPÄILEE!!!
Vieläkö joku EPÄILEE LOPUNAIKOJEN ajankohtaisuutta!!!???!!! LUOPUMUS on VALTAVAA!!! Aito usko ajetaan alas!!! Kristuksen4477Koska Suomi ON kristillinen maa...
...on meidän PYHÄ velvollisuutemme pitää se sellaisena!!! Tätä voi sitten jokainen itse vetää johtopäätöksiä tarvittavis6475Epäily vie kadotukseen!!!
Miksi näin???!!!??? SIKSI!!! Että epäily on uskon vastakohta!!! Usko pelastaa, kunhan se vaikuttaa tässä ajassa LAIN t1473PYRKIKÄÄMME TÄYDELLISYYTEEN!!!
Meidän on HERRAN KÄSKYN mukaan oltava täydellisiä!!!! TÄYDELLISTYMINEN on oltava mielessämme ja pyrkimyksenämme!!! ÄLKÄÄ1572"Kuntoilua" JEESUKSESSA!!!
JEESUS lupasi meille, että mitä tahansa Hänen nimessään ISÄLTÄ anomme, ja uskome, sen saamme. Olen aina ollut laiska kun2272VIISAUTTA!!!
HERRA ARMAHDA!!! Syistä jotka vain LUOJA YKSIN tietää minua on siunattu kesän yli kestävällä EVAKOLLA!!! Asun kesän yli171KAHDEKSAS KÄSKY!!!
"Älä varasta" Herra Jumala suojelee ihmisen elämää kuudennen ja seitsemännen käskyn avulla. Elämän pituus riippuu viid2870Käykääpä KATSOMASSA!!!
Minut herätti aamuyöllä itse HERRAMME!!! Yöpöydälläni oli muistivihkonen, ja HERRAMME antoi minulle ARMOLAHJAN automaatt4070Demokratiaako???!!!???
OIKEA kristitty!!! OIKEIN Jumalan lakia toteuttava PELASTUVA uskova EI ole demokratian käsikassara!!! Kristityllä on1067Nooan arkki ja DINOSAURUKSET!!!
Kun tutkii JUMALAN SANAA ja LUONNONTIETEITÄ AVOIMIN MIELIN!!! On hyvin YKSINKERTAISTA saada TIETÄÄ TOTUUS!!! Tässä2965Kristus syntyy, kiittäkää!!!
Kolme yötä ja on HERRAMME syntymäpäivä!!! ”Sinun syntymästäsi, Kristus, meidän Jumalamme, koitti maailmalle tiedon val3563HILJENTYKÄÄMME...ILOITKAAMME!!!
HILJENTYKÄÄMME muistelemaan HERRAMME kärsimystä, kärsimystä joka olisi kuulunut SINULLE ja MINULLE!!! Emme voi KOSKAAN e1361TODISTEET luomisen PUOLESTA!!!
Kumoavat TÄYSIN maailmankaikeuden sattumanvaraisen syntymisen mahdollisuuden!!! " Universumimme luonnonvakioiden arvot8461HERRA KIELTÄÄ HYVÄKSYMÄSTÄ SYNTIPAKETTIA!!!
RUKOILKAAMME ETTÄ PÄÄTTÄJÄMME EIVÄT LÄHDE HYVÄKSYMÄÄN BABYLONIN SYNTIPAKETTIA!!!2060